מטא משיקה כלי AI למפרסמים: למי זה מתאים ומתי זה יושק בארץ?
ענקית הטכנולוגיה מטא (Meta) הכריזה אתמול על מערך מורחב של כלי בינה מלאכותית יוצרת (Gen AI) עבור למפרסמים. בין היתר היא מציעה למפרסמים את האפשרות ליצור תמונות בעזרת הנחיות טקסטואליות. זאת לצד כלים לשינוי הפרופורציות של התמונות עבור רשתות חברתיות, וכן יכולת להטמיע בהן טקסט.
על פי הודעת החברה, לצד היכולת ליצור תמונות מבוססות בינה מלאכותית, על בסיס פקודות טקסטואליות, מטא תציע מציגה כלי נוסף, "הרחבת תמונה" (Image expansion), שיאפשר לשנות את הפרופורציות של אותן תמונות, בלחיצת כפתור, כך שהמודעות יתאימו למשטחים שונים ומרובים - כמו ה-Reels או הפיד בפייסבוק ובאינסטגרם. בעתיד, Meta אף תאפשר למפרסמים גם לספק פרומפטים והנחיות טקסט, כדי לדייק את התוצאות. לצד זאת, מפרסמים יוכלו להוסיף שכבת טקסט (Text overlay) מעל אותן תמונות, מתוך מבחר של 12 גופנים פופולאריים. בשלב זה, הכלי יהיה זמין בשפה האנגלית בלבד.
קרדיט: Meta
לצד זאת, הודיעה החברה גם על הרחבת יכולות הבינה המלאכותית שלה ליצירת טקסט בשפה האנגלית. החברה תאפשר למפרסמים ליצור טקסט באמצעות בינה מלאכותית, שישמש אותם עבור כותרות של מודעות, וזאת על בסיס טקסט ראשוני שהמפרסם עצמו יספק. בנוסף, מטא בוחנת אפשרות חדשה - כך שהטקסטים שכלי הבינה המלאכותית מייצרים עבור מותגים גם ישקפו את "השפה הייחודית" של אותו מותג וידגישו את הצעת המכר הייחודית שלו, תוך שהם מתבססים על קמפיינים קודמים של אותו המותג.
כלים חדשים אלו, יחד עם כל כלי הבינה המלאכותית הקיימים עבור מפרסמים כיום, יהיו זמינים ב-Ads Manager כחלק מכלי Advantage+ Creative. כל הכלים הללו יושקו ברחבי העולם, לרבות ישראל, באופן הדרגתי עד סוף השנה.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה