למרות שפספסה בהכנסות - דריו הלת' עוקפת בשורה התחתונה
חברת דריו הלת' דריו הלת' +3.33% דריו הלת' 0.86 +3.33% סגירה:0 פתיחה:0.83 גבוה:0.92 נמוך:0.8 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: העוסקת בשירותי בריאות דיגיטליים רשמה ברבעון הראשון של 2024 הכנסות של 5.75 מיליון דולר, מתחת לצפי האנליסטים להכנסות של 6.76 מיליון דולר. עם זאת, החברה עקפה את הצפי להפסד מתואם של 40 סנט למניה כאשר רשמה בפועל הפסד מתואם של 20 סנט למניה.
ההכנסות החוזרות מחברות ביטוח ומעסיקים בערוץ ה-B2B2C ברבעון הראשון של 2024 הסתכמו בכ-3.47 מיליון דולר, גידול של כ-176% בהשוואה שנה-מול-שנה, וכ-210% גידול רצוף בהשוואה ל-1.12 מיליון דולר ברבעון הרביעי של 2023, כאשר פעילות הליבה ממשיכה לעורר עניין, כמו גם תוספת הכנסות מ-Twill Health (טוויל) עם השלמת העסקה ב-15 בפברואר השנה.
לדברי החברה, מימוש הסינרגיה בין דריו וטוויל הצפויה להפחית את הוצאות התפעול בכ-30% עד הרבעון הרביעי של השנה. עוד טוענים החברה כי היא צפויה להגיע לאיזון תפעולי במחצית השנייה של 2025. הרבעון הראשון של 2024 הסתיים עם יתרות מזומנים ושווי מזומנים בסך של כ-34.7 מיליון דולר.
נכון לטרם פתיחת המסחר בוול סטריט, מניית דריו הלת' צנחה ב-54% בשנה האחרונה למחיר של 1.7 דולר ושווי שוק של 51.9 מיליון דולר.
ארז רפאל, מנכ"ל דריו: "ברבעון הראשון גדלו הכנסות החברה בכ-59% לעומת הרבעון הרביעי של 2023, נתון המשקף צמיחה אורגנית של עסקי המקור של דריו, והכנסות שנבעו מרכישת טוויל. שיעור ההכנסות מערוץ ה- B2B2C כחלק מסך ההכנסות צמחו לכ-60% ברבעון הראשון של 2024, לעומת כ-31% ברבעון הרביעי של 2023. ההכנסות מעסקי המקור מערוץ ה-B2B2C צמחו ב-38% ברציפות לעומת הרבעון הרביעי של 2023, בעיקר בשל השקת פלטפורמת Aetna, הרחבת שיתופי פעולה עם לקוחות קיימים והצטרפות של לקוחות חדשים. אנו צופים כי הצמיחה תימשך גם ברבעון השני של 2024, כאשר נתחיל להפיק תמורה מלקוחות שהצטרפו באמצע הרבעון הראשון, או יצטרפו ברבעון השני ולכשנחווה רבעון מלא של הכנסות מטוויל.
אנו מאמינים שהגענו לנקודת מפנה משמעותית בהרחבת העסק שלנו ובהאצת המסלול לרווחיות, עם לקוחות חדשים אלה בערוץ ה-B2B2C, בשילוב עם הכנסות עם שולי רווח גבוהים יותר, השגת יעילות תפעולית והרחבת מוצרים שנוספו באמצעות רכישת טוויל. אנו צופים כי נשיג צמיחה משמעותית בהכנסות מפעילות הליבה שלנו על בסיס משולב בשנת 2024, וצפויה צמיחה גדולה עוד יותר בטווח הארוך, כולל הזדמנויות משמעותיות למכירה צולבת שאנו בוחנים כעת. בהתבסס על הביצועים הנוכחיים שלנו אנו צופים כי ההכנסות מערוץ ה-B2B2C עם שולי רווח גבוהים אלה יהוו כ-80% מסך העסקים שלנו עד 2025. לצד סינרגיה בעלויות שתמשיך לסייע בהפחתת הוצאות התפעול, אנו מאמינים שאנו בדרך להגיע לאיזון במחצית השנייה של 2025".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה