
נטפליקס מציגה גידול במנויים במסלול הפרסומות - בוול-סטריט מתלהבים
ענקית הסטרימינג מציגה צמיחה במנויים והאנליסטים תוהים האם יכול להיות שהחברה פתרה את בעיית הצמיחה בטווח הארוך. לנטפליקס NETFLIX יש כעת 40 מיליון משתמשים למנוי המוזל מבוסס הפרסומות שלה, נתון שכמעט והוכפל בארבעת החודשים האחרונים.
ההודעה של חברת הסטרימינג משקפת צמיחה חזקה עבור מסלול הפרסומות מחמישה מיליון משתמשים לפני כשנה ו-23 מיליון בחודש ינואר האחרון. מסלול הפרסומות עולה 6.99 דולר לחודש, לעומת 15.49 דולר עבור המסלול הרגיל ללא הפרסומות.
חשיפת הנתונים האחרונה נחשבת למשמעותית שכן נטפליקס הודיעה בתוצאותיה ברבעון מרץ כי היא מתכננת להפסיק ולספק נתונים רבעוניים בנוגע למספר המנויים ולהכנסה הממוצעת לכל מנוי. עם זאת, עדכונים שוטפים בנוגע למסלול הפרסמות של החברה עשוי להרגיע את החששות כי הבחירה להוסיף מסלול מוזל משמעותה צפי לצמיחה איטית יותר של מנויים.
החברה הודיעה גם כי תשיק טכנולוגיית פרסום פנימית עד סוף 2025, כאשר היא השתמשה בעבר בטכנולוגיה של מיקרוסופט להצגת פרסומות. ענקית הסטרימינג עדיין מחפשת תוכן שהוא יותר "ידידותי למפרסמים", כולל שידורי ספורט בלייב. אמש הודיעה נטפליקס כי תשדר השנה את משחקי חג המולד של ה-NFL ופחות משחק אחד ב-2025 ו-2026 כחלק מהסכם חדש לשלוש עונות. בג'יי פי מורגן סבורים כי מסלול הפרסומות יוביל למוטיזציה משמעותית יותר ב-2025.
בתוצאותיה לרבעון הראשון, רשמה החברה רווח למניה של 5.28 דולר על הכנסות של 9.37 מיליארד דולר עם 9.33 מיליון מנויים חדשים. צפי האנליסטים היה לרווח למניה של 4.51 דולר על הכנסות של 9.25 מיליארד דולר, כאשר החברה עצמה צפתה רווח למניה של 4.51 דולר על הכנסות של 9.24 מיליארד דולר, ותוספת של 5.1 מיליון מנויים.
בעוד החברה עקפה את הציפיות בגדול, עם פספוס קטן בתחזית בשורת ההכנסות, מניית נטפליקס הגיבה בירידות שערים. הסיבה לכך לפי הערכות הייתה תגובה של המשקיעים לכך שהחברה לא סיפקה תחזית צמיחה למנויים, כפי שהודיעה שתעשה בעבר החל מהרבעון הנוכחי.
מספר המנויים בתשלום עמד על 269.6 מיליון, עלייה של 16% משנה לשנה. תזרים המזומנים החופשי עמד על 2.14 מיליארד דולר לרבעון, מעל הצפי של 1.9 מיליארד דולר. ההכנסה הממוצעת פר מנוי עלתה ב-1% משנה לשנה, כאשר בוול-סטריט צופים עלייה נוספת במשך השנה כתוצאה מהמנוי מבוסס הפרסומות. מספר המנויים במסלול מבוסס הפרסומות גדל ב65% מרבעון לרבעון, לאחר עלייה של כמעט 70% בין הרבעון השלישי לרביעי של 2023. מסלול הפרסומות מהווה כעת למעלה מ-40% מכל ההרשמות לנטפליקס.
- סין סוגרת את הדלת להוליווד – מניות דיסני וורנר ברוס. נפלו חזק
- טוקיו בנפילה, הונג קונג עולה; החוזים העתידיים בעלייה קלה
- תוכן שיווקי "הקרנות הפאסיביות מהוות 60% מהענף"
לרבעון השני החברה מצפה לרווח למניה של 4.68 על הכנסות של 9.491 מיליארד דולר. בוול-סטריט מצפים לרווח למניה של 4.27 דולר על הכנסות של 9.51 מיליארד דולר. נטפליקס נסחרת כעת לפי שווי של 263 מיליארד דולר, זאת לאחר שמניית החברה עלתה ב-25.5% מתחילת השנה וב-83% ב-12 החודשים האחרונים.