עלייה של 234%: NIO עם שיא במסירות רכבים חשמליים

בסך הכל בחודש מאי מסרו יצרניות ה-EV הסיניות אקספנג, NIO ו-Li Auto כ-65,710 רכבים, עלייה של 29% מחודש אפריל ו-57% משנה לשנה
 | 
telegram
(4)

מניית יצרנית הרכבים החשמליים הסינית NIO NIO INC +2.98% NIO INC 4.84 +2.98% NIO INC סגירה:0 פתיחה:4.6 גבוה:4.92 נמוך:4.59 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מסרה 20,544 רכבים בחודש מאי, עלייה של 234% משנה לשנה ושיא חודשי חדש. כולל החודש שעבר, NIO מסרה עד כה ב-2024 כ-66,217 רכבים, עלייה של 51% משנה לשנה.

בסך הכל בחודש מאי מסרו יצרניות ה-EV הסיניות אקספנג XPENG -3.09% XPENG 11.91 -3.09% XPENG סגירה:0 פתיחה:11.72 גבוה:12.12 נמוך:11.55 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , NIO NIO INC +2.98% NIO INC 4.84 +2.98% NIO INC סגירה:0 פתיחה:4.6 גבוה:4.92 נמוך:4.59 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו-Li Auto  LI AUTO INC -1.42% LI AUTO INC 22.28 -1.42% LI AUTO INC סגירה:0 פתיחה:22.03 גבוה:22.59 נמוך:21.91 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: כ-65,710 רכבים, עלייה של 29% מחודש אפריל ו-57% משנה לשנה. ב-12 החודשים האחרונים מסירות שלושת החברות הסיניות הסתכמו ב-249,000 רכבים, עלייה של 36% משנה לשנה. אקספנג לבדה מסרה 10,146 רכבים, עלייה של 35% משנה לשנה ו-Li Auto מסרה 35,020 רכבים, עלייה של 24%.

החודש הטוב ביותר של אקספנג ו-Li Auto היה דצמבר 2023, אז הם סיפקו 20,115 ו-50,353 רכבים בהתאמה. ב-12 החודשים האחרונים אקספנג מסרה 41,000 רכבים, עלייה של 26% משנה לשנה. לי אוטו סיפקה 141,207 רכבים ב-2024, עלייה של כ-33% בהשוואה לתקופה המקבילה ב-2023.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

הצמיחה במסירות הרכבים מהווה מעט הקלה. עד יום שישי האחרון, מניית NIO ירדה ב-41% בשנה האחרונה, בעוד אקספנג ו-Li Auto ירדו ב-43% ו-46% בהתאמה. מניית טסלה ירדה ב-28%. האטה בביקושים לרכבים חשמליים ותחרות רבה יותר הובילה להורדת מחירים ותחזיות רווח נמוכות יותר.

הצמיחה במכירות הרכבים החשמליים בארה"ב, אירופה וסין גדלה בשיעורים חד ספרתיים ברבעון הראשון, ירידה מצמיחה דו ספרתית בשנת 2023. תעשיית הרכב הסינית נכנסת להאטה העונתית שלה. השבועות האחרונים של מאי היו חזקים עבור תעשיית ה-EV; רכבים מבוססי סוללה ורכבי פלאג-אין היברידיים, היוו יותר ממחצית מכלל המכוניות שנמכרו. לעומת זאת, בשנת 2023, הרכבים החשמליים וההיברידיים היוו כ-34% מהמכירות בסין בשנה כולה. 

בעוד טסלה לא מדווחת על נתוני מכירות אזוריים או חודשיים, היא צפויה לדווח על המסירות שלה לרבעון השני בתחילת יולי. לעומת זאת, איגודים של תעשיית הרכב עוקבים מקרוב אחר מכירות הרכבים אצל יצרניות רכב רבות, כולל טסלה. עד חודש אפריל, יצרנית הרכב החשמלית מסרה 283,000 רכבים מהמפעל שלה בשנחאי, ירידה של כ-7% משנה לשנה.

תגובות לכתבה(4):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    הסינים מפסידים כסף על כל רכב שנמכר
    קלקלן 03/06/2024 10:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הממשלה מסבסדת את התעשיה הזו, ברגע שיפסיקו היא תעלם
    סגור
  • 2.
    nio ומה עים הרווחים נדה רק גדלים עים כול מסירה . (ל"ת)
    דני 03/06/2024 08:18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    מכוניות סיניות נועלות את עצמן עם הנהג בפנים
    פו הדוב 02/06/2024 20:33
    הגב לתגובה זו
    5 4
    קרה מעט אבל קרה. בעלים של מכונית סינית- הזהרו
    סגור
  • אין בעיה, פשוט לא מלכלכים על המפלגה
    עדי 03/06/2024 10:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא קשה להמנע מביקורת על המפלגה או השלטון ולהימנע מעיסוק בנושאים רגישים, כל כך קשה? מי שלא יודע לשמור על הפה שלו שלא יתפלא שהרכב פתאום עושה בעיות
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות