
צילום: iStock
עונת הדוחות של חברות הקמעונאות בארה"ב הסתיימה - מה למדנו ממנה?
החברות שהתייעלו והציגו ביצועים טובים תוגמלו בהתאם, בעוד אלו שאכזבו ולא הצליחו לעמוד בציפיות נפלו
"הרבעון הראשון של גאפ הוא עדות שכאילו נלקחה מספרי הלימוד להתאוששות קמעונאית, כאשר המכירות השתפרו, שולי הרווח התרחבו וכל המותגים דיווחו על רווחים", כתבו בברקליס.
גם מייסי'ס ופוט לוקר הציגו שיפור, מה שדחף את המניות לאחר הרווחים. אברקרומבי משמשת כמודל לחברה קמעונאית שהצליחה לעלות בחזרה מהתהום. האסטרטגיה של החברה, שהתמקדה בסחורה טובה יותר וחוויה ידידותית יותר ללקוחות, עזרה למצב הפיננסי של אברקרומבי ולמותג שלה ודחפה את המניה ביותר מ-440% ב-12 החודשים האחרונים.