טארגט משיקה כלי AI חדש - הקמעונאים מאמצים את הטכנולוגיה

לפי הערכות האנליסטים, מגזר הקמעונאות ומוצרי הצריכה עשוי לראות רווחי פרודוקטיביות של עד 660 מיליארד דולר בשנה ברגע שהטכנולוגיה תאומץ בצורה רחבה יותר
 | 
telegram
(1)

ענקית הקמעונאות טארגט   TARGET CORP -0.85% TARGET CORP 152.16 -0.85% TARGET CORP סגירה:0 פתיחה:153.83 גבוה:154.2 נמוך:151.92 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:   מרחיבה את יכולות הבינה המלאכותית שלה ונכנסת בכל הכוח לשיגעון ה-AI. הכלי החדש של החברה,Store Companion, הוא צ'טבוט מבוסס בינה מלאכותית ג'נרטיבית שיודע לספק לעובדים תשובות מיידיות בנוגע לתהליכים ונהלים בסניפים.

הצוות יכול לשאול את הצ'טבוט שאלות טכניות נפוצות כמו איך לצרף לקוח למועדון, או איך לתקן בעיות בקופה. הכלי צפוי גם לעזור ללמד עובדים חדשים מהר יותר. "הכלי מפנה זמן עבור הצוות שלנו כך שהוא יוכל לשרת את הלקוחות בצורה טובה יותר", אמר מארק שינדלה, מנהל החנויות הראשי של טארגט.

החברה החלה בפיילוט עם הצ'טבוט בכ-400 חנויות ומצפה להשיק אותו ברחבי ארצות הברית עד חודש אוגוסט. טארגט מתכננת לשחרר מוצרי בינה מלאכותית נוספים בחודשים הקרובים, במיוחד כלים המשפרים את יכולות האיקומרס של החברה. הבינה המלאכותית הג'נרטיבית תסכם ביקורות של לקוחות על מוצרים, תשפר את תיאורי המוצרים ותספק תוצאות חיפוש רלוונטיות יותר וכך תשפר את חווית המשתמש באתר. 

כותרת ראשית

- כל הכותרות

מאז ההשקה של ChatGPT לפני כשנתיים, הקמעונאיים חיפשו דרכים אפקטיביות לשלב את הבינה המלאכותית הג'נרטיבית במודלים העסקיים שלהם. התעשייה השתמשה בסוג של בינה מלאכותית שעזר לקמעונאיים לחזות ביקושים ובלוגיסטיקה של שרשרת האספקה. עם זאת, הבינה המלאכותית הג'נרטיבית צפויה לפתוח עידן חדש של פרודוקטיביות.
 

ה-AI יעזור בייעול תהליכים

לפי הערכות האנליסטים, מגזר הקמעונאות מוצרי הצריכה עשוי לראות רווחי פרודוקטיביות של עד 660 מיליארד דולר בשנה ברגע שהטכנולוגיה תאומץ בצורה רחבה יותר, כאשר היא תסייע לייעל תהליכים החל משירות לקוחות ועד שיווק וניהול שרשרת האספקה. הטכנולוגיה תהיה מסוגלת לפי הערכות גם לתרום לצמיחת שולי הרווח בטווח הארוך.

הקמעונאים הוצפו בשאלות מצד המשקיעים בכל הנוגע לאימוץ של הטכנולוגיה וכתוצאה מכך הם החלו להגביר את הקצב בכל הקשור להטמעה של הטכנולוגיה ולדווח על כל רווח שנוצר בעזרתה. חברות נוספות כמו וולמארט והום דיפו השקיעו גם הן בהרחבת יכולות ה-AI שלהן. אפילו קוסטקו, שבעבר הייתה איטית יותר באימוץ טכנולוגיות חדשות, הודיעה למשקיעים כי היא בוחנת איך להטמיע יכולות AI בעסקי האיקומרס שלה.

"למרות שבינה מלאכותית ג'נרטיבית נמצאת בתחילת הדרך שלה, אנו רואים עולם של הזדמנויות לקמעונאים ולמסעדות למנף את הטכנולוגיה על מנת להגדיל את המכירות ולמטב עלויות קדימה", כתבו בג'פריס.

עם זאת, יקח זמן עד שהטכנולוגיה אכן תתחיל להניב תשואה למשקיעים. רוב הקמעונאיים עדיין נמצאים בשלב האסטרטגיה ומנסים למצוא פתרונות לבעיות שקופצות בנוגע לטכנולוגיה כמו חוסר אמון בקרב הצרכנים, חששות לגבי פרטיות, הגנה על המידע והעלויות הגבוהות.

תגובות לכתבה(1):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    את הרכבת
    פיספסה 21/06/2024 07:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חברה SO SO,לא הייתי מתקרב AI בטופ
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות