סימילרווב מודיעה על רכישת 42matters

 | 
telegram

חברת סימילרווב, העוסקת בתחום המודיעין הדיגיטלי, הודיעה היום על רכישת 42matters, ספקית מודיעין אפליקציות מציריך, שוויץ. הרכישה מהווה צעד משמעותי שצפי להרחיב את יכולות הדאטא של סימילרווב בתחום הצומח של אנליטיקה של ביצועי אפליקציות, שוק שצפוי לצמוח ל 15.7 מיליארד דולר עד שנת 2028, שמשקף צמיחה שנתית ממוצעת (CAGR) של 20.2%.

שילוב הפתרונות המתקדמים של 42matters בתחום נתוני חנויות האפליקציות, נתוני השימוש וטכנולוגיות הSDK לטלפונים ניידים ירחיב משמעותית את פתרונות מודיעין האפליקציות של סימילרווב. ההיצע המורחב של מידע ופתרונות, בעקבות הרכישה, ישפר את התובנות של ספקי אפליקציות לגבי ביצועי האפליקציות שלהם ביחס המתחרים, יספק נראות מקיפה יותר של שימוש המשתמשים ומערכות הטכנולוגיה, ויעניק לבעלי אפליקציות יכולות מבוססות דאטא לשיפור הפצת האפליקציות, אסטרטגיות השיווק ותוכניות הפיתוח שלהם. הרכישה צפויה להרחיב את השוק הפוטנציאלי הכולל (TAM) של סימילרווב על ידי הרחבת הכיסוי של כל העולם הדיגיטלי ומתן שירות הוליסטי לחברות שעיקר פעילותן באפליקציות.

הרכישה מספקת גישה מיידית למאגר נתונים מורחב בקטלוג השירותים מבוסס נתונים (Data as a Service -DaaS ) של סימילרווב, יוצרת הזדמנויות חדשות למכירות נוספות (upsell) ומשפרת את מעמדה של סימילרווב כמובילה בשוק המודיעין לאפליקציות. הכיסוי המודיעיני של 42matters כולל 12 חנויות אפליקציות, מעל 2.1 מיליון מפרסמים, יותר מ-,6002 SDKs, ויותר מ-20 מיליון אפליקציות.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

״שילוב הדאטא והידע הייחודיים של 42matters, יחזקו את היצע פתרונות המודיעין לאפליקציות שלנו וגם מניח את היסודות לצמיחה וחדשנות נוספים בשוק המודיעין הדיגיטלי," אמר מנכ"ל סימילרווב, אור עופר. "ההיצע המקיף של פתרונות מבוססי דאטא שלנו מעניק לעסקים את היכולת לקבל החלטות חכמות מבוססות דאטא ולשמור על ההובלה בשוק האפליקציות התחרותי – ובכל שאר הערוצים הדיגיטליים." 

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות