לקראת דוחות צ'יפוטלה: האם המחירים הגבוהים הבריחו את הלקוחות?
בעוד רוב רשתות המזון המהיר נאבקות לשמור על הלקוחות על רקע המחירים הגבוהים ויוצאות עם עסקאות חדשות, צ'יפוטלה CHIPOTLE MEXICAN GRILL -2.15% CHIPOTLE... 58.62 -2.15% סגירה:0 פתיחה:59.27 גבוה:59.34 נמוך:58.53 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ממשיכה לזרוח הודות לקהל הלקוחות הנאמן שלה שהמחיר לא ממש מעניין אותו. רשת המסעדות תדווח על תוצאותיה היום (רביעי) לאחר המסחר ובוול-סטריט אופטימיים.
האנליסטים מצפים כי לרבעון יוני צ'יפוטלה תדווח על רווח למניה של 32 סנט על הכנסות של 2.94 מיליארד דולר, צמיחה של 28% -17% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. לפי חברת המודיעין על בסיס מיקום Placer.ai, מספר הביקורים בסך הכל בסניפי צ'יפוטלה גדל בכמעט 17% לעומת הרבעון השני בשנה שעברה. בעוד הצמיחה נבעה בחלקה מפתיחה של סניפים חדשים, מספר הביקורים פר סניף גדל גם הוא ב-9.5%, מה שמצביע על מכירות חזקות בחנויות זהות.
לפי שלושה חודשים, רשת המסעדות דיווחה על תוצאות חזקות לרבעון הראשון, עם עלייה של 24% ברווחים ו-14% בהכנסות לעומת התקופה המקבילה אשתקד. המכירות בחנויות זהות צמחו גם הן ב-7%, בעזרת מחירים גבוהים יותר ושיפור במספר הקונים. קהל הלקוחות של צ'יפוטלה נוטה להיות צעיר יותר, אמיד יותר ומודע יותר לבריאות ולתזונה שלו. כך שהם נחשבים נאמנים יותר לרשת גם בזמן עליית מחירים.
התחזית להמשך
לשנת 2024, צ'יפוטלה צופה צמיחה במכירות בחנויות זהות של איזור ה-5%. החברה מתכננת לפתוח בין 285 ל-315 מסעדות חדשות השנה, בנוסף ל-3,400 סניפים שהרשת כבר מפעילה. רוב הסניפים החדשים כוללים גם מסלול הזמנות לרכבים, כך שהצרכנים יכולים להזמין באפליקציה ולאסוף את ההזמנות במהירות. האסטרטגיה החדשה, לפי החברה, גרמה למכירות ושולי רווח גבוהים יותר מאשר במסעדות רגילות.בטווח הארוך, צ'יפוטלה פועלת להכפיל את מספר הסניפים שלה ל-7,000 ברחבי ארה"ב והגיע למכירות ממוצעות מכל סניף של 4 מיליון דולר, לעומת ממוצע של 3.1 מיליון דולר ברבעון הראשון של השנה.
מניית רשת המסעדות עלתה ביותר מ-50% בששת החודשים הראשונים של השנה על רקע הצמיחה החזקה ברווחים. המניה עברה בחודש שעבר פיצול של 1 ל-50 והמניה ירדה מאז והיא נסחרת ב-23% מתחת לשיא כל הזמנים אליו הגיעה ב-18 ביוני.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה