פייבר עוקפת את צפי האנליסטים; רוכשת חברה בתחום הדרופשיפינג
פייבר פייבר -1.79% פייבר 28.03 -1.79% סגירה:0 פתיחה:28.68 גבוה:28.84 נמוך:27.99 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: הישראלית שמפתחת פלטפורמה המחברת בין פרילנסרים ללקוחות מדווחת על תוצאותיה לרבעון השני של השנה. ההכנסות הסתכמו ב-94.7 מיליון דולר לצד רווח של 58 סנט למניה, מעל לצפי האנליסטים שהיה להכנסות של 94.6 מיליון דולר ורווח של 55 סנט למניה.
מספר הקונים הפעילים ירד ב-8% לעומת הרבעון המקביל ועמד על 3.9 מיליון לעומת 4.2 מיליון בתקופה המקבילה. ההוצאה הממוצעת ללקוח עמדה על 290 דולר לעומת 265 דולר בתקופה המקבילה, עלייה של 10%.
בצד הקונים הפעילים מדובר בהמשך מגמת הירידה שנראתה גם ברבעון הראשון - אז מספר הקונים הפעילים עמד על 4 מיליון לעומת 4.3 מיליון ברבעון המקביל. בצד ההוצאה הממוצעת לקונה מדובר בהמשך מגמת עלייה כאשר ברבעון הראשון הנתון עמד על 284 דולר לעומת 262 דולר ברבעון המקביל.
הרווחיות התפעולית על בסיס GAAP הייתה 83% לעומת 82.5% בתקופה המקבילה. על בסיס Non-GAAP עמדה הרווחיות התפעולית על 84.4% לעומת 84.2% ברבעון המקביל.
תזרים המזומנים מפעילות שוטפת הסתכם ב-21 מיליון דולר לעומת 18.7 מיליון דולר ברבעון המקביל, עלייה של 12%. תזרים המזומנים החופשי הסתכם ב-20.7 מיליון דולר לעומת 18.4 מיליון דולר ברבעון המקביל, עלייה של 12.5%. ה-EBITDA המתואם הסתכם ב-17.8 מיליון דולר לעומת 15.3 מיליון דולר ברבעון המקביל, עלייה של 16%.
התחזית לרבעון השלישי ולשנה כולה
לרבעון השלישי החברה צופה הכנסות של בין 95-97 מיליון דולר, נמוך מצפי האנליסטים שעומד על 97.7 מיליון דולר. ה-EBITDA המתואם צפוי להסתכם בין 17-19 מיליון דולר.לשנה כולה החברה צופה כעת הכנסות של בין 383-387 מיליון דולר, מעל לתחזית הקודמת של 381-387 מיליון דולר. לפי התחזית החדשה נקודת האמצע, 385 מיליון דולר, גבוהה מצפי האנליסטים של 384.5 מיליון דולר.
רוכשת חברה בתחום הדרופשיפינג
דרופשיפינג היא שיטת הפצה בה המוכר רוכש מוצר מספק, לרוב מהמזרח, ומוכר אותו באתר שלו ללקוחות ברחבי העולם. מה שמייחד את השיטה היא שהמוכר לא רוכש את המלאי לפני שהוא מקבל הזמנה מלקוח וכך הוא לא לוקח על עצמו סיכונים בכל הנוגע למלאי.לצד הדוחות פייבר הודיעה כי תרכוש את חברת AutoDS המפתחת כלי לאוטומציית דרופשיפינג. בין השאר מציעה הפלטפורמה מחקר מוצרים וכלים לניהול מלאי והפצה אוטומטית. בפלטפורמה קיימים 150 מיליון מוצרים ולפי הנהלת פייבר ויש לה עשרות אלפי מנויים משלמים. הנהלת פייבר הוסיפה כי גודל השוק הגלובלי של תחום הדרופשיפינג הוערך ב-2023 ב-285 מיליארד דולר וצפוי לעבור את ה-2 טריליון דולר שנתי עד 2033.
AutoDS נוסדה ב-2018 ומנוהלת על ידי ליאור פוזין, מיכאל רויף ואופיר בוקובזה. מטרת החברה היא להפוך את תהליך הדרופשיפינג לאוטומטי ולסייע בשינוע מוצרים מערוצים מובילים כמו אמזון ואיביי. פייבר ציינה כי AutoDS תמשיך להתנהל בצורה עצמאית, במקביל לעבודתה עם פייבר.
"ל-AutoDS יש מוצר מובנה מרשים וקהילה סינרגית מאוד לפייבר", מסר מיכה קאופמן, מנכ"ל פייבר. "דרופשיפינג והשירותים המקושרים אליו בשיווק, תכנות ותוכן הן כמה מהקטגוריות הצומחות במהירות הגבוהה ביותר בפייבר. עוד מדובר בקהילה המחוברת עמוקות למקורותיה של פייבר, למקום בו כל אדם בעל כישרון ורעיון יכול למנף את הפלטפורמה כדי לבנות עסק. רכישה זו אף מסמלת צעד נוסף בטרנספורמציה של פייבר. מזירת מסחר אנו הופכים לפלטפורמה חזקה, המציעה למשתמשיה לא רק גישה לבעלי מקצוע אלא גם פתרונות תוכנה. כך מקבלים המשתמשים One Stop Shop לכל צרכיהם הדיגיטליים".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה