לקוסטקו יש מטילי זהב, לטארגט יש את טיילור סוויפט
ענקית הקמעונאות האמריקאית טארגט
TARGET CORP
-0.85%
TARGET CORP
152.16
-0.85%
סגירה:0
פתיחה:153.83
גבוה:154.2
נמוך:151.92
מחזור:--
לעמוד ציטוט
חדשות
גרפים
פרופיל חברה
המלצות
כתבות נוספות בנושא:
חיפשה פתרון איתו תוכל להתחרות במטילי הזהב שמוכרת המתחרה הגדולה שלה קוסטקו
COSTCO WHOLESALE
-1.82%
COSTCO...
907.07
-1.82%
סגירה:0
פתיחה:917.74
גבוה:920.55
נמוך:905.56
מחזור:--
לעמוד ציטוט
חדשות
גרפים
פרופיל חברה
המלצות
כתבות נוספות בנושא:
, ונראה כי כעת היא מצאה - מרצ'נדייז בלעדי של הזמרת המפורסמת טיילור סוויפט. על פי הערכות של UBS, המהדורות המיוחדות של מרצ'נדייז רשמי של הזמרת עשויות להעלות את הכנסות טארגט ברבעון הרביעי של השנה בכ-100 מיליון דולר.
טיילור סוויפט; קרדיט: פייסבוק לפי סעיף 27א
החברה הודיעה שתשיק סדרת מוצרים בלעדיים של סוויפט במהלך "בלאק פריידיי", הכוללים ספר רשמי המתעד את החוויות שלה בסיבוב ההופעות הגדול שלה, "Eras Tour". כמו כן, יימכרו גם תקליטים ודיסקים של הגרסה המורחבת לאלבומה האחרון של סוויפט, "The Tortured Poets Department". גרסה זו הייתה זמינה עד כה רק כדיגיטלית, והמעריצים דרשו את השקת הגרסה הפיזית שלה מאז אפריל, אז יצא האלבום לראשונה.
זו אינה הפעם הראשונה שטארגט חוברת לסוויפט. בעבר הוציאה הקמעונאית למעלה מ-10 גרסאות בלעדיות לאלבומים של הזמרת, כאשר שיתוף הפעולה האחרון ביניהם נחל הצלחה מסחררת. גרסה בלעדית של "Tortured Poets" הפכה להזמנה המוקדמת הגדולה ביותר בתולדות מחלקת הבידור של טארגט, וסייעה להגדיל את מכירות הקטגוריה ברבעון הראשון, בעוד שהמכירות הכוללות של טארגט רשמו ירידה של 3.1%.
כמה המהלך ישפיע על טארגט?
לדברי האנליסט מיכאל לסר מ-UBS, המוצרים החדשים עשויים לחולל הצלחה דומה. סקר שנערך על ידי Morning Consult מצא כי כ-69% מהמבוגרים בארה"ב מזדהים כמעריצים של סוויפט, כאשר 16% מהם מחשיבים עצמם "מעריצים מושבעים". לסר מעריך שכ-42 מיליון איש נחשבים למעריצים מושבעים, ואם רק 2% מהם ירכשו ספר ואלבום, ההכנסות של טארגט עשויות לעלות בכ-100 מיליון דולר ברבעון הרביעי.
סניף טארגט; קרדיט: טוויטר
"שיתוף הפעולה הזה מדגים את ההתמקדות של טארגט בחידושים ובבלעדיות", כתב לסר, והוסיף שזה יאפשר לקמעונאית לשמר נאמנות לקוחות, ליצור התלהבות, ולהגביר את תנועת המבקרים בחנויות. לסר מציין שמדובר בהערכה שמרנית, שכן היא לא לוקחת בחשבון רכישות נוספות שהלקוחות יבצעו כשכבר יגיעו לחנות כדי לקנות את המרצ'נדייז.
בנוסף, ההערכה מתבססת על כך שרק 2% מהמעריצים המושבעים ירכשו את המוצרים, ושכל אחד מהם ירכוש רק עותק אחד מכל מוצר. בפועל, מעריצי סוויפט ידועים ברצונם לרכוש מוצרים בלעדיים מהר. מוצרים שמושקים בחנות המקוונת של הזמרת לרוב נמכרים תוך דקות, ובסיבוב ההופעות האחרון שלה מעריצים המתינו שעות כדי לרכוש מוצרים מהקולקציה. המגזין Pollstar מעריך שהמכירות של מרצ'נדייז בסיבוב ההופעות שלה לשנת 2023 עשויות להגיע לכ-200 מיליון דולר, כאשר כל מעריץ מוציא בממוצע 40 דולר על מוצרים.
למרות הציפיות הגבוהות, לסר מציין שמכירות המוצרים של סוויפט יוכלו להוסיף לטארגט, אך הן אינן מסוגלות לבדן לשנות את התמונה הכללית עבור הקמעונאית. מחלקת הבידור של טארגט, הכוללת גם את מכירות המוזיקה, מהווה רק כ-13% מההכנסות הכוללות של החברה. עם זאת, על רקע התקופה הכלכלית המאתגרת הצפויה לעונת החגים הקרובה, כל מוצר שמצליח למשוך לקוחות לחנות הוא סיבה לחגיגה עבור טארגט.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה