פריון בדוחות סבירים מאשררת את התחזית לשנה כולה
פריון המספקת פתרונות טכנולוגיים לחיבור בין מפרסמים לצרכנים בכל ערוצי הפרסום הדיגיטלי המרכזיים, פרסמה תוצאות בהתאם לצפי. החברה מאשררת את תחזיותיה ל-2024 - ההכנסות צפויות להסתכם ב- 490-510 מיליון דולר, ה-EBITDA המתואם צפוי להסתכם ב-52-48 מיליון דולר, שיעור ה EBITDA המתואם מההכנסות בניכוי עלויות מדיה יסתכם ב-23% מאמצע טווח ההכנסות.
טל יעקובסון, מנכ"ל פריון שזכה לחבילת תגמול תמוהה של 35% למרות שבתקופתו החברה פרסמה סדרת אזהרות והמניה קרסה, אמר על רקע התוצאות: "התוצאות תאמו את התחזיות שלנו, ואנו ממשיכים למנף את החוזקות שלנו בתחומי הפרסום הדיגיטלי החוץ ביתי (DOOH), המדיה הקמעונאית והפרסום בטלוויזיות חכמות.
"שלושת מנועי הצמיחה של פריון סיפקו תוצאות חזקות ברבעון זה. אנו ממשיכים לפתח ולהציג פתרונות חדשניים ורבי ערוצים, הממצבים את פריון בחזית הטכנולוגיה בתחומים צומחים אלו. פריון מצפה להשיג תזרים מזומנים תפעולי חיובי כפי שהשיגה בעקביות מאז 2014".
ההכנסות מפרסום דיגיטלי חוץ ביתי (DOOH), על בסיס פרופורמה, צמחו ב-63% לעומת הרבעון המקביל, ל-19.1 מיליון דולר, והיוו 23% מההכנסות מפתרונות הפרסום, לעומת 11% בשנה שעברה. ההכנסות ממדיה קמעונאית צמחו ב-62% לעומת הרבעון המקביל, ל-21 מיליון דולר, והיוו 26% מההכנסות מפתרונות הפרסום לעומת 13% בשנה שעברה.
ההכנסות מפרסום בטלוויזיות חכמות (CTV) צמחו ב-19% לעומת הרבעון המקביל, ל-9.5 מיליון דולר, והיוו 12% מההכנסות מפתרונות הפרסום, לעומת 8% בשנה שעברה. ההכנסות מווידאו ב-Open web2 ירדו ב-63% לעומת הרבעון המקביל, והיוו 14% מההכנסות מפתרונות הפרסום, בהשוואה ל-32% בשנה שעברה. ההכנסות מפרסום מבוסס חיפוש ירדו ב-76% לעומת הרבעון המקביל, ל-20.9 מיליון דולר, והיוו 20% מההכנסות הכוללות של החברה. חוזה ההפצה בתחום החיפוש עם Microsoft Bing , כפי שכבר דווח, מייצג פחות מ-5% מסך הכנסות החברה השוטפות הצפויות, ולא יחודש עם סיומו בשנת 2024. תחת תנאי החוזה ישנה תקופת tail הצפויה להניב הכנסות בשנת 2025.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
1.מישהו פה באתר לא אוהב את פריון או את המנכל?kingo 06/11/2024 18:02הגב לתגובה זו0 0מישהו פה באתר לא אוהב את פריון או את המנכל?סגור