אודיטי מציגה צמיחה ברבעון השלישי: גידול של 26% בהכנסות

חברת האם של IL MAKIAGE העלתה תחזיות לשנת 2024, עם שיאים חדשים בהכנסות, EBITDA מתואם ורווח נקי, והכתה את ציפיות האנליסטים

 | 
telegram

חברת אודיטי טק  אודיטי -6.23% אודיטי 39.75 -6.23% אודיטי סגירה:0 פתיחה:42.39 גבוה:42.56 נמוך:39.47 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  הדואלית, חברת האם של מותגי IL MAKIAGE ו-SpoiledChild, פרסמה את תוצאותיה לרבעון השלישי לשנת 2024. ההכנסות ברבעון הסתכמו ב-119 מיליון דולר, גידול של 26% לעומת 94 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד, וגבוהות מציפיות האנליסטים שעמדו על 116.46 מיליון דולר.

הרווח הנקי עמד על 18 מיליון דולר, עם רווח של 0.29 דולר למניה, גבוה מתחזיות האנליסטים שעמדו על 0.23 דולר למניה. מהווה עלייה לעומת הרווח למניה ברבעון השלישי בשנה בעברה בעמד על 0.06 דולר. ה-EBITDA המתואם עמד על 25 מיליון דולר, לעומת 21 מיליון דולר.

אורן הולצמן מנכ"ל החברה;
אורן הולצמן מנכ"ל החברה;
 

תחזיות מעודכנות לשנת 2024

אודיטי מעדכנת את התחזיות הפיננסיות לשנת 2024, לאור הביצועים ברבעון השלישי והצפי להמשך צמיחה. החברה מצפה כעת להכנסות בטווח של 642-644 מיליון דולר, גידול של 26%-27% בהשוואה לשנה הקודמת.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

החברה צופה EBITDA מתואם בטווח של 147-149 מיליון דולר לשנת 2024. מדובר בעלייה בהשוואה לנתונים הקודמים, הממחישה את השיפור המתמיד בתפעול ובהשגת רווחיות גבוהה לאורך זמן.

בהתאם לתחזית המעודכנת, אודיטי ציינה כי החברה ממשיכה להשקיע בחדשנות טכנולוגית ובפיתוח מוצרים חדשים, מתוך מטרה לחזק את מעמדה בשוק הצרכנות הדיגיטלית ולבסס את הצמיחה העתידית. החברה גם שואפת להרחיב את פלטפורמת מעבדות גילוי המולקולות, ולהמשיך להציג מוצרים חדשים.


"אנו שבעי רצון מהתוצאות הכספיות לרבעון השלישי שעקפו את התחזיות שלנו לגבי ההכנסות, רווח גולמי, Ebitda מתואם ורווח למניה מתואם", מסרה לינדזי דרוקר מן, סמנכ"לית הכספים של אודיטי. "התוצאות המצוינות שלנו ברבעון השלישי וההישגים עד כה השנה, בשילוב עם התחלה חזקה לרבעון הרביעי והמשך שיעורי חזרה הגבוהים שלנו, מאפשרים לנו להעלות שוב את התחזית הפיננסית שלנו לשנת 2024 בכל המדדים".

"תעשיית היופי עוברת שינוי ואנחנו מאמינים שהחברה מובילה את השינוי הזה. תוצאות הרבעון השלישי המצוינות שלנו מדגימות שוב כיצד ההשקעות שלנו בשני הווקטורים החשובים ביותר לצמיחה בתעשייה – הביקוש של הצרכנים לאונליין ולמוצרים בעלי איכות גבוהה, מניעים צמיחה רווחית, עלייה בנתח השוק ותזרימי מזומנים חזקים", מסר אורן הולצמן, מייסד ומנכ"ל אודיטי. "החוזק והחוסן של מודל המכירה הישירה לצרכן שלנו באים לידי ביטוי מלא ברקע השוק הנוכחי, שבו חלק מהמתחרים שלנו חווים ירידה במכירות, ירידה בתנועת הלקוחות ויתרות מלאי. בניגוד לכך, אנחנו מספקים באופן עקבי צמיחה רווחית חזקה בכל המותגים, המוצרים והקטגוריות.

יש לנו מעורבות גדולה בקרב המשתמשים שלנו על בסיס יומי, ישירות, ללא מתווכים. יש לנו את הנתונים לחזות אילו צרכנים נמצאים בשוק לבצע קנייה ואילו מוצרים הם ככל הנראה מחפשים. האינטראקציה הישירה הזאת מניעה שביעות רצון גבוהה מצד הצרכנים ומאפשרת לנו להיות יותר צפויים בעסקינו. בהתאם לכך, עברנו שוב את היעדים שלנו להכנסות ו EBITDA - ברבעון הזה, בדיוק כפי שעשינו בששת הרבעונים האחרונים מאז שהפכנו לחברה ציבורית, ואני נשאר מאוד אופטימי לגבי העסק שלנו".


שווי השוק של אודיטי עומד על 2.41 מיליארד דולר. מנית החברה ירדה ב-6% מתחילת השנה, ועלתה ב-57% ב-12 החודשים האחרונים.


מנית החברה בשנה האחרונה.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות