אמזון מכריזה על "Haul" בתגובה לשיין וטימו - מנסה להגדיל נתח במכירות לצעירים
אמזון לא נשארת חייבת: מכריזה על "Haul" בתגובה לשיין וטימו
אמזון רואה את שיין וטימו משתלטות על הקהל הצעיר עם מחירים זולים ושפע מוצרים ומנסה להילחם בהן.ענקית הקניות המקוונות משיקה את "Haul", החנות החדשה שלה, שמיועדת למי שמחפש מוצרים במחירים זולים. במקביל להשקה סיפקה אמזון דוגמאות למוצרים ולמחירים והציגה תמחור נמוך גם ביחס לאפליקציות הקיימות.
"Haul" מוטמעת ישירות בתוך הפלטפורמה של אמזון והיא מציעה ביגוד ואביזרים לצד פריטים לבית ולמשרד – והכל במחיר של עד 20 דולר. הרעיון ברור: אם שיין וטימו יכולות להציע מחירים נמוכים, אמזון יכולה לעשות את זה גם, ואולי אפילו טוב יותר.
המחיר הזול, אבל ההגעה של המשלוח תהיה ממושכת יותר. כדי להגיע לתמחור הזה אמזון חוסכת בעלות המשלוחים שבאה לידי ביטוי בהגעה של בין שבוע לשבועיים. מבחינת זמני הגעה אלו בהחלט מתחרים באפליקציות של שיין וטימו. כמו כן משלוח חינם יינתן אם הזמנתם במעל 25 דולר.
השקת "Haul" היא תגובה ישירה להצלחה העצומה של שיין וטימו. החברות הסיניות כבשו את השוק האמריקאי עם מחירים מאוד נמוכים. אמזון הבינה שהמשחק משתנה והחליטה להיכנס בכל הכוח, בתקווה שהמותג הוותיק והפופולריות העצומה שלה יעשו את העבודה. מדובר על פוטנציאל שוק ענק של מיליארדים רבים בשנה.
השאלה הגדולה אם אמזון עדיין רלבנטית? וכאן נראה שהשם החדש, המיתוג, הגיבוי של אמזון ובעיקר המחירים ואיכות המוצרים, עשויים להביא את אמזון להצליח גם במהלך הזה.
לפני כשנה השיקה אמזון את Rufus: מדובר באפליקציה שעוזרת למשתמשים בקניות דרך AI. רופוס מסייע ללקוחות לגלות מוצרים חדשים, להשוות בין קטגוריות ולהציע המלצות מותאמות אישית, תוך שימוש בטכנולוגיות AI מתקדמות ומידע מלא על העסקאות והמוצרים שאתם קניתם בעבר.
כך או אחרת, השוק לא מתרגש מההשקה הזו. מניית אמזון יורדת במסחר בכ-3%.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה