וולמארט מכה את הציפיות ומעלה תחזיות: הכנסות הרבעון השלישי עקפו את הציפיות

ענקית הקמעונאות מארה"ב רשמה צמיחה של 5.5% בהכנסות ל-169.5 מיליארד דולר, עם עלייה במכירות אי-קומרס ופרסום דיגיטלי. התחזית השנתית הועלתה, והמניה מגיבה בזינוק של 3%
 | 
telegram

וולמארט  WALMART +3.74% WALMART 87.22 +3.74% WALMART סגירה:0 פתיחה:86.32 גבוה:88.29 נמוך:85.91 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: פרסמה את תוצאות הרבעון השלישי אשר עלו על תחזיות האנליסטים. ההכנסות ברבעון הסתכמו ב-169.59 מיליארד דולר, לעומת 160.80 מיליארד דולר בתקופה המקבילה אשתקד, ועקפו את תחזיות האנליסטים שעמדו על 166.62 מיליארד דולר. הרווח הנקי של החברה עמד על 4.58 מיליארד דולר, או 0.57 דולר למניה, גם הוא גבוה מהציפיות לרווח של 4.25 מיליארד דולר ו-0.53 דולר למניה.

לדברי דאג מקמילון, מנכ"ל החברה: "הרבעון הזה היה חזק והדגיש את המומנטום שלנו בשוק. הביקוש הגבוה בארה"ב נרשם בכל קטגוריות המוצרים, והחברה ציינה כי היא ממשיכה להגדיל את נתח השוק שלה, במיוחד בקרב משקי בית בעלי הכנסה גבוהה".


צמיחה באיקומרס ופרסום דיגיטלי


שני מגזרי הצמיחה המהירים ביותר של וולמארט – המסחר האלקטרוני והפרסום הדיגיטלי הציגו עליות מרשימות של 27% ו-28% בהתאמה. מגזרים אלו תורמים לשיפור הרווחיות של החברה, כאשר אנליסטים מציינים שהצמיחה בפרסום הדיגיטלי, מגזר בעל רווחיות גבוהה, עשויה לסייע בקיזוז ההפסדים הנקיים שוולמארט עדיין רושמת בתחום האיקומרס.

מכירות החנויות הזהות בארה"ב, הכוללות את המסחר האלקטרוני, עלו ב-5.3%, בהשוואה לעלייה של 4.2% ברבעון הקודם ו-3.8% ברבעון הראשון. עלייה זו משקפת ביקוש חזק במגוון קטגוריות מוצר, כולל מזון, מוצרים לבית, וצעצועים.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

וולמארט ממשיכה לצבור נתח שוק בקרב צרכנים ממגוון רחב של רמות הכנסה. הנהלת החברה מדגישה כי השילוב בין מחירים נגישים ונוחות הקנייה הפך את וולמארט ליעד מרכזי עבור הצרכן האמריקאי שנפגע מהאינפלציה.

תחזיות אופטימיות לשנת 2025


בהתבסס על תוצאות הרבעון, החברה העלתה את התחזיות שלה לשנת 2025. כעת היא צופה צמיחה בהכנסות בטווח של 4.8%-5.1% בהשוואה לשנה הקודמת, לעומת התחזית הקודמת שעמדה על 3.75%-4.75%. תחזית הרווח המתואם למניה עלתה לטווח של 2.42-2.47 דולר, לעומת תחזית קודמת של 2.35-2.43 דולר.


כתאגיד הקמעונאות הראשון שמפרסם את דוחותיו לרבעון, וולמארט מספקת הצצה לשוק הצרכני בארה"ב לקראת עונת הקניות לחגים. למרות העלייה במחירי מוצרים בסיסיים כמו מזון וביטוח בריאות, הצרכן האמריקאי ממשיך להוציא כסף, והיקף המכירות הקמעונאיות עלה ב-0.4% בין ספטמבר לאוקטובר, לפי נתוני משרד המסחר.

וולמארט ממשיכה לשמר את מעמדה כמובילה בשוק עם נתח שוק גדל, גם בקרב משקי בית בעלי הכנסה גבוהה. פעולות כמו הרחבת היצע המוצרים הפרימיום והרחבת הפלטפורמה הדיגיטלית, הופכות אותה 

שווי השוק של וולמארט עומד על 677.2 מיליארד דולר. מניית החברה עלתה מתחילת השנה ב-60%.


מניית החברה בשנה האחרונה.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות