מנכ"ל ורינט: "הלקוחות מבינים את המשמעות של AI במרכזי שירות"; המניה מזנקת

אחרי שסיימו רבעון מוצלח, מנכ"ל החברה הישראלית, דן בודנר סיפק בשיחת המשקיעים תחזיות אופטימיות בנוגע לעתיד: "אנחנו זוכים בנתח שוק בתחום מרכזי השירות; לקוחות מוציאים 1,200 דולר על כל בוט שמחליף סוכן"; המניה מזנקת ב-19% בטרום
 | 
telegram
(1)

חברת התוכנה הישראלית ורינט ורינט -1.54% ורינט 26.87 -1.54% ורינט סגירה:0 פתיחה:26.73 גבוה:27.7 נמוך:26.7 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , המתמחה בפתרונות תוכנה וניהול נתונים, עקפה את צפי האנליסטים ברבעון השלישי, עם הכנסות של 224.2 מיליון דולר, לצד רווח של 54 סנט למניה. על רקע התוצאות החזקות מנכ"ל החברה התפנה לספק תחזיות אופטימיות בנוגע להשפעה של כלי הבינה המלאכותית שמציעה החברה ללקוחותיה.

מה שדחף את ההכנסות של החברה הייתה הצמיחה בהכנסות מתוכנה כשירות (SaaS) שהסתכמו ברבעון ב-148.7 מיליון דולר, לעומת 115.6 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. כמו חברות רבות אחרות, גם אצל ורינט אחד המנועים המשמעותיים קשרו בטכנולוגיות של בינה מלאכותית. בשיחת המשקיעים של החברה, ציין המנכ"ל הוותיק דן בודנר שמוצרי הבינה המלאכותית של החברה המשיכו לתרום לתוצאות.

"אנו רואים לקוחות שמשתמשים ב-AI כדי להגדיל את יכולות הסוכנים", אמר בודנר. "חלקם מצמצמים את כוח האדם, בעוד אחרים משתמשים בסוכנים ליצירת קשרים מעמיקים יותר עם הלקוחות. יש לנו כ-4 מיליון סוכנים שמשתמשים בתוכנה שלנו, ומייצרים כ-200 דולר לכל סוכן בשנה. התוצאות של ה-AI הן חיוביות עבור החברה, שכן לקוחות מוציאים 1,200 דולר לכל בוט שמחליף סוכן, מה שמציג בפנינו הזדמנות משמעותית".

כותרת ראשית

- כל הכותרות

אתה חושב שהמחזורים במכירות ישתפרו ככל שהלקוחות יבינו את התפקיד של בינה מלאכותית במרכזי השירות?
"כן, ההתלהבות הראשונית מ-AI הובילה במקרים מסוימים לשיתוק, אבל כשהלקוחות רואים את עמיתיהם משיגים תוצאות עסקיות אמיתיות באמצעות AI, הם נוטים להשקיע. מודל הענן ההיברידי שלנו מאפשר להם ליישם AI במערכות קיימות עם השקעה מינימלית, מה שמסייע להתגבר על ההיסוסים ומאיץ את תהליך האימוץ".

אז אתה מרגיש שורינט תופסת יותר נתח שוק בתחום מרכזי השירות?
"כן, אנו מאמינים שאנחנו מובילים את שוק האוטומציה של חוויית הלקוח וזוכים בנתח שוק. היתרון שלנו נובע מהפלטפורמה הפתוחה שלנו, שמאפשרת ללקוחות להתחיל בקטן ולהתרחב בהתאם לתוצאות שהם רואים. אנו מתחרים בהצלחה מול ספקי פתרונות נקודתיים ומול מאמצי פיתוח פנימיים של מחלקות IT".

דן בודנר, מנכ"ל ורינט; קרדיט: תמר מצפי
דן בודנר, מנכ"ל ורינט; קרדיט: תמר מצפי
 

ורינט תצליח לשמור על המומנטום?

ורינט מתמחה בפיתוח פתרונות טכנולוגיים לניהול קשרי לקוחות ואוטומציה של תהליכים, המאפשרים לחברות לייעל את השירות ללקוחות ולשפר את חווית הלקוח. המוצרים של ורינט כוללים מערכות לניהול כוח אדם, אנליטיקה, בינה מלאכותית וכלי ניטור והאזנה. עד לפני מספר שנים ורינט נחשבה כמתחרה של נייס נייס (US) +0.26% נייס (US) 176.02 +0.26% נייס (US) סגירה:0 פתיחה:175 גבוה:177.8 נמוך:173.36 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: . היא עדיין מתחרה בה, אבל תחומי הפעילות של נייס התרחבו והחיכוך התחרותי ירד. בעבר דיברו מספר פעמים מנהלי החברות על מיזוג בינהן, אבל בסופו של דבר המיזוג לא יצא לפועל.

אחרי הזינוק במניה היא ללא שינוי מתחילת השנה ובמכפיל עתידי של 10. זה מכפיל נמוך יחסית לתחום,  שכנראה נובע מכך שהמשקיעים סקפטיים לגבי היכולת של החברה להציג המשכיות בתוצאות, בעיקר בגלל האכזבות שחוו בעבר. בשנים האחרונות, התקשתה ורינט להציג יציבות בתוצאות, ולעיתים לא סיפקה רווחים בהתאם להערכות שלה. בסוף שנת 2023 המניה הגיעה לשפל של השנים האחרונות במחיר של 18 דולר, ואחרי זינוק במחצית הראשונה של 2024 שהביא אותה למחיר של 37 דולר, היא חזרה לרדת והגיעה ל-21 דולר.

מניית ורינט בשנה האחרונה
מניית ורינט בשנה האחרונה

תגובות לכתבה(1):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מנייה
    לרון 05/12/2024 16:57
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מסוכנת! עולה רק בגלל הטרנד של AI עוד זמן מה,מס' חודשים, תרד ב 40%
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות