אמזון מתרחבת: תתחיל למכור כלי רכב בארצות הברית

בשיתוף פעולה עם יונדאי: ענקית המסחר המקוון תציע רכבים ב-48 ערים בארה"ב; אמזון מתכננת להרחיב את המיזם ליצרנים נוספים ב-2025

 | 
telegram

ענקית המסחר המקוון אמזון AMAZON -0.46% AMAZON 225.04 -0.46% AMAZON סגירה:0 פתיחה:226.35 גבוה:229.06 נמוך:224.2 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: משיקה מהלך אסטרטגי חדש: מכירת כלי רכב באתר החברה בארצות הברית. החברה הודיעה על השקת פלטפורמת "אמזון אוטוס", שתאפשר לראשונה רכישת רכבים חדשים באופן מקוון במסגרת שיתוף פעולה בלעדי עם יונדאי.

בשלב הראשון, השירות יהיה זמין ב-48 ערים מרכזיות בארצות הברית, ביניהן ניו יורק, שיקגו ולוס אנג'לס. הצרכנים האמריקאים יוכלו לבחור מתוך מגוון דגמי יונדאי חדשים, כאשר התהליך כולו - מבחירת הרכב ועד השלמת העסקה - יתבצע דרך הפלטפורמה המקוונת.

המהלך החדשני של אמזון מסמן שינוי בענף הרכב המסורתי, שעד כה התבסס בעיקר על מכירות בסוכנויות פיזיות. החברה מתכננת להרחיב את המיזם בשנת 2025, עם הוספת יצרני רכב נוספים ופריסה גיאוגרפית רחבה יותר.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

למרות הכניסה הדרמטית של אמזון לתחום, השוק הגיב בשקט יחסי. מניותיהן של חברות המכירה המקוונת המתחרות, כמו קארוואנה וקארמקס, הציגו תנודות מינוריות בלבד. ייתכן שהדבר נובע מכך שבשלב זה אמזון מציעה רק רכבים חדשים ומותג אחד בלבד.

הפלטפורמה החדשה כוללת גם אפשרות לטרייד-אין, אך בשלב זה חסרות בה אופציות מימון מורחבות וליסינג. אמזון הבטיחה להוסיף פונקציות אלה בהמשך, במטרה להפוך את חוויית רכישת הרכב לנוחה ונגישה יותר עבור הצרכן האמריקאי.

בוול-סטריט מעריכים כי כניסתה של אמזון לתחום עשויה לשנות משמעותית את דפוסי הצריכה בשוק הרכב. היכולת של החברה לנצל את תשתית המסחר המקוון המתקדמת שלה, יחד עם בסיס הלקוחות העצום שלה, עשויה להוביל למהפכה בדרך שבה אמריקאים רוכשים רכבים.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות