תאת תבצע עבודות תיקון למטוסי בואינג תמורת 17 מ' דולר על פני 5 שנים
תאת תאת טכנו -2.37% תאת טכנו 9,211 -2.37% בסיס:9,435 פתיחה:9,586 גבוה:9,586 נמוך:9,200 תמורה:1,242,852 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: העוסקת בייצור ושיווק מערכות לתחומים הצבאי והתעופתי, מדווחת על הסכם לחמש שנים עם אחת מחברות התובלה בארה"ב. במסגרת ההסכם, תאת תספק שירותי תיקון ושיפוץ עבור יחידות כוח עזר (APUs) במטוסי בואינג 757 ו-767 של חברת התובלה, כאשר בתמורה תקבל סכום מוערך של 17 מיליון דולר על פני התקופה.
"החוזה החדש מהווה ציון דרך נוסף בהובלתה של תאת בשוק יחידות הכוח עזר בתחום התובלה האווירית, ומהווה תוספת משמעותית להסכמי תחזוקה (MRO) שכבר קיימים עם כל חברות התובלה הגדולות בצפון אמריקה", מסר יגאל זמיר, מנכ"ל תאת. "הלקוח ייהנה מהיכולות המתקדמות שלנו לתיקון יחידות כוח עזר, ממבנה העלויות הייחודי שלנו ומהרמה הבלתי מתפשרת של שירות הלקוחות שלנו".
יגאל זמיר, מנכ"ל תאת; קרדיט: אתר החברה
מניית תאת זינקה השנה ב-153% וב-169% בשנה האחרונה לשווי שוק של 1.02 מיליארד שקל. המניה זינקה על רקע שיפור בתוצאות שבא לידי ביטוי גם ברבעון השלישי, בו דיווחה על זינוק של 35% בהכנסות לעומת הרבעון המקביל ל-40.5 מיליון דולר לצד עלייה של 33% ברווח הנקי ל-2.9 מיליון דולר.
במהלך השנים האחרונות תאת ביצעה מהלכים, שלצד התאוששות שוק התעופה, תרמו לה לשפר את התוצאות ולבסס את מעמדה בשוק. להרחבה של איתי קילמן.
קרן פימי, בעלת השליטה בתאת, ניצלה את הזינוק במניה ובספטמבר האחרון מימשה כמחצית מאחזקתה. פימי מכרה את אחזקותיה תמורת מחיר של 54.95 שקל למניה, זהה למחיר המניה בהנפקה הפרטית שעשתה החברה סמוך למהלך של פימי (במסגרתה גייסה החברה 10 מיליון דולר) בסך כולל של כ-129.1 מיליון שקל - רווח של פי 2 על ההשקעה. מאז המימוש של פימי, זינקה מניית תאת בעוד 60%.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה