מנכ"ל אלגומייזר לקראת הכנס: "מודל ההכנסות שלנו - מאות דולרים בחודש על פני מאסה של לקוחות"

ביום ד' הקרוב יקיים Bizportal כנס משקיעים בהשתתפות מנכ"ל אלגומייזר נעם בנד - לרישום חינם לאירוע - לחץ כאן
 | 
telegram

חברת הטכולוגיה גיקס +6.17% גיקס 17.2 +6.17% גיקס בסיס:16.2 פתיחה:16.9 גבוה:18 נמוך:16.8 תמורה:41,131 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , המפתחת תוכנה אוטומטית להקמת קמפייני פרסום עבור עסקים קטנים באינטרנט, צפויה להשתתף ביום רביעי הקרוב (26 באפריל) בכנס מועדון המשקיעים של Bizportal (לצפייה בלו"ז והרשמה חינם, לחץ כאן). מניית החברה, שנכנסה לאחוזת בית בסוף 2013 בדלת האחורית על ידי רכישת השלד הבורסאי של מעריב, השלימה מהלך עליות של יותר מ-58% במהלך 7 החודשים האחרונים.

רק לפני כשלושה שבועות אלגומייזר הרחיבה את פעילות השיווק בארה"ב כשחתמה על הסכם עם YELP העולמית. במסגרת שיתוף הפעולה יפיצו השתיים את פתרונות הפרסום של אלגומייזר לעסקים קטנים עבור לקוחות YELP.

אלגומייזר שנוסדה בשנת 2013 על ידי אביב ברקוביץ', המשמש כסמנכ"ל השיווק והמשנה למנכ"ל. החברה מנוהלת על ידי נועם בנד, לשעבר מנכ"ל חברת דוטומי ולשעבר סמנכ"ל השיווק של FedEx ישראל. לקראת הכנס, בנד מספר בשיחה עם Bizportal על הטכנולוגיה ועל הפוטנציאל הגלום בלקוחות.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

בנד: "הפרסום בגוגל אדווורדס הוא די מורכב. עסק קטן כמו: חשמלאי, נהג מונית, אינסלטלטור וכו' (קטגוריה של 400-300 מקצועות) שמעוניין לפרסם בגוגל מוצא זאת מאד מורכב מדי ויקר מדי בכדי לעשות זאת לבד. כאן אנחנו נכנסים. הקמנו כלי מאד פשוט: מערכת אלגוריתמית שתאפשר הקמת קמפיין פרסום באופן אוטומטי תוך דקה. בתוך שלוש לחיצות כפתור גם האדם הפשוט שלא בקיא בפרסום, יכול לפתוח קמפיין אינטרנטי לעסק שלו. המערכת שלנו למעשה מחלצת את הנתונים מהאתר של בעל העסק באופן אוטומטי, וכך נבנה קמפיין שמופנה לגוגל אדוורדס. בנוסף יש לנו את אותו רעיון תחת מוצר המיועד לפייסבוק ויחד יש לנו סט פתרונות לעסקים קטנים, בעיקר בארה"ב אבל גם באירופה".

אז אתם בעצם מהווים איום די גדול על ענף הפרסום?
"אני לא קורה לזה איום אלא הזדמנות לענף הפרסום כולו. הרי המפרסמים הגדולים גם ככה שם, ודווקא העסקים הקטנים לא - לכן זוהי הזדמנות לכל הענף. בגדול, אם תשאל אותי מי מתחרה בנו, אז אגיד שמדובר במשרדי הפרסום הקטנים שעושים את הפרסום באופן ידני. אבל זהו דבר יקר ומנגד אנו מציעים דרך אוטומטית ופשוטה לכל עסק בינוני-קטן".

מהו מודל ההכנסות שלכם?
"מודל ההכנסות בנוי על המון משתמשים בהכנסות קטנות. נזכיר כי למשתמש אין עלויות של הקמת קמפיין, עלות רכישת מדיה או קריאייטיב - הוא משלם על הכניסות שהגיעו אליו בפועל. התמחור הוא ברמות של עשרות עד מאות דולרים בחודש על פני מאסה של לקוחות. בנוסף יש מפיצים ברחבי העולם להם יש אישור שימוש במערכת ללקוחות הקטנים שלו. אותו מפיץ בעל גישה מידית לעסקים קטנים - הלקוחות שלו, וכך הוא מציע להם את המוצר שלנו. יחד אנו מתחלקים בכסף בהתאם למודל ההכנסות".

לפרטים נוספים ורישום חינם - לחץ כאן.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות