איתמר מדיקל ואפולו פאוור על האסטרטגיה להמשך

מועדון המשקיעים של Bizportal - המנכ"לים של איתמר מדיקל ואפולו פאוור היו על הבמה, צפו בסיכום
 | 
telegram

מועדון המשקיעים של Bizportal התכנס ביום שני לדבר על הנושאים החמים בכלכלה  ואירח את מנכ"ל איתמר מדיקל, גלעד גליק, ומנכ"ל אפולו פאוור, עודד רוזנברג, כדי ללמוד על היתרונות, החסרונות, הסיכויים והסיכונים של החברות שפונות לשווקים גדולים.

את הכנס פתח המנתח הטכני של Bizportal, אייל גורביץ', שדיבר על החיבור בין הניתוח הרציונלי והאינטואיטיבי. צפו בסיכום הכנס:

 

כותרת ראשית

- כל הכותרות

עודד רוזנברג, מנכ"ל אפולו פאוור, הסביר מה עומד מאחורי החברה ומה תוכניותיה להמשך: "אני מעריך שהטכנולוגיה שלנו תעשה מהפכה בשוק החשמל כמו המהפכה שעושה הביטקוין בעולם הפיננסי, בעתיד לא נצטרך יותר את חברות הענק ששולטות על החשמל ולמעשה כובלות אותנו אליהן על ידי רגולציה ומונופוליזציה. בדיוק כמו מה שהבנקים נוהגים בתחום הפיננסי. האפשרות שכל משק משפחתי יוכל לייצר לעצמו את החשמל שהוא צורך ואף למכור חשמל,תשנה לחלוטין את שוק האנרגיה בעתיד הלא רחוק.

"לשם כך נדרשנו לשנות את כל המבנה של התא הסולארי ו"להמציא מחדש" את התא הסולארי. פיתחנו מערכת אלקטרודות ייחודית ומוגנת על ידי פטנטים שכאשר צובעים אותה בחומר ייחודי, שהוא מעין "צבע סולארי" הופכת ליצרן חשמל בתגובה למגע עם קרני השמש. המוצר העיקרי אותו אנחנו מפתחים הוא יריעות סולאריות גמישות, המבוססות על החומר שפותח בחברה ועל מבנה האלקטרודות הייחודי, המיועדות לייצור על גבי מכונות גליל לגליל במהירות גבוהה ובעלות נמוכה מאוד."

גלעד גליק, נשיא ומנכ"ל איתמר מדיקל, שמפתחת מוצר מהפכני לטיפול בדום נשימה בשינה הסביר לאן פני החברה מועדות: "מ-2016 אין שום דבר באיתמר מדיקל שהוא אותו דבר, מלבד השם והמוצר. המודל העסקי שונה, הלקוחות שונים והשותפים האסטרטגיים שונים (מידטרוניק ופיליפס), ואנו מראים תוצאות של גידול של מעל 20% במכירות ה-WatchPAT - קצב שלא נראה באיתמר מדיקל שנים"

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות