אפסלון משיקה מותג פרטי באמזון - התקשרות עם יצרן מקומי בתחום הקוסמטיקה

 | 
telegram

חברת צירון מודיעה היום כי חברת אפסלון טרייד-טק, חברה פרטית עימה התקשרה בהסכם מיזוג התקשרה בהסכם עם חברת א.ל. ארמן יצור תמרוקים בע"מ, במסגרתו אפסלון תשיק בפלטפורמה המכירה של אמזון מוצר קוסמטי לנשים בעל פורמולה ייחודית.

בחירת המותג להשקה ע"י אפסלון, נעשתה לאחר סריקה וסינון אלגוריתמי פרי פיתוחה של אפסלון, של מאות אלפי מוצרים המוצעים למכירה בפלטפורמת אמזון ולהערכת החברה, מדובר במוצר ייחודי בעל בידול מהמתחרים באותה הנישה. המותג הפרטי יהיה בבעלות מלאה של אפסלון, שמעריכה כי התקשרות עם יצרן ישראלי ברמתו של ארמן תקדם את החברה ואת מהלכיה להשתלב בשוק הקוסמטיקה לנשים באמזון.

אפסלון הינה חברת תוכנה ומסחר גלובלי באמזון, החברה פועלת בשוק ה- FBA המוערך בלמעלה מ- 42 מיליארד דולר . אפסלון  משתמשת בכלים טכנולוגיים פרי פיתוחה בכדי לזהות נישות בלתי מנוצלות למסחר באמזון ועל סמך כריית מידע ולמידת מכונה, משיקה מותגים פרטיים בבעלותה לאותן נישות. כמו כן, אפסלון משלבת שלוש חברות תוכנה המפתחות כלים מתקדמים וחדשניים עבור סוחרי אמזון וכן חברת שירותי רגולציה עבור סוחרי אמזון.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

ארמן הינה יצרנית קוסמטיקה, טואלטיקה, איפור ותוספי תזונה מהגדולות בישראל, מעסיקה למעלה מ -300 עובדים במתקן של 20 אלף מ"ר, ומפיקה ומספקת מעל 70 טון מדי יום, המאפשרים ייצור הפקה ומסירה של מיליוני מוצרים. קהל הלקוחות של ארמן מורכב מחברות קוסמטיקה, איפור ותוספי תזונה מהידועות והגדולות ברחבי העולם.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות