ילין לפידות וכלל ביטוח ופיננסים במקום הראשון במדד השירות
לשכת סוכני ביטוח ערכה במהלך חודש ספטמבר סקר שביעות רצון בתחום הפיננסים בקרב 359 סוכני ביטוח, באמצעות שאלון מקוון. הסקר נערך על ידי מכון שריד ובחן את שביעות הרצון של סוכני הביטוח מהחברות עמן הם עובדים.
ילין לפידות מובילה בשביעות הרצון, אנליסט בתחתית
הסקר הוצג לראשונה בוועידת ההשקעות והפיננסים של לשכת סוכני הביטוח. בהשתתפות מאות אנשי ביטוח ופיננסים. על פי נתוני הסקר, בקרב בתי ההשקעות, ילין לפידות זכתה במקום הראשון עם הציון 4.4. בקרב חברות הביטוח, כלל ביטוח ופיננסים זכתה במקום הראשון (3.9), לאחר מכן, מור השקעות (4.1), מיטב (4), כלל ביטוח (3.9), מגדל (3.7), הפניקס אקסלנס (3.6), מנורה (3.6), סוגרות את הרשימה הראל ביטוח ופיננסים (3.5) ואנליסט (3.3).התפלגות משיבי הסקר- 28% מהמשיבים עובדים עם חברת הראל ביטוח ופיננסים, 25% עם הפניקס אקסלנס, 23% עם מגדל, 18% עם מור השקעות, 18% עם כלל ביטוח ופיננסים, 15% עם אנליסט, 13% עם ילין לפידות, 11% עם מנורה, 10% עם מיטב, 8% עם אלטשולר שחם, 4% עם איילון, 3% עם הכשרה ו-1% עם אינפיניטי.
לפי נתוני הסקר עולה כי 25% מהסוכנים זקוקים להדרכות על מנת להעמיק את פעילותם בתחום הפיננסים. 18% זקוקים לליווי אישי , ואחוז דומה מבקשים מגוון רחב יותר של מוצרים פיננסים. 15% מהסוכנים הפיננסים ציינו כי הם משווקים השקעות אלטרנטיביות. הסיבות שמונעות מהסוכנים לשווק השקעות אלטרנטיביות: חוסר ניסיון בתחום (30%), חוסר אמון במוצר (25%), היעדר פיקוח או רגולציה (17%), סיכון גבוה (11%) וחשש מהתחום (3%). ניתן לראות שלא מעט סוכנים לא מרגישים ממוקצעים מספיק בשביל לתת שירות בתחום בו הם עוסקים, וכחמישית מהם זקוקים לחניכה אישית.
ילין לפידות דורגה במקום הראשון ב-8 מדדים: שביעות רצון מהמענה הטלפוני, זמן המענה במיילים, שביעות רצון מהפקות, שינויים, קליטה ושיוך, פדיון כספים, מקצועיות, פיקוח.
אנליסט דורגה במקום האחרון ב-6 מדדים: שביעות רצון מזמן מענה במיילים, הפקות, שינויים, קליטה ושיוך, פדיון כספים, מקצועיות. הפניקס אקסלנס דורגה במקום אחרון ב-2 מדדים: שביעות רצון מהמענה הטלפוני, פיקוח.
מי מובילה באסטרטגיות ההשקעה?
על פי הסקר, השיבו הסוכנים שמי שמתכנן את אסטרטגיות ההשקעה הטובות ביותר הם בתי ההשקעות להם הצביעו 55% מהנשאלים, 45% השיבו שחברות הביטוח. מבין חברות הביטוח, הפניקס-אקסלנס דורגה במקום הראשון באסטרטגית השקעה, ולאחריה הראל , מגדל , כלל, מנורה, ובמקומות האחרונים- הכשרה ואיילון.
בקרב בתי ההשקעות, ילין לפידות דורגה במקום הראשון באסטרטגית השקעה, ולאחריה אנליסט, מור, מיטב, אלטשולר שחם ובמקום האחרון בפער ניכר אינפיניטי.
הפניקס אקסלנס נמצאה כחברה הפוגעת ביותר בסוכנים באמצעות מערך השימור שמשמר לקוחות בערוץ ישיר כתחליף לסוכן, כאשר 47% מהסוכנים ציינו אותה. לאחריה מנורה (31%), מגדל (26%), כלל (23%), הראל (23%), מיטב (12%), אלטשולר שחם (11%), מור (5%), ילין לפידות (3%), אנליסט (3%), איניפינטי (3%), הכשרה (2%) ואיילון (2%).
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה