- דרמה בידיעות אחרונות: וועד העובדים מתכנס לישיבת חירום לאור הכוונה לפטר רבע מהעובדים
ההנהלה הודיעה כי היא מתכננת לפטר 115 עובדים, מתוכם כ-76 באתר הקבוצה YNET, וזאת בנוסף לפיטורים בעיתונים כלכליסט ולאישה. בוועד העובדים הודיעו כי ייערכו היום ישיבת חירום בכדי להיאבק בפיטורים המתוכננים. ארגון העיתונאים הודיע כי הוא מתנגד לפיטורים
דוחות
סלקום עם קיפאון בהכנסות והפרשה של 42 מיליון שקל לתביעה ייצוגיתהכנסות החברה נותרו זהות לרבעון המקביל, הרווח התפעולי צלל ב-47% כיוון שהחברה העלתה את מחירי חבילות הסלולר ללקוחות מבלי לעדכן את המנויים "בצורה מספקת" (לשון בית המשפט) וספגה תביעה ייצוגית; עם זאת צריך לזכור - למשקיעים הפרשה חד פעמית כזו לא משנה את המגמהדעה
האם דודי ורטהיים דורש מערוץ 12 שבשליטתו שלא לבקר את קוקה קולה ובנק מזרחי טפחות שבבעלותו?כנראה שהתשובה היא לא; אבל "רוח המפקד" בקשת-ערוץ 12 גוף התקשורת הגדול בארץ היא ברורה - הנה דוגמה מאתמולראיון
האם yes תצליח להציף ערך לבזק? "החברה לא תיפגע מ-FreeTV"במשך שנים yes מתומחרת נמוך, בגלל ההתחייבויות שלה, אבל החברה משתפרת ורשמה רווח פרופורמה של 17 מיליון שקל ברבעון, ובחברה מאמינים שזה מייצג. ממה נובע השיפור בחברה והאם הוא יימשך?- לא כל שחקן מלך: השביתה שמטלטלת את הוליוודאף על פי שנהוג לחשוב ששחקני עיר הסרטים האולטימטיבית מרוויחים מיליונים, במציאות המצב רחוק מזה. אז מהו באמת השכר הממוצע של שחקן, מי המרוויחים הגדולים, ומתי השביתה שעצרה את כל התעשייה עומדת להסתיים
- הצד הלא יפה של המחאה: "פגיעה בעיתונאי היא פגיעה בדמוקרטיה"לאחר תקיפת העיתונאים בהפגנות ובמחאות התכנסה מועצת העיתונות לדיון חירום בנושא בו הגיעו גם העיתונאים שהותקפו השבוע, עתי שלו מערוץ 14, איתי שיקמן מערוץ 11 וגלעד שלמור מערוץ 12
- בעקבות הפגיעה בעיתונאים: מועצת העיתונות והתקשורת תקיים דיון דחוף"נוכח הנורה האדומה הנדלקת שוב ושוב אין ספק כי יש לוודא הגברת מאמץ כדי להבטיח פעולה מהירה למניעת כל איום על אלה העושים את שליחותם העיתונאית"
- קמפיין חדש לביקורופא ב-1.3 מיליון שקל, בהובלת דליה מזורהסלוגן שנבחר לקמפיין החדש הוא "הדור הבא של שירותי הרפואה בישראל". הקמפיין, הופק באמצעות משרד הפרסום goood של אורי אוברוצקי
- בשביל סיבים אופטיים: פטור לחברות התקשורת של 90 מיליון שקלועדת הכלכלה אישרה את צו התקשורת לשנת 2023 במסגרתו יינתן פטור לגופים החייבים להעביר למדינה חצי אחוז מהכנסתם. מנכ"ל משרד התקשורת חשף כי עד היום חוברו כבר 76% ממשקי הבית בישראל לסיב אופטי
- קמפיין חדש לאירוקה בהשקעה של כ-6 מיליון שקלהקמפיין, מציג לראשונה את החיבור של סופר-פארם ואירוקה מאז הרכישה וילווה בסלוגן Passion for Perfection