- קמפיין חדש של סמסונג: "עשו את זה חכם"קמפיין חדש ל-SmartThings של סמסונג. הקמפיין שעלה בטלוויזיה, בדיגיטל וברשתות החברתיות ממחיש את חווית השימוש במוצרי החשמל החכמים
- קמפיין חדש ל-AllJobs: "אני מתפטר"אתר הדרושים משיק קמפיין חדש ונרחב שיעלה בערוץ 12, בפלטפורמות הדיגיטל השונות וברשתות החברתיות. הקמפיין מציג שלושה סרטונים, שכל אחד מהם מציג סיטואציה משפחתית שונה
- סלקום זכתה בחוזה תקשורת של עשרות מיליוני שקלים של עיריית רמת גןהחברה זכתה במכרז ל-5 שנים לניהול שירותי התקשורת של הרשות. במסגרתם תהיה אחראית לאספקת שירותים, מערכות, תשתיות ופתרונות תקשורת ואחזקתם
- קמפיין חדש לסלקום: מבטיחה מהירות של עד 5,000 מגה בייטקבוצת סלקום משיקה קמפיין חדש לסיבים בכיכובו של רן דנקר ומבטיחה אינטרנט במהירות חדשה של פי 5 עם אינטרנט הסיבים הכי מהיר בישראל
- מלחמת הפרסום של הבנקים: לאומי מול כולםבנק לאומי המשיך בקמפיין הפרסומי האגרסיבי שלו בעיתונות סוף השבוע ובטלוויזיה בהשקעה של מיליוני שקלים. בסופ"ש האחרון פייבוקס הגיבו ותקפו בפרסומת משלהם ובתגובה לטענתם בלאומי פתחו במלחמה
דעה
עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמתתקשורת המיינסטרים הציגה את עדות יאיר לפיד כתומכת בתביעה נגד נתניהו שלכאורה פעל למען המיליארדר ארנון מילצ'ן. ממש לא בטוח שזה מה שחשבו השופטים. הרבה עיתונאים ופרשנים נותנים לאג'נדה שלהם לפגוע ולקלקל את הסיקור העיתונאי - זו לא עיתונות זו יחצנות.- שבר את הטוויטר: סמוטריץ' נפל לנושא העדתי ותקף את קרן מרציאנומעל 650 אלף צופים נחשפו היום לקרב הציוצים בין שר האוצר בצלאל סמוטריץ' ובין הפרשנית הכלכלית של ערוץ 12 קרן מרציאנו. הקרב החל לאחר ביקורת של הפרשנית על ירידת שער הדולר
- התשובה למיזם של קשת? סלקום ורשת 13 חתמו על הסכם לשיתוף פעולהחברת סלקום ורשת 13 הודיעו היום על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי חדש בשוק הטלוויזיה בישראל. במסגרתו לקוחות סלקום TV יוכלו לצפות ערוץ האח הגדול ללא תשלום, בהמשך מתכננות החברות להגדיל את התכנים המשותפים שלהם