- סקר: 15% בלבד סומכים על התקשורת, לעומת 21% בשנה שעברה15% בלבד מהנשאלים העידו כי הם סומכים על המוסדות הציבוריים ומקבלי ההחלטות; מנכ"ל "מעלה" מומו מהדב אומר כי הנתונים משקפים חוסר שקט בציבור הישראלי אשר בא לידי ביטוי בירידה באמון כמעט בכל הסקטורים
ראיון
"עתיד הפרסום הדיגיטלי - שמירה על פרטיות: מי שלא ישתנה לא יהיה"כך אומר מנכ"ל פריון, דורון גרסטל בראיון לביזפורטל. הוא מדבר על שינוי של כל מה שהכרנו בתחום הפרסום. לדבריו "עד היום החברות האינטרסנטיות בשוק דרסו את הפרטיות שלך הגולש ברגל גסה. זה הולך להשתנות, תהיה חקיקה באירופה וארה"ב ופריון ממוצבת לשינוי הזה. הטכנולוגיה החדשה שלנו מביאה תוצאות טובות פי 2 - ואנחנו רוצים בעתיד שגם חברות אחרות ישתמשו בטכנולוגיה שלנו, שנהיה ספק שירות"- שוב ארגון ממשלתי כושל יינצל בכספי המסים - הסכם הפרטת הדוארמדובר על הסכם 'הבראה' לחברה בהיקף של 1.7 מיליארד שקל. המדינה תממן בתמורה לנכסים של הדואר בהיקף של כ-800 מיליון שקל
- עולם הגיימינג רותח: על השוק האסיאתי הלא מפוצח, ולמה ישראלים לא אוהבים לשלם
ישראל חזקה בגיימינג, שוק שמתפתח בענק. שנה לאחר הנפקת חברת חברת גיימינג ראשונה בת"א, מספר מספר מנכ"ל באפ טכנולוגיות עילי דה-בר ל"ביז מדיה" על השווקים הפוטנציאלים, כמה משלמים לכוכבי רשת שיקדמו מוצר, ולמה האיראנים לא יכולים להיות לקוחות
הטור של גרינברג
הסטרימינג זה העתיד - כיצד הכל התחיל ואיך להשקיע בתחום?האם התקשורת הגזימה בסיקור השלילי בנושא האינפלציה בארה"ב השבוע, כיצד החלטת הפד תטיל אימה על השוק? וגם - מי 'המציא את נטפליקס' כבר לפני עשרות שנים ולאן השוק הזה הולך?- חיפה הפסידה, ערוץ הספורט ניצח: 17.6% למשחק נגד פ.ס.ז' ומסיהמשחק המדובר ניצח את הערב ופגע ברייטינג של הערוצים המסחריים, שהסתפקו ב-12.6% לאח הגדול ו-10.2% לחשיפה. שרון גל ניצח שוב את רפי רשף
- לא כולם יוכלו לצפות בשירות הסטרימינג דיסקברי+ בישראלבניגוד לנטפליקס ודיסני+ שחתומות על שת"פים עם שירותי רב-ערוציים בישראל אבל גם מאפשרות התחברות עצמאית, ההסכם בין yes לדיסקברי לא יאפשר זאת בשלב זה. האם מדובר ב"דיל ברייקר"? ספק רב
- נלחמים ביוטיוב: השקת +12 והכנסת פרסום מותאם אישית לערוץ קשתיוטיוב שואב בכל העולם נתח גדול מעוגת הפרסום – ומהווה תחרות ישירה בערוצי הטלוויזיה. בקשת השקיעו משאבים באפליקציה חדשה, וינסו לשכנע מפרסמים להקצות אליהם חלק מהתקציבים
- האח הגדול שימשה מקפצה למשחקי השף. התוצאה: לא משהורשת שיבצה פרק של 25 דקות של האח כדי להקפיץ את הרייטינג של משחקי שף, שפתחה עונה בצורה חלשה. בסוף זה נגמר עם 11.3% פושרים
- מה יקרה לביקוש לאייפונים החדשים בעקבות הריבית והאינפלציה?על פי אנליסטים, מכירת האייפונים צפויה להמשיך לעלות גם ב-2023. מדובר בהכנסה אולי החשובה ביותר של אפל - שהיוותה יותר מ-50% מההכנסות בשנה שעברה. כמה יחידות הוזמנו עד כה?