- הפורמט החדש של פגוש את העיתונות פתח פער על אילה חסוןהתוכנית הושקה אתמול בהגשת עמית סגל ובן כספית. בערב המשיכה לנצח האח הגדול את הכוכב הבא עם הנתון הנמוך ביותר שלה העונה
- תכינו את הארנקים: מתי האייפון 14 יגיע לישראל?ב-iDigitel יחגגו את ההשקה הרשמית בישראל כמיטב המסורת בלילה של ה-21 לספטמבר בשרונה ת"א באירוע ה"הלילה הלבן של אידיגיטל"
- האח הגדול מחזירה את רשת להוביל בפריים-טייםרק בימים האחרונים הושקה העונה החדשה של משחקי השף, שרשמה נתונים חלשים מול קשת. בזכות האח ההובלה חזרה, אבל עוד שבועיים החגיגה הזאת תסתיים. ובלילה: גיא לרר פי 3 מגיא פינס
- התשובה הציונית לנטפליקס: סדרת דוקו בכיכובו של "נוכל הטינדר"חטיבת התוכן הבינ"ל של מיזם הטלוויזיה החדש click.tv, החתימה את סיימון לבייב לטובת סדרת דוקו בת 6 פרקים אודותיו. החברה נמצאת במגעים למכור את התוכן לחו"ל
- רק בת 21 ועם קמפיין ראשון: הזמרת אודיה תקבל 300 אלף ש' מ"סקופ"הזמרת והיוצרת נהנתה משנת פריצה עם כיבוש מצעדי הפזמונים והופעות סולד-אאוט בקיסריה. זה הספיק לרשת חנויות הנעליים כדי לגייס אותה
- תאגיד כאן מאשר לבעלי עסקים לשדר את משחקי המונדיאלאחרי המלחמות שהתנהלו מול בעלי זכויות שידור פרטיים שאף גלשו לתביעות, התאגיד יאפשר לבעלי מסעדות ופאבים לשדר משחקים – בתנאי שלא יגבו דמי כניסה, ושיפרסמו שלט עם לוגו של כאן 11
- זו תהיה עונה קשוחה ל"משחקי השף"; וכמה עשתה חיפה בצ'מפיונס?פרק השקה חלש ופרק שני חלש עוד יותר, לא מנבאים טובות לעונה החדשה של משחקי. וגם: שרון גל ניצח את רפי רשף, אבל המשך הפרה-פריים של רשת היה חושך
- צוקרברג יחשוף בעוד חודש את אוזניות המטאוורס החדשות של מטא?אחרי השקעה של עד 10 מיליארד דולר בחזון ה'מטאוורס' השאלה היא כמובן כיצד הציבור ייענה ליצירת המציאות המדומה החדשה של מטא, וכמה מהר מטא תיצור לעצמה בידול בשוק, לפני שענקיות אחרות כמו אפל ייכנסו, לפי הדיווחים, כבר בשנה הבאה
- גוגל תחשוף ב-6 באוקטובר טלפונים חדשים ואת השעון החכם הראשון שלהניתן יהיה להזמין את המוצרים באותו יום, אך כנראה שבשלב הזה רק באותו יום. גוגל צפויה להציג את היתרונות של המכשירים ביחס למתחרים ולספק מידע לגבי המחירים וצפי היציאה לשוק
TV
צפו: הקמפיין של AllJobs שעולה במקביל לנתוני התעסוקה המעולים בישראל?אתר הדרושים שמציע מעל 40 אלף משרות, עולה בקמפיין שני בשנה האחרונה בכיכובו של תם אהרון, באמצעות משרד הפרסום חוליגנס. במהלך שיעלה ברשת 13 ובדיגיטל, יושקעו כמה מאות אלפי שקלים