- רגע לפני קמפיין ההשקה: ynet משנה את שם הרדיו האינטרנטי שלול"ביז מדיה" נודע כי מיזם הרדיו החדש של ynet שצפוי לעלות לאוויר בשבוע הבא, שינה את שמו ברגע האחרון, מחשש שהוא לא יזוהה מספיק עם המותג ynet. התוצאה: קמפיין שילוט החוצות מתעכב בשלב זה
TV
צפו: הקמפיין שאמור לעודד את הציבור להשקיע בבורסה?עדי אשכנזי תוביל את מהלך ההסברה החדש למשקיעים הפרטיים, שיעלה הערב באמצעות משרד הפרסום סיטימדיה. במרכז הקמפיין הפחתת הסכום המינימלי לקנייה ומכירה של מניות – מאלפי שקלים ל-500 בלבד- בתום שנה של משבר: בן אנד ג'ריס ישראל מחליף משרד יח"צבצל המאבק שמנהלת חברת בן אנד ג'ריס בזכיין המקומי אבי זינגר בשל התנגדותה למכירת מוצרים מעבר לקו הירוק, ומאבקה המשפטי בחברה-האם שלה יונילבר, זינגר שוכר את שירותי היח"צ של דניאלה רייבנבך, בתום שנים של עבודה עם צבי וילדר
- אחרי העבודה בחברות הבנות: הג'וב החדש של טלי פולג בבזקפולג תהיה סמנכ"לית השיווק של בזק במקומה של קרן לייזרוביץ שהודיעה השבוע על עזיבתה. בתפקידה האחרון הובילה פולג את אגף שיווק לקוחות ב-yes ובזק בינלאומי
- הישג למקור: חזרה אחרי חודשיים הפסקה - ורשמה כמעט 10%הפרק האחרון לפני הפגשה רשם שפל של 4.4%, ואתמול - 9.8%. את הערב ניצחה הכוכב הבא של קשת
- אחרי סאגת קובלנץ: התאגיד בחר בגולן יוכפז למנכ"למנכ"ל חדשות 13 לשעבר נבחר בסיום הליך אליו הגיעו גם ממלאת מקום המנכ"ל טל פרייפלד וישראל טוויטו, עוד מנכ"ל לשעבר של חדשות 13. הבחירה במנכ"ל החדש התרחשה לאחר הדחת אלדד קובלנץ
- השחקן עופר חיון נבחר לפרזנטור של יבואנית הרכב גזפרול״ביז מדיה״ נודע כי כוכב הסדרות ״שעת נעילה״ ו״להיות איתה״ מצטרף לפרזנטורית הוותיקה של היבואנית, רוסלנה רודינה. היבואנית צפויה להשקיע השנה בפרסום כ-2-3 מיליון שקלים
פרסום ראשון
כלכלה והיי-טק: הלייט נייט הצפוי של רשת בהובלת דני דויטשל"ביז מדיה" נודע כי התוכנית השבועית תכלול פאנלים עם בכירים בעולם הטכנולוגי והכלכלי, ראיונות וכתבות חוץ- חברת yes תפסיד 374 מיליון שקל ב-5 השנים הקרובותכך עולה מהערכת שווי של פירמת רואי החשבון EY לחברת הבת של בזק. yes, שמחזיקה ב-32% מהשוק, הצליחה לעצור את בריחת המנויים. yes מנסה להשתפר אבל השיפור יחלחל לתוצאות אולי בעוד כמה שנים (רואי החשבון בינתיים לא צופים את זה) ; התחזיות של בזק לשנה כולה - טובות
טור
רוצים להיות ח"כים במפלגות דמוקרטיות? תכינו את המזומניםעל רקע הפריימריז שהתקיימו בליכוד ובעבודה, ומתקיימים היום במרצ ובציונות הדתית, רצוי שתדעו שהתמודדות כזו לא זולה בכלל ויכולה להגיע למאות אלפי ש' למתמודד אנונימי במפלגה גדולה. אגב, חלק מעלות ההתמודדות של ח"כ מכהן מגיעה מאיתנו - הציבור