- קשת נהנית משאריות "עלות השחר": ערב חזק לחדשות ולכוכב הבאמהדורת חדשות 12 רשמה 18% מול 6.6% בלבד לחדשות 13. חדשות כאן עם פחות מ-2 נקודות מרשת. הכוכב הבא עם 21.5%, פי שלושה מצופית גרנט
לקראת הדוחות
דיסני צפויה לדווח על צמיחה נאה בהכנסות, הסטרימינג ירכז ענייןדיסני צפויה לצמוח בשיעורים דו ספרתיים הן בשורה העליונה והן בשורה התחתונה, דעיכת הקורונה צפויה לעזור לחברה, אך אינפלציה גבוהה והעלאות ריבית פוגעות בהוצאות הצרכנים, ובסופו של דבר יפגעו גם בהכנסות של דיסני- מוצאי "עלות השחר": שיאים למשדרי החדשות - וגם לאח הגדולהצופים נצמדו לטלוויזיות ביומו האחרון של המבצע בעזה, אבל ההחלטה של רשת לספק אסקפיזם בלב הפריים ולשבץ את האח הגדול, התבררה כמוצלחת עם שיא עונתי של 21.4%
ראיוןTV
יודעים עלינו הכל - וזה מפחיד: הטכנולוגיה בשירות הקמפיינריםבנובמבר נלך לבחור שוב, בפעם החמישית מאז 2019. הפרסומאית ואשת הדיגיטל דנה קול, מסבירה בראיון לביזפורטל איך הטכנולוגיות החדשות פוגעות בפרטיות שלנו, מי הבין ומיישם את הכוח של טיקטוק ואיך עשויים לנצל את הרגשות שלנו כדי שנצביע "נכון" בקלפי. צפו בראיוןTV- סוף שבוע בסימן "עלות השחר": זינוק בצפייה במשדרי החדשותעם תחילת המבצע בשישי אחה"צ, נרשמו נתונים גבוהים לאולפנים הפתוחים, והשיא - 16.5% לאולפן שישי ו-9.8% לאילה חסון. בשבת: כ-20% לחדשות סוף השבוע, 12.5% למהדורת השבת ברשת וכאן עם 4.1%. ומה עשו האח הגדול ומאסטר שף בחמישי?
- על רקע מצב: חברות הטלוויזיה והערוצים בהטבות לצופים
חברות HOT ו-yes הודיעו על פתיחת חלק משידורי הפרימיום שלהן בחינם ללקוחות למשך שבוע. בסלקום TV יפתחו גם את השידורים, כולל חלק משידורי הספורט בתשלום. רשת תפתח לכלל הצופים את ערוץ האח הגדול באפיק 26
תיק תקשורת
עיתונאות או חיסול חשבונות? ערוץ 14 צריך להחליט מה הואלא מפרסמים אצלנו? נקרא לחרם. הכרזתם על איחוד אצל "השמאלנים"? לא תוזמנו לראיונות. בערוץ 14 מפעילים את התותחים הכבדים במלחמתם בכל העולם ואשתו. לא תמיד זה אתי. וגם: נחום ברנע "מברך" את בועז ביסמוט. מי מרוויח מכך? | טור שבועי על עולם התקשורתפרסום ראשון
עונה פופולרית, סוערת ואלימה: אלפי תלונות נגד האח הגדולביצת הזהב של רשת רושמת עונה מוצלחת מבחינת נתוני רייטינג ועניין, אבל גם סוערת עם אלימות פיזית ומילולית, חרמות ואפילו הצדעות במועל יד. תלונות התקבלו אצל נציב תלונות הציבור ברשות השנייה ואצל מועצת הכבלים והלוויין. וכיצד רשת פועלת בנידון?- האח הגדול חזרה לפריים טיים - והביסה את הכוכב הבאהריאליטי של רשת רושם עונה מוצלחת והצליח לגייס קהל צופים נאמן למותג, שנראה היה שאיבד בעונות האחרונות מזוהרו. בזכות הרייטינג של האח - הצינור עם 13.2% נהדרים
- "עומר אדם ספג טוקבקים מרושעים. המסר של הקמפיין: נגד בריונות ברשת"על הבחירה בזמר כפרזנטור, מדוע הקמפיין האחרון עוסק בשיימינג ומי קהל היעד. סמנכ"ל השיווק של אופטיקנה, ירון עמיר, מתארח במדור "סמנכ"לי שיווק מדברים" | ראיון