- שיא עונתי למאסטר שף עם 22.9% - מול ערב חד ספרתי לרשתהנתון הנהדר של מאסטר שף גם הקפיץ את לילה טוב עם גיא פינס לשיא של שנה וחצי - עם 16.9%. מנגד רשת סבלה מחולשה בגזרת המהדורה עם 6.75 והפריים - רק 8.5% לפרק מיוחד של שנות ה-90
- קמפיין חדש של DRACO בטלוויזיה וברשתות לסטרימר GOtvהמפיצה והיבואנית של מוצרי קצה בתחום הטלוויזיה, משקיעה כשני מיליון שקל בקמפיין שעולה באמצעות משרד הפרסום UP
- 21% לכוכב הבא - פי שלושה מצופית גרנט ללא גבולותלמרות המקפצה הנוחה ממהדורת החדשות של רשת שזכתה ל-9.5%, גרנט רשמה רק 7.1%. השקת התוכנית בלי פאניקה בכאן הסתפקה ב-3.5%
דוחות
פינטרסט: עם הכנסות מעל הצפי מזנקת במסחר המאוחר 18%הרשת החברתית הציגה הכנסות של 666 מיליון דולר ורווחים של 0.11 דולר מניה לעומת צפי ל-660 מיליון ו-0.18 סנט למניה; החברה הורידה תחזית הכנסות לרבעון השלישי אך מאשררת את התחזית לשנת 2022 כולהפרסום ראשון
יונימדיה וגיאוקרטוגרפיה בשלב הסופי במרכז מדידת הרייטינג של כאןשתי מתמודדות הגיעו לשלב הסופי במכרז למדידה אחודה של הרייטינג בטלוויזיה, ברדיו ובדיגיטל, ועפ"י הערכות בתוך חודשיים תקבע מועצת התאגיד את הזוכה. ומדוע שכרה הוועדה למדרוג משרד יחסי ציבור?
פרשנות
דיפלומט נגד לרר | אף פעם לא טוב לתקוף עיתונאי – ועוד פופולריחברות מחזיקות עורכי דין בוחני כליות ולב, ויועצי תקשורת שחשים את הדופק הציבורי. החוכמה - לדעת לשלב בין השניים. בדיפלומט פספסו כאן ונכנסו למלחמה שרק פוגעת בה, ועוד בתקופת בחירות. לראיה - הנפילה בבורסה והביקורת הציבורית האדירה- חברות התקשורת נדרשות להעביר עוד 90 מ' ש' ל"קופת התימרוץ"משרד התקשורת דורש זו השנה השנייה תשלום של 0.5% מההכנסות של החברות כדי לאפשר פריסת סיבים אופטיים באזורים נעדרי כדאיות כלכלית. נכון לסוף יוני, 670 אלף בתי אב כבר מחוברים לסיבים אופטיים
- מסי וניימאר הפגיזו בבלומפילד - 7.8% רייטינג לערוץ הספורטכוכבים, שערים ואווירת אירופה בישראל - הניבו רייטינג נהדר למפגש הצרפתי בין האלופה למחזיקת הגביע - למרות התחרות הקשה מצד הערוצים המסחריים עם האח הגדול וחשיפה
- השינוי שיכניס את המפרסמים לשוק התקשורת הערבי?ממחר יפורסמו נתוני הרייטינג של הערוץ הישראלי בשפה הערבית הלא TV, חצי שנה לאחר שהצטרף לוועדה למדרוג, ובתום בדיקות שנערכו. עוגת הפרסום בישראל עומדת על כ-4.6 מיליארד שקלים - רק כ-80 מיליון מופנים למדיה בערבית
- מי זכה במכרז העיצוב הדיגיטלי של איגוד הרשויות במפרץ חיפה?סוכנות הדיגיטל Say זכתה במכרז בעברית ובערבית של אשכול רשויות המפרץ, לתקופה של שנתיים. על פי הערכות, מדובר בתקציב של עד חצי מיליון שקל בשנה