- השקה מוצלחת לכוכב הבא: רשמה 21.5%, פי 3 מרשתבערב ללא האח הגדול, רשת סבלה מרייטינג נמוך של שף מתחלף - 7%, לא רחוק משישו ושמחו של כאן 11. לקשת הייתה זו ההשקה הגבוהה ביותר לריאליטי מוזיקלי מאז ימי ערוץ 2
- איש הקריאייטיב צור גולן מצטרף למשרד הפרסום ראובני פרידןגולן שניהל בשנים האחרונות משרדי קריאיטיב בוטיק, ימונה כמנהל קריאיטיב ראשי, במקומו של דני יעקובוביץ, שעוזב לברוקנר נטע לוי. גולן יוביל את מחלקת הקריאייטיב יחד עם ליאור נויפלד ורועי גוטמן
- עוז זהבי נבחר לפרזנטור של אפליקציית האשראי "קפטן קרדיט"כוכב עספור וזגורי אימפריה יוביל את הקמפיין של האפליקציה שמציגה למשתמשים את דירוג האשראי שלהם. את הקמפיין הפיק משרד הפרסום מנצ' בעלות של כ-3 מיליון ש'
- חברת AIG מחליפה יח"צ: שכרה את שירותי "אפרתי תקשורת"תיק AIG יטופל במחלקה העסקית במשרדה של יפה אפרתי. עד כה טופלה חברת הביטוח במשרד יחסי הציבור יוניק. עפ"י הערכות, הריטיינר השנתי יעמוד על כמה מאות אלפי שקלים
- עוד יום מוצלח לרשת: האח הגדול ניצחה, החדשות ואמנון לוי זינקוהאח הניבה 18.1% מול 16.6% למאסטר שף, מהדורת חדשות 13 התחזקה ל-9.2%, ומה הזניק את התוכנית של לוי ל-6.5%? מנאייכ שומרת על נתונים נאים
- פחות תלונות נגד HOT ו-yes - ועל מה התלוננו הכי הרבה?עפ"י דוח מועצת הכבלים והלוויין ל-2021, מס' התלונות נגד החברות הרב-ערוציות ירד משמעותית ביחס לשנת התפרצות הקורונה. ב-HOT חלה ירידה של 45%, נגד yes התלוננו פי 3 פחות מהמתחרה. ומדוע המועצה לא מפרסמת את מספר התלונות האבסולוטי?
- מינויים בכאן רשת ב': מנהל מערכת חדשות ומפיקה ראשיתהמנהל החדש של כאן רשת ב' גל ברגר עם שני מינויים חדשים בתחנה: אופיר ברק יהיה מנהל מערכת החדשות, תפקיד חדש שלא היה עד כה, ואילו דנה אסרף תהיה המפיקה הראשית במקום איילת דוידי
- טירוף ברשת: יותר צופים לאח הגדול, צמוד בחדשות וניצחון לאילה חסוןסופ"ש מוצלח לרשת עם נתונים צמודים בחדשות בשישי ושבת, ניצחון ראשון על פגוש את העיתונות, וניצחונות במספר הצופים ולעיתים ברייטינג של האח הגדול. וכמה עשתה מנאייכ?
- אחרי התקרית עם ערוץ 14: נתן זהבי לא מתנצל ולא חוזר לשידורהמגיש שייחל לכך שאולפן ערוץ 14 יישרף על יושביו, מסרב להתנצל על הדברים. ברדיו 103 לא מתכוונים להיכנע ולהחזיר אותו לשידור עד שיכיר בטעותו
- שותפה מפתיעה לנטפליקס לשרות מבוסס הפרסומות שלהענקית התוכנה מיקרוסופט לא ידועה בשרותי הפרסום לעומת גוגל או מטא שזה עיקר עיסקם, אך מכניסה כבר כ-3 מיליארד דולר ברבעון בתחום. עתה יקבל הסקטור דחיפה משמעותית מנטפליקס על מיליוני משתמשיה שהעדיפה את מיקרוסופט על פני המתחרות