- צמוד צמוד ובסוף האח הגדול ניצחה את חתונה ממבט ראשוןהאח הגדול מחזיקה את הסומק ללחיים החיוורות של רשת, אחרי סדרה ארוכה של כשלונות בכל הגזרות. אתמול המותג הגדול שלה ניצח גם ברייטינג וגם במספר הצופים. בגזרת המהדורות החדשות כרגיל פחות טובות
- עשירית מהשיח על הפיגוע בדיזנגוף עסק בסיקור התקשורתכך עולה מבדיקה של Vigo שיוצג במסגרת סקר מיוחד בכנס הבינלאומי לחופש העיתונות שיתקיים היום. המדיה המסורתית עדיין נתפסת אמינה יותר מהרשתות החברתיות
ראיוןTV
על הסיכון שלוקחים מותגים שתומכים בזכות לבצע הפלותעל רקע החלטת ביהמ"ש העליון בארה"ב, מנתח אבי זיתן, מומחה לשיווק ואסטרטגיה, את המהלך של מותגים בארה"ב לתמוך כספית בעובדות שרוצות לבצע הפלה: "אין ספק שיש מחיר לדבר הזה. יהיו לקוחות שלא יאהבו את זה. אחרים יתחברו. חברות מוכנות להסתכן". צפו בראיוןTV- עוד ערב קשה לרשת; גיא פינס בשיא של שנה וחציהמהדורה וסרט הדוקו שאחריה הסתפקו 5.4% ו-5.3% בהתאמה, מול כמעט 20% למאסטר שף. תחקיר הנידה ששודר בלילה טוב עם גיא פינס הניב 16.6%
בדיקה
שוק היח"צ: כמה מרוויחים בעלי המשרדים ומה עלות משברמה ההכנסות של משרד יח"צ גדול, כמה גובים על טיפול במשבר. "ביז מדיה" בדק כמה כסף מתגלגל בענף יחסי הציבור
- הסרט על הליך הפונדקאות שעבר אסי עזר רשם 13.1%סרט הדוקו-לייט ניצח בפריים את הסדרה שנות ה-90. ברצועת חמש אחר הצהריים מצליח שרון גל להיצמד לרפי רשף
פרסום ראשון
בחירות 2022: מי ינהלו את הקמפיינים של לפיד ושל סמוטריץ?לקראת פיזור הכנסת, המפלגות מתחילות לגבש צוותי קמפיין לבחירות. בניגוד ל-2021 אז הריץ יהודיחה מועמד לראשות ממשלה, כעת הוא יריץ ראש ממשלה מכהן - יאיר לפיד. הציונות הדתית צפויה להמשיך עם אסי טלמון, אריק בן שמעון ומשרד הפרסום ותקין בוטיק
- המסר של בכירי קמפיין הליכוד - ואיך הכוורת צפויה להיראותלמרות שבסביבת נתניהו מנסים להקרין אווירה של "עוד לא הולכים לבחירות", נראה שכוורת הבחירות בליכוד תהיה כמעט זהה לאלו שהיו במערכות הבחירות האחרונות. וגם אם אין קמפיין, אפשר להעריך שגדי סוקניק כבר העניק לו תרומה שלא תסולא בפז
TV
גרבוז, דיין ועכשיו סוקניק: "נבחרי הליכוד ברמה נמוכה מיש עתיד"צפו: מגיש החדשות לשעבר בישל יופי של חומר עבור קמפיין הליכוד, עם התבטאות שנויה במחלוקת, כמיטב ההתבטאויות של אנשי השמאל במערכות הבחירות האחרונות- ערב צמוד במיוחד: שוויון בין מאסטר שף לאח הגדול ברייטינגמבחינת מספר צופים, יתרון למאסטר עם 444 אלף מול 401 לאח. צמוד יחסית גם בגזרת הבוקר, במהדורות ממשיך היתרון הגדול לחדשות קשת