ראיוןTV
"מותגים מפרסמים פחות לקהילה במיינסטרים מחשש שיעצבנו ויספגו חרם"הפרסומאי יניב ויצמן, מייסד ויו"ר ארגון הנוער הגאה "איגי", על יחסי שוק הפרסום והקהילה הגאה, עד כמה חברות מסחריות חוששות מחרמות, ואיזה סקטורים נמצאים בחוד החנית בפרסום לקהילה. צפו בראיוןTV- אהבה חדשה סיימה עונה עם 11.3%; צמוד בגזרת הבוקרלמרות פער ענק בין המהדורות של 10 נקודות, בפריים הוא הצטמצם לשלוש נקודות בלבד
TV
צפו: קמפיין ה"סופר-אפליקציה" של פנגו בכיכובה של שני כהןכהן השתתפה בכתיבתו של הקמפיין שעולה השבוע בטלוויזיה ובדיגיטל, בהפקת משרד הפרסום אברהם. האפליקציה החדשה מתרחבת לכל עולמות התחבורה, כגון חניה, תשלום בתחבורה ציבורית, תדלוק ועודפרסום ראשון
צפו: הקמפיין החדש של מזרחי עם דביר והמשקיע דובי פרנסיסלידי "ביז מדיה" הגיעה הפרסומת החדש שתעלה הערב בטלוויזיה. לצד הפרזנטור דביר בנדק, יככב גם פרנסיס, מייסד ומנכ"ל של קרן ההון סיכון Group 11 שמשתתף ב"כרישים" בקשת
- קשת עתרה לבג"צ נגד מועצת הרשות השנייה בפרשת FREETV
לאחר שמועצת הרשות טרם הכריעה בסוגיית מיזם הסטרימינג, דורשת קשת צו על תנאי שיורה למשיבות מדוע טרם התקבלה החלטה, אחרי יותר מ-450 יום. קשת: "הציבור לא זוכה ליהנות ממגוון רחב יותר של מוצרים במחירים נוחים ואטרקטיביים"
- פעם שלישית גלידה: עוד ערב שהאח הגדול מנצחת את קשתבניגוד לעונה הקודמת, הפעם האח מצליחה לנצח כבר ערב שלישי ברציפות, אמש את חתונה ממבט ראשון ובחמישי את המתמחים. בשישי: הפער בין המהדורות חזר לגדול
- מיקרוסופט תפסיק לפרסם בטלוויזיה בעקבות חשש מפיטורי עובדיםהחברה צפויה להפסיק את הפרסום כתוצאה מהחשש שהוצאות משקי הבית יקטנו, הריבית הגדלה במשק והפגיעה בשרשראות האספקה. החברה הודיעה לרשתות הטלוויזיה כי לא תרכוש זמן פרסום מראש
- דירקטור ברשת 13 מונה לבכיר בתאגיד הענק וורנר דיסקבריג'יימי קוק שמונה למנכ"ל האזורי מרכז ומזרח אירופה, המזרח התיכון, אגן הים התיכון והמדינות הבלטיות, הוא גם הנציג של דיסקברי בדירקטוריון רשת 13, מאז רכשה החברה 21% ממניות רשת
- האם דסק חדשות יכול לדרוש עבודה גם בשבת?מודעת דרושים של דסק הדיגיטל בחדשות 13 ציינה כי העבודה היא גם בשבתות וחגים. "בצלמו" פנתה לנציבות שוויון הזדמנויות בעבודה בטענה שהדבר פוגע בעובדים דתיים. מומחית לדיני עבודה: "מעסיק לא יכול לסרב לקבל עובד שאינו עובד בשבת". בחדשות 13 סירבו להגיב
פרסום ראשון
דרישה מ-FREETV: התחייבו בכתב להשקיע 21 מ' ש' בתוכן מקוריאחרי שמנכ"ל שירות הסטרימינג יעקב נדבורני התחייב בוועדת הכלכלה להשקיע עשרות מיליונים, דורש מנכ"ל אקט איתמר אביטן לעגן זאת בהסכם חתום. FREETV: "דאגנו להעלות על כתב את ההתחייבות שלנו כלפי כלל קהילת היוצרים, וכבר חתמנו על מספר הסכמי תוכן במיליונים רבים ונוציא בעתיד הקרוב עוד עשרות מיליונים"