פיטורי מעוז היו טעות - באקסלנס שכחו את הכלל מס' 1 בניהול משברים (והאש בדרך)

 | 

24 השעות האחרונות בשוק ההון היו כולן מוקדשות לפרשת שלמה מעוז, ובצדק. אחת הדמויות הבולטות בשוק בשנים האחרונות יצר כותרות צורמות ומצא עצמו מודח מכל תפקידיו בבית ההשקעות השני בגודלו במדינה - אין זו פרשה של מה בכך. אלפי תגובות עלו באתרי הכלכלה, הפייסבוק רתח סביב הנושא ולכל אחד הייתה דעה בעניין. הבעיה היא שמרבית הדעות היו אמוציונאליות, וכך הייתה גם תגובת אקסלנס, אחרת קשה להסביר את פיטורי הבזק.

אז בחלוף יממה מאז עלתה הפרשה לכותרות וכאשר האמוציות מעט שוכחות, האם הצעד של אקסלנס היה נכון? דעתי היא שלא. מעוז אכן יצר כותרות צורמות ולא בפעם הראשונה ואולי הכניס בכך את אקסלנס לסיטואציה משברית בה אין לבית ההשקעות כל עניין. אבל עכשיו הם במשבר והרי החוכמה היא לדעת לצאת מחוזק ממשבר (ראה ערך רועי ורמוס והסדר החוב באפריקה). במקרה הנוכחי של אקסלנס - מחוזקים הם לא ייצאו מהסיטואציה הזו.

מעוז יצר בעיה לאקסלנס. כבית ההשקעות השני בגודלו במדינה הם רוצים להיות לב הקונצנזוס אבל הכלכלן הראשי שלהם והדמות שאולי הכי מזוהה איתם יצא בהאשמות חמורות כנגד חצי מהאוכלוסייה. העניין הוא שיש פה את החצי השני, החצי שחושב שמעוז צודק ועל זה תוסיפו גם חלק מהחצי שנגדו אבל לא חושב שהיה צריך לפטר אותו בשל האמירות. כך תקבלו שאקסלנס נשארו עם חצי הכוס הריקה ואפילו גרוע מכך.

שלמה הוא כלכלן מעולה, איש מבין עניין ובגילוי נאות גם אומר - חבר למקצוע. ניתן היה לדעתי להגיע איתו להבנה שהוא יתנצל בצורה מסוימת על הדברים שאמר או אולי לפרסם התנצלות משותפת ובכך לצאת מחוזקים מכל הסיפור הזה. רוצים הודעת דוגמה פשוטה שהייתה עושה את העבודה - "שלמה מעוז משמש ככלכלן הראשי של אקסלנס מזה 11 שנים ועושה את עבודתו בצורה הטובה ביותר. הוא כלכלן מבריק שתרם רבות לבית ההשקעות ועדיין תורם. עם זאת, אקסלנס מתנגד לדבריו החמורים כפי שנאמרו בכנס ספיר. מעוז זומן לשיחת הבהרה בה הביע התנצלות על טון הדברים והסגנון בהם נאמרו. מעוז ימשיך להעמיד את הידע העצום שלו לרשות לקוחות בית ההשקעות, בגמל, בקרנות ובשאר המוצרים ואקסלנס ימשיך להיות גוף השקעות מוביל, בלה בלה בלה...".

וקצת פרופורציות, חושבים שהמשבר של מעוז זה הכי חמור שיכול להיות עבור חברה מסחרית? תחשבו שנית. קובי בראיינט הואשם באונס ואמריקה סערה, טייגר וודס הואשם בבגידות אין סוף ואמריקה שוב סערה, אבל חברת נייק לא התכופפה - היא עמדה לצד הפרזנטורים שלה גם בזמנים הקשים ופה לא היו שני צדדים - לכולם היה ברור ששני הספורטאים המבריקים הללו ביצעו מעשים חמורים ואף נפשעים. אז אחרי שהכנסנו את המקרה של מעוז לפרופורציות, תחשבו שוב על המהלך של אקסלנס.

ועוד מילה, יש גם דרך לפטר. אין זו התבטאות שנויה במחלקות ראשונה של מעוז ויכול להיות שבאקסלנס כבר רצו לחתוך. עם זאת, אדם במעמדו של מעוז ועם ותק של 11 שנים בחברה, לא ראוי לפטר אותו באמצעות הודעה של שורה וחצי לעיתונות. קצת ג'נטלמניות לא הייתה מזיקה לבית ההשקעות השני בגודלו במדינה. אם הם קיבלו החלטה ששלמה הולך הביתה (וזו החלטה לגיטימית), יש דרך. את המושג "התפוטר" המציאו כבר לפני מאות שנים, אפשר היה להשתמש בו גם הפעם, לתת לשלמה להודיע על פרישה בצורה מכובדת ואפילו לאפשר לו לקבוע את התיזמון - פה הייתה ירייה מהמותן, ושני הצדדים נפגעו.

מאת: יוסי פינק, עורך ראשי - Bizportal

תגובות לכתבה(180):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 135.
    למרות אמרותיו של שלמה, אקסלנס מתנהגת לא תקין
    בלה 15/01/2012 23:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ולדעתי יוסי צודק. מעוז הביא המון לקוחות לאקסלנס, מעוז גם ניהל דיון בדלתיים סגורות, במקום שדוגל בהבעת דעות בפומבי, ודוגל חופש הביטוי, כי הוא מקדם את הרוח ואת הדעת. לשלמה גם מותר להתנהג כאדם פרטי בעל דעות פרטיות כשהוא לא בא כמייצג דעותיה של חברת אקסלנס. הוא הגיע ככלכלן שבא להרצות במכללה, גם לאנשים כאלו יש דעות. יוסי אומר משהו נכון, ואני איתו. החברה התנהגה בחוסר היגיון ובחופזה, לפי דעתי הם צריכים לדון בזאת בחזרה, ולדעתי זה מה שיעשה, אחרת הייתי ממליץ לחברה אחרת לקחת אותו. מדהים שלאנשים אחרים מותר להגיד פה מה שבראש שלהם, וזה בסדר...
    סגור
  • 134.
    למעוז מותר ללהג ככל העולה על רוחו. אקסלנס
    דודי, חיפה 15/01/2012 07:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמעסיק שלו יכול (ובפועל אף עשה) לפטר אותו. שלמה מעוז לא היה פקידון זוטר שלא מתייחסים לדבריו. שלמה היה כלכלן ראשי של בית השקעות מכובד שאינו יכול להרשות לעצמו שנושא משרה כה רמה ידבר בפומבי בצורה שכזו. הנקודה היא לא אם מר מעוז צודק בטיעוניו או לא. הנקודה היא דרך הצגת הנושא על ידו. זו הייתה השתלחות חסרת כל ריסון עצמי ולא הייתה זו הפעם הראשונה ששלמה מעוז השתלח בצורה חסרת כל רסן. אני חושב שאקסלנס פעלו נכון מנקודת המבט שלהם וכפי שהם רואים נורמות התנהגות של אדם המשמש בתפקיד כה בכיר במוסדם.
    סגור
  • 133.
    כלל מספר אחד הוא לא ללכלך על לקוחות החברה (ל"ת)
    דודי 15/01/2012 00:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 132.
    אקסלנס תתביישו גזענים (ל"ת)
    אילן 14/01/2012 22:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 131.
    מעוז טועה ומטעה
    נילי 14/01/2012 22:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ישנם הרבה מזרחיים במערכת הבנקים. מנכל פועלים הוא מזרחי. צדקו בלאומי שלא בחרו במעוז. הם הסתכלו יותר רחוק ולא רצו להתעסק עם פה גדול כמו למעוז. בתפקידו הוא צריך להיזהר בדבריו כי קהל המאזינים שלו הם משקיעים פוטנציאלים. אם יורה בכל הכיוונים ללא אבחנה שלא יתפלא שיחטוף בומרנג צדדי. באשר לעצותיו המקצועיות היו לו הרבה טעויות גסות ולי אישית גרם נזק לא מבוטל. צדקו באקסלנס. רצוי וצריך לרענן את השורות ולא להיתקע עם משהוא לאורך זמן. זה רק יכול לעזור להם בטווח הארוך.
    סגור
  • טען עוד
  • 130.
    שיילך לפוליטיקה! והמאמר פה חבל" ז! (ל"ת)
    אבי 14/01/2012 21:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 129.
    להוציא מיידית את הכסף
    אלי 14/01/2012 21:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממליץ לכל הלא אשכנזים להוציא מיידית את כל הכסף מהם. לא מגיע לחארות לנהל כספים שלנו.
    סגור
  • 128.
    אקסלנס - הסוף !
    שרון 14/01/2012 17:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    החלטה שגויה ביותר של ההנהלה. אלפים מתכוונים לסגור לאלתר את חשבונם בבית השקעות זה. אני קורא למר מעוז לפתוח בית השקעות מתחרה עם עמלות נמוכות יותר ובסיס רחב יותר להצלחה !
    סגור
  • 127.
    למה מעוז חש מקופח?
    ח.ש. 14/01/2012 15:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה לא בגלל מוצאו. זה בגלל הפה הגדול (והמלוכלך) שלו ובגלל שהשתן עלה לו לראש....
    סגור
  • 126.
    מטריד לחשוב שהכסף שלי בידיים שמגיבות בהסטריה (ל"ת)
    תומר 14/01/2012 14:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 125.
    אקסלנס -מעוז
    דניאל 14/01/2012 12:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יוסי,כתבה לעניין. ניהול משברים זה מה שהוא שאקסלנס צריכים ללמוד. אני תוהה ,האם יתכן שדבריו של מעוז היו התירוץ לרצונה של אקסלנס להחליפו באחר. קונספירציה?
    סגור
  • 124.
    אם כבר גילוי נאות אז בוא נלך עד הסוף
    עמי ותמי 14/01/2012 10:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אדון פינק הנכבד- אתה לא מרבה לפרסם מאמרי דיעה ועל כך מגיע לך ציון לשבח. גם הוספת בגילוי נאות שמעוז הוא עמית לעבודה אבל זה רק חלק קטן מהעניין. אתה נתת למעוז במה בביזפורטל במשך שנים ובתמורה הוא עזר לך במקומות אחרים. אני לא מיתמם לחשוב אחרת. כך עובדת השיטה. אחד עוזר לשני. גם קל לצאת נגד אקסלנס שלא מפרסמים באתר שלך. לגופו של עניין - לו למעוז היה פה גדול בלבד, ניחא. אפילו מרענן בשוק ההון שבו כולם נותנים פרשנויות עמומות או משתמעות לכל כיוון אפשרי . לו היה מדבר על אפלייה נגד מזרחים בימנו אלה כמין ניתוח אקדמי, שוב ניחא. הנקודה היא שמעוז דיבר מהמקום האישי שלו, או כך זה נראה, מקום שמעיד על בעיה מאוד חמורה באישיות של אדם לכאורה מאוד מוצלח בעל השפעה כסף וכבוד רב בסביבתו המקצועית שמתבטא כאחרון התגרנים בשוק. יתר על כן לו התבטא לגבי דיעה פוליטית, ימין או שמאל, או בענייני דת ומדינה אפשר היה להגן עליו בשם חופש הביטוי. אבל מכיוון שזרק את המילה ' לבנים' שזו מילה פוגעת בדיוק כמו המילה ' שחורים' ודיבר על המקרה האישי שלו כשהוא דורך באופן מסוכן בתחום של עלילת שווא הוא לא יכול לצפות להגנה ממקום העבודה שלו. בוא נראה אותו תובע אותם על פיטורין לא הוגנים.
    סגור
  • 123.
    למאוז אין עוז
    בייגלה 14/01/2012 10:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למאוז עלה בראש שתן חם ,אז ציננו אותו בצדק.לא משנה שהוא מזרחי-עובדה שהצליח עקב כישוריו,אז מדוע לבכות,להתלונן ולהאשים .אקסלנס ימצא מחליף,בטוח לא פחות טוב ממנו
    סגור
  • 122.
    אולי כולנו טועים?
    דורון 14/01/2012 04:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שימו לב שאחד המתמודדים על תפקיד יו" ר לאומי זה קינן (ועקנין) חברו הטוב של מעוז. יתכן וכל הבלון שפוצץ מעוז היה מכוון כדי לקדם את ענינו של קינן (מזרחי מקופח וצריך לתקן הקיפוח) ולכן כינה את לאומי בנק של לבנים. עכשיו כולם ייתאמצו להוכיח שזה לא כך.
    סגור
  • נקודה למחשבה (ל"ת)
    דוד 14/01/2012 13:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 121.
    כתבה יפה מאוד
    מר אביב 14/01/2012 02:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש לך שכל בחור
    סגור
  • 120.
    מדאיג שאקסלנס שמנהל מיליארדים מנוהל ב" שליפות"
    טעו בגדול במקרה הזה 14/01/2012 00:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזו נמהרות וחוסר שיקול דעת. לא להאמין שזה בית השקעות מהגדולים במדינה.
    סגור
  • 119.
    שלןמה מעוז
    פאולינה 13/01/2012 22:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יצאה שד מי הבקבוק שלומה מעוז תתביש לך
    סגור
  • 118.
    תחשבו קצת יותר ומהראש הפעם,,,
    חנני 13/01/2012 21:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כבר אמרו פעם ,שקל לאדם לדבר מהפוזיציה,למר מעוז יש דעות ואין הוא יכול להנות מכל העולמות,להפר חובת נאמנות למקום עבודתו,העוטף אותו בטובות הנאה אינסופיות,זוהי תכונה בזויה ואולי אווילית אי אפשר לירוק לבאר שממנה אתה שותה ויותר,ולכן במקום לרדת בזעם על אקסלנס תחשבו מה היו אמורים לעשות הרבה על כף המאזנים,שמעוז יחליט או להיות פוליטקאי או לשמור על פיו,יש אתיקה מקצועית ביחוד במוסד פיננסי,ודי לחוסר המיקצעיות ועליו לשלם המחיר,
    סגור
  • מר חנני, תגובתך היא הנורמלית ביותר מכל
    דודי 15/01/2012 07:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התגובות שקראתי עד כה.
    סגור
  • 117.
    דעה. תשובה אוחז בפניקס והם באקסלנס ..אין ...
    אמנון 13/01/2012 19:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סיכוי שמנכ" ל אקסלנס יפטר את מעוז ללא הסכמה בשתיקה של הבעלים תשובה. סיכוי ששמנכ" ל אקסלנס יפעל ללא גיבוי ותיאום מוקדם...לתשובה (הבעלים של הפניקס)מערכת יחסים ארוכה עם בנק לאומי כולל העסקה בעבר של בני משפחתה של מנכל" ית בנק לאומי. מה באמת קרה אפשר לנחש
    סגור
  • 116.
    אני בתור סוכן ביטוח לא מפנה לקוחות יותר לאקסל
    דוד 13/01/2012 18:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וגם עמיתי לעבודה
    סגור
  • 115.
    אקסלס צדקו. מעוז השתלח גם בלילה כלכלי. (ל"ת)
    עדיף מבחינתם בלעדיו 13/01/2012 18:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 114.
    שלמה מעוז
    היועץ 13/01/2012 18:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את שלמה מעוז אני לא אוהב כאנליסט כי הוא מדבר תמיד מהפוזיציה ורוב האנליזות שלו שגויות-- הוא אדם טוב ומעביר את הרצאותיו בצורה מבדרת ואיטליגנטית- חבל שלא הזכיר את שלמה אליהו שרוצה ליצור גרעין שליטה בבנק לאומי ובנק ישראל לא נותן לו-- נראה כי בגלל מוצאו העיראקי לא נותנים לו לחדור למלכות הלבנים יתכן ואם היה אשכנזי הכל היה מסודר
    סגור
  • 113.
    מבחינתי אין הבדל בין אחמניגאד לבין שלמה מעוז
    המדינה בקנטים 13/01/2012 16:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שניהם שונאים אותי באותה מידה
    סגור
  • 112.
    להוציא את הכסף משם שילמדו את הלקח הצבועים (ל"ת)
    להוציא את הכסף משם 13/01/2012 16:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 111.
    אקסלנס נהגה בתבונה,כך נוהגים בכל מקום
    דוד 13/01/2012 15:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בכל ארגון שמכבד את עצמו אדם כזה עף מיד ובארה" ב אפילו לא היו נותנים לו לחזור למשרד, הקרטון עם דבריו האישיים היה מחכה לו אצל המאבטח בכניסה.מדובר בגסות רוח, שקרים בוטים ואגשי נחיתות, שאדם ניצל במה אקדמית להציג את תסכוליו האישיים, שיגיד תודה שעבד 11 שנה מבלי שבדקו את הפרפורמנס שלו שהוא לא בדיוק מזהיר, כלכלן מקרו לדעתי מהגרועים שהכרתי, השתן עלה לו לראש ובמקום להוקיר תודה הוא עוד יורק לבאר שכה היטיבה עימו, הגיע הזמן שיבין, הוא שווה הרבה פחות ממה שהוא מעריך את עצמו.לא אתפלא אם הכל נעשה לקראת כניסה לפוליטיקה, שיחבור לנוכלים של ש" ס, הם ראויים אחד לשני.
    סגור
  • אני איתך בניתוח שלך!!!!! (ל"ת)
    רוני 13/01/2012 18:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 110.
    אני עובר לאקסילנס ...מרויחים ...
    פידלפורץ 13/01/2012 14:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צריחים מנהלים שם לא אמרתי צבע...
    סגור
  • 109.
    יש פתגם ברוסית
    אלכס 13/01/2012 14:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם בן אדם טיפש - זה להרבה זמן, כלומר לא עובר מהר מעוז (שמו הקודם אברהם) נענש בצדק על טיפשותו וחמדנותו, רק היה צריך לעשות לו שימוע קודם מעוז - אתה בן אדם הזוי ולא ראוי לגור בחברה דמוקרטית - תתבייש לך וכל התומכים הנילוזים שלך
    סגור
  • 108.
    ראוי גם ראוי
    מר מאני 13/01/2012 14:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מר מעוז יכול לדבר על בעיות פערים ולהביא הוכחות ולדבר כבן תרבות ואז זה היה הרבה יותר תרבותי וראוי - וגם לא היה מפוטר. אך לצער כולנו הוא דיבר כמן פארח וזה כמובן לא ראוי ומבייש את מעמד מעסיקיו כמו אותו עצמו. כבר כמה שבועות משמו לא בסדר איתו ואני מקווה שהוא יחלים
    סגור
  • 107.
    דיסקונט עשה אפליה לטובת מזרחיים
    עמית 13/01/2012 14:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדוע לא הזכרת את זה? חוץ מזה כנראה שהרגזת את הבוסים שלך עם הפה הגדול שלך. אם אתה מקבל שכר מותר לבוס להגביל אותך אם הוא חושב שאתה פוגע לו בעסקים גם אם הוא אולי טועה. תגיד מה שאתה רוצה אבל תצפה שהבוס ישלם וגם ישתוק. ראיתי איך אתה בשידור חי מעליב אנשים וסותם להם את הפה. אם אתה לא מסוגל לספוג מכות תהיה חכם ואל תתקוף כאילו אתה יושב בתוך טנק ויריביך חשופים. אם היית חכם באמת היית לומד לשתוק. אני מקווה שתלמד ואל תצפה שמישהו יאמין לך עם האפליה העדתית והקיפוח גם אם תבכה בשידור חי. על עצמך בכית ורק על עצמך.
    סגור
  • 106.
    להחרים את לילה כלכלי בערוץ 10, שמעסיק גזען
    ישראלי 13/01/2012 14:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא רואים לילה כלכלי עד שהם לא נפטרים מהגזען.
    סגור
  • 105.
    אקסלנס צדקו- מעוז אינו מתאים לתפקיד בכיר
    אחד העם 13/01/2012 13:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חברה כלכלית אינה חייב להעסיק אנשים גזעניים שמתבטאים באופן קבוע ורציף נגד מחצית מעם. עשתה נכון אקסלנס, שלה שיקולים כלכליים , שנפטרה מגזען ובכיין שניתלה בשד העדתי בגלל כישוריו המוגבלים.
    סגור
  • 104.
    עם בנק לאומי
    אקסלנט טוב להם 13/01/2012 12:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא טוב להם עם עדות המזרח הפרצוף האמיתי
    סגור
  • 103.
    להעיף אותו מערוץ !10
    בני 13/01/2012 12:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מקבלים רייטינג על אדיוט! להגיש נגדו כתב אישום על גזענות והסתה! חבל שאשכנזים שהוא משמיץ הביאו אותו מעירק. טוב שהיה נשאר שם למקור ירקות בשוק!
    סגור
  • 102.
    ככה זה כשהשתן עולה לראש לחברה כזו
    עינת 13/01/2012 12:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כבר אין ענווה
    סגור
  • 101.
    מעסיק מביש
    אקסלנט לא ולא 13/01/2012 12:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סיימתי עם אקסלנס לעולמי עולמים
    סגור
  • 100.
    כתבה מעולה
    איציק 13/01/2012 12:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כתבה גדולה אויביקטיית ואמיתית -כל הכבוד
    סגור
  • 99.
    מעוז - טיפש קורדי ושילם במשרתו
    סמי 13/01/2012 12:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ג' ורה מלוכלכת ומגעילה! תעוף לנו מעיניים! לך תפתח בית השקעות למזרחים בלבדג, טמבך שכמותך! כל טיפש - מזרחי או אשכנזי צריך לשלם על טיפשותו. לא לצנזר!
    סגור
  • אתה כורדי
    מיקי 13/01/2012 16:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שים לב לשגיאות כתיב
    סגור
  • 98.
    מעוז - למה החלפת שם מקורי שלך אברהם לשם
    רוני 13/01/2012 12:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אשכנזי מעוז? אשכנזים עשתו טעות שלקחו אותך מבגדד! חנוק בריגשות נחיתות למרות המיליונים שגרפת! טוב שהיית נשאר ירקן בשוק בבגדד. אתה טיפש וטיפש צריך לשלם! טוב שפיטרו אותך! ומי פיטר? תשובה וברוך שהם מזרחים. אתה נולדת עם תעודת מסכן, מעוז, ותמות עם תעודה זאת. לא לצנזר!
    סגור
  • 97.
    מה שם משפחתו המקורי של מעוז??? (ל"ת)
    שלמה 13/01/2012 12:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • שם המקורי - אברהם
    סמי 13/01/2012 14:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נולד בעירק ב 1946 עלה ב 1951 כלומר בגיל 5. נראה לי שהוא מגזים במבטא קורדית שלו בכוונה. נולד עם תעודת מסכן וימות עם תעודת מסכן למרות מיליונים שגרף. לא נתנו לו ליגרוף עוד מיליונים בבנק לאומי, אז הוא פתח ג' ורה הגדולה שלו והשמיץ ציבור שלם. מעוז תתבייש לך ותתביישו כל התומכים הנילוזים שלוץ
    סגור
  • 96.
    יאללה הונגריה - אין על ההונגריות
    מוריסון 13/01/2012 12:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מציע לשלמה לעבור להונגריה, אחל' ה מדינה, עם שוק הון סבבה ואחל' ה בחורות יפיפיות....
    סגור
  • 95.
    אקסלנס צודקים ב- 100%
    שלמה מעוז חזור לחור 13/01/2012 12:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בעירק!!! בזכות האשכנזים יש לך מדינה!!!!!
    סגור
  • 94.
    תשובה פוחד מבנק לאומי ,לכן פיטר את שלמה (ל"ת)
    רמי 13/01/2012 11:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 93.
    זה הכל גיל דויטש שצריך להוכיח שהוא עדיין שולט (ל"ת)
    אביחי 13/01/2012 11:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 92.
    מה הקשר בין ק.גמל/פנסיה לאיש שחושב שיש אפליה? (ל"ת)
    כל אחד רוצה להיות... 13/01/2012 11:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 91.
    מעוז בתור כלכלן אתה כישלון אבל דבריך על ההפ
    קולומבו 13/01/2012 11:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    על ההפלייה נכונים ......
    סגור
  • 90.
    כנסו לכאן לניתוח מפורט - לא תצטערו
    פרשן פוליטי 13/01/2012 11:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ראשית כל תודה שבאתם. ועכשיו לענייננו: שלמה מעוז הוא איש עשיר שכנראה החליט ללכת לפוליטיקה כבר לפני כמה זמן. אבל ל" כלכלן ראשי בבית השקעות" אין הרבה יוקרה פוליטית, ואז מעוז החליט ללכת על הטיקט של המקופחים בתקווה שזה ייתן לו מקום מכובד במפלגה כלשהיא. מהתגובות של השבוע האחרון ברור שהוא צדק, ועל זה מגיע לו כל הכבוד. מסתבר שגם בישראל של 2012 הצעקן שעושה כותרות ומקבל חשיפה תקשורתית יש לו סיכוי טוב יותר ממי שפשוט עושה עבודה כלכלית, טובה יותר או טובה פחות אינני יכול לשפוט. כבר אתמול בראיון לשרון גל יצא המרצע מן השק כשהוא חייך לשאלה אם הוא רץ לפוליטיקה ואמר שהכל פתוח. מי שחושב שמעוז עשה את זה מאמוציות טועה - הוא מחושב כמו שועל. אגב בדרך הוא גם סלל כנראה את המינוי ליו" ר בנק לאומי לרוני חזקיהו כי עכשיו לאומי לא יעיזו למנות את רקפת רוסק למרות שהיא הבחירה הטבעית והנכונה לתפקיד כי יגידו עליהם שמעוז צדק והם בנק של לבנים. האיש הזה צריך להיות ראש ממשלה אולי הוא יצליח לתחמן את הערבים כי ביבי וליברמן לא כל כך מבינים את המנטליות של הערבים, ומעוז העיראקי כנראה שכן.
    סגור
  • 89.
    מעוז אולי אתה צודק אבל לא חכם
    מקס פאואר 13/01/2012 11:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני לא חושב שבנק יעדיף להעסיק לבן טיפש על שחור חכם,
    סגור
  • 88.
    כבן למשפחת תערובתעם מי כדאי להזדהות????.. (ל"ת)
    בני 13/01/2012 11:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 87.
    צודקים. השתלחות כזו אין לה מקום וביחוד לא כיו
    אל אל 13/01/2012 10:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתיופים?בכי? קפוח?שיבוא לבקר בגטאות שנוצרו ולא עי לבנים. מתנצל שאני לבן שאהב את אדון מעוז ללא קשר למוצאו.
    סגור
  • 86.
    טעות ענקית- לא יצא נגד חצי מהאוכלסייה
    yanshuff1 13/01/2012 10:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המילה אשכנזים או ספרדים או עידות אחרות רק לצורך המחשה לקליקות קבוצות סגורות שלא נותנות לאחרים להיתקרב .הם יבחרו הם יחליטו ושכולם יקפצו.
    סגור
  • 85.
    שלמה מעוז
    הכספים של הציבור 13/01/2012 10:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מאמין לכל מילה לכל המשקיעים תישמרו על הכסף שלכם
    סגור
  • 84.
    למעוז יש רק תואר 1 מאונברסיטה עברית ו
    ברני 13/01/2012 10:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בית ספר לכלכלה בלונדון. כלכלן ראשי בחברה שמגלגלת 57 מיליארד ש" ח בלי תואר 2. זה הפליה מתקנת! חבל שאשכנזים לא השארו אותו בבגדד ונראה איך הוא היה מצליח שם. מעוז חולה ריגשות נחיתות ופה מלוכלך וטוב שפיטרו אותו, רק אולי היה צריך לעשות לו שימוע מסודר קודם.
    סגור
  • 83.
    כמי שעבד שנים רבות בארה" ב חייבים היו לפטר !!!
    אזרח ישראלי 13/01/2012 10:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעוז הביא דיברי הסתה ושנאה עיורת כלפי כול מי שהוא יוצא אירופה. בארה" ב בא עבדתי שנים רבות אמירה דומה או אפילו בטה הרבה הרבה פחות כנגד יהודים או קבוצה מוגדרת אחרת הייתה מביא לפיטורים מייידיים. לגזען מלא שינעה כמו מעוז אין מקום בחברה שאמונה על טיפול בכסף של הציבור. וכמי שששמע יציאות אנטישמיות כמו היהודים שולטים בכסף ובסחר העולמי הביטויים של מעוז מאוד הזכירו לי חויות אלה. אנטישמי הוא אנטישמי גם שהו אזרח ישראלי מאוד מצליח.!!! אם בגרמניה היו מטפלים בגזענים בזמן חייהם של מיליונים כולל שישה מיליוני יהודים היו ניצלים!!! אני יעביר כספים שיש לי בחשבונות אחרים לחברת אקסלנס. יישר כוח אקלנס עשיתם את הדבר הנכון. וגם תבחרו משהו יותר מקצעי מהאיש הרע הזה!!!
    סגור
  • שלמה לא תקף את כל האשכנזים.רק את בל" ל,הקיבוצי (ל"ת)
    להתנצל?אתה עושה צחוק 13/01/2012 11:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 82.
    אשכנזים הביאו אותו מבגד ארצה והוא ניה מיליונר
    בני 13/01/2012 10:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עשו טועת. טוב שהיית נשאר בבגדד, מעוז והיית ירקן בשוק. עצם הפיטורים היה נכון, רק היה צריך לעשות לו שימוע קודם.
    סגור
  • אני הייתי ירקן בשוק ואתה היית בתור ארוך ללחם
    בוזגלו 13/01/2012 11:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ובצל ברוסיה .......
    סגור
  • 81.
    מעוז איתך לכל אורך הדרך
    יוסי עובד 13/01/2012 10:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביום יום א׳ הקרוב אברר היכן מושקעים קופות הגמל שלי ועוד תוכניות חסכון והיה אם זה באותו בית ההשקעות המהולל אני דואג.להעבירו משם מידית
    סגור
  • 80.
    אני מתנצל (שאני אשכנזי)
    אמיל זולא 13/01/2012 10:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מתנצל שאני אשכנזי אני מתנצל שסבא שלי ובני דורו הקימו את המדינה אני מתנצל שכל משפחתם של סבי וסבותי נספו בשואה ולמרות שהם לא קיבלו דבר אנשים אחרים קיבלו פיצויים מגרמניה. אני מתנצל שמי שהרים את הכפפה בכיכר רוטשילד היו אשכנזים למרות שעיקר הנפגעים הם מזרחיים. אני מתנצל שנעלבתי מדברי שלמה מעוז אני מתנצל שאני קיים.
    סגור
  • יפה כתבת (ל"ת)
    בני 13/01/2012 11:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 79.
    ניתוח קר וברור
    ניר 13/01/2012 09:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הניתוח של כלכלת ישראל מנקודת פתיחתה לגבי הכסף הגדול אגירת קרקעות ושמירת אליטה מסויימת ע`י עצמה הוא נכון וגם ידוע וכך נשמר ואף גדל הפער הבין דורי,ודאי שיש חריגים אם בזכות עצמם או בגלל שחייבים לפזר פירורים ולזרוק עצםמדי פעם כדי שיהיו דוגמאות לטיעונים שמנגד וכשיש בעיות בשיטה אז הבנק לא מתלכלך , הוא פשוט מפעיל יודנרט שיפטר וכרגיל הבנק צוחק....וכולם בוכים
    סגור
  • פשוט נכון (ל"ת)
    דוד 13/01/2012 17:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 78.
    כול הכבוד לאקסלנס אני מעביר את כספי אלהם
    רמי 13/01/2012 09:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מקום של גזען קטן ומגעיל מיחוץ למערכת כזו .
    סגור
  • 77.
    מעוז פתח פה גו' רה כמו פועל זבל סליחה לפועלי ה
    שגיא 13/01/2012 09:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הזבל שלפחות עובדים קשה ומועילים לחברה השתן עלה לו למוח יחד עים הכסף יכל להגיד דברים בצורה שונה אבל זה האיש שגם פתח פה מגעיל ודוחה על יוסי פרנק בלילה כלכלי ככה שזה כבר בשיגרה אצלו . אים הוא רוצה להשמיע דברי בלע שילך לפוליטקה שם יש חסינות לכול דיכפין.
    סגור
  • 76.
    כתבה לעניין
    מנשה 13/01/2012 09:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יוסי ישר כח ,אני ממש לא בעד מעוז ,אבל מצד שני אני ממש לא לרקוד על דמו של האחר,צריך לעשות דברים ביושרה והגיון,מתישהוא כל עובד בשוק ההון יכול לעמוד בסטיאוציה כזו.
    סגור
  • 75.
    מסתובב כאן תכסיס מלוכלך, מעוז שנפגע מהגזענות
    הוא עכשיו מכונה גזען 13/01/2012 09:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זו עוד דרך של הלבנים לסובב את האמת לנוחיותם.
    סגור
  • 74.
    יוסי ,הפעם הבאת כבוד למקצוע העיתונאי
    איציק 13/01/2012 08:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלא כאחרים שנחבאים " מאחרי" יישר כח וכל הכבוד לשלמה ,שאומר ת מה שהרבה חושבים
    סגור
  • 73.
    להעביר הכסף מאקסלנס!! (ל"ת)
    יוני 13/01/2012 08:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 72.
    קראנו כל מילה ולא הייתה פה אמירה לצורך העלבה (ל"ת)
    יוסי 13/01/2012 08:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 71.
    צודק אבל לא חכם בכל מקרה
    צדק חברתי 13/01/2012 06:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בדקתי עמלות וכאות מחאתי זה נותן לי דרייב לעבור--ומדובר בהמון כסף שהפסידו ממני
    סגור
  • 70.
    המעוז הזה פשוט נפל על השכל, השתן עלה לו למוח.
    משקיע מודאג 13/01/2012 06:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כך לא מתבטא אדם במעמדו ובתפקידו. זו בוטות וגזענות, אם אשכזי היה מתבטא כך על המזרחיים (או בלשון מעוז " השחורים" ), הוא היה גומר, גם אצל המזרחיים וגם אצל האשכנזים. אני מתפלא שמישהו תומך בו. במיוחד על האשכנזים יפי הנפש.
    סגור
  • 69.
    אקסלנס רצו ובצדק,לבדל בין דעות אישיות לבין ..
    מעוז הוא גזענון,אבל 13/01/2012 00:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רצו לבדק ובצדק, בין הדעות האישיות בעלות הטון הגזעני, לבין התחום המקצועי. מעוז נושא בתואר " כלכלן ראשי" ,ולכן מחויב בדבריו. ואולי הוא בדרך לפוליטיקה?
    סגור
  • 68.
    אקסלנס -אם מעוז הקוף חוזר לעבוד אצלכם אני סוג
    עירקי שחור וגזען 13/01/2012 00:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סוגר ת חשבון אצלכם לא יתכן שאדם שמקבל במה בתקשורת יפרוק את כל תיסכוליו על האשכנזים שבזכותם הוא קיים האיש מלא רגשי נחיתות בגלל מוצאו קלקלן מהמעלה הראשונה תמיד טעה והיטעה ת ציבור -אפס מאופס!!! שישב וירקב בבית
    סגור
  • 67.
    גילוי נאות
    בן 12/01/2012 23:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש גבולות שאין לעבור וכמו שמר מעוז מתלונן על מה שעשו לו מוטב שיתבונן במראה הקרובה.וזה שהברנזה הקרובה מלילה כלכלי מגינה אינה אומרת שכך יש לנהוג ללא הפסקה ברור שערוץ 10 מגן עליו (אולי לבדוק את הדוגמה שנותן המנחה ועוד חלק מהפרשנים משוק ההון )
    סגור
  • 66.
    יש לך מושג כמה אנשים נפגעו מדבריו הגזעניים?
    פינק שלום 12/01/2012 22:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא כל דבר אפשר וצריך להחליק!!
    סגור
  • 65.
    פינק הצעיר לא מבין את שיטת מעוז
    שרון 12/01/2012 22:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעוז לא אדם מקופח מעוז הוא סתם נבל שבאמצעות ליבוי גיזעני ניסה לידרוך ולירמוס ולקדם את כל גחמות ליבו וכאשר לא צלחה דרכו הגביר את זעקת הקוזק הניגזל האים מעמדו לא יותר גבוה מ הרבה לבנים? מר פינק היקר כמה לבנים אתה מכיר ש לבושים ב הידור כמו מר מעוז ? האים לזה אתה קורא קיפוח? האים חובה להוריד ראשו של אחר כי מר מעוז חפץ בעוד כבוד וכיבוד פינק היקר מר מעוז נידחה אך ורק בגלל פיו ואופיו הבילתי ניסבל בדוק והיתנצל
    סגור
  • 64.
    שטויות . הוא פוטר בצדק . גזען עם רגשי נחיתות (ל"ת)
    נועה 12/01/2012 22:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 63.
    הרסו את המדינה (ל"ת)
    אינעל האשכנזים 12/01/2012 21:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 62.
    כל הכבוד יוסי,כתבה מצוינת מסכים איתך בכל מילה (ל"ת)
    בדרי 12/01/2012 21:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 61.
    אקסלנס, שטייניץ, ששינסקי, ורשבסקי (ל"ת)
    רשימת הזבלות 12/01/2012 21:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 60.
    יחד עם זאת עוזב את אקסלנס אינני מרגיש בטוח שכ
    יגאל 12/01/2012 20:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שכספי בידי סותמי פיות ושולפים מהמותן
    סגור
  • 59.
    כל הכבוד מסכים עם דעתך (ל"ת)
    יגאל 12/01/2012 20:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 58.
    כתבה ראויה עם פירגון וקולגליות מרשימה! (ל"ת)
    מורן 12/01/2012 20:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 57.
    נקמה מתוקה
    אני מבין... 12/01/2012 20:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רצית להכניס לאקסלנס אז כתבת את הכתבה הזו אני לא סובל את אקסלנס אבל מה שכתבת זה שטויות במיץ, סליחה חבר למקצוע חחחח נפלת על הראש מאיפה באת הבן אדם עשה טעות ואקסלנס עשו מה שהם היו צריכים לעשות
    סגור
  • נשמע עובד אקסלנס. (ל"ת)
    לא מתפלא 13/01/2012 14:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 56.
    מר פינק הבאתה קצת כבוד לכל מי שאיבד את הדרך (ל"ת)
    עע 12/01/2012 20:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 55.
    כתבה נכונה
    ערן האשכנזי 12/01/2012 19:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יותר מדי רעש מסביב לנושא וללא סיבה
    סגור
  • 54.
    מעוז כנסת
    יורם 12/01/2012 19:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה המעוז של כולנו רוץ לכנסת אנחנו איתך
    סגור
  • 53.
    ניתוח מבריק של יוסי פינק (ל"ת)
    מנדל 12/01/2012 19:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 52.
    אקסלנס בבעיה לא פשוטה
    מומי 12/01/2012 19:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם לא היו מפטרים אותו היו מתקיפים אותם כיצד ממשיכים להעסיק אותו, והיינו רואים יפי נפש שאומרים כי יעזבו אותם בגלל זה. מעוז הכנים את עצמו ואקסלנס לפינה בעייתית וכדאי שהיה מראש חושב על כל העיניין. בקשר לבנק לאומי אני חושב שהם צדקו. הם כנראה ראו את הנולד ולא רצו להתעסק איתו מראש.
    סגור
  • אתה צודק ב100% !!!!!!!!!! (ל"ת)
    רונן 13/01/2012 18:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 51.
    פיטורי מעוז
    צדק ולעניין 12/01/2012 18:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כתבה מעולה יוסי, כה לחי! ןלשאר - מה קרה לחופש הביטוי? פתאום לא חשוב?.....
    סגור
  • 50.
    כל הכבוד לאקסלנס
    אני ממוצא מזרחי 12/01/2012 18:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זרקו את הקשקשן הזה בעל הפה הגדול . מקווה שימשיכו לעמוד על פיטוריו .
    סגור
  • תוכיח........ (ל"ת)
    תוכיח....... 13/01/2012 12:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 49.
    כל הכבוד לאקסלנס שפיטרו את הגיזען הזה ! (ל"ת)
    אשכנזי גאה 12/01/2012 18:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 48.
    מעוז(לילה כלכלי) - לפיד(פופוליטיקה)
    שמואל 12/01/2012 18:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפני שנים הייתה תוכנית טלביזיה בשם " פופוליטיקה" (הצעירים לא זוכרים) בהנחית דן מרגלית ואחד המשתתפים הקבועים היה טומי לפיד(כן, אבא של). לעומת הפה הגדול של לפיד ז" ל הגזענות שהפגין והזלזול בכל הנאמר על ידי אחרים ושפת הגוף שלו שביטא יותר מכל את רוח הדברים, אז שלמה מעוז צח כשלג. הענין הוא שאז לא היו טקטבקים ולפיד היה חביב התקשורת.
    סגור
  • 47.
    כבוד לאקסלנס. אני מעביר קרנות לאקלנס (ל"ת)
    אשכנזים תעברו לאקסל 12/01/2012 17:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 46.
    פיטורים---חוצפה
    שלום 12/01/2012 17:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתם התנהגהתם בצורה בז ויה,ללא שכול דעת!!מה קרה אנס!! גנב!!, יש להחירו מייד לעבודה אחרת המבוטחים באקסלנס יעזבו אותכם !!!
    סגור
  • 45.
    שמע פינק כנס
    ישראלוביץ 12/01/2012 17:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אשכנזים לא צריכים להתנצל על כלום. אין אנשים טובים יותר מאשכנזים . אתה חושב שמזרחי היה נותן לך איפעם עבודה? אקסלנס פעל נכון. מעון געזן עלוב
    סגור
  • אין אנשים טובים יותר
    SOSO 14/01/2012 10:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה מחשבה של אדם בן שמונים שחשבו עד שנות השישים שהאשכנזים הם העלית של המדינה וראו מה קורה ב40 שנה האחרונות למרות ניסיונות האשכנזים לעצור את ההיתקדמות של הספרדים אי אפשר הספרדים תמיד היו אנשי כספים וכלכלה במדינותיהם האשכנזים תמיד היו רצענים שוחטים סנדלרים שחיו בקומונות במדינות אירופה ולא קיבלו השכלה מי יודע מה כשהגיעו לארץ פחדו שיגלו את הטימטום שלהם לכן בנו את השלטון הצורה של משפחת פשע עם הררכיה שכנטוזית אבל לכל סוף יש התחלה חדשה וכנראה שזה הסוף שלכם מי שטוב יצליח ומי שלא אז לא ולא כן בגלל שהדוד שלו שה פורמן מהמפלגה אז יקבל תפקיד דרך הגב אני שכנזי
    סגור
  • מזל שאינני תולי באשכנזים. ומזל גדול יותר שהם
    יגאל 12/01/2012 23:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תלויים בי כמעסיק
    סגור
  • הפוך
    איציק 12/01/2012 18:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה גזען עלוב חסר ביטחון שכנראה כל חייו קיבל עבודה בגלל מוצאו ולא על פי כישוריו
    סגור
  • 44.
    גינית שילמת
    רינה 12/01/2012 17:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דיברת אכלת אותה יש מחיר לחוסר מחשבה. למען יראו ויראו חייבים לפטר אותו זוהי דעתי.
    סגור
  • 43.
    אין סיבה לדיבורים כאלו
    ורד 12/01/2012 17:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שום תירוץ לא יעזור לא מדברים על קהלים בשום אופן גם לא כשעולה החומוס
    סגור
  • 42.
    טוב שעף
    מרגי 12/01/2012 17:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני ספרדי ואינני עובד באבודה מחובדת בכלל ואינני מוצא שום סיבה כך להתמסקן זה מה אני
    סגור
  • תלמד לכתוב עברית (ל"ת)
    יגאל 12/01/2012 20:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 41.
    שיטוס הביתה
    יוסי 12/01/2012 17:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כולם מגינים עליו, ,גייס כזו אמפטיה, כולה גאוותן , שמעד , מה הרלוונטיות של המוצא שלו
    סגור
  • 40.
    שיעוף
    יוסי 12/01/2012 17:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כולם מגינים עליו, ,גייס כזו אמפטיה, כולה גאוותן , שמעד , מה הרלוונטיות של המוצא שלו
    סגור
  • 39.
    מעוז פתח את תיבת הפנדורה חבל (ל"ת)
    עוז 12/01/2012 17:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 38.
    ליוסי האמוציונר
    שני 12/01/2012 17:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם כשכותבים בחשיבות ילדותית נגד אמוציות זה לא אומר שהכתבה הזאת לא מלאה באמוציות
    סגור
  • 37.
    גזענות
    שני 12/01/2012 16:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גזענות היא גזענות גם כשהיא מסתתרת מאחורי אומללות מזרחית. וטוב עשו שהעיפו אותו לכל הרוחות
    סגור
  • 36.
    בואו תשמעו מה באמת קרה
    יודע 12/01/2012 16:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    5 דקות אחרי הכנס במכללת ספיר התקשר יואב נרדי שהוא דירקטור בכיר בנק לאומי לדוד ברוך מנכל אקסלנס והעביר לו מסר חד משמעי להעיף את מעוז מיד מכל המדרגות. למי שלא יודע נרדי היה משנה למנכל בנק ירושלים כאשר דוד ברוך (מנכל אקסלנס) היה מנכל בנק ירושלים. ככה דברים עובדים במדינת ישראל. טוב או לא תחליטו לבד
    סגור
  • בנק לאומי
    מאיר 13/01/2012 09:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה שהוא אמר הם דברים אמיתיים האם לאשכנזים יש מונופול של שכל? בנק לאומי הוא הגזען כל הצמרת שלו מעידה על כך אם היה לי חשבון בבנק לאומי או באקסלנס הייתי בוריח ולא מסתכל עליהם מאחור
    סגור
  • זה היה ברור לחלוטין (ל"ת)
    יגאל 12/01/2012 20:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 35.
    כל הכבוד לפיטורי הבזק.ככה יעשה לאיש אשר מבאיש
    ערימת מילים מקושקשות 12/01/2012 16:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נמאס מההסתה המזרחית, נמאס מהשנאה של המזרחים נגד האשכנזים. נמאס מפרזיטים כמו מעוז שיורקים לבאר. לך הביתה מזרחי חמום מוח. כלום לא עוזר, השנאה נשארת וגם רגשי הנחיתות.
    סגור
  • 34.
    פיטורי שלמה מעוז
    ירון 12/01/2012 16:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תגובת אקסלנס והעומד בראשה הינה חפוזה ןלא שקולה במקום ליצור ממשבר זה חיזוק לקבוצה הקבוצה והעומד בראשה מר דוד ברוך טעו קשות , אין ספק שההחלטה גרמה ותגרום לנזק בטווח הקצר והבינוני ימים ידברו מה הנזק שגרמו המנכ" ל ובכירי החברה בהחלטתם הלא חכמה ושקולה.
    סגור
  • פיטרי מעוז
    moshe 13/01/2012 11:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בארצנו הקדושה, סערות שוקעות מהר ואף אחד לא זוכר אותן. הן מוחלפות ע" י סערות חדשות. כמו שאמר משה דיין : מחר יש עיתון חדש
    סגור
  • 33.
    .
    מנחמיה 12/01/2012 16:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יוסי- נראה שמי שאיבד את הפרופורציה זה דווקא אתה, אי אפשר ואסור לעבור לסדר היום עם אמירות והכללות כאלו.
    סגור
  • 32.
    יוסי היקר-מילים חכמות ונכונות!!!!!!! (ל"ת)
    קורא 12/01/2012 16:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 31.
    הבנאדם השתגע כבר זמן רק שהוא מביע הערות כאלו.
    קישקוש ענק 12/01/2012 16:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טוב היו עושים אם היו נפתרים ממנו לפני כן.
    סגור
  • 30.
    אם מנהלי אקסלנס משחקים בשליפה,מה קורה
    יליד הארץ 12/01/2012 16:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עם הכסף שלנו?
    סגור
  • זה בדיוקמה שאני שואל את עצמי אם הם סותמים פיו
    יגאל 12/01/2012 23:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פיות ומגיבים בשליפה מהמותן אז למה לי להשאיר שם את כספי במלוא הרצינות. מעוז טען דברים נכונים אבל בבוטות. ודוד ברוך המנכ" ל טעה יותר ממנו בלי כל מחשבה פשוט ירה וזהו מביש
    סגור
  • 29.
    מבריק? חחח
    הצלף הפוזל 12/01/2012 16:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא פוגע ממטר, דיבורים כמו חול ... עשו טוב שנפטרו מעונשו
    סגור
  • 28.
    יוסי, למה אתה בטוח ששלמה מעוז היה מתנצל...
    רוני 12/01/2012 16:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם הוא החליט להגיד את הדברים האלו אז מבחינתו הם נכונים ואין לו סיבה להתנצל. הדברים החמורים שהוא אמר על אנשי המהפכה כאילו הם רק אשכנזים זה מקומם ושקרי. אני מזרחי וחברי מזרחיים וגם אנחנו היינו בהפגנות. מפריע לו שאשכנזיה הנהיגה את המהפכה ולכן הוא יצא נגדה. ממש משנה מאיזה מוצא המנהיג ... מה הקשר?
    סגור
  • מסכים וטוב שפוטר
    אחד 12/01/2012 19:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעוז מעלה בעיה שהוא נתקל בה כנראה מתי שהוא. מה שהוא לא אמר זה שזה היה לפני 20 30 שנה. מאז זז פה משהו. ישנם אלפי " מזרחיים" בעמדות מפתח. . . . .מעוז תתקדם
    סגור
  • מסכים לתגובה מה עוד שמעוז בעצמו הוכחה לשויון (ל"ת)
    משיח 14/01/2012 10:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 27.
    אכן הנהלת אקסלנס לא עצרה לחשוב, יצאו טמבלים (ל"ת)
    רועי 12/01/2012 15:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 26.
    דעת עורך לא לענין
    עורך משני 12/01/2012 15:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תפסיק להתיפייף,האיש היה חייב לעוף כבר אחרי לילה כלכלי.הוא מסוג האנשים של אני ואפסי עוד.
    סגור
  • 25.
    בי בי אקסלנט, יש עוד חברות שלא סותמות פיות (ל"ת)
    מיכל 12/01/2012 15:36
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 24.
    יוסי הפעם אני חולק על דעתך
    עמית למקצוע 12/01/2012 15:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בלי קשר לאם כן צודק לא צודק הבעיה של מעוז נובעת מכך שהוא לא מאפשר לעצמו לחזור מדבריו כשאתה מעביר מסר כזב חריף(שוב ואולי צודק) נגד אוכלוסיה רבה שמפרנסת את אקסלנס בידיעה גמורה שאם תהיה תגובה מצד החברה היא תפגע מאוכלוסיה גדולה אחרת הוא פשוט העמיד את המערכת במצב של אין ברירה לך -לא בגלל מה שאמרת אלה בגלל הסיטואציה הבעייתית שהעמדת בית השקעות גדול ומכובד שנתן לך במה ועזר לך לטשטש את הגבולות בינך לבינם ההחלטה כאן היא קלה מאוד למקבליה בפעם השניה שהוא דיבר לא לעניין ופגע בעוד קבוצה רצינית של לקוחות זה כבר לא אירוע חד פעמי שניתן לחזור ממנו הסערה תשוך ולדעתי אקסלנס תצא מחוזקת מכך נ.ב אינני קשור לחברה
    סגור
  • 23.
    תקרת זכוכית מעל ראשו היתה בשבילו
    פרפר כחול 12/01/2012 15:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הקש ששבר את גב הגמל. פיטוריו הנמהרים והעליהום עליו אינם במקום.
    סגור
  • 22.
    מאמר לעיניין-כל הכבוד יוסי פינק (ל"ת)
    מישל 12/01/2012 14:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 21.
    חרפה לעיתונות והטלויזיה לתת במה לאקדמיה גזעני (ל"ת)
    תתביישו מפרשן גזעני 12/01/2012 14:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 20.
    לא נעים להגיד אבל הפעולה היתה מקום
    מזרחי 12/01/2012 14:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני בטוח שאם אשכנזי היה מתבטא בצורה גזענית וסטיגמטית על מזרחים אף אחד מהמגיבים פה לא היה מזיל דמעה אם היו מפטרים אותו וכולנו היינו שותים לו את הדם
    סגור
  • אורי אור
    מנחם 12/01/2012 16:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בכדי לסבר את אזניך ראה מיקרה אורי אור שבעברו היה אלוף פיקוד ונחבחר למיפלגת העבודה ואז אמר שהמרוקאים נעלבים מכל מילה ועל כך נאלץ לפנות את מקומו ואהוד ברק שהיה ראש מיפלגת העבודה התנצל בפני העדה המרוקאית ביקש סליחה נו מה תאמר?
    סגור
  • נכון מאד.
    אמא של יוסי 13/01/2012 10:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הפעולה של מפלגת העבודה היתה מיידית ולא ראיתי אף מזרחי שבוכה עליו. לפעמים צריך לנקוט בצעד מהיר וברור כדי לשדר מסר לאחרים. והמסר איננו בהכרח שאין קיפוח, אלא שמי ששייך לארגון מסויים בעמדה בכירה צריך לקחת בחשבון את ההשלכות של דבריו.
    סגור
  • 19.
    גם אני מעביר את קרן הפנסיה
    נסראללה 12/01/2012 14:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ותיק ההשקעות שהוא לא גדול אבל זו דרכי להביע את סלידטי מאקסלנס נשואה. תתבישו, לפטר את זה שתרם רבות להצלחתכם.
    סגור
  • 18.
    תחזיות מעוז אף פעם לא התאמתו..אממה סתימת פה
    לבנבן מבל" ל 12/01/2012 14:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בדיון אקדמי זה מעשה שלא יעשה.
    סגור
  • 17.
    יוסי כל הכבוד
    גל 12/01/2012 14:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    על דבריך הכנים אקסלנס יפסידו בגדול
    סגור
  • 16.
    שייתבישו, שלמה צודק, אני איתם גמרתי (ל"ת)
    מיכאל 12/01/2012 14:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 15.
    מעוז לא מבריק יותר מהנעלים של מי ששמע לעצותיו (ל"ת)
    בן שמעון 12/01/2012 14:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 14.
    כל הכבוד לכתבה
    מוטי 12/01/2012 14:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מגעיל אקסלנט
    סגור
  • 13.
    התפוטרות
    בן שמחון 12/01/2012 14:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יוסי גם לי יש עיניים כהות אבל מעוז עשה בושות לאקסלנט ולא פעם ראשונה ולא שניה וזו היתה הזדמנות שלהם להיפטר ממנו . אני במקומם היתי שוקל לתבוע ממנו פיצויים על הנזקים שעשה להם כפי שכתבת.
    סגור
  • עם מעוז
    יעקב ענית 12/01/2012 14:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לכל הצעירים : כל דבריו אמת ועל כן לא אשקיע באקסלנס ,יש עוד בתי השקעות
    סגור
  • 12.
    כל הכבוד לאקסלנס
    אנדי 12/01/2012 14:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    די למכבסות המילים, לאיש דעות גזעניות נגד " לבנים" ומתנסח בצורה בוטה ודוחה. כל הכבוד לאקסלנס על פעולה מהירה ותקיפה ששולחת מסר ברור, הם בעסק של ניהול פיננסי ולא של בכיינות עדתית. ברור לחלוטין שאם מישהו " לבן" היה מעיז לומר משהו דומה על מוסד לשחורים בלבד לא היה נשאר בתפקידו שניה אחת. אגב, לדעתי שלמה מעוז איש מקצועי מאוד בתחמות ואני אוהב את פרשנותו הכלכלית. אבל ההתבטאויות שלו בתחום העדתי כבר חצו כל גבול. רוצה לתקן עוולות של " שחורים" ? הצטרף לש" ס (גם כן מתקני עוולות, גזענים בפני עצמם).
    סגור
  • בנק לאומי
    Moshe 13/01/2012 11:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צריך למען ההגינות להזכיר שאחד מבעלי המניות הגדולים של בל" ל הוא שלמה אליהו והוא לא נולד בוורשה. מעניין למה הוא לא בחר במעוז כנציג שלו בדירקטוריון של בל" ל. שלמה הוא איש מקצוע ואין ויכוח על כך. הוא גם חבר בדירקטורינים רבים של בעלים " לבנים " שבחרו בו למרות שהוא מזרחי( וזו מילת גנאי רק למי שחש נחות !! אני הייתי בהחלט גאה בכך )
    סגור
  • שלמה אליהו לא מצליח לבטא את בעלותו בלאומי.
    מנשה 13/01/2012 14:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אולי באמת מאותה הסיבה שמעוז דיבר עליה...
    סגור
  • כאשר המפלגות הדתיות (אשכנזיות)
    נסראללה 12/01/2012 14:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קיבלו תקציבי עתק למוסדות לימוד שתקת. היום כאשר ש" ס מקבלת את התקציב ומחנכת את בני עדות המזרח כואב לך? אתה כניראה חלאה לא קטנה וגזען.
    סגור
  • שס היא מפלגה שיושבת על תקן המקופחים
    דני 13/01/2012 10:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל מה שהיא עושה זה קודם כל מקפחת את אנשיה ומצביעיה - הספרדים המתונים - לטובת החרדים הקיצוניים שאחר כך מדירים את מצביעי שס המהשכונות שלהם שאטיאס בנה בשבילם. ושכחנו את מפלגת המקופחים האורגינלית - הליכוד - עם שלל מקופחיה דיירי קיסריה ורחביה, וברוב המקרים יש להם בית גם בקיסריה וגם ברחביה, כי טובים השניים מן האחד.
    סגור
  • תודה על ה" מחמאה"
    אנדי 12/01/2012 16:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא אנסה להתחרות בך בכינויים. רק אומר שאין לי סמפטיה בכלל לא לש" ס ולא לחרדים האשכנזים. באופן עקרוני אני נגד ערבוב של הדת במדינה. כל שקל ציבורי שהולך לדת הוא מיותר. אגב, אם לאחר 20 שנה של שס בשלטון הם עדיין יכולים לבכות על קיפוח, זה קצת מלמד שאולי הם אחראים להנצחה של העניין? ש" ס " מחנכים" את הציבור שלהם? בדיחה לא מוצלחת. מכיון שמדיום הטוקבקים הוא אנונימי מאיפה אתה מכיר אותי ויודע ששתקתי? קצת ילדותי.
    סגור
  • 11.
    לא מעידה חד פעמית
    שלמה 12/01/2012 14:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה כבר חזר על עצמו כמה פעמים. הוא התחרפן. יותר טוב עכשיו מאשר לחכות שיגרום עוד נזק.
    סגור
  • 10.
    אין פה בכלל שיקול צודק או לא צודק
    שלומי 12/01/2012 14:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מספיק שחצי מהאנשים מזדעדעים , מספיק שרבע , מספיק אפילו ששמינית , יודע מה מספיק אפילו שאחד חלקי 100 מזדעזעים הם יעזבו את בית ההשקעות , ומדובר במכה כואבת , אין מ ה לעשות זה שיקול כלכלי נטו ולפי דעתי האישית הוא צודק אבל לא יצא חכם...
    סגור
  • 9.
    צריך להחזיר אותו ושיתנצל (ל"ת)
    אריק 12/01/2012 13:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    כשזה הולך כמו בהמה ומדבר כמו בהמה
    דמגוגיה בגרוש 12/01/2012 13:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה כנראה בהמה ויקבל יחס כמו לבהמה. האיש גזען קטן עם פה גדול, גרוע יותר מכל אלו שהוא שונא ומשמיץ וכדאי שיטול קורה מבין עיניו. הוא מזכיר לי את הבדיחה על ההוא שאמר שהדבר היחיד שהוא שונא יותר מגזענים הוא יהודים. עד כאן, גם ככה בזבזו על הכלומניק הזה יותר מדי דיו
    סגור
  • ל-8 - לפחות תהיה מקורי בתגובתך. לא יפה להעתיק
    מאחרים. 13/01/2012 12:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא חידשת שום דבר, אלא ציטטת שקרים ובועות מתפוצצות שכל הזמן מנסות לחדש את עצמן. עושה רושם שיש לך ארסנל של תגובות מוכנות מראש ומפעם לפעם אתה שולף אחת מהן, כשנראה לך שיא מתאימה לסיטואציה. הבעיה היא שאתה כנראה מפספס הרבה פעמים... חחחחחחחחחח
    סגור
  • השד העדתי .
    אמסאלם 13/01/2012 08:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעוז פרץ בבכי כאשר ניזכר בקיפוח האתיופים ע" י המיזרחיים בקרית מלאכי .
    סגור
  • השד העדתי
    Moshe 13/01/2012 11:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    " גנבת " לי את המלים. מסתבר שבכל אחד מאיתנו יש לצערי נגע של גזענות כאשר זה נוגע לכיס שלו
    סגור
  • לא נורא הפערים מצטמצמים (ל"ת)
    יגאל 12/01/2012 20:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • ניראה שאתה טיפש לא קטן.
    נסראללה 12/01/2012 14:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תמשיך לדרוך על גויות המזרחיים והערבים על מנת להתקדם.
    סגור
  • 7.
    כל מילה בסלע (ל"ת)
    אורי 12/01/2012 13:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • ועל זה נאמר
    קובי בריינט 12/01/2012 13:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ברחתם מהגשם נתפסתם במבול
    סגור
  • 6.
    די לסתום פיות למיזרחיים
    אני מתפטר מאסלנט 12/01/2012 13:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    די לסתום פיות על כל פליצה הגזמתם.כולם יודעים שמעוז צודק,אגב אני נתתי הוראת קבע אני מאקסלנט יוצא
    סגור
  • מי סותם?את מי מעניין מוצאו?מוצאך? מוצאם של
    אל אל 13/01/2012 11:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחרים אלא אם יש מטרה להמשיך ולהחיות רגשות לצרכים מגוונים.
    סגור
  • הם יסתדרו בלעדייך ובלעדי גיזענים כמו מעוז... (ל"ת)
    כל הכבוד לאקסלנס 12/01/2012 18:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • וכשעוד כמה יצאו וזה לא מעט תתחיל לדאוג לכספך (ל"ת)
    יגאל 12/01/2012 20:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    מעוז
    אבי 12/01/2012 13:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    החלטה אומללה צריך לפטר את מקבל ההחלטה די טרוויאלי העובדה שהנזק מהפיטורין גדול מהנזק להשאיר את מעוז בתפקידו.במיוחד שיש לא ההדה ציבורית כל כך גדולה שמעתי משקיחעים רבים שרוצים לעזוב את בית ההשקעות בגלל מהלך אומלל זה הנבע משיקול אמוציונאלי
    סגור
  • 4.
    כתבה מוצלחת - העורך! (ל"ת)
    האח הקטן 12/01/2012 13:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    פיטור' מעוז
    המשיח 12/01/2012 13:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אקסלנס העדיפו את בנק לאומי על פני עדות המזרח
    סגור
  • 2.
    הכל חוכמה בדיעבד
    אפי 12/01/2012 13:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם היתה קמה סערה גדולה בעקבות דבריו כולם היו מהללים את אקסלנס על תגובתם המהירה.בעבר,דברים פחות חריפים מאלו זכו לביקורת קשה.
    סגור
  • 1.
    אני עם אקסלנס סיימתי ! נתתי הוראת העברה (ל"ת)
    מעסיק עובדים במשק 12/01/2012 13:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מעביר את הכסף שלי מכלל לאקסלנס.
    אחד העם 13/01/2012 13:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אקסלנס הוכיחה שהיא מתנהלת על פי שיקולים כלכליים בלבד ולכן אני עובר אליה.
    סגור
  • אקסלנס כבר לא אקסלנס בשבילי. סתם חברה מסריחה. (ל"ת)
    יעקב 13/01/2012 14:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • עם אקסלנט
    לא אעבוד 13/01/2012 12:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בושה בושה למנהלים ולבעלי עניין
    סגור
  • מנכ" ל אקסלנס מזרחי (=לידיעתי), והבעלים תשובה
    מעוז הוא גזענון,אבל 13/01/2012 00:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אקסלנס בסכ" ה רצו למנוע גלישה של דעות אישיות גזעניות לתחום העיסקי,ובצדק. טעו בפיטורין המהירים, היו צריכים לגנות ולבקש הבהרות.....
    סגור
  • העברת בנק
    יגאל 12/01/2012 15:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה חושב שבמקומות אחרים המצב אחר? רק פגעת בעצמך.
    סגור
  • אתה טועה ומטעה. ודאי שכך צריך לנהוג איזו פגיע
    יגאל 12/01/2012 20:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פגיעה יכולה להיות לו. אפשר לחשוב איזו הצלחה זה אקסלנס
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות