היחצ"ן מוטי קפלן: "מעוז הוא מפיץ שנאה נגד ה'לבנים', התאוריה שלו היא לצורך קידומו האישי"

 | 

הארץ גועשת וסוערת לאוו דווקא בגלל מזג האוויר הסגרירי והחורפי במיוחד. שלמה מעוז הכלכלן לשעבר של אקסלנס המשיך במסע ההכפשות ופיזור חצאי אמיתות על האשכנזים אותם הוא נוהג לכנות "לבנים". חבל מאוד שבמיוחד בערוצי הטלוויזיה אף עיתונאי לא טרח לבדוק את העובדות ולפחות בחלק מהמקרים את הבדיות ואי הדיוקים, בלשון המעטה של "המקופח" שלמה מעוז.

נתחיל בבנק לאומי אותו הוא מכנה הבנק של האשכנזים "הלבנים", וטוען כי אין בדירקטוריון יוצאי עדות המזרח, ושרק "לבנים" יכולים להתמנות בבל"ל לדירקטוריון ולתפקידים. אז לידיעת הציבור ולידיעתו של מעוז, עובדות "ששכח" מעוז להזכיר לנו בהקשר לטענתו זו.

בבנק לאומי מכהן כדירקטור משנת 2006 אדם מכובד, פרופסור שמוצאו לא ממינסק, ורשה, או קרקוב, אלא.. מבצרה שבעירק! כוונתי לפרופ' אפרים צדקה. והנה עוד 2 בכירים - מבקר הפנים מרדכי ששון, גם הוא לא "לבן", ומה עם אייל יצחק אבולעפיה מנכ"ל לאומי ארה"ב גם הוא מה לעשות מעוז לא אשכנזי. איך לומר, לא מתאים לקונספירציה של "הבנק הלבן" לפי תורת הצבעים של מעוז נכון? .. אבל מה לעשות, זו אלו עובדות שאיש מהעיתונאים ש"ליטפו" את מעוז לא טרח לבדוק!

מיהו בעל העניין המחזיק את רוב מניות הבנק לאחר אחזקות הציבור? אשכנזי "לבן"? לא בדיוק. שלמה אליהו יליד עירק גם הוא מה לעשות, מחזיק ב-9.59% ממניות הבנק, מדינת ישראל מחזיקה ב-6.03% ו"האשכנזים הלבנים" גליה מאור ואהוד שפירא, משתרכים הרבה הרבה מאחוריו עם אחוז זעיר לעומת אליהו של 0.02% למאור, ו-0.01% לשפירא והשאר בידי הציבור 84.35%.

טוען בשצף קצף האיש כי לא רק בל"ל "נגוע" באשכנזיות אלא גם בית המשפט העליון שדחה את עתירתו להיות דירקטור בבל"ל לכאורה בגלל מוצאו. אתייחס לכך. אג, מעוז "שכח" כנראה לספר לנו שבין 15(!) , כן 15 החברות הציבוריות והפרטיות בהן מכהן "המקופח" מעוז כדירקטור, נימצאת חברת "דיסקונט חיתום והנפקות", והעובדה שהוא מכהן בה כדירקטור עד היום, ולא הבליט זאת בלשון המעטה במסעו לדירקטור בבל"ל, עוררה חשש הגיוני, כי עלולים להיות ניגודי אינטרסים אם יתמנה לדירקטור בבל"ל.
אחרי "שהזכירו" למעוז את העובדה הזו, כך "תירץ" את התנהגותו בראיון לביזפורטל ב 18.4.10:
"אני הגשתי מועמדות ופתאום ראיתי שיש מועמדים שעליהם המליצה ועדת נוף. התפלאתי שלא דיברו איתי, לא נתנו תשובה ולא התייחסו אליי. התברר שדנו בי ומצאו אותי כשיר, ואפשר להעביר אותי מהועד הציבורי לועדת המניות. רק אז התברר שיש לי עיסוקים עם בנק דיסקונט שהם שוליים ביותר".

מעוז, בין תפקידיו הציבוריים הרבים הוא חבר בדירקטוריון בחברת דיסקונט חיתום, אשר עלולה להיחשב כניגוד עניינים עבורו. מעוז אמר שהוא מוכן להתפטר מתפקיד זה כדי להיות דירקטור בבנק לאומי. "רק אז" התברר לך אדון מעוז? דירקטור בבנק דיסקונט זה "עיסוק שולי ביותר" מבחינתך?...

אולי המסקנה היא שאתה קודם כל רץ להיות דירקטור, וכשאתה דירקטור, מרוב חברות בהן אתה מכהן אתה "שוכח", ואחר כך מתרץ תירוצים ילדותיים וגזעניים כשאתה נידחה?

ומה קורה בבית המשפט העליון? שם בניגוד לעובדות הסלקטיביות של מעוז, שופטים "אשכנזים לבנים" כמו השופט אדמונד לוי (מוצאו מעירק) שכיהן שנים רבות,או סלים ג'ובראן (ערבי נוצרי), או אולי אורי שהם שזה עתה ניבחר לכהונה מוצאו מפולין ? אז זהו שלא ,לידיעתך מעוז השופט שהם, מוצאו מעירק!

אגב, הוא לא טרח לציין בראיונות ובהרצאותיו בפרשת עתירתו נגד בל"ל, ואיש מהעיתונאים לא טרח לבדוק, עובדה פשוטה ומעוררת שאלות והשתאות שעולה מפס"ד( בג"ץ 2894/10 ), בעתירה אותה הגיש מתוך פס"ד: "בהמלצת בית המשפט חזר בו העותר מן העתירה. העתירה נמחקת בלא צו להוצאות. ניתן היום, ‏ד' סיון, תש"ע (17.5.2010)."

דהיינו מעוז בעצמו חזר בו מהעתירה, בניגוד לרושם שהותיר כאילו בג"צ דחה את עתירתו בגלל "אשכנזיות" השופטים. פשוט בושה. יש עוד עיוותים וסילופים מתובלים בחצאי אמיתות למרבה הצער, פרי הקונספירציה אותה רקח מעוז, כמו למשל הכללה גורפת וסתמת כנגד "הקיבוצים והמושבים" שגזלו את האדמות כאשר ברבים מהקיבוצים ובוודאי במושבים יש רוב מובהק לבני עדות המזרח. ובהקשר לכך הוא מתעלם כנראה במכוון או אולי מבורותו בנושא, מהעובדה הפשוטה שמדובר בחוק שווה לכל חברי הקיבוצים והמושבים ללא הבדל גזע וצבע אדון מעוז, לבנים ושחורים. אבל כנראה שהוא כל כך ממהר לרתום את השד העדתי שהוא לא טורח כמו במקרים הקודמים שהזכרתי לציין עובדות, אלא בוחר בסיסמאות, הכללות והכפשות גזעניות.

חבל שאיש מהעיתונאים ומאמצעי התקשורת שנתנו לו במה וחשיפה בלתי מוגבלת, לא טרח לבדוק את העובדות אפילו בתחקיר בסיסי, אלא הסתפק בדמעות התנין של מעוז שמרוויח הון, ורחוק מלהיות מסכן ומקופח מרחק שנות אור. גם לגירסתו של מעוז הוא מעולם לא ידע מחסור, ולהבדיל מפעילים חברתיים אמיתיים כמו ג'קי אדרי שחשף את סיפור מפעלי ים המלח (למרבה הציניות מעוז דירקטור בחברה!) וחסך למדינה הון עתק, וכיום נאבק על תעריפי ותאגידי המים למען כולנו "לבנים ושחורים", מעוז דואג בעיקר לעצמו ורצה כנראה להתהדר ב16 חברות (!) בהם הוא דירקטור. אם היה מתקבל לבל"ל, סביר להניח שהיה מסתפק במשכורת ובכבוד. גם אם היה מתקבל זה לא היה משנה בכלום את מצבם של העניים והנידכאים באמת במדינה מבני עדות המזרח. מעוז הוא עוד מפיץ שנאה כנגד "הלבנים האשכנזים", ותיאוריית הקונספירציה האומללה והשיקרית שהוא מטפח נועדה כנראה לקידום אישי ואולי פוליטי.

מוטי קפלן - יועץ ומרצה לשיווק ותקשורת שיווקית

תגובות לכתבה(61):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 47.
    הסיבה לשואה.
    שמעון 06/02/2013 12:54
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הסיבה האמתית לניסיון השמדת היהודים באירופה היא : היהודים המאיסו עצמם על הגויים, עשקו אותם, היו מלווים בריבית גבוה, ומנצלים את תום הלב של הגויים. עסקו בעיקר בתפל ולא בעיקר, כגון מקצועות של דברנות, כתיבה, וניקיון ידיים, עבודות שחורות זה לגויים. אז שם, והיום כאן, הלקח לא נלמד, קמים יחצנים למיניהם ומנסים להפוך את הלילה ליום, ואת היום ללילה. קפלן גם אם תצעק את השקר, ותציג את הדברים בצורה מעוותת, בסופו של דבר העובדות מנצחות, והכתבה שלך, ודרכך להתמיד בשקר, גורמות לך לביזוי עצמי רב.
    סגור
  • לשמעון, אני מביא עובדות להבדיל מגיבוב הסיסמאות שלך. (ל"ת)
    מוטי קפלן 07/02/2013 22:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 46.
    קפלן בטענותיך אתה רק מוכיח שאפליה קיימת (ל"ת)
    לך לישון 16/01/2012 12:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • ל42, מדובר בקפיטליסט חזירי וגזען, זו האמת תנוחי... (ל"ת)
    מוטי קפלן 07/02/2013 22:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 46 אתה חרטטן תקרא אולי תלמד משהו מקפלן... (ל"ת)
    ל46 הדביל המצוי... 16/01/2012 15:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טען עוד
  • 45.
    מיעוט ספרדים בדירקטריון וביהמ" ש וכ' רק מוכיח (ל"ת)
    שהאפלייה קיימת. 16/01/2012 12:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 44.
    מזרחי אחד מתוך 14 בביהמ" ש העליון הוכחה לקפוח.
    יעקב 16/01/2012 12:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יותר מזה גם הנציגים הבודדים בדירקטוריונים זה רק כיסוי שלא לדבר על שלמה אליהו שלא מאפשרים לו לשלוט על בנק לאומי בכל דרך שהיא.
    סגור
  • 43.
    להחרים את החברות בהן הוא עדין מכהן (ל"ת)
    אורי 16/01/2012 12:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 42.
    מסכים עם קפלן - שקרים וחצאי אמיתות סופם להחסף
    ישראל 16/01/2012 12:14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חבל - החלטתי להגיב רק אחרי שצפיתי ושמעתי את מעוז ביוטיוב. אני ממליץ לכולם מיד ניתן להבחין בשפת הגוף ובקטוריקה שלו שהוא משקר ומוסר חצאי אמיתות שדינן הוא שקר. כנראה שהמגלומניה שיבשה את דעתו והיהירות גרמה לו לזלזל בסטודנטים שהיו הקהל. אבל אם היתה יותר צניעות ויושרה היה מדייק ומביא את כאבו בנושאים מסויימים בצורה הוגנת ומאוזנת כיאה למרצה באקדמיה. חבל הייתי תמיד בעדך והחשבתי את דעותיך כבר שנים והנה התגלה המגלומן בחבוי בתוככה. אני כבר לא בין מעריצך ומעכשיו דבריך התקבלו אצלי היתר חשדנות כפי שקורה לי עם שקנים ופרובוקטים.
    סגור
  • 41.
    כאחת חצי עיראקית מכירה טוב את העירקים
    אלמונית שיודעת הרבה 16/01/2012 09:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעוז מכו רוב העירקים הם הכי גזענים, גאוותנים ובלתי נסבלים, עירקי משכיל לעולם לא יתחתן עירקית, לעומת זאת אשכנזי משכיל כן יתחתן עם ספרדיה, כאחת חצי אשכנזיה אני יוכלה להעיד שהאשכנזים מאוד נחמדים והדור הזה ממש לא גזען יש לי כמה דודנים שהתחתנו עם ספרדיות . זאת המציאות של היום.
    סגור
  • 40.
    מעוז קשקשן, גזען שרוצה לרוץ לפוליטיקה על השד (ל"ת)
    ששון 16/01/2012 09:18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 39.
    קיפוח מזרחיים
    אלון 16/01/2012 08:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד על הכתבה !! הרבה עיתונאים ובכללם אמנון לוי לא טרחו לבדוק את העובדות. ברמה האישית, הרגיז אותי שאמנון לוי ושלמה מעוז שני בכירים בגופים שהם עובדים מתלוננים על אפלייה !! לגופו של עניין, מעוז פגע גם ב - אשכנזים שמאשימים אותם באליטיסטיות, וגם במזרחים שמרגישים מקופחים שלא לצורך!
    סגור
  • 38.
    לפטר את מעוז מכל החברות בהן הוא דירקטור!!! (ל"ת)
    לבן 16/01/2012 07:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 37.
    כל הכבוד למוטי קפלן. יישר כח !!!!!!! (ל"ת)
    יאיר 16/01/2012 00:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 36.
    דברים שמר קפלן " שכח"
    אחד 15/01/2012 23:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    1.בקשר לבנק לאומי מדובר בבנק עם 14 דירקטורים, אם אחד מהם מזרחי זאת בדיוק ההגדרה ל" עלה תאנה" 2.בקשר לשלמה אליהו, מדובר באדם שאם היה מהקליקה הנכונה היה היום בעל השליטה בבנק לאומי. 3.בית המשפט העליון זה ממש דוגמה לגזענות: במושב הקודם היה עלה תאנה בשם אדמונד לוי ועוד ערבי בשם ג' ובראן, ברגע שאדמונד פרש לא היה אף מזרחי (אגב אדמונד תפקד גם כדתי המחמד של בית המשפט) ולא התכוונו למנות אף מזרחי אלא שאז קמה צעקה ובמסגרת דיל הכניסו את שהם (הוא בטח שמאלני פוסט ציוני לא סתם הסכימו להכניס אותו) לסיכומו של עניין מר מעוז צודק ואדון קפלן רק חיזק את העובדה הזאת בטיעוניו
    סגור
  • 35.
    הפליה.
    הרשקוביץ 15/01/2012 23:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שמי היה שריקי והחלפתי אותו להרשקוביץ תאמינו לי מאז אני מאושר.
    סגור
  • 34.
    מוטי אתה פתטי, ממורמר ואחוז קנאה
    אני 15/01/2012 23:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אולי תתעסק בעניינך האישיים, אתה לא מעניין אדם עם האימרות המגוחכות שלך
    סגור
  • 33.
    חברות ב15 דירקטוריונים זה קיפוח?
    איציק 15/01/2012 22:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעוז הצליח יפה ויותר מהרבה " לבנים" מוכשרים לפחות כמוהו על מה ההתבכיינות?
    סגור
  • אם אחרי הכל הוא עדיין מרגיש כך סימן שזה נכון (ל"ת)
    הוכחה 16/01/2012 12:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 32.
    ג' קי אדרי ששבת רעב תורם פי 1000 מהבכיין הזה..
    עוד מקופח כזה ואבדנו 15/01/2012 22:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעוז עשיר מפונק איש בזוי בעיני על סגנונו וחוצפתו לא מספיקים לו 15 חברות בהם הוא דירקטור??? רוצה עוד ועוד ומפיץ שד עדתי, פשוט מנוול.
    סגור
  • 31.
    לגופו של עניין
    יוסי מהפריפריה 15/01/2012 22:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלמה מוז החליט לרוץ לבחירות אז הוא החליט לעשות רעש. כשיגיע לבחירות יקרעו אותו לגזרים על ההצלחות הכלכליות המפוקפקות של אקסלנס ועל האלם שאחז בו כל השנים לגבי עושק בעלי קופות הגמל וקרנות ההשתלמות על ידי מעבידיו ששילמו לו מיליון שקל בשנה. אין לו במה להיאחש אבל למזלו יש לו את כל הכסף שאקסלנס ריפדו אותו עד עכשיו.
    סגור
  • 30.
    אדון יחצן, הצחקת אותי עם " העובדות החדשות" -
    אסף 15/01/2012 21:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל מה שאמרת רק מחזק את מה שאמר שלמה. מזרחי 1 בדירקטוריון, הקיבוצים באמת שדדו קרקעות. ובבית המשפט העליון יש רק מזרחי אחד, וגם זה בקושי.,
    סגור
  • ספרדי גאה
    אלמוני 16/01/2012 01:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מר מעוז היקר אני ספרדי גאה בעל תואר בתמתמטיקה ולא כלכלה שזה תואר שקל מאד לעבור ובתור שכזה מצמיח אנשים שאני בוש בהם ..אותי לימדו להלחם ולא לקטר אתה ממש לא מייצג את הספרדי הגאה שבוחר לעבוד קשה ולא לתרץ תירוצים אני חצי עירקי ומאד הייתי גאה בניתוחים שלך אבל אתה זלזלת במעמד שאליו הגעת !!!
    סגור
  • אני לא שמעתי על מוטי קפלן עד עכשיו. תמצא (ל"ת)
    דרך אחרת ליחצן עצמך 16/01/2012 12:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 29.
    האשכנזים אלופי העולם בסילוף ועיוות האמת...... (ל"ת)
    יעקב 15/01/2012 20:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 28.
    האמת בפרצוף
    שני 15/01/2012 20:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אמר את האמת במסווה של נחיתות הספרדים עושים את הגזענות הכי מתועבת. בושה!!
    סגור
  • 27.
    השוואת המעשים שנגרמו לו לשואה
    בושה 15/01/2012 20:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלמה מעוז השווה את אשר נעשה לו לאירוע " ליל שריפת הספרים" . מעבר לשימוש ציני מבזה נוסף של השואה, מעוז דיבר במונחים שהזכירו לי לפחות את תורת הגזע של הנאצים, מה שמתחבר לטיעוניו באופן אירוני... בנוסף לפני שמכליל חברות על רקע עדתי שיבדוק את העובדות כפי שעשית מוטי, ישר כוח!
    סגור
  • 26.
    שכחת את טענותיו לגבי ניצולי השואה משתפי פעולה (ל"ת)
    בגסטפו - מכחיש שואה 15/01/2012 20:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 25.
    עלבון לאנטלגנציה, האפליה כאן מאז קום המדינה
    והיא רק מעצימה 15/01/2012 20:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רטוריקה ודמגוגיה לא יסתירו את הקשר האשכנזי לשימור עמדות כוח.
    סגור
  • 24.
    מעוז גזעני
    " לבן" 15/01/2012 19:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעוז הבין שטעה, ולכן רצה לקבל את דעתם של האוכלוסייה המזרחית כדי לקדם את האינטרסים האישיים
    סגור
  • 23.
    מעוז מפיץ שנאת חינם
    אפרים 15/01/2012 19:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צודק הכותב מוטי קפלן , שלמה מעוז מפיץ שנאה הוא איננו מקופח , הצליח לעקוף מועמדים טובים יותר ונשלח לתפקיד דיפלומטי בכיר בלונדון .
    סגור
  • 22.
    ה" שיוויון של המושבים והקיבוצים"
    עובדות 2 15/01/2012 19:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזורי תעשיה ענקיים משלמים ארנונה לקיבוצים הומושבים השמנים והחזירים. ומי עובד שם: כמובן פועלים מעיירת הפיתוח השכנה בעלת גרעון ענק בארנונה. האם היחצן הנכבד רוצה באמת שנאמין שמדובר בשוויון????
    סגור
  • יש לך פה מלוכלך כמו לשלמה מעוז (ל"ת)
    גד בר 16/01/2012 08:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 21.
    כל הכבוד! (ל"ת)
    Aבי 15/01/2012 19:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 20.
    ברבו !!! מעוז מאמין שמזרחי יכול להשתלח חופשי
    מקופח עלאק 15/01/2012 19:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מזרחי אין פירושו הזכות להשתלח בגסות רוח, חופשי, חופשי בכל אדם אחר !! מעוז עבר כבר מזמן את גבול הטעם הטוב ואת גבול הנסבל, מה עוד שברור לגמרי שכל מה שהוא אומר הוא קשקוש מקושקש !! העונש הוא ראוי ונכון ושום חברה שמכבדת את עצמה בין אם היא פרטית או ציבורית לא הייתה מאפשרת זאת !!!
    סגור
  • 19.
    מעוז צור ישועתי - אינטרסנט ופופוליסט
    ניב 15/01/2012 19:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האיש מדושן עונג וממון דואג רק לעצמו ומתיימר לייצג את המסכנים . צריך לזרוק אותו מכול הדירקטוריונים
    סגור
  • 18.
    יפה מאוד!!! פשוט תת רמה מעוז (ל"ת)
    טושאיי 15/01/2012 19:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 17.
    מר.קפלן חובתך הלאומית להפיץ " האמת" בעיתונות!! (ל"ת)
    עובדות האמת להפצה!!! 15/01/2012 19:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 16.
    סוף סוף מתגלה פרצופו האמיתי של אדון שלמה מעוז (ל"ת)
    כל הכבוד! 15/01/2012 19:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 15.
    מעוז פוליטיקאי מהסוג הגרוע ביותר
    אבי 15/01/2012 18:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בינו צדיק עירקי כמוני וכמו מעוז היה מנכ" ל בל" ל,מעוז חזק בדיבורים אפס במעשים,כל כוונותיו לקדם עצמו בכל דרך אפשרית , גם בדירדור החברה חבל מאד,אנו מקווים שתסתלק מהנוף לעד!
    סגור
  • 14.
    הוא צודק שוםטי בית העליון משובטים
    רונית כהן 15/01/2012 18:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רובם אשכנזים חילוניים ושמאלנים
    סגור
  • 13.
    חוסר הגזענות הביא אותי להחליף שם משפחה
    האזרח 15/01/2012 18:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעניין שכל הטוענים לכך שאין גזענות לא מנסים להבין כיצד זה שיש כאלה שטוענים שנפגעו באופן אישי לפחות פעם אחת מגזענות, כגון תיוגים של קווקזים ועוד. כגון להציג בסרטים תמיד את המזרחי בצד " הדביל או האלים" . הגזענות פושטת ולובשת צורה בדרכים רבות ואם נתעלם ממנה היא לא תיעלם.
    סגור
  • 12.
    כתבה מצויינת מר קפלן
    מאיר 15/01/2012 18:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חשפת את פרצופו האמיתי .
    סגור
  • 11.
    מחפשים בזכוכית מגדלת מזרחי בתפקיד בכיר (ל"ת)
    thmhe 15/01/2012 18:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    חוצפה וחצאי אמיתות דווקא במאמר של היחצן!!!
    עובדות 15/01/2012 18:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שופטים בעליון - מעוז עצמו אמר שעושים טובה שנותנים 1. אף פעם לא אמר שאין אלא שה1 הזה הוא מתייוון" חייב " ליישר קו" . ואכן, המערכת המשפטית ובעיקר העליון נגועה בנפוטיזם. כל ילד יודע זאת אבל למה לבלבל את היחצן עם העובדות... בואו פשוט נשמיץ ונשמיץ וכך נסתום את הפה אדון יחצן. מן הראוי שהיית מדייק בהבאת העבודות כאשר אתה מותח ביקורת. ודבר נוסף - שוד הקרקעות. בנים ממשיכים במושבים. אדמות הקיבוצים האם אתה באמת חושב שהציבור כל כך מטוטמם שאם תכתוב שמזרחיים קיבלו את זה יאמינו לך??? השקרים וחצאי האמיתות שלך עבדו לפני 40 שנה. לא היום... לפחות הצחקת אותי...
    סגור
  • אתה חוצפן!
    דני, מושבניק מזרחי 15/01/2012 22:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לקרוא לשופט אדמונד לוי מתיווון???? של נעליך מעל רגליך. ולגבי בנים ממשיכים יש לי הודעה עבורך - אצלנו במושב על כביש 38 כולם(!) מזרחיים וכולנו קיבלנו אדמות כבנים ממשיכים. הלוואי על הרבה אשכנזים הוילות שלנו!
    סגור
  • 9.
    אין כמו עובדות
    עינת 15/01/2012 18:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעוז ממש לא מסכן וכשאתה כלכלן בחיר באקסלנס אתה מייצג את החברה שבה אתה עובד. באקסלנס אין אפליות כי עובדה הם מעסיקים את מעוז המיזרחי וזכותם גם לפטר אדם שמשמיע דעות שנוגדות את אקסלנס. חוץ מזה הוא כל כך עשיר מעניין מה הוא תרם ליוצאי עדות המזרח המקופחים בעיניו.
    סגור
  • 8.
    100% נכון. מעוז הוא לא מקצוען בכלל.סתם בכיין! (ל"ת)
    המומחה 15/01/2012 18:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    קשקשן בשכר מטעם
    מעוז צודק 15/01/2012 18:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלמה אליהו קנה 10 אחוז מבלל בכסף שהרוויח ודרך הבורסה אבל בגלל שהוא שחור המדינה לא נותנת לו להיות בעל השליטה בבנק גועל נפש זה רק מחדד את העובדה שמעוז צודק ואת שחורי המחמד שהבאת כדוגמאות זה בדיוק מה שהם מינויים כדי לסתום פיות של אנשים כמו מעוז במדינה אפשר להרוויח המון כסף אם יש לך מזל ואתה מוכשר אבל רק אם אתה לא תלוי באחרים
    סגור
  • 6.
    מר קפלן- הנסיון שלך לשכתב את ההסטוריה מחדש לא
    אבי 15/01/2012 18:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צלח. אז מצאת כמה עלי תאנה מזרחיים, אז מה?
    סגור
  • 5.
    כל מילה בסלע. מעוז גזען ופרובוקטור חסר בושה ו (ל"ת)
    זמיר 15/01/2012 17:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    תודה מר קפלן על הכתבה
    י.ל 15/01/2012 17:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אודה לך בעים תישלח העתק למר גבי גזית/גרינשטיין יליד כפר יחזקאל שידוע כ כפר של אנשים מזרחים מקופחים
    סגור
  • באם (ולא בעים) (ל"ת)
    יאיר 16/01/2012 00:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    היחצ" ן
    Aviram 15/01/2012 17:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    The fact that this country is badly infected with racisem is clear like the fact that Liberman is no lefty. You can go on about the amazing facts you found about Maoz, but truly it looks like you dig very hard but found peanuts. Your biggest " prize" 9.59% of Shlomo Eliahu can not contradict any bad and racist behaviour from the board and management. Racisem happening there and in endless number of other companies and institutions. Pepole like you won' t help to correct it
    סגור
  • טענתך כמו של מעוז נובעת מרגש נחיתות וגזענות
    יליד ישראל 15/01/2012 22:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האבחנות על מוצאם של בעלי תפקידים היא שיטה שהנא צים ימח" ש אימצו לעצמם בקשר ליהודים - המזרחיים בארך בכלל לא מקופחים אבל יש ביניהם לא מעטים שסובלים מרגשי נחיתות
    סגור
  • מסכים איתך לחלוטין. (ל"ת)
    יוסי 15/01/2012 21:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    יחצן
    אהרון 15/01/2012 17:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יחצן זה חרב להשכיר בדיבורים הופך לילה ליום וההפך .לעצם העניין השאלה הנזכרת האם העובדות על הלבנים נכונות או לא ? התשובה חד משמעית כן . במקום לטפל בבעיה הורגים את השליח .
    סגור
  • 1.
    שח-מט
    אורי 15/01/2012 16:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם לבן לא מתקבל במכרז - הוא לא מתאים.אם שחור לא מתקבל במכרז - הוא שחור.זה המוטו של מעוז ודומיו.
    סגור
  • לא לפי גבי גזית (ל"ת)
    אושרת ק 15/01/2012 17:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אושרת קוטלר .
    אזרח . 16/01/2012 07:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הופעתך בלילה כלכלי היתה פטתית ,היתה לי הערכה רבה לכישוריך . בבקשה תבדקי שוב את דעותיך .
    סגור
  • כל הכבוד לאושרת קוטלר. הבוז לקפלן ודומיו (ל"ת)
    האפלייה קיימת. 16/01/2012 12:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות