כחלון, אתה לא רובין הוד, השלכות המיסוי יהיו הרסניות
לשר האוצר יש כוונות טובות ואין ספק שהוא מעוניין לסייע לזוגות הצעירים, אבל המס על בעלי דירה שלישית לא רק שיעלה את מחירי השכירויות, אלא גם את מחירי הדירות. בשבוע שעבר שלחתי מכתב אישי לשר האוצר, משה כחלון. הזהרתי שהמס על בעלי דירה שלישית לא רק שיעלה את המחירים, אלא הוא גם יביא יזמים וקבלנים בשוק להפסיק לבנות, מה שיביא בהמשך למחסור בדירות ולעליית מחירים נוספת. עד כה, כחלון טרם השיב לי.
כחלון מנסה להצטייר כרובין הוד העוזר לעניים, אבל הפעולות שהוא מבצע יעשו בעיני את ההפך. השר הכריז שיעצור את עליית מחירי הדירות במצע הבחירות שלו, והיום הוא עסוק רק בלהוכיח שהוא יכול לעשות זאת. הבעיה היא שהתכלית המוצדקת כשלעצמה נשכחה. כחלון צריך להבין שההשלכות של מעשיו עלולות להיות הרסניות. הרי ברגע שהמשקיעים יבינו שרכישת דירות אינה משתלמת להם, הם לא ירכשו דירות. כתוצאה מכך השיווק יהיה קשה יותר ליזמים, ורבים מהם פשוט יחליטו לבנות פחות. כיום, 70 אחוז מהצמיחה במשק היא בזכות הנדל"ן, וברגע שיזמים יפסיקו לבנות – כל המשק ייפגע.
יזמים ברמות שלנו חושבים היום טוב טוב לפני ביצוע עסקאות נדל"ן חדשות, וכשזה קורה - מהר מאוד ייווצר חוסר בהתחלות בנייה חדשות, שיביא בהמשך לעלייה במחירי הדירות. אותו הדבר קרה בשוק המשרדים לפני שש שנים, כשכתוצאה ממחסור בליווי בנקאי לשוק המשרדים, יזמים הפסיקו לבנות משרדים והמחירים עלו בקיצוניות.
בסוף הכל יתגלגל על השוכרים
מהלכי כחלון עד כה מבריחים את המשקיעים מרכישת דירות המיועדות להשכרה – מה שיביא גם לעלייה במחירי השכירות, בשל הקטנת ההיצע, והעובדה שהמשקיעים יגלגלו את המס על שוכרי הדירות. זאת ועוד, ברגע שיזמים יחליטו לבנות פחות הצמיחה תפחת, האבטלה תגדל, חברות בנייה יפשטו רגל, גביית המיסוי מנדל"ן תקטן, חברות שנהנות מיזמות נדל"ן כגון חברות פרסום, חברות שיווק, אדריכלים, יועצים ועוד - הכנסתם של כולם תיפגע, והם יאלצו לפטר עובדים. המדינה תאבד מס במיליארדים – מס שמחזיק את ביטחון המדינה ואת הקיום שלה.
רק אם שר האוצר יתעשת ויחליט לטפל בהיצע ולא בביקושים, הוא ישיג את המטרה שהציב לעצמו, בדרך שתועיל לכולם. הוספת קבלני חוץ לשוק המקומי, החדרת כסף לשוק היזמות, הפשרת מגרשים לבניה, קיצור הליכי היתרים ותב"עות - רק בדרך זו המחירים ירדו והבנייה תימשך. אני באמת מאמין שהכוונות של שר האוצר הן טובות וטהורות. אין לי ספק שהרצון שלו לסייע לצעירים הוא כן ואמיתי. אך הוא חייב לקחת בחשבון את ההשלכות ההרסניות של החלטותיו.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
154.כחלון, כולנו, מפלגה אפלהאזרח ותיק 04/09/2016 11:02הגב לתגובה זו1 0מעניין שארגונים "למען הדיור" עסוקים רק בדירות הפנסיה של מעמד הביניים. אתרים יקרים, עם לוגו מושקע, מנגנון גביית כספים ("תרומות"). לא מדברים על שום פתרון אחר, הפשרת אדמות, קיצור ביורוקרטיה, סיוע במשכנתא. כלום ! מפעילי האתרים לא מזוהים, מתחבאים. אנשי קש. ברור מי עומד מאחוריהם. יש צורך לחקו, להרים מסך ולבדוק מהיכן הכספים פולקמן ממפלגת כולנו מתואם עם "ועד השוכרים" הרדיקאלי שמשום מה ובניגוד להגיון הוא נגד מי שנותן לשוכרים קורת גג.גם מאיים בהלשנות ?!. פולקמן? זה מה שאתם מציעים? שיהודי ילשין על יהודי? זו מפלגה נורמלית? מזכיר משטרים אפלים ! כחלון תתבייש !סגור
-
153.חגג צודק ב1000 אחוז! טיפשות לשמה של כחלון (ל"ת)זיו 27/08/2016 14:46הגב לתגובה זו1 0סגור
-
152.נכון שכותב המאמר מדבר .....יוסף פותר החלמות 26/08/2016 20:33הגב לתגובה זו0 1מתוך הפוזיציה שלו אבל במקרה זה הוא צודק דבר ראשון רוב בעלי 3 דירות כבר מעבירים דירה על שם הילד או הדוד או כל אחד שהוא ,דבר שני לא צריך להעניש את בעלי הדירות שהמחירים גבוהים זה לא הם יצרו את הבועה הזו זה פשוט נוצר מתוך כוח שוק בסביבת ריבית נמוכה ואלטרנטיבה להשקעה בנדל"ן ולא בפיקדונות בבנק (וגם לא בבורסה כנאה שרובם שונאי סיכון אני אישית מעדיף דווקא בורסה אן לפחות לבזר השקעות ) . לא חסר דירות היום זה רק מנטרה פופוליסטית של השלטונות הבעיה היא המחירים המופרזים שאפשר בהחלט להתמודד איתם כגון בניית דירות להשכרה מרובות שיש אליהם רגולציה של מחירי השכירות כמו כן אפשר גם להוריד את עליות הבנייה ובהחלט אפשר לבנות דירות 3 חדרים למשתכנים צעירים אבל מר כחלון חושב שעם הוא יעניש ויגזול עוד מיסים הוא היה פופולרי יותר מכוון שכל הקנאים ישמחו לעד אבל ב"נפול אויבך אל תשמח ובכשלו אל יגל לבך " שוק הנדל"ן לדעתי הוא שוק כאוטי ושינוי ביעד ההתחלה מסוים בהחלט יכול להחמיר את המצב וליצור אפקט קטסטרופלי .סגור
-
הפתרון הוא כולל ולא פרטנפתלי 27/08/2016 06:19הגב לתגובה זו1 0הפתרון שהצעתה הוא נכון אבל לוקח זמן לבנות ,כחלון לא מעניש את בעלי 3 דירות ,הוא בסך הכל מתקן באופן חלקי וקטן את נטל המס ,לעומת אפיקים אחרים,מיכון שלא כדאי לעלות את המס לבעלי כל הדירות להשכרה כי אז משכירי הדיור ישלמו את המחיר,כחלון מעלה את המס לבעלי 3 דירות ,שהם 3-4 אחוז מהשוק,הם לבד לא יוכלו לגרום לעליית מחירים בשוק השכירות בכך הוא מסמן למשקיעי נדלן שכדאי להם לבזר את כספם,וגם הם משלמים את חלקם בעוגה .הם טיפה יותר עשירים ביחס לחסרי דיור ,הפתרון של בעלי 3 דירות להעביר את הדירה לקרוב משפחה הוא קצת מורכב עדיין יש לזה הוצאות העברת בעלות עורכי דין מס וכו' , לא תמיד בעל הדירה מרגיש נכון להעביר את הבעלות על הדירה בשלב זה של החיים שלוסגור
-
נכון שזה מורכב והעלות מאוד גבוה אבל אני .......יוסף פותר החלמות 27/08/2016 12:37הגב לתגובה זו0 0שמעתי כבר על הרבה שמתחלים להעביר את הדירות שלהם כולל אנשים שמקורבים אלי .בכל מקרה אני לא חושב שזה פתרון להבעה אולי זה טיפול באקמול כאשר צריך ניתוח כירורגיסגור
- טען עוד
-
כמו שאמרתי הפתרון הוא כולל,נפתלי 27/08/2016 20:51הגב לתגובה זו0 0כמו שאמרתי הפתרון הוא כולל,ובסך הכל כחלון פועל בכיוון הנכון,-הגדלת היצע הדיור,הגדלת מס רכישה לרוכשי דירה שנייה,מחיר למשתכן , והמס לדירה שלישית,הם פתרון בכיוון הנכון.סגור
-
151.כסף חכםמשקיע 26/08/2016 16:35הגב לתגובה זו1 0ב2005 שוק הדיור היה מת , דירות ברמה לא רעה בכלל בחיפה היו נמכרות ב400K , נחשו מה , כמעט ואף אחד לא קנה (למעט מי שבידיו הכסף החכם), ניתן לדמות לשפל של בורסה שכולם עדיין מפחדים. מתי כולם רוצים דירה? כשעולה פי 1.5 , זה כבר נקרא עדר . מסקנה : מי שלא קנה בזמן שלא יתלונן ,שכן הייתה הזדמנות לקנות ומי שלא ניצל אותה הפסיד וחבל בשבילו , אבל המשקיעים לא אשמים שאין להם היכן להשקיע את הכסף , רבית אפס בבנק ולגבי הבורסה , פשוט מסוכן. בהצלחה לכולם .סגור
-
150.כחלון ממורמרמשקיע 26/08/2016 16:28הגב לתגובה זו1 0אם לכחלון היו 3 דירות אזי המס שהיה מטיל היה על 4 דירות ומעלה. מסקנה : כחלון מתבאס שלא קנה דירות ומתנקם במי שכן קנה .סגור
-
149.אין גבול לצביעותזוג צעיר 26/08/2016 13:10הגב לתגובה זו1 0עידו חג'ג כלכך "חושש" מעליית מחירים שהוא היה חייב לכתוב לכחלון מכתב. זלזול כזה באינטלגנציה של הקוראים לא נראה הרבה זמן.סגור
-
148.נכון מאד.השטות של כחלון לא תעבור (ל"ת)אבי 26/08/2016 11:22הגב לתגובה זו0 0סגור
-
147.חגג צודק כחלון גורם שלא יהיו שכירויות (ל"ת)לא טוקבקיסט של כחלון 26/08/2016 09:08הגב לתגובה זו0 0סגור
-
146.הגיע הזמן שיטפלו במחירי הדירות!!!אזרח 26/08/2016 08:10הגב לתגובה זו0 0הגיע הזמן שיטפלו במחירי הדירות... ברור לכולם שכאשר הריבית אפסית אז האלטרנטיבה היא נדלן... כיום יש עיוות בשוק ונדלן זה האלטרנטיבה היחידה שלא משלמים עלייה מס וכמעט היחידה שלא משלמים ביטוח לאומי...תיקון העיוות יגרום לאנשים למכור ולהשקיע במקום אחר...לעניין ״ההצע״ גם אם המחירים ירדו ב20% עדיין קדרי לבנות דירות!!! ולכן היזמים ימשיכו להשקיע בבנייה... בנוסף תוכנית מחיר למשתכן מחייבת את היזם לבנות...לעניין שכר הדירה, עד היום לא ראיתי בעל בית שלא מבקש את המחיר המקסימאלי בשכר דירה ולכן גם אם יהיה מס וגם אם לא הוא ינסה להעלות את השכר דירה!!!סגור
-
145.במקום למסות דירות- להביא קבלנים זרים לבניית מחיר למשתכן (ל"ת)האמת המרה 26/08/2016 07:44הגב לתגובה זו1 0סגור
-
144.משקיע ימכור למשקיע. יהיו 120 אלף במקום 60אלי 25/08/2016 21:38הגב לתגובה זו0 0כחלון והטמטום. ככה זה לצערינו. ואני גייסתי לו אלפי קולות...סגור
-
143.צודק חגג אין ברירה בגלל הגןבני 25/08/2016 20:45הגב לתגובה זו0 0אף אחד לא יודע מה יהיה מחר לנו הכניסו סעיף מס ממשלה לחוזה הרגת אותנוסגור
-
142."הקטנת ההיצע"?dw 25/08/2016 17:56הגב לתגובה זו1 1דירות לא נעלמות. מה שיקרה הוא שאספן הדירות ימכור דירתו ה 3 : או למשקיע חדש, שישכיר אותו הדבר, או לזוג צעיר, שיפנה דירה אחרת אותה הוא שוכר. מכאן שלא יהיה שום שינוי. מה שכן, נסיונות המכירה של קומץ אספני הנדלן יביא להגדלת היצע הדירות בשנה הקרובה וירידת מחירים מסויימת. so? אם המחירים עלו יפה במשך שנים רבות יקרה משהו אם יהיה תיקון קטן? השכ"ד לא יעלה כי רוב מוחלט של המשכירים הם גב' כהן, עם דירה בודדת להשכרה, ועליה אין שום מס ואין שום סיבה להעלות. אספן שינסה להקפיץ מחיר יתקע עם דירה ריקה כי הדייר הטוב שלו יעבור לדירה של גב' כהן.סגור
-
חגג צודקלא טוקבקיסט של כחלון 26/08/2016 09:10הגב לתגובה זו1 0קבלנים לא יבנו ולכן כמות הדירות תיפחת דירות כן יעלמוסגור
-
141.האחריות היא עלברק גואטה 25/08/2016 13:41הגב לתגובה זו1 1האחריות היא של ראש הממשלה יש לטפל בהיצע ולא בביקוש הביקוש הוא טוב ומחזיק את המשק גם בעלי 10 דירות הם לא פושעים כמו שמנסים לצייר אותם במידה וחסר עגבניות צריך לשתול יותר ולא לגרום לעם להפסיק לצרוך כחלון אל תשכח בסוף מפולת במדינה כולם ישלמו אבל מי שישלם יותר זה אלו שאין להםסגור
-
140.ההימור של כחלוןמאיר 25/08/2016 13:31הגב לתגובה זו2 1כחלון החליט לזמבר, שלא בצדק, חלק באוכלוסיה, מתוך מחשבה שמדובר בכמה שערות אלפים, שאם נתעמר בהם, חלק מהעם,ימחא כפיים. הוא טועה.לעשרות האלפים יש משפחות, הורים, שוכרים, ילדים. מדובר בפגיעה במאות אלפים, מליונים.אין בית בישראל שלא מדברים על הטמטום במס הכופר וההתלהמות, עם השיסוי של זה בזה. חבל למה שהגענו.סגור
-
139.העם לא טיפשירדנה 25/08/2016 11:53הגב לתגובה זו1 1כופר ומס אריסים על רכוש שנקנה לפני שנים בעידוד הממשלה, הצהרה רשמית של פקיד בכיר להכריח אנשים למכור את רכושם שנצבר בעמל רב והממושכן, להביא משפחות שלמות, בטענה ההזוייה שהן מיעוט בעם למצב כלכלי ירוד בעשור השלישי לחייהם. טרוף של מדינות חשוכות. בשום מדינה נורמלית לא היו מעיזים לעשות זאת. כנראה שהציבור מתחיל להפנים שבמקום שרודפים חלק מהעם, ירדפו גם אותו. לא פלא שהציבור יושב על הכסף.סגור
-
138.כחלון מנסה שוחד בחירות זול (ל"ת)אמנון 25/08/2016 08:01הגב לתגובה זו1 1סגור
-
137.כחלון התריע בדיוק כמו שהזהיר את הסלולריים העדפתם לבלוסשי 25/08/2016 05:20הגב לתגובה זו0 1עד הרגע האחרון במקום להקשיב ברצינות ולהתכונן.סגור
-
136.יש לתת מוצא לבעלי דירותשמעון 24/08/2016 18:06הגב לתגובה זו2 1יש הרבה בעלי דירות שהיו מוכרים לפחות חלק מהדירות אבל מס שבח והכוונה להטיל מע"מ מונע מהם לבצע את המכירה. תנו פטור ממסים לזמן מוגבל ותראו כמה דירות משתחררותסגור
-
135.חגג צודק!רוני 24/08/2016 18:04הגב לתגובה זו5 4לא כל בעלי הדירות חזירים וכו' יש כאלו שהעדיפו לחסוך, לא נסעו לחו"ל, לא הוציאו על ביגוד, תבינו, זה אורח חיים אחר, הם הפנו את הכסף לדירות, והם לא צריכים להיענש על כךסגור
-
134.לא מאמין איך נתנו לך לקשקשקבלן 24/08/2016 17:49הגב לתגובה זו4 3מספיק עם הקשקושים שלכם נגמרה החגיגה תשאל את נוחי מה קורה שלא מבינים זאתסגור
-
133.הצחוקיאדה בחג'ג'יאדהמחוג'ג' 24/08/2016 13:34הגב לתגובה זו3 3אתה מצחיק אותי אדון חג'ג , לכחלון אין שום כוונה שבאמת ירדו מחירי הדירות אחרת היה מטיל את המס החדש על ההכנסות מדירות ולא על מספר הדירות שזה קומבינה יותר גדולה מהעלמות המס של קבלנים , יזמים בעלי דירות ושאר ירקות . בוא תצטרף לצחוקיאדה הלאומית .סגור
-
טוב שמטפלים באספני הדירותdw 25/08/2016 17:58הגב לתגובה זו2 1מי שמשכיר דירה אחת הוא משקיע פסיבי, ולא משנה מה שוויה. מי שיש לו סטוק דירות הוא משקיע אקטיבי, ועל אלה אין שום סיבה לרחם. אספן דירות שלא מתאים לו לשלם מס מוזמן למכור דירתו ה 3. לא באמת חייבים להחזיק דירה לנצח נצחים.סגור
-
מה שזה אספן דירות זה אפיק ההשקעה שלו ...יוסף פותר החלמות 27/08/2016 12:47הגב לתגובה זו0 0הוא לא השקיע בבורסה מסיבות שונות (אולי שונא סיכון ) אבל בטח לא הכמה אחוזים שיש להם 3 דירות הם אשמים במצב ובטח המצב לא ייפתר אצלם כחלון פשוט רוצה להצטייר כרובין הוד .מוטב שיתחיל לבנות דירות להשכרה ,שיורדו עליות בנייה ,ושיבנו גם יחידות של 3 חדרים ,ושיתנו הטבות ליוצאי צבא וזוגות צעירים .זה שהוא נטפל לפנסיונרים שכל חיים עמלו בשביל לרכוש אותם זה לא מה שישפר את המצב הוא רק יכול לעשות אותו גרוע יותר.סגור
-
132.הקבלנים לא חייבים להפסיד כסף על בניית דירותבן אהרון 24/08/2016 12:07הגב לתגובה זו2 2את זה כל המתלהמים לא מבינים. אין קונים לא בונים, הוציאו את המשקיעים מהשוק, בונים רק למי שנשאר בשוק. כמובן שזה יהיה פחות ויהיו גם פחות דירות להשכרה, וכאשר יש מחסור, המחירים עולים: כלכלה שנה א.סגור
-
131.המתנשאיםדניאל 24/08/2016 10:32הגב לתגובה זו6 5כתבה מגמתית שמראה צד אחד בלבד - זה של בעלי ההון.. חג'ג אדם מתנשא שאומר דברים עם כוונה ברורה וחד משמעית לטובת כיסו הפרטי בלבד.כל ניתוח של שוק מציג יתרונות וחסרונות של התערבות במשק, במקרה הזה ברור שחג'ג מציג צד אחד בלבד, שבאופן לא מפתיע מתאימה לקידום עסקיו הפרטיים, כאשר ברור שהנחת העבודה שלו שהציבור לא מבין כלום ואפשר להפחיד אותו - תתבייש לך, אנשים כאלו הופכים את ישראל למדינת עולם שלישיסגור
-
130.כל מילה בסלע. המשק הולך למיתון כבד (ל"ת)שלמה 24/08/2016 09:55הגב לתגובה זו3 1סגור
-
129.המסר ברור. אסור להשקיע שקל במדינה. צאו החוצה ! (ל"ת)יוסי 24/08/2016 09:13הגב לתגובה זו3 0סגור
-
128.עכשיו לא יבואו לך קליינטים שקונים 18 דירות בבת אחתקליינט של חגג 24/08/2016 08:45הגב לתגובה זו5 8חבל . עכשיו יהיה לך הרבה יותר קשה למכור את הפרוייקטים שלך נכון? אז בבקשה בלי מכתבים ושטויות שאתה רוצה רק לטובתך,סגור
-
127.הרסניות לגביך . הפוסל במומו פוסל. (ל"ת)אמנון 24/08/2016 08:41הגב לתגובה זו4 4סגור
-
126.מכתב לעידו חג'ג'Sassi6 24/08/2016 04:33הגב לתגובה זו6 5חברים, קראתי כאן הכל, לא בא לי לדבר על זה, בא לי לשלוח מכתב לעידו חג'ג', "עידו, אתה מדבר אך ורק מהפוזיציה בלבד, אתה אומר שמס על דירה שלישית יביא לעליית מחירי הדירות, אם כך אז כדאי לך לבנות יותר, לא? ובהפוך על הפוך, יוצא מדבריך שאם משקיעים יקנו בהון המון דירות, אז זה יביא להורדת מחירי הדירות, ולהורדת רווחיך, לא? חוץ מזה, אתה אומר שמשקיעים לא יקנו דירות בגלל המס, אם כך אז את הדירות האלה יקנו זוגות צעירים, לא? תודהסגור
-
עידו חגגמשה 24/08/2016 14:13הגב לתגובה זו4 3כל מילה שכתב עידו חגג בסלע זה נכון צ'אד . ישנם צעירים שרוצים שיתנו להם בחינם דירות . למה אני לא קיבלתי החוצפה שלכם עוברת כל גבול אתם רוצים שילאימו רכוש מבעלי דירות שיעשו חוזים שאי אפשר יהיה להץפטר משוגרים גרועים ושהממשלה תעשה רשם שכירות ושאי אפשר יהיה לעלות את השכירות . אני מציע שתלכו לגור עם ההורים שלכם ולא תנסו להיות הבעלים של רכוש שלא שייך לכםסגור
-
לא מלאימים דברdw 25/08/2016 17:59הגב לתגובה זו2 1מציעים לך או לשלם מס או למכור ברווח מפולפל, את דירתך ה 3. אדוני אדם בוגר והוא יכלכל מעשיו.סגור
-
אז למה הזוגות הצעירים לא קונים עכשיו דירותיתמשה 24/08/2016 14:08הגב לתגובה זו1 3יש עכשיו דירות למכירה. בשל מסע השיסוי של כחלון במשקיעים הם קונים פחות דירות. ואז לפי התאוריה הזוגות הצעירים יקנו יותר דירות. ואז עולה השאלה : מאיפה הם ישיגו את הכסף לדירות?סגור
-
125.הכיצד אין עתונאים בעדשימו לב 23/08/2016 20:27הגב לתגובה זו3 5כל האתרים צייצגים דעות נגד אבל שימו לב שמגיבים רבים מאד מצדדים בכחלון.העיתונאים פשוט מפחדים להביע את דעתם בדיוק כמו שלפיד חשש לפגוע בעצמו אבל יותר מכל בחבריו וזה מטריד מאד.סגור
-
124.כחלון הבין שלא ניתן לרצות גם את הקבלנים/משקיעים וגם אתיונה 23/08/2016 19:53הגב לתגובה זו3 2הזוגות הצעירים. כחלון בחר צד וכבר השתמש המילים הקשות של שחיטה, לכן, מי שעדיין מתבשם ברווחי שכירות והעלאתם שלא יתפלא אם יקבל לפרצוף שלו ירידת ערךסגור
-
123.77 צודק (ל"ת)אמפסיז 23/08/2016 19:44הגב לתגובה זו0 0סגור
-
122.כחלון גורם שלאט מאבל בטוח המשק מדרדר למיתוןכלכלן ת"א 23/08/2016 19:26הגב לתגובה זו7 2המשקיעים נעלמים, היזמים על הגדר, חברות העוסקות בהשקעות בחו"ל מגבירות שווק ויש הענות רבה. כחלון מביא את המשק למיתון. ככה זה שפועלים מהבטן ולא מהראש.סגור
-
121.כוחות האופלרועי 23/08/2016 17:14הגב לתגובה זו6 3מעניין שכלל המקטרגים על פעולות כחלון הם בעלי ממון או בעלי דירות.. שנים מתעללים במעמד הביניים ובמשפחות הצעירות כדי להרוויח עוד גרוש וחצי. גם אם השכירות תעלה ומהחירים יטוסו לפחות זה יקרה אותנו לנשבר שלאחריו הלוואי ונבנה את שוק הדיור. תאווי בצע, נמאסתםסגור
-
120.רק בניה ממשלתית למכירה והשכרה תספק דיור לכלצביצ 23/08/2016 17:05הגב לתגובה זו6 3קפיטליסטים חושבים רק על רווח והפסד ולא על בני אדם שזקוקים לביטחון בדיור. כחלון = ביבי ב'. שר השיכון. מי ???סגור
-
לא חסר דיור, חסרות דירות למכירה.אני 25/08/2016 05:12הגב לתגובה זו0 1ספסרים אוספים דירות ויש המון דירות להשכרה. אני מחפש לקנות כבר כמה שנים וכל הדירות שאני מוצ׳א למכירה מחליפות מהר מאד שלט להשכרה.סגור
-
119.יכול להיות ששכחת לשים בול על המכתב ? (ל"ת)שאולי 23/08/2016 15:59הגב לתגובה זו4 1סגור
-
118.צריך תיקון קטןמומו 23/08/2016 15:53הגב לתגובה זו3 4מס על ההכנסות מדירה שלישית ומעלה ולא לפי מספר הדירות שזה טעות מכל היבט . לא ברור מדוע כחלון בחר דווקא בשיטה הזאת . מעבר לכך , "כל המסכנים" שמייללים ומעלים גירה , תגידו תודה ששחררו אותכם ממיסוי על הדירה השניה שמפיקה לכם הכנסות ורווחים .סגור
-
117.מעניין למה אנשים עדין לא מבינים את זהפחחח 23/08/2016 15:52הגב לתגובה זו4 3קבלנים לא עובדים חינם! ועם ליזם לא יהיה כסף לשלם לקבלן הקבלן לא יעבוד ומאיפה ליזם יש 20 מליון לממן בניה? כמובן שקבוצת משקיעים עם אין משקעים אין כסף ליזם הבחור צודק 100%סגור
-
116.ההשפעה הכי גדולה תהיה לקיצוץ בפנסיות התקציביותשם 23/08/2016 15:34הגב לתגובה זו8 1הדור הצעיר לא יכול לרכוש דירות בלי עזרה מההורים עם פנסיה תקציביתסגור
-
115.אם הוא יפנה אליך אל תענה לו גם. (ל"ת)אין מענה 23/08/2016 14:56הגב לתגובה זו4 0סגור
-
114.מכתב לעידורענן 23/08/2016 14:54הגב לתגובה זו9 8כמי שמכיר אותכם ומעריך מאד. הייתי רוצה להסביר: מר כחלון לא מעוניין במשקיעים, בקבלנים, ביזמים. הוא טורח ומשקיע בטוקבקיסטים מתלהמים, כחלק מהרצון לשכנע בצדקתו. לא נכנס פה להסבר על חוסר ההבנה הבסיסית בכלכלה, על המחיר של אבדן האמון של מי שחשב להשקיע במדינה. זו כבר תהיה בכייה לדורות. מר כחלון מוסר מסר. מסר שמעולם לא מסר שר אוצר בישראל. להבנתו, הבניינים יבנו מאליהם, הקבלנים יהיו סינים והכסף יגיע מסין, כמו לחברו תשובה. הבעיה במודל הוא שהוא לא נכון ומי שישלם בסופו של יום הוא הציבור. חומר למחשבה לך, ולכל המשקיעים והיזמים בישראל.סגור
-
113.מיסוי השכרת דירותמרים -גימלאית 23/08/2016 14:52הגב לתגובה זו7 2לא מבינה מה כל הרעש.מדוע לא מתקוממים על השכרת הנכס שהוא חנות. חנות קטנה -32 מר" משלמים 26% מס הכנסה.דמי השכירות משלמים משכורת פנסיונית די עלובה. אז למה לא להתקומם גם על זה?סגור
-
112.מה הבעיה חג'ג'?איציק 23/08/2016 14:41הגב לתגובה זו12 5אם זה המצב אתה צריך לעודד את כחלון להמשיך. מחירי הדירות שאתה בונה יעלו וככה תרוויח יותר. בקיצור לך לישון על האף. החזקתם תקופה את המשק בביצים והתקופה הזאת נגמרה. דירה היא קודם כל למגורים. אחר כך לכל השאר.סגור
-
הכי חשוב לקחת ..כי יש כאלה שמגיע להם לקבלתנגמלי 23/08/2016 15:25הגב לתגובה זו5 1ב1974 כסטודנט וועד המעונות דחה בקשתי לדיור כי אתה אשכנזי פרטי כל התומכים של כחלון באים כניראה מוועד המעונות שלי או מוועד אולגה ב צריך ממש לבדוק זו אותה מדיניות "מתקנת" לנו מגיע , תחנקו ותשלמו עבורנו קאפיש או לא קאפיש, אני כבר קאפושתי ב1974 יש כאלה שמגיע שאני אשלם להם את החשבון -- זו המדינה וזו בחירתם הם היום הרוב שמשטה במיעוט הסובלני דמוקרטי המובס המושפלסגור
-
111.מי שרוצה לראות את איכות הבניה של שניזמבורה 23/08/2016 14:26הגב לתגובה זו11 2הליצנים מוזמן לשכונת כוכב הצפון ,הגוש ,ולמד החדשה ולראות במו עינכם איך דוחפים לאנשים נואשים איכות בניה ירודה .נותנים לחתולים לחוות דיעה על השמנת ,נו מה כבר יגידו שהיא לא טעימה?סגור
-
110.הם מפחדיםםםםםם (ל"ת)אלירן 23/08/2016 14:12הגב לתגובה זו16 4סגור
-
109.רובין הודפנסיונר מאוכזב 23/08/2016 14:00הגב לתגובה זו8 5אולי כחלון לא רובין הוד אבל אתה היזם לא בדיוק צדיקסגור
-
108.איזה אהבל חגג , הוא רק מוכיח שכחלון צודקרותם 23/08/2016 13:54הגב לתגובה זו20 5שלח מכתב כי הוא מודאג שהצעירים ידפקו ? חחח נו באמתסגור
-
107.מעניין שהיזמים, קבלנים, שמאים , עורכי הדין כולםטלי 23/08/2016 13:50הגב לתגובה זו17 6בלחץ וחושבים שהחוק לא טוב ושוכרי הדירות רגועים וחושבים שהחוק מצויין כחלון כבר הזהיר מקבוצות לחץ שיבלבלו את המח בדיוק כמו בסלולרסגור
-
106.בחייאת' רבאק אם זה היה טוב לך היית שולח מכתב לכחלון?ד 23/08/2016 13:32הגב לתגובה זו31 4אתה רוצה להגיד לי ששלחת מכתב כי מה ? כי אתה דואג למי? הרי ברור שאתה דואג רק לעצמך ולמחירים ההזויים ששילמת על קרקעות לאחרונה...אחרת היית שולח מכתב? חחחחסגור
-
105.והוא מודאג? לא רוצה שהמחירים יעלו? פחחח (ל"ת)אינטרסנט בכיר 23/08/2016 13:30הגב לתגובה זו19 5סגור
-
מגיעליתנגמלי 23/08/2016 15:25הגב לתגובה זו0 1ב1974 כסטודנט וועד המעונות דחה בקשתי לדיור כי אתה אשכנזי פרטי כל התומכים של כחלון באים כניראה מוועד המעונות שלי או מוועד אולגה ב צריך ממש לבדוק זו אותה מדיניות "מתקנת" לנו מגיע , תחנקו ותשלמו עבורנו קאפיש או לא קאפיש, אני כבר קאפושתי ב1974 יש כאלה שמגיע שאני אשלם להם את החשבון -- זו המדינה וזו בחירתם הם היום הרוב שמשטה במיעוט הסובלני דמוקרטי המובס המושפלסגור
-
104.מעניין שידיעה כזו שולית נמצאת בכותרת כבר שעות- איבדתםד 23/08/2016 13:29הגב לתגובה זו14 3אותי בתור קורא.סגור
-
103.חג'ג' איך שכחת, זה הרי כל מה שחסכת "לפנסיה"... (ל"ת)המטיף מנתניה 23/08/2016 13:26הגב לתגובה זו6 2סגור
-
102.שר באובססיהג'ק 23/08/2016 13:25הגב לתגובה זו4 8אין משקיעים אין צמיחה אין עבודה יש אבטלה וגירעון . כחלון חייב להיות יותר שר אוצר ופחות שר שיכון ולראות את הכלכלה יותר מגבוה . יש למשק פוטנציאל אדיר לצמוח ולמי שצריך לעזור אפשר לתת צ'ק כמענק או הלוואה ארוכה מאד ונוחה מאד ולרדת מהאובססיה המשתקת .סגור
-
101.לנצל המצב ולייבא קרקעות מסוריה (ל"ת)עידו חגג 23/08/2016 13:23הגב לתגובה זו4 0סגור
-
השמאל המטורף רוצה לתת לערבים את א"י!!!קליפ 23/08/2016 15:57הגב לתגובה זו2 2במקום לבקש מהערבים שיחזרו לירדן.....מדברים על מסירת אדמת הקודש לערבים. שפתחו במלחמת חורמה. הובסו. עכשיו בוכים עם הסמאל והתקשורת הערמומיםסגור
-
הימין המתנחל = חמאס יהודי.צביצ 23/08/2016 17:07הגב לתגובה זו0 2פושעי הכיבוש וההתנחלות לדין!סגור
-
השמואל הוא ....יוסף 26/08/2016 20:07הגב לתגובה זו1 0קבוצה מוגלתית במדינת ישראל השמאל הקיצוני סובל תסמונת סטוקהולם ( הזדהות עם התוקפן )סגור
-
100.חוצפה שכזאתבוזגלו 23/08/2016 13:22הגב לתגובה זו8 7אני לא מבין בכלל את התנגדות המגיבים למס . מה הם מציעים בעצם , שלא לשלם מס על הכנסות ורווחים מהצד ? לאן הגענו? אולי תציעו גם שלא נצא למילואים ? בטח רובם לפי התגובות גם לא משרתים במילואים ומוצצים את המדינה ואת המסים שלנו בכל מיני פטורים ומענקים . התרגלו להפקרות חוצפה שכזאת !סגור
-
99.מס על דברי הבל וחגג יפשוט הרגליצחק לוף באנגים 23/08/2016 13:21הגב לתגובה זו11 2חג'ג' מה נסגר איתך ?סגור
-
98.שכחלון יציע מס גורף על שכירות 25% כמו בשוק ההוןמס צודק. אין ברירה. 23/08/2016 13:12הגב לתגובה זו18 7לדעתי כדי להפסיק את כל ההתנגדויות של האינטרסנטים תאבי הבצע האלה כחלון צריך להציע מס 25 אחוז מהשקל הראשון של שכר הדירה. שירשה קיזוז של אלה שמשכירים אל שוכרים במקום אחר ואז יש כאן צדק. מס כמו מס על רווחי הון.סגור
-
צודק בהחלטבועז 23/08/2016 14:30הגב לתגובה זו2 2כחלון תעשהסגור
-
97.למכירה דירת 2 חדרים ברמת-גן , רק ב 3M ש"חגור 23/08/2016 13:01הגב לתגובה זו14 3נוף מקסים , שכנים נהדרים - וזה רק 3 מיליון ש"ח - הזדמנות שלא תחזור . מדברים על מיליוני ש"ח כאילו אנשים מרוויחים 50000 ש"ח לחודש .סגור
-
96.לא רק שכחלון צודק במס, יש להביא חברות (ל"ת)מחו'ל שיבנו מהר ובזו 23/08/2016 12:54הגב לתגובה זו11 7סגור
-
תשלמליתנגמלי 23/08/2016 15:26הגב לתגובה זו0 2ב1974 כסטודנט וועד המעונות דחה בקשתי לדיור כי אתה אשכנזי פרטי כל התומכים של כחלון באים כניראה מוועד המעונות שלי או מוועד אולגה ב צריך ממש לבדוק זו אותה מדיניות "מתקנת" לנו מגיע , תחנקו ותשלמו עבורנו קאפיש או לא קאפיש, אני כבר קאפושתי ב1974 יש כאלה שמגיע שאני אשלם להם את החשבון -- זו המדינה וזו בחירתם הם היום הרוב שמשטה במיעוט הסובלני דמוקרטי המובס המושפלסגור
-
95.אם יזם מגעיל ומסריח מתנגד, סימן שכחלון (ל"ת)צודק בגדול... 23/08/2016 12:51הגב לתגובה זו13 9סגור
-
94.יפסיקו לבנות ? חברות זרות יבנו - אל תאיים (ל"ת)גור 23/08/2016 12:45הגב לתגובה זו21 7סגור
-
93.קישקוש כזה לא שמעתי מימייעמית 23/08/2016 12:40הגב לתגובה זו27 7נשבר כבר מהכתבות של היזמים והקבלנים שבוכים כל הזמן , המס צודק והבעיה היחיד שהוא נמוך מידיסגור
-
92.כנסו קראו ואולי תבינו סוף סוף מה באמת קורה.....סבא אליעזר 23/08/2016 12:37הגב לתגובה זו17 26מרגיז אותי מאוד ההתלהמות של אלה שאין להם דירה, לי יש 3 דירות, שילמתי מס על ההכנסה שלי ושלמתי מס על רכישת הדירות ואין שום סיבה שמישהו יטיל עונש שהשקעתי בנדלן ולא בבורסה כי אין שוק אחר לשמור בו חסכונות אותן חסכתי בזעת אפי, כשכל המלעיזים בילו בים ובחופשות ובמסיבות אני ישבתי במדינות אויב ובמקביל אשתי ישבה לבד בארץ ולא בילתה ולא יצאה ולא פיצצה את הכרטיס בקניות. אז חסכתי כל השנים ומגיע לי שאוכל לפצות עצמי על הקורבן. אז תפסיקו עם הקנאה ועם ההתלהמות. ועכשיו ניגש לנושא מחירי הדירות, הסיבה הראשונה כאן היא שרוב יושבי הראש של ועדות הבניה הם ראשי הערים, הרבה מהם מושחתים ובהתאם גם תוכניות הבניה היו ללא מחשבה. נקודה נוספת והכי חשובה היא העובדה שאין כאן בניה להשכרה בכלל, אין כאן מקצוע שנקרא בעל בתים שמשכיר דירות כמו שיש באירופה. שם למשפחה יש כמה דירות והשוכר מתגורר כל חייו בדירה שכורה ולא מעלים לו כל שנה את השכ"ד , למשכיר מותר להעלות רק אם הוא משפץ , לדוגמא מעלית או גינה ואז גם העלאה מוגבלת, רק אצלנו מטומטמים שחייבים להשתעבד ולקנות, מוכן לגור בשכירות אם יתנו לי לגור עשרות שנים.ובערך הדירה אשתמשסגור
-
אתה יכול להמשיך להרוויח, באגחdw 25/08/2016 18:03הגב לתגובה זו2 3תרגע. אף אחד לא מלאים את רכושך. פשוט מציעים לך, באסרטיביות, לשקול מחדש את אפיקי ההשקעה. מכור בבקשה את דירתך ה 3, גש ליועץ ההשקעות בבנק, וביחד תבנו תיק שיניב לך רווחים לא פחות טובים מהדירה ה 3. את הדירה ה 2 המשך להשכיר כימים ימימה. בהצלחה.סגור
-
מישהו הבטיח לך משהו לפני שהשקעת בנדל"ן??!!אבנר 23/08/2016 15:15הגב לתגובה זו13 4עד היום לא מיסו את הנדל"ן כמו שצריך והגיע הזמן שימסו. נהנת מעליות מחירים, תמכור. הרי אם היית רואה אפשרות להפסיד לא היית נכנס...אז אל תבוא בטענות.סגור
-
מס על דירותיעקב 24/08/2016 14:23הגב לתגובה זו2 1תגובה ; נראה לי שהמגיב הוא מנערי האוצר האוטיסטים לכו תמסו את ההורים שלכם ילדים דפוקים שלא מבינים בעלכלהסגור
-
על ההכנסה שלהם. גם מי שמשקיע אותה הכנסהבבורסה ומשלם .כולם משלמים מס הכנסה 23/08/2016 14:41הגב לתגובה זו6 4אז יש 2 אפשרויות. או לשלם מס על דמי השכירות מהדירה ה- 2 ומעלה בשיעור שלא יפחת מהמס על הרווחים בבורסה. או לשלם פחות דרך הדירה השלישית ומעלה. איזה מס משלמים המשכירים בחול על דמי ההשכרה.סגור
-
חייבים איזון מסבועז 23/08/2016 14:33הגב לתגובה זו8 4לא יכול להיות מצב שבשוק ההון ישלמו מס של 25 אחוז ובשוק הנדלן המס הוא אפס. גם הכסף בשוק ההון הוא נקי אחרי תשלום מיסים.סגור
-
בועז לפני כתיבה - תבדוקמשה 24/08/2016 14:53הגב לתגובה זו2 1מאיפה השטויות האלה? כמות המסים המשולמים על רכש דירה הם עצומים: מס קנייה, מעמ, ; על מכירה: מס שבח. על השכרה מס הכנסה בסך 10. וזה בנוסף לאחזקת דירה ולתשלומים לעורך דין.סגור
-
סוף סוף דברי טעםחי 23/08/2016 14:02הגב לתגובה זו5 13חינוך הצעירים לקוי,לאחר המחאה החברתית הם הבינו ש״מגיע לי״ לא צריך לעבוד ,לא צריך לחסוך ורק בלב המרכז אפשר לגור.בשביל מה להפעיל צבא לשמור על גבולות נרחבים,הרי כולם צריכים לגור בתל אביב וסביבתה?מכאן המחירים חסרי ההגיון גם בקניה וגם בשכירות.את פרנסי המדינה לא מעניינים הצעירים ,אלא הבחירות הקרובות,הם מוכנים לשסע אותנו אלה באלה להמציא חוקים פופוליסטים,הם חסרי אחריות.חבל לי על הדור הצעיר שנפגע מכאלה מנהיגים ואינו מבין שזורים חול בעיניו.סגור
-
תשלמתחשבוניתשלי בבקשה או בלי בקשהתנגמלי 23/08/2016 15:27הגב לתגובה זו1 1ב1974 כסטודנט וועד המעונות דחה בקשתי לדיור כי אתה אשכנזי פרטי כל התומכים של כחלון באים כניראה מוועד המעונות שלי או מוועד אולגה ב צריך ממש לבדוק זו אותה מדיניות "מתקנת" לנו מגיע , תחנקו ותשלמו עבורנו קאפיש או לא קאפיש, אני כבר קאפושתי ב1974 יש כאלה שמגיע שאני אשלם להם את החשבון -- זו המדינה וזו בחירתם הם היום הרוב שמשטה במיעוט הסובלני דמוקרטי המובס המושפלסגור
-
צריך תיקון קלסבתא משוך בגזר 23/08/2016 13:38הגב לתגובה זו6 5במקום מס על דירה שלישית ומעלה , מס על ההכנסות משכר הדירות משלישית ומעלה בקיזוז ההוצאות המוכרות שלהן , בדיוק כמו מס רווחי הון . אל תספר לי סבל'ה שאתה לא מרוויח יפה על הדירות שלך . כיום זה כמו העלמת הכנסה (עד שתשלם את המס) חוץ מזה , אתה יודע לרקוד רומבה ?סגור
-
יודע עוד כמה דברים חוץ מלרקודסבא אליעזר 23/08/2016 18:53הגב לתגובה זו3 0משלם מס על ההכנסה בגובה 10%,ועכשיו רוצים מס גם על הרכוש, אז למה שלא ימסו גם את הדירה הראשונה שלך? ומדוע אני משלם דמי הבראה וביטוח לאומי ודמי חופשה למטפלת?..הרי אני לא מעסיק ולא זכאי לקזז כלום מהפנסיה שלי, אבל לשלם כמעביד אני חייב ובלי זכויות. ככה זה בעצם גם עם הדירות, ומדוע שלא יבקשו מע"מ, וביטוח לאומי ומס בריאות, שאגב פנסיונרים פטורים מזה אבל לא כל בעלי הדירות בפנסיה. אז מה לעשות?.למכור את הדירות ולהקטין את ההצע להשכרה ולקנות בחו"ל ולשלם רק 10% מס, ומחירי השכירות יעלו, הצע הדירות יקטן אז גם מחירם יעלה, בקיצור שוחטים את הפרה ואחר כך לא מבינים למה אין יותר חלבסגור
-
אין פה שום עונש. משכירים נהנים כבר שנים ממקלט מס מוזר. (ל"ת)בבורסה מס גבוה יותר 23/08/2016 12:57הגב לתגובה זו22 9סגור
-
אין שום מקלט מססבא אליעזר 23/08/2016 19:06הגב לתגובה זו5 0בבורסה אני קונה ומוכר ומשלם מס במכירה רק על הרווח ואם צברתי הפסדים באותה שנה אזי ההפסד מתקזז, בדירות אם אקנה ואמכור אשלם מיסים גבוהים, ומעל פעם בארבע שנים בכלל המס יהיה שחיטה.כל חטאי הוא שלא הייתי מוכן להמר ,כן להמר בבורסה ועל ההשכרה אני משלם מס, כל הסיפור הזה הוא סתם התלהמות כי גם אם אהיה קוסם ואוריד את מחיר הדירות ב-30% אזי מאין יקחו הצעירים הון אפילו של מיליון ₪, אגב בדרום מסתדרים גם עם 500 אלף אבל כולם רוצים לגור ברוטשילד. הפתרון היחידי הינו דירות של 3 חדרים בשכירות ארוכת טווח ובמחיר הוגן למשל 3000 ₪ באזור המרכז, לא יצטרכו להשתעבד למשכנתא 20 שנה, לא יצטרכו כל שנה שנתיים לעבור דירה שרק זה מייאש, ועדיין יוכלו לחסוך כסף לחינוך לחופשות לרכב ולסידור הדירה כי יהיה כדאי. ובהחלט יש כאן עונשים נוספים, אם בעתיד ארצה לתת לאחד מילדי להתגורר בדירה כשיתחתנו אצטרף לשלם שוב מס של 3% מערך הדירה אם אעביר על שמם. כלומר מה שלא יהיה יגבו ממני כסף כמה פעמים על אותו חסכון והמרגיז בנוסף הוא שיש אוכלוסיה גדולה שמקבלת מהמדינה כספים מבלי שיעבדו מבלי שיתרמו לחברה בשרות לאומי בבתי חולים, בגנים, בשמירה, ועוד.סגור
-
אתא ומגיבים דומים פשוט לא צודקים. יש דור צעיר שהלך לצבאסרגיי 23/08/2016 12:52הגב לתגובה זו15 11למד, עושה מילואים וגם אם הוא 10 שנים לא ילך למסעדות ולא יטוס לחו"ל לא כל אחד מהם יכול להגיע לבית. וכל החטא שלהם שהם נולדו אחריך. אז תפסיק אם חזירות. אתא רוצה פנסיה שקטה בשלווה אז תדאג שיהיה פה דור צעיר מאושר ולא ממורמר מכל הגנבים, מושחטים וחמדנים שעשו סיבוב על נדל"ן ובוכים שלוקחים להם מהצלחת.סגור
-
תמיד יהיה מישהו שידע לחסוך יותר ממךסבא אליעזר 23/08/2016 19:11הגב לתגובה זו5 1גם אני למדתי, עשיתי שרות, לא ביליתי ולא שום כלום אבל חסכתי ולא האשמתי אף אחד, גם כנראה הרווחתי הרבה יותר ממך. אז מה?...בגלל זה אנחנו חזירים כי אתה לא מרוויח מספיק? רוצה דור מאושר ולא ממורמר שגדל במדינה בלי הנהגה מושחתת, בלי שרים מושחתים בלי דתיים פרזיטים בלי החלטות פופוליסטיות, תצביע נכון בבחירות הבאות, ולך תעסוק בעשיה חברתית ותנסה לשנות ורק אל תרגיש מקופח כי הכל בידיים שלך ושל החברים שלךסגור
-
91.אם הוא נגד, אז אני בעד (ל"ת)יובל 23/08/2016 12:25הגב לתגובה זו21 3סגור
-
90.לי נשמע שקבוצת חג'ג' נמצאת בסכנה פיננסית (מספרים בפנים)עידן, חיפה 23/08/2016 12:21הגב לתגובה זו29 4לפי דוחות החברה, הרוויחה בשנה האחרונה 70 מיליון שקל, כאשר החברה שווה בסך הכל 400 מיליון שקל. מצד שני, הם קנו השנה מגרש בתל אביב בסכום של 389 מיליון שקל לבניה של 212 דירות). ירידת מחיר ואפילו הקטנה ביותר, תגרום לקבוצה הפסדים עצומים. כיון שכל אדם מדבר מהפוזיציה, הייתי משער שקבוצת חג'ג' תרצה שלא יהיו עוד מתחרים, וכך הם עצמם ירויחו כסף על ההימור המטורף שלהם במגרש בתל אביב. כיון שהיה ציוץ של המנכ"ל, לי עושה רושם שזה בדיוק להיפך. החברה חוששת לעתידה הפיננסי. הפרשנות היא כמובן לכאורה. המספרים הם מאתר מאיה ואתרים פיננסים.סגור
-
עידן אתה תותח !!!!! תגובה לפנים אחי !!!! (ל"ת)אוהב אנשים שנונים 23/08/2016 12:39הגב לתגובה זו15 3סגור
-
89.אפשרות להורדת מחיר לא באה בחשבון אצלואנונימי 23/08/2016 12:17הגב לתגובה זו17 3מבחינתו יש שתי אפשרויות: או שיש ביקוש ואז המחירים עולים והכל טוב, או שהביקוש יורד ומפסיקים לבנות כדי להוריד היצע ואז המחירים עולים.סגור
-
88.נתיבות אופקים שדרות הדירות בחצי חינם שעה מת"א!!!קליפ 23/08/2016 12:13הגב לתגובה זו5 10זוג צעיר בהריון מתקדם בואו לפרפריה. 1 שעה ברכבת מתל אביב. בסד...שעה ועשרים דק אם אתם מדקדקים.....אבל הדירות בחצי חינם חצי כסף ממש תאווה לאהבה. תעשו ילדים ובואו לפרפריה!!!סגור
-
כל הכבוד, (ל"ת)חי 23/08/2016 14:08הגב לתגובה זו2 1סגור
-
87.חבל שהציבור לא מבין את המציאות ומתלהםבן אהרון 23/08/2016 12:13הגב לתגובה זו6 4כי בסופו של דבר הציבור ישלם על כל המחדלים. ותמיד זה הציבור החלש שלא מבין וקודם כל צועק ומתלהם.סגור
-
86.מלים כדורבנותדב 23/08/2016 12:09הגב לתגובה זו6 14ניתוח כל כך מדויק, וכל כך נכון. ועדיין מתוך הערכה לא מוצדקת, הכותב נותן כבוד לכחלון=כישלון. ועל דבריך, עידו חג'ג', נאמר: "כל המוסיף גורע."סגור
-
85.חחח לא מצאתם מישהו יותר אינטרסנט להסביר לנו? (ל"ת)רק מוכיח שהמס פוגע 23/08/2016 12:04הגב לתגובה זו15 6סגור
-
84.מה אתה מצפה שחג'ג' יאמר?דוד מירושלים 23/08/2016 12:02הגב לתגובה זו16 5הרי יש לו אינטרס שהמחירים יעלו כך שדעתו לא אובייקטיביתסגור
-
83.פעם כולם חשבו שיהודי אחד שתי דעות. טעו בגדוליהודים 23/08/2016 11:57הגב לתגובה זו6 0כל יהודי יש לו 4 דעות והוא רץ לפרסם אותם בכל מדיה אפשריתסגור
-
82דב 23/08/2016 12:11הגב לתגובה זו5 12צודק. אך במקרה הזה חובה להגיב. כחלון=כישלון נטוע בגיבוי של התקשורת, ובאהדה של חסידים שוטים, שלא חושבים. זה לא הסלולארי, המשרה הזאת גדולה עליו עשרות מונים. וזה מפחיד שנותנים לו להשתולל.סגור
-
82.בכיין וחוצפןבועז 23/08/2016 11:56הגב לתגובה זו24 3חג'ג' ושכמותו שודדים את העם והוא לא מתבלבל לבוא לראיון ולהגיד שהוא רוצה להמשיך בכך.סגור
-
81דב 23/08/2016 12:15הגב לתגובה זו4 9אם היית מעט חושב; אם היית מפעיל את התאים הפורים המעטים שלך, היית מבין שהקבלנים היו מאושרים שהמחירים היו נמוכים יותר. כך היו מוכרים יותר. ואני אינני קבלן ולא בן קבלן, ושני ילדיי משכנו את חייהם לעשרים וחמש שנה במשכנתא ענקית. אך אני גם חושב. זו מדיניות האוצר שרואה בקרקעות פרה חולבת, ושר האוצר הטיפש נגרר אחריהם בשטויות. אז צא וחשוב... דבר אחד נכון: כחלון=כישלון ומשרד האוצר מאד רוצים אנשים כמוך, להפנות את זעם ההמונים ל"טייקונים" ועוד בישין מרעין. ואילו הם נחמדים. פחחחחחסגור
-
81.מס על דירה שלישית ממש יהרוס את האיזון השכירות תעלהכן כן 23/08/2016 11:54הגב לתגובה זו15 2הדירות יעלו. אנשים יגורו ברחוב ודירת חדר בשוק פ"ת תעלה עשרה מליון דולר .סגור
-
80.אחרי המבול. חכו שאמכר את הדירת זבל שירשתישיעלה עד שישרף הכל 23/08/2016 11:52הגב לתגובה זו9 1ומצידי שהכל ישרףסגור
-
79.במקביל למס להשיק חוזה שכירות ממשלתיתלמכור 23/08/2016 11:50הגב לתגובה זו7 4עד שהשוק יתייצב.ולהוריד מס על חסכונותסגור
-
חוזה שכירותמשה 23/08/2016 12:31הגב לתגובה זו3 6גם אם יהיה חוזה שכירות שיחייב את המשכירים אנחנו לא נתחשב לא בחוזה ולא ברשם שכירויות כמו שרוצה סתיו שפיר אם ככה המדינה מתנהגת למדקיעים שיחפשו אותנו אנחנו לא נשים פס על מי שהחליט לדפוק אותנו . אגב לידיעת הרצוג סתיו שפיר עלתה לכם בבחירות הקודמות ובבחירות הבאות לדעתי בחן 4 ל 5 מנדטים כח כל מי שיד לו דירות לא יצביע לא לכחלון ולא למחנה הציוניסגור
-
78.נשמע שחגג ירוויח יותרמפרגן 23/08/2016 11:46הגב לתגובה זו18 1שמח בשבילו, המחירים יעלו, והוא ירוויח יותר. ולמרות זאת, נשמע כאילו הוא קצת עצבני וחושש לביטחון המדינה.סגור
-
77.מס על קרקעותמשה 23/08/2016 11:39הגב לתגובה זו4 2צודק מר חגג,לכן צריך לתת מס רכוש על קרקעות בסך 2.5 % כמו מה שהיה לפי ערך קרקע לבניה ולמקסם את הערך ואז נראה אותם יושבים על מלאי קרקעות כולל פרטיים וחברות כולם יוציאו מהר לבניה כי לא תהיה הרבה ברירה ואז גם הצמיחה לא תיפגכסגור
-
76.סותר את חוקי הכלכלהמני 23/08/2016 11:35הגב לתגובה זו2 1הביקוש ירד אז המחירים יעלוjQuery20302095156703363965_1471940675932טיעון מוזר. הקבלנים יבנו בגלל זה פחות והמחיר יעלה? זה לא מהיום להיום, יש פרויקטים בבניה, אולי רק לטווח הארוך יבנו פחותסגור
-
75.גם אם המחירים יעלו זה לא נוראשלמה 23/08/2016 11:35הגב לתגובה זו15 2לפעמים כדי לתקן משהו, צריך קודם שיהיה ממש רע. אם מחירי הדירות יכולים לעלות עוד, שימשיכו לעלות. רק אחרי שיהיה ממש רע יגיע הפיצוץ הגדול ונוכל לחזור לשפיות. הדרך לשם תהיה קשה ותגרום עוד סבל לאנשים, אבל רק אחרי שיהיה ממש רע, נוכל לקוות לטובסגור
-
75-שלמהדב 23/08/2016 12:20הגב לתגובה זו1 3ואתה סבור שכתבת דברי חוכמה והיגיון. ובכן, צא ולמד: אסור שיהיה פיצוץ כי מי שייפגע יהיו בעלי המשכנתאות, והם רבים וטובים. אחר-כך, כלכלת המדינה; ואחר כך היזמים. ועוד ועוד בדרך, כמו חברות מוצרים. כלומר לא נחזור לשפיות כדבריך, אלא נגיע לכאוס.סגור
-
74.הורדת מס בשוק ההון (ל"ת)תמריץ למכירת דירות 23/08/2016 11:33הגב לתגובה זו11 1סגור
-
73.כל הדירות שאתם מחזיקים יספיקו לכולנו (ל"ת)תמכרו את הדירות 23/08/2016 11:28הגב לתגובה זו9 4סגור
-
72.רק הבנקים יקבעו את הכיווןmizu 23/08/2016 11:28הגב לתגובה זו1 0אם הבנקים המלווים לא יתנו הלוואות ליזמים לא יהיו התחלות בניה עדו צודק בחלק מהדברים אם תהיה ירידה בביקוש אזי הבנקים יקשיחו את התנאים כחלון חוטף מהבנקים מכה במחיר למשתכן יש הבדל בין הרצוי למצוי הבנקים קובעים בשטח אנחנו עדיין במשק ליברלי שכוחות השוק קובעים,כדי להגיע לתוצאות יש לטפל בביקושים להוריד ביקושים דרך בניה עידוד בניה. בהצלחהסגור
-
71.הקבלנים רוצים שהמחירים ימשיכו לעלותנמרוד 23/08/2016 11:21הגב לתגובה זו14 1הטיעון של חג״ג״ כל כך ירוד שלא ברור איך הוא מנהל חברה. האם לפני המס על דירה שלישית המחירים ירדו? זה מזכיר שחברות הסלולר איימו עלינו לפני הרפורמה של כחלון שהמחירים רק יעלו. אם הקבלנים לא יבנו הגיע הזמן שהמדינה תביא חברות מחול״ ותתחיל לבנות כפי שהיה בתקופת העליה מרוסיה. אף עולה לא נזרק לרחוב.סגור
-
שטויותt 23/08/2016 14:11הגב לתגובה זו2 5הקבלן מרוויח את הפרמיה שלו לא משנה מה מחיר הדירה. דרך אגב, על דירה חדשה מקבלן אתה משלם 50% מססגור
-
70.רק על דירה ריקה צריך להטיל מס (ל"ת)רוני 23/08/2016 11:18הגב לתגובה זו4 5סגור
-
גם בפריפריה המחירים גבוהים (ל"ת)תימכור את הדירות 23/08/2016 11:37הגב לתגובה זו4 1סגור
-
69.מי ששופך דלק לכיבוי שריפה שלא יתפלא שהיא מתחזקת (ל"ת)מיסים מעלים מחירים 23/08/2016 11:14הגב לתגובה זו16 8סגור
-
אנחנו רוצים לקנות. גם השכירו תרד (ל"ת)תמכור 23/08/2016 11:44הגב לתגובה זו2 2סגור
-
68.מעניין איך המכתב "הגיע " אליכם...אתם מבחילים אותי.' 23/08/2016 11:13הגב לתגובה זו18 7אנו קרובים לקצה גבול יכולת המימון מה שיאלץ אנשים להתחיל ולחתוך בהוצאות דרסטית וזה ישלח את כל המשק למיתון ויפיל את מחירי הדיור. אני קורא לכחלון לבטל מס דירה 3 ובמקום להשוות את המס שכירות למס על הבורסה ,25% מהשקל הראשון , בנוסף ובמקביל להשיק חוזה שכירות ממשלתי שרק לפיו אפשר לפעול, בנוסף הקמת רשות אכיפה בדומה לרשות ניעסגור
-
67.מס על דירה שלישיתאלי 23/08/2016 11:12הגב לתגובה זו16 12איך בדיוק יצליחו 10% מבעלי הדירות להשפיע על 90% מהדירות המושכרות רק 10% הם בעלי 3 דירות ויותר . לפני שאתה מר חגג מביע את דעתך למען הגילוי הנאות תספר בכמה דירות אתה מחזיקסגור
-
אם הכוונה דירה שלישית להשכרה או בבעלות?ורד 23/08/2016 12:20הגב לתגובה זו1 0תודהסגור
-
אלי אתה טמבלALFA 23/08/2016 11:41הגב לתגובה זו3 810 האחוזים יעלו את שכר הדירה וכל השאר גם כן פשוט מחזירות...סגור
-
למה הם לא העלו עד עכשיו?למה מחכים? 23/08/2016 13:39הגב לתגובה זו1 3החזירים רק חיכו לתרוץ כדי להעלות מחירים? לא. הם כבר עכשיו לוקחים מקסימום.סגור
-
ALFAאנונימוס 23/08/2016 12:23הגב לתגובה זו3 1מעניין לא ידעתי שככה השוק עובד, עלית על משהו בוא נציע לכל מי שנמצא בשוק תחרותי להעלות את המחירים ואז כל המתחרים שלו גם יעלו מחירים וככה הם ירוויחו יותר! גאוני!! ככה זה עובד!סגור
-
66.ככה זה שיש שר אוצר שלא כל כך מבין בכלכלה.בן אהרון 23/08/2016 11:09הגב לתגובה זו7 15לפחות היה מתייעץ עם כלכלנים, אבל הוא הקיף את עצמו באנשים שלא מערערים על ההחלטות שלו ומיישרים קו איתו. אם הוא יגיד בצוהרים שעכשיו לילה הם כולם יצטרפו במקלה לאשר שזה נכון וזה מאד חבל. כל כך הרבה ביקורת רצינית ויש כבר נזקים בשטח לשוכרים וכל מה שיש לו לומר, שיעברו דירה, רק שהוא שוכח שחסרות דירות להשכרה אחרי שייבש את השוק עם 8% מס רכישה.סגור
-
66דב 23/08/2016 12:25הגב לתגובה זו3 5הגזמת: "לא כל כך מבין בכלכלה?" כחלון-כישלון לא מבין בדבר כל שהוא. הוא רק אומן יחסי ציבור ויודע שהתקשורת השקרנית תמיד תגבה אותו. מדובר בבלוף נוראי, וכולנו נשלם את המחיר.סגור
-
65.הבעיה הקריטיתפנסיונר 23/08/2016 11:09הגב לתגובה זו2 5של מדינת ישראל כיום היא איך לפתור למאות אלפי זוגות צעירים שמשרתים במילואים ומשלמים מסים את אי יכולתם לרכוש לעצמם דירה ראשונה במחיר סביר ולא בשמים כמו היום אין שום צורך דחוף לפתור את בעיות היזמים והקבלנים ובעלי הדירות הרבות והספקולנטים ואפילו לא של הבנקים. היזם חג'ג' נגע בצדק בנקודה אחת חשובה שכחלון ל עושה והיא הגדלת ההיצע כצעד משלים לתוכנית המס שלו על רבי דירות . אם כל הדברים הללו היו נעשים ביחד , מחירי הדירות לצעירים היו יורדים . באשר לשאר דבריו של מר חג'ג' הם סתם עשן בעיניים . במקום קבלנים סרבניים יביאו קבלנים מחול ובמקום יזמים שיעזבו יבואו יזמים אחרים שירוויחו כסף בשורה התחתונה למרות ירידת מחירי הדירות , אין וואקום בכלכלה ובעסקים . ומעל הכל , הייתי מבדל את סקטור הצעירים ללא דירה ראשונה מהשאר ומוזיל רק להם ב 50 אחוז את עלות הדירה ושכל היתר יתעסקו עם דירות במחירים גבוהים יותר . המס על הכנסות מדירות כנדלן מניב חייב להתקיים במדינה שומרת חוק . הכנסה זאת הכנסה זאת הכנסה ! איך בכלל בעלי ההכנסות הללו לא מתביישים לטעון ברייש גליי ובפרהסיה שזה מס לא צודק ???סגור
-
64.מסמשה 23/08/2016 11:06הגב לתגובה זו3 2אני מציע שקבלנים לא ישלמו מס כדי שלא יגלגלו את המס על הקוניםסגור
-
63.בנייה. אפשר להביא קבלנים מחו"ל. ושילמד קודם כלכלהשלא יאיים בהפסקת 23/08/2016 11:01הגב לתגובה זו10 0הקבלנים יבנו כל עוד יש להם רווח שולי חיובי.סגור
-
62.גם אם לא היה שום מס היית אומר שהמחירים ימשיכו לעלותאריה 23/08/2016 10:59הגב לתגובה זו13 0גם היום אתם לא בונים מספיק במטרה שהמחירים ימשיכו לעלות לכן מביאים 6 חברות בנייה מחו"ל ואם תמשיכו לא לבנות יביאו עוד 50 חברות שרשומות בתור במשרד השיכוןסגור
-
61.חגגיוסי 23/08/2016 10:58הגב לתגובה זו9 2חגג תמכור את עשרות הדירות שיש לך מהר אחרת תפסיד עשרות מיליוניום אם לא תמכור תעשה מהדירות מחסנים יום טובסגור
-
60.למה דירה שלישית ?!אלון 23/08/2016 10:57הגב לתגובה זו8 5חובה להתחיל מדירה שנייה !!!!!!!! בזיון ....... ולהוסיף מיסוי על העברות נכסים בין קרובי משפחה במקרה של דירה שלישית ומעלה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!סגור
-
59.אין לי שום אינטרסגבריאל 23/08/2016 10:56הגב לתגובה זו6 0צדיק אין אינטרס הוא מאמין למה שהוא מספרסגור
-
58.חוקי כלכלה חדשיםישראלח 23/08/2016 10:55הגב לתגובה זו11 1זרקו את הכלכלה הישנה .הטלת מס תגרום לאנשים למכור את הדירה השלישית והרביעית ואז...ההיצע יגדל ואז....המחירים יעלו. נו באמת. לגיטימי להיות אינטרסנט אבל עד כמה?סגור
-
אף משקיע לא ימכור בגלל המסמשה - חיפה 23/08/2016 11:40הגב לתגובה זו2 8הוא פשוט יגלגל על השוכר.סגור
-
57.היזם עידו חג'ג' חושש מירידה בביקושים מצד משקיעים (ל"ת)היזם E-דו חרטט 23/08/2016 10:55הגב לתגובה זו10 2סגור
-
56.עידו יקירי, אתה בוכה על רווחי הקבלנים הותיקים!אור לגויים 23/08/2016 10:53הגב לתגובה זו10 1אמת אמר עידו. הקבלנים המסורתיים שהתרגלו לעבוד בשיטות העבודה של שכנינו, ולמרות הכל לגזור קופונים שמנים חסרי פרופורציה על פרוייקטי נדל"ן יעלמו וטוב שכך. קבלנים יעילים, שיביאו שיטות בנייה חדישות, מתועשות, עתירות תשומות הון ולא כ"א הם אלה שישרדו. הם אלה שיאפשרו, עלות בנייה מהירה וזולה, מחירים תחרותיים ורווח סביר לקבלן. כל השאר? שיפשטו רגל, שיעלמו. הטובים והיעילים שירדו. זה בדיוק המכניזם של שוק תחרותי. אז עידו, במקום להתבכיין על רווחי העתק שלך, אני מציע שתתרגל למציאות החדשה ותתאים את עצמך ותוזיל את המחירים.סגור
-
55.מחירי הדירותיוסי 23/08/2016 10:47הגב לתגובה זו17 3אדון חגג לא יעזור בית דין מחירי הדירות ירדו ב 40 אחוז כל אלה שיש להם עשרות דירות יתחילו למכור כמו בשוק שיש מעט עגבניות עולה קילו 20 שקל שיש הרבה עולה קילו 1 שקל כמו שהדירות עלו ירדו חזקסגור
-
54.לא להתייס לבעלי הון שמתפרנסים מנדלןרוצה לרכוש דירה 23/08/2016 10:46הגב לתגובה זו9 2אינטרסנט- לא להתייחס לכתבות מגמתיות של בעלי הון שמתפרנסים מנדלן.במקביל למס על דירות 3 ומעלה יש להוריד את המס על הבורסה עד שהשוק יתייצב ולעלות אותו בהדרגה כדי ליצור אלטרנטיבה לשוק הנדלן.היגיע הזמן שבעלי ההון יתחילו למכור לנו מאוסף הדירות שהם אוגרים.סגור
-
פתח תקווהאריה 23/08/2016 15:51הגב לתגובה זו1 0מכל התגובות בנושא מס על דירה 3 התגובה הכי אמיתית ונכונה היא הצעתך שיורידו את המס על הבורסה ל 10 אחוז ואז המשקיעים יעברו להשקיע בשוק ההון ולא בנדלן ששם אפשר להבטיח את ערך הכסף שאותו משקיע הציבור. צריך לעודד את ההשקעות ולתמרץ את המשקיעים במניות של חברות . דבר שמאפשר פיתוח והאצה הכלכלה. פתיחת מקומות עבודה נוספים לצעירים.סגור
-
53.חגג חגגבוחבוט מאיר 23/08/2016 10:31הגב לתגובה זו11 1שיפסיקו כל הקבלנים והיזמים למינהם להפחיד את הקהל . כחלון צריך להביא ארצה 10 חברות קבלניות מחול .המחירים ירדו ב 25 אחוז לפחות .בנתניה קרקע לדירה שנקנתה ב מיליון שקל נמכרת הדירה ב 3 ן 4 מיליון שקל . הפנטהוזים מגיעים ל20 מיליון ויותר .כל ילד יכול לחשב על איזה מתח רווחים יש לקבלנים הבוכים ומנסים למנוע הבאת חברות זרות .שלא יבנו ושישמרו את הקרקעות לנכדים שלהםסגור
-
52.המס צודק בהחלט וצריך להשלים אותו ע"י הורדת מס בורסהפופאי 23/08/2016 10:27הגב לתגובה זו16 4כאשר יורידו את מס הבורסה יותר משקיעים ימכרו דירות ויעברו לבורסהסגור
-
51.עוד יזם עם עשרות דירות בבעלותו שמדבר מפוזיציהיניב 23/08/2016 10:23הגב לתגובה זו18 1אנחנו לא עד כדי כך מטומטמים .. רק קצת קבלן שתקוע עם קרקע יקרה רוצה שיירדו המחירים והחגיגה תיגמר ? התשובה לא !!!! לכן יעשו הכל כדי לתקוע עוד מקל בגלגליםסגור
-
50.איזה גיבוב של סיסמאות ב"מכתב" זהיעקב 23/08/2016 10:20הגב לתגובה זו16 3איזה גיבוב של שטויות . יפסיקו לבנות, יעלו שכירות, יפסיקו להשקיע. הוכחות, נתונים,נימוקים????? אין. כנראה שהפעם כחלון פגע בול, אם אפילו החרדים מתחילים לקטר (ואצלם יש ים של דירות ללא מס- דרעי וגפני כבר אמרנו?).סגור
-
49.מי שהולך לקנות היום דירה, רגע לפני שהכל מתרסקאבי 23/08/2016 10:18הגב לתגובה זו26 6צריך לבקש מהקבלן שיעשה 2 חורים בגג בכדי שיוכל להוציא את אזני החמור החוצה.סגור
-
פיקח בלילה. כמה דירות יש לךקליפ 23/08/2016 12:24הגב לתגובה זו1 2אחיתופל יקר? זוג צעיר חייב לרכוש דירה. קשה לו בת"א שיחתת רגליו (רכבת) לפריפריה!!!סגור
-
בגלל עצות אחיתופל המתנתי לקניה והפסדתי (ל"ת)שמשון 23/08/2016 10:37הגב לתגובה זו9 11סגור
-
48.כשמשקיעים יפסיקו לקנות,הציבור האמיד פחות יקנה (ל"ת)חג'ג' מעברות 2016 23/08/2016 10:17הגב לתגובה זו11 2סגור
-
47.כתבת פמפום נדלן מלאת אינטרסים מומנת יומית של ביזאנונימוס 23/08/2016 10:16הגב לתגובה זו18 3אפשר להמשיך את היום, תודה. וואי האינטרסנטים משתינים במכנסיים, כמה מאמצים תקשורתיים הם משקיעים, אז נתקעתם עם 30 אלף דירות חדשות, זה עוד כלום ממה שהולך להיות לכם פה אחרי הניקוי אורוות שיעשו פה בשוק הנדלן - מהקבלנים דרך המשקיעים והבנקים, כל בלוף לבסוף מתגלה. יכול להיות שלא עכשיו אבל בסוף דורות של מקופחים שלא טוב להם פה לא ישתקו ויעשו לזה סוף, הדור הצעיר הוא העתיד במדינה הזאת ואם להרבה מהם לא יהיה טוב אז כנראה שתהיה פה בעיה. 250 משכורות לדירה - האמא של הבלופים, לכסף שמרוויחים פה אין ערך אל מול הדירות, אין כסף שיכול לקנות פה את הדירות תחשבו על זה.סגור
-
46.כשהיזמים בונים פחות זה סימן שיש מגמת ירידת מחירים!!לומד מההיסטוריה 23/08/2016 10:16הגב לתגובה זו18 2תראו את ישראל בין 2001 ל 2007, הקבלנים בנו מעט אבל המחירים ירדו וירדו (למרות עליה במשכורות, למרות ירידה באבטלה, ולמרות הוזלה קלה בריבית המשכנתאות). מה זה אומר? שלהבדיל מהיום, הישראלים לא ראו סיבה מיוחדת להתנפל על נדלן כאילו זה זהב, הביקוש היה נמוך והיקף הבניה היה נמוך, אבל זה לא שינה את העובדה שללא ביקוש המחירים היו בירידה. תראו את אירלנד, ספרד וארה"ב: למרות הפסקת בניה כמעט מוחלטת, ממש רבע בניה מאשר קודם, המחירים המשיכו לרדת ולרדת במשך 5 שנים רצופות. וכן- זה למרות שהורידו ריבית לרמה יותר נמוכה מאשר קודם. אז חג'ג' לדעתי חושש בדיוק מכך ומנסה להפחיד את כחלון עם חוקי כלכלה שהוא המציא. יהיה מיתון ופיטורין בענף הנדלן והענפים הנלווים וזה יגרום דווקא להעלאת מחירים? נו באמת. אגב- הירידה בביקוש לא תוביל לירידה בבניה בהכרח, אם המדינה תמשיך לשווק קרקע ישירות לקבלני הביצוע! כמו במחיר למשתכן למשל. מסתבר שבניה ביוזמה ממשלתית היא דבר שטוב לציבור כי יזמי הנדלן מחויבים לשורת הרווח ולעולם לא יבנו בכוונת תחילה עודפי דירות!סגור
-
45.במקום לקצר הליכים מסורבלים כחלון מסבך אותןהכחלוניזים הפופוליסט 23/08/2016 10:14הגב לתגובה זו3 6מישהו יודע כמה זמן לוקח לקבל היתר להרחבת מרפסת בישראל? ובכן בעיר מודיעין היתר להרחבת מרפסות ארך למעלה משנתיים? למה? כי הוועדה המקומית החליטה לבקש שעל הבקשה יחתום... "המהנדס שהיה של הבניין המקורי", למה? ככה!! ואולי הוועדה חשבה שמחובתה לספק למהנדס המסכן תעסוקה? ואז לאחר עירעור שנמשך כמעט חצי שנה ירדה הוועדה מבקשתה המופרכת שעל גבול השחיתות. למה וועדה מקומית מרשה לעצמה לעכב בנייה כחצי שנה? אתם יודעים למה? התשובה היא פשוטה בתכלית: "כי היא יכולה" כי היא כוחנית ולא מחשבנת לאף אחד, כי חבריה יהירים, שמנים, חסרי רגש שטובת הציבור וזמנו לא חשובה להם. האם בזה הכחלון מטפל? לא ולא, זה קליפת השום בעיניו, להסית נגד בעלי דירות ולהפוך אותם לאוייב הציבור זו המומחיות של הכחלוניזיםסגור
-
מה הכשר בין שר האוצר לדרישות של עיריית מודיעין? (ל"ת)מממ 23/08/2016 12:32הגב לתגובה זו1 0סגור
-
44.מס על דירהריקי 23/08/2016 10:11הגב לתגובה זו7 2עידו חג'ג' אתה אומר לשר האוצר כחלון, לא יעזור לך המחירים לא יירדו, מכיוון ששר האוצר לא אמור להמציא מיסים שונים ומשונים, אלא לגבות מס רווחים על דירות, כמו על כל דבר אחר 25% אז השקעה על דירה לא תהיה עדיפה על השקעות אחרות ומחירי הדירות יירדו.סגור
-
43.יתכן וחגג צודקצח 23/08/2016 10:10הגב לתגובה זו1 6אבל גם הוא בעל אינטרסים לא אוביקטיבים .סגור
-
42.הם צוחקים עלינו הם מתייחסים אלינו כלקוחות שבויים ולא אזהם צוחקים עלינו הם מ 23/08/2016 10:10הגב לתגובה זו11 2הם צוחקים עלינו הם מתייחסים אלינו כלקוחות שבויים ולא אזרחים הם משחקים בנו אנחנו סך הכל כלים בלוח השחמט שלהם רק ביחד נוכל לשנות לא קונים דירות במחיר מופקע!!! הצטרפו למחאה חפשו אותנו בפייסבוק: המחאה הגדולה-יחד נוריד את מחירי הדיורסגור
-
41.שכר דירה ב 5 חדרים נמצא במגמת ירידה כבר שנה וחצי, סימןהלשכה לסטטיסטיקה 23/08/2016 10:09הגב לתגובה זו15 2מובהק שההיצע מספק ואין צורך בקבלנים שיעשו טובות יותרסגור
-
40.כתבה מעולה ישר ולעניין הכלכלה תהרס אם יאשרו מס דירה 3 (ל"ת)כל הכבוד חגג 23/08/2016 10:09הגב לתגובה זו2 9סגור
-
39.חגג זהו הכסף שיגע אותך לגמרי. גולםקליינט חגג 23/08/2016 10:08הגב לתגובה זו12 2עבד כי ימלוך זה חגג. בקרוב הנפילה שלוסגור
-
38.הצעת ייעול למגדלי העגבניותמגדל עגבניות 23/08/2016 10:06הגב לתגובה זו9 1תפסיקו לגדל עגבניות ומחירי העגבניות יטוסוסגור
-
37.הצעת ייעול למגדלי הבטטותמגדל בטטות 23/08/2016 10:05הגב לתגובה זו9 1תפסיקו לגדל בטטות ומחירי הבטטות יטוסוסגור
-
אנלוגייה טיפשיתחמור גרם 23/08/2016 13:15הגב לתגובה זו0 2אתה מבין ? אם לא יוכלו בטטה יוכלו גזר אם לא גזר פלפל אם לא פלפל חומוס אם לא חומוס תפוחי אדמה אבל בלי דירות אין איפה לגור זה לא שבלי דירה תגור באהל טוב מעטים כן יגורו באהלסגור
-
36.הצעת ייעול למגדלי המלפפוניםמגדל מלפפונים 23/08/2016 10:04הגב לתגובה זו17 1תפסיקו לגדל מלפפונים ומחירי המלפפונים יטוסוסגור
-
35.חגג חגגיניב 23/08/2016 10:03הגב לתגובה זו7 1חג'ג חגג על חשבוננו כמה שנים עם מחלירים לא שפויים בקרוב תחזור לקרקע המציאות מה קרה לא מספיק לך כסף הגיע הזמן לשחרר דירות זולות לזוגות הצעירים כי המדינה שבורה מהמחירים שלכםסגור
-
34.ב-8 השנים האחרונות כשמחירי הדירות טסו 100%שוקי 23/08/2016 10:02הגב לתגובה זו18 1האם ראיתם איזה קבלן שמתראיין ומזהיר את הציבור שמחירי הדיור ימשיכו לעלות? ממש לא. לא היה להם זמן להתראיין הם היו עסוקים במכירת דירות והם ממש לא רצו להזהיר את הציבור שמחירי הדיור ימשיכו לעלות כי ככל שהמחירים עלו יותר כך הם הרוויחו יותר והנה לפתע כל שני וחמישי קבלן אינטרסנט אחר מזהיר את הציבור שהמחירים בדרך למעלה...חומר למחשבה :-)סגור
-
33.חג'ג' ממליץ לך על כדור נגד לחץהרופא המשפחתי 23/08/2016 10:00הגב לתגובה זו14 1הפנים שלך משדרות לחץ יא נוכל בן נוכלסגור
-
32.בלי לקרוא את הכתבה אני יודע שהיא שווה לתחת !!! (ל"ת)pshay 23/08/2016 09:59הגב לתגובה זו16 1סגור
-
31.לפי ה"כלכלן" חג'ג', מיתון כבד ואבטלה יגרמו לעליה במחיר? (ל"ת)פשש התרשמתי 23/08/2016 09:58הגב לתגובה זו18 2סגור
-
מיתון יגרום למפולת במחירי הדיור אבל בד"כ הסדר הפוךמפולת תגרום למיתון 23/08/2016 11:25הגב לתגובה זו3 0בכל מצב במיתון מצבנו יהיה גרוע יותר מאשר בעליית מחירי הדיור.סגור
-
חחחחחחחחחח גדול אחי קבל ביג לייק (ל"ת)אוהב אנשים שנונים 23/08/2016 10:10הגב לתגובה זו5 1סגור
-
30."קבלנים יפסיקו לבנות" פחחחחחחחחחחחחחחחחמשתגע מטמבלים 23/08/2016 09:53הגב לתגובה זו17 1מעניין שהמדינות שמפיקות נפט לא שמעו על הפטנט הזה. לפי התיאוריה המטופשת הזו ברגע שמחיר חבית נפט ירד מ-120$ כל המדינות שמפיקות נפט היו פשוט אמורות להפסיק לשאוב נפט ואז המחירים היו טסים למעלה ועובדה שהם לא הפסיקו לשאוב נפט למרות שהמחיר קרס עד 30$ אז כנראה שהתיאוריה של חג'ג' היא תיאוריה מפגרת.סגור
-
29.מדהים הלחץ הזה שלהקבלניםיאיר 23/08/2016 09:51הגב לתגובה זו15 1חחחחסגור
-
28.חג'ג' זה עוד חרא קטן שרוצה להמשיך לרמות עם שלם (ל"ת)יעקב 23/08/2016 09:48הגב לתגובה זו15 3סגור
-
27.חג'ג' תתחיל ללמוד את המילים של השירהמשורר 23/08/2016 09:47הגב לתגובה זו19 3ולפעמים...החגיגה נגמרת...כיבוי אורות...סגור
-
חג'ג..עוד קבלן שמדבר מתוך פוזיצייה !! הסוף לבועה !! (ל"ת)חחחח 23/08/2016 10:00הגב לתגובה זו13 2סגור
-
26.ממש בא לפהקאחד 23/08/2016 09:46הגב לתגובה זו15 2עוד פעם שמים כתבה של אינטרסנטיעם למינהם מה רציתם שהמתפרנסים מהשוק יגידו?!. המחירים בדרך למטה כי היעצע הדירות למכירה יגדל. מחירי השכ"ד לא יעלו כי משוואת היצע-ביקוש בשוק השכירות לא תשתנה.סגור
-
25.צודק בהחלט אף שוכר לא ישלם קנס על דירה שלאיציק 23/08/2016 09:46הגב לתגובה זו3 11את הקנס ישלמו השוכריםסגור
-
למה ששוכר ישלםא 23/08/2016 09:57הגב לתגובה זו11 3רוב המשכירים הם בעלי פחות מ 3 דירות לכן אם משכיר עם 3 דירות יעלה שכר דירה ב20-30% הוא ימצא את עצמו עם 0 ש"ח כל חודש + מס שצריך לשלם לא כל כך מהר זה יגולגל לשוכרסגור
-
24.אינטרסנט שרוצה לשמר מחירים גבוהים.אזרח 23/08/2016 09:44הגב לתגובה זו14 2נהפכנו להיות מדינה שרוב ההון של הציבור מושקע בנדל״ן ונטילת משכנתאות.מתכון למשבר כלכלי ברגע שהריבית תעלה.לא נשארו אפקי השקעה.הרסו את הבורסה.אין איזונים בתחום המיסים על השקעות.סגור
-
מס על דירה 3לב 23/08/2016 16:05הגב לתגובה זו1 0צודק 24 הרסו את הבורסה בשיטתיות הטילו מס על רווחים 25 אחוז כשאין כמעט רווחים והכסף רק מפסיד . אז איפה להשקיע את הכסף מעבודה מהבוקר עד הערב. כשגם השכר ממוסה. השקיעו בדירות שנתנו קצת תקוה למשקיעים. תורידו את המיסוי ל 10 אחוז בבורסה אולי משקיעים יחזרו לשם ויקנו פחות דירות להשקעהסגור
-
23.בלה בלה בלה (ל"ת)בלה 23/08/2016 09:44הגב לתגובה זו8 1סגור
-
22.אני המום!נדל"ני טוב 23/08/2016 09:43הגב לתגובה זו14 1יזם נדל"ן מתנגד למאמצים להורדת המחירים? סנסציה!סגור
-
21.סבבה חג'ג'...אם זה נכון אז אתה הולך להרוויח יותררועי 23/08/2016 09:42הגב לתגובה זו21 1אז למה אתה נשמע לי עצבני ולחוץ? חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחסגור
-
20.פשוט מגוחך...אסף 23/08/2016 09:42הגב לתגובה זו12 1חג'ג' מנסה בכל כוחו לשמור על הקופון השמן שגוזר על חשבון הקונים. הקבלנים מפחדים שהחגיגה תיגמר. פשוט בושה!סגור
-
19.יש לכם את זה ביותר אינטרסנטי? (ל"ת)שונא אינטרסנטים 23/08/2016 09:40הגב לתגובה זו11 1סגור
-
18.יאללה חפרתםניר 23/08/2016 09:40הגב לתגובה זו12 2כל יום מביאים יזם/קבלן/שמאי ועוד מהעושקים במלאכה שמסבירים כמה זה רע לנו שיטילו עליהם מס. אולי במקום זה תביאו כל יום זוג צעיר חסר דירה שיספר כמה זה רע למשק שאין לו יכולת לקנות דירה. אני מבטיח לכם שתשמעו פי 10 יותר סיבותסגור
-
17.זה טוב לחגג שהמחירים יעלו. למה הוא מתלונן..מענין (ל"ת)יוסי 23/08/2016 09:39הגב לתגובה זו13 1סגור
-
16.חחחח זה ש70% מהצמיחה במשק זהרק 23/08/2016 09:38הגב לתגובה זו17 1מנדלן רק מראה לכם כמה שאר המשק התייבש וכמה אנו קרובים לקצה גבול יכולת המימון מה שיאלץ אנשים להתחיל ולחתוך בהוצאות דרסטית וזה ישלח את כל המשק למיתון ויפיל את מחירי הדיור. אני קורא לכחלון לבטל מס דירה 3 ובמקום להשוות את המס שכירות למס על הבורסה ,25% מהשקל הראשון , בנוסף ובמקביל להשיק חוזה שכירות ממשלתי שרק לפיו אפשר לפעול, בנוסף הקמת רשות אכיפה בדומה לרשות ניע .סגור
-
15.יש דרכים יותר אפקטיביות לטפל במסגיל 23/08/2016 09:38הגב לתגובה זו6 1הדרך הנכונה היא חובת דיווח לכל מי שיש יותר מדירה בתא המשפחתי ומיסוי זהה לרווחי הון עם אפשרות קיזוז מול רווחי הון ושוכר שגם משכיר.הפשטות והאיזון תביא לשפיות יותר טובהסגור
-
14.אינטרסיםTheNozik 23/08/2016 09:37הגב לתגובה זו11 1עוד אינטרסנט!!!!!!!!!!!!!!!!!!סגור
-
13.לי יש הסבר אחרגיל 23/08/2016 09:35הגב לתגובה זו13 2המס פוגע בי היזם ולכן אני נגדסגור
-
לא צריך 3גדי 23/08/2016 09:40הגב לתגובה זו1 0אחד מספיקהערבים בונים וילה ב250000 וזה מספיק טובסגור
-
12.בלי להתבלבלאבי 23/08/2016 09:35הגב לתגובה זו10 0כל סטודנט שנה א יודע כי גם הקטנת הביקוש מורידה מחירים כך זה קורה בכל מקום בעולם במיוחד כשהמחירים עולים ועולים וכך זה יקרה בישראל גם בלי כחלון.סגור
-
11.דמעות תנין ולא יותר מכך!!!!007 23/08/2016 09:34הגב לתגובה זו13 4כך גם מדבר "הקוזק" שנגזלסגור
-
10.התשובה האמיתית היא במבחן התוצאה ובינתיים כחלון נכשל.יש ר א לי 23/08/2016 09:34הגב לתגובה זו15 2ואביגדור שלו מפטפט שטויות בלי סוף עם הבטחות חסרות כיסוי, ההברקה האחרונה של היו"ר אביגדור היתה לקונים תתמקחו, חחח, בשביל הצעה שכזו לא צריך אותך, תתפטר כמו שהבטחת כי מחירי הדיור רק עלו מאז שאתה וכחלון בתפקיד.סגור
-
9.כחלון. תפיל כבר את כל החזירים האלה. (ל"ת)מני 23/08/2016 09:33הגב לתגובה זו11 7סגור
-
8.כחלון אתה בדיחה של אדםחברים 23/08/2016 09:33הגב לתגובה זו13 13כחלון כשלון חורץ.רק העלאת ריבית תעזור אולם כחלון זה בדיחת הדור בקדציה הבאה הוא עף הבייתה הליצן.סגור
-
7.אינטרסנט, עכשיו אני בטוח שכחלון צודק!! עידו בלחץ היסטרי (ל"ת)אבנר 23/08/2016 09:30הגב לתגובה זו14 5סגור
-
6.אם דמי שכירות יעלו ,יותר אנשים יקנו דירות השקעהמשה 23/08/2016 09:30הגב לתגובה זו9 8וזה יעלה מחירסגור
-
ממש תגובה חכמה.אנונימוס 23/08/2016 10:09הגב לתגובה זו6 3שאפו איך חשבת על זה? אז בעצם אתה צופה עליית מחירים ועוד מעט דירת 4 חדרים בפריפריה תעלה 5 מליון עם משכורת חציונית של 6700, נשמע תיאריה מעניינת, אתה יכול להרחיב עליה וגם להסביר בעצם מה חזונך? בעצם הדור החדש הולך להיות עבד והדור הוותיק יהיה בעל כל הדירות שיהיו במשק, ממש מזכירים את תקופת סוחרי העבדים רק במודרני יותר עם דירות. לדעתי המדינה לא צריכה להטיל עליכם מס כדי שתוכלו לקנות דירות ביותר קלות ואז ככה תמשיכו לעלות מחירים כי עכשיו יש סיכוי קלוש שאולי איזה צעיר שעוזרים לו ההורים יוכל לקנות דירה וזה לא טוב לכם.סגור
-
5.ביזאבי 23/08/2016 09:29הגב לתגובה זו0 0עכעעסגור
-
4.צודק מאה אחוז,שר האוצר אפס,מעלים לי את השכירות ב-700 ש"מעלים לי את השכירות 23/08/2016 09:26הגב לתגובה זו7 17עוד לא נכנס החוק, וכבר הבעל בית שלי הודיע שהוא מעלה לי ב-700 ש"ח לפחות, אין לי מאיפה, לא יודע מה לעשות...סגור
-
3.מצעד החזירים נמשךיונתן הקטן 23/08/2016 09:26הגב לתגובה זו16 5חגג בפעם הבאה שיקראו לי למילואים אתה והחברים החזירים שלך תלכו. סולידריות ישראל 2016סגור
-
2.לא נמאס לכם לראיין אינטרסנטיםיניב 23/08/2016 09:24הגב לתגובה זו30 8אין שום משמעות למה שהוא אומר. יזם נדלן, אם תגידו לו שהיום יהיה חם, הוא יסביר לכם איך זה יגרום לעליה במחירי הדיור.סגור
-
1.תשובה אוטמטית של הקבלחזירים לכל מה שלא יעשו או יגידוא.מ 23/08/2016 09:22הגב לתגובה זו25 9או ינסו לעשות כנגד העלאות המחירים שהם ופושעי בנק ישראל גרמו להן.סגור