הטייסים הם המפסידים הגדולים במלחמה מול אל על - ואלו הסיבות לכך
השביתה באל על טרם הסתיימה אבל כבר אפשר להצביע על כך שיש מפסידים ברורים, הטייסים. כלל ראשון בסכסוך יחסי עבודה הוא לבדוק מה התחמושת שיש לך כשאתה יוצא למלחמה, באילו כלים תתחיל ומה תזרוק כאשר המשבר יתעצם. הטייסים הפסידו את המערכה כי לא היה להם ביד אף קלף, שלא לדבר על שום קלף מנצח.
בעניין השכר, אי אפשר לקבל רוח גבית מהציבור כאשר אתה מרוויח שכר עתק שעשוי להגיע לפי עשרה מהשכר הממוצע במשק. אהדה ציבורית תינתן לכאלה שמרוויחים מעט ומתקשים לסיים את החודש. הציבור לא מוכן להזדהות עם ארגון עובדים שבו השכר הממוצע החודשי נושק ל-90,000 אלף. ברגע שהציבור קורא שטייס שמקבל סכום כה גבוה הוא כועס. עבורו זו אינה שביתה על הלחם והחמאה אלא על מותרות, על פסגת השמנת, ולכן אין אפשרות שיזדהה איתה.
כמו כן, כלי השביתה עשוי להיות יעיל כאשר אין למקבל השירות אלטרנטיבה. במקום שבו השמיים פתוחים ויש עשרות חברות תעופה שטסות לארץ, השביתה ככלי מאבדת מכוחה. אילו מונופול כמו רכבת ישראל או רשות שדות התעופה היה שובת סביר להניח שהשביתה הייתה מסתיימת מהר עם הישגים לעובדים. הפגיעה היא במספר מועט יחסי של לקוחות, מה שמקשה על שביתה כזו לצבור תאוצה. כאן יש חלופות, בטח בתקופת החורף, ואפשר להסתדר עם שביתה של כמה מטוסי אל על.
על לוחמה פסיכולוגית ומוסר
מנכ"ל אל על השכיל להכין את המאבק עם כלים רבים אותם השליך למערכה. כל יום התפרסמו נתונים חדשים על הטייסים, מרביתם מקוממים מאד. על הטסות בני משפחה במחלקת עסקים במקום נוסעים בתשלום, דיווח שאינו אמת על שעות עבודה ועוד. מרבית הנושאים הם על גב הנוסעים, מה שקומם אותם כנגד הטייסים. מנגד, הטייסים שלחו למערכה איש אחד, יו"ר הוועד, שבשלל הראיונות שהעניק התגלה כיהיר שהתקשה להסביר את עמדות הטייסים. טוב היו עושים אילו היו שולחים למערכה טייסים צעירים בוגרי חיל האוויר שרק סיימו את שירותם. כאלו שמרוויחים הרבה פחות ולא נגועים עדיין באותן שיטות פסולות כמו הטייסים הוותיקים.
עניין המוסר הוא אולי העניין החשוב ביותר. הציבור לא יכול לסלוח לאלו שנוהגים באמצעים שאינם מוסריים. כאשר טיסה לניו יורק מתארכת בשעה על מנת לנפח את משכורת הטייסים, יש אצל הציבור, שמרביתו לקוחות אל על, תחושת מיאוס קשה. זו פגיעה בקודש הקודשים של הנוסע - להגיע ליעד באופן בטוח והמהיר ביותר. כאשר טייס מודיע שהוא אינו כשיר על מנת לאפשר להזעיק אחר ולקבל על כך תוספת של 230%, יש אצל הציבור תחושת חמיצות קשה. זו אינה קומבינה, זו רמאות. כאשר טייס רוצה לפצל טיסה ולא מוכן להחזיר את המטוס ארצה ולא די בכך, הוא מבקש לטוס במחלקת עסקים על חשבון הנוסעים, אין שום סיכוי שמישהו יזדהה עם דרישה כזו. כאשר טייס אינו כשיר לעבודה 18 יום בשנה למול ממוצע של 4 ימי מחלה במשק, אתה, כאחד שחולה בממוצע ארבעה ימים בשנה, לא מוכן להזדהות עם אותם הטייסים.
כאשר כל הקלפים נגדך מוטב שתשב בחדר סגור ותנסה לשפר את התנאים בשקט, העיקר שהנושא לא יקבל פומביות. לא כך עשו טייסי אל על, ולכן הם יפסידו את המאבק הזה.
הכותב הינו סמנכ"ל חברת הנסיעות איסתא
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
56.נכון גם לח חשמל, רשות ש תעופה, תאגדי מים, נמלים וכו..oudi535 03/12/2016 16:05הגב לתגובה זו0 0רק ששם יש מונופול, והחזירות חוגגת. אף אחד לא מנסה לתקן את השחיתות הציבורית הזאת. מדינה שהפכה שחיתות למקצוע מכובד..סגור
-
55.הטייסים צריכים להיות מושעיםאפי 03/12/2016 08:12הגב לתגובה זו0 0אם כל שעשו נכון,זו ממש גניבה שדינה אחת השעיה,פיטורים. רק ככה אפשר יהיה להבריא את החברהסגור
-
54.כבר שנים לא אל על- בדיוק מהסיבות הנל (ל"ת)ענת 02/12/2016 22:37הגב לתגובה זו0 0סגור
-
53.רואים שאתה משומןרוני 01/12/2016 13:23הגב לתגובה זו1 1האובייקטיביות ממך והלאה. למי מלקק? לתמי מוזס או רני רהב?סגור
-
52.יש לך אינטרס, אבל ברור שהם גנבים (ל"ת)טוב טוב 01/12/2016 01:03הגב לתגובה זו2 0סגור
- טען עוד
-
51.וראה איזה פלא הטייסים קיבלו כל מה שהם רצויוסי 30/11/2016 15:27הגב לתגובה זו2 1או שיש דברים שאנחנו לא יודעיםסגור
-
50.אתמול הזמנתי כרטיסי טיסה לארה"ב וברור שלא בחרתי אל על. (ל"ת)אמנון 30/11/2016 08:11הגב לתגובה זו3 0סגור
-
49.כבר שנים שלא טס, לא טס אלעלאבי לא טס 30/11/2016 04:27הגב לתגובה זו0 0תנו סיבה אחת טובה לטוס עם אל על, ובלי להגיד, חברה ישראלית כחול לבן.... טייסים שלנו... . שמנת הארץ. .. לא רוצה נקודה.סגור
-
48.טיסי אלעל חבורת חתולים שמנים ומפונקים - פשע נגד הנוסעים (ל"ת)אבי - נוסע מתמיד 29/11/2016 15:16הגב לתגובה זו3 1סגור
-
47.חרטוט של יחסי ציבור (ל"ת)דליה 29/11/2016 12:11הגב לתגובה זו2 1סגור
-
46.שקר וכזב!טל דויטש ננר 29/11/2016 12:03הגב לתגובה זו3 3חבל שאתה לא כותב את האמת לאמיתה! הטייסים ל א יצאו לשום מאבק! אלא ההנהלה, ומוזר - מיד אחרי החגים!!!!! אם באמת תרצה לכתוב משהו שהוא נכון, תפנה אלי!!!!!סגור
-
45.לטווח הארוך המותג יתחזקיוסי 29/11/2016 08:58הגב לתגובה זו4 2הציבור יבין שבהנהלה יושב מישהו (אני אפילו לא יודע את שמו וזה לא רלוונטי) שלא מוכן לשחק את הקומבינה והרמאות המקובלת במזרח התיכון, ודורש לקבל מוסר עבודה יושרה ומיקצועיות ולטווח הארוך המהלך יוכיח את עצמו, זה הזמן להכניס את אל על לתיק. דרך אגב לאחר סיום הסיכסוך גם הטייסים יבינו שכללי המשחק ישתנו ולתמיד.סגור
-
44.גם אתה משומן?נוסע פלטינום 29/11/2016 08:48הגב לתגובה זו3 1רונן על פניו נראה שגם אתה נמנה עם באי החצר של רני רהב... תגיד, גם לך שיילמו? כמה? או שמא שימנו אותך בדרכים אחרות?... אתה רוצה שנדבר על המשכורת שלך? על הקופונים השמנים שאתה גוזר גם מאיתנו הנוסעים וגם מחברות התעופה? למה לך לנפנף בנתונים לא בדוקים שמישהו דחף לך דרך... אולי תבדוק את הנתונים לפני שאתה מפרסם למרות שקיבלת במה חופשית לכתוב את השטויות שלך? אגב, תחשוב טוב... האם המאבק של הטייסים בהמהלת ובבעלים המושחתים באמת יוכרע לפי געת הקהל? או לפי דעתך? או שמא על ידי קלפים שאתה בכלל לא מכיר? אולי יש להם כאלה? ועוד אגב - איפה שמעת על אירגון שמנסה להילחם בעובדיו הטובים ביותר דרך תקשורת משומנת היטב? הרי הטייסים הן אחת הסיבות העיקריות שאנחנו בוחרים בחברת אלעל. אז מי באמת מפסיד מהמלחמה התקשורתית המגעילה? הטייסים,הדיילים וצוותי קרקע המיומנים-זה הטוב שאנחנו מקבלים באלעל. כל השאר-המטוסים הישנים, מערכת הבידור משנות ה 70 המוקדמות, האוכל של שגב שבעיקר עושה לי צרבת, מלאי החלפים במחסני התחזוקה. כל אותם גורמים שלטייסים המושחתים אין בהם יד ורגל (זוכר למי יש?) - הכל,כל השאר, נראה כמו פח. אז מי מפסיד?סגור
-
43.צודק. נגמרו שנות ה70. אין תלות בהם. (ל"ת)העצבני 29/11/2016 06:49הגב לתגובה זו4 1סגור
-
42.מנכל שהורס את הנכס העיקרי של החברה צריך ללכת הביתה (ל"ת)מימון 29/11/2016 04:48הגב לתגובה זו2 6סגור
-
הנכס העיקרי של החברה הוא אמון הציבור, לא הטייסיםדור 29/11/2016 11:08הגב לתגובה זו7 2כל הופעה של יו"ר ועד הטייסים בתקשורת דוחה ומקוממת את הציבור, יהירות וכוחנות כזאת לא מפנים אפילו כלפי אויב שלא לדבר על החברה שממנה אתה מתפרנס והציבור שהיא משרתתסגור
-
41.בריוניםישי 28/11/2016 10:44הגב לתגובה זו10 2טוב שזה הסתיים,עבור הנוסעים ועבור החברה.נקווה שישכילו להחליף כמה שיותר טייסיםסגור
-
40.טייסי אל על סחבו 300 נוסעים במטוס ל 40- 60 דקות נוספותיש ר א לי 28/11/2016 09:03הגב לתגובה זו15 2רק כדי ששני הפוצים בקוקפיט יקבלו תוספת שכר. ככה זה התנהל שנים וההנהלה ידעה. זה מקומם.סגור
-
לא ידעתי שהם עושים את זה החולרות, לא אטוס איתם יותראחד 28/11/2016 09:20הגב לתגובה זו11 2רק בגלל זה לא אטוס איתם יותר אם יהיו לי ברירות אחרותסגור
-
39.המפסידים הגדולים הם הנוסעיםאחד 28/11/2016 07:58הגב לתגובה זו7 5ההנהלה והטייסים גורפים לכיסם סכומי עתק. אילו שני הצדדים היו מסתפקים במשכורות סבירות יותר היה אפשר לשפר את תנאי הטיסה, מושבים נוחים יותר, מערכות בידור ביותר מטוסים, לשפר את התחזוקה.סגור
-
38.טייסים חדשיםאלה 28/11/2016 07:43הגב לתגובה זו8 5צריך לגייס טייסים חדשים תחת אלו שמתנהגים באופן כה פסולסגור
-
ואני דווקא חושב שצריך הנהלה חדשה, שלא מפיצה שקרים (ל"ת)עובד אלעל 28/11/2016 08:22הגב לתגובה זו7 9סגור
-
37.הכתב צודק אבל גם טועהאני 28/11/2016 07:28הגב לתגובה זו12 6מסכים עם הכתב שחושב שהטייסים לא ניהלו את המאבק הזה נכון. אני מסכים גם שהם לא זכו לאהדה בקרב הציבור וגם על כך שההנהלה ניהלה את הסכסוך נכון יותר. עם זאת, טעה הכתב בכך שלא הבין (או לא ציין) את זה שההנהלה היא זו שנתנה פומביות לסכסוך בכך שהחליטה לא להוציא טיסות עם טייסים "ממלאי מקום" המוכנים לטוס לכיוון אחד בלבד. אם זה היה תלוי בטייסים, המאבק היה נשאר "סמוי". בכך למעשה פגעה בהכנסות הטייסים באופן ישיר, ובאמצעות יחצנות נכונה, פגעה בלגיטימיות של מאבק הטייסים. אני מקווה שבזמן כתיבת שורות אלו הסכסוך מגיע לקיצו ושהחברה תוכל לשוב לטוס כסדרה. ולמקטרגים נגד החברה באופן אוטומטי אומר שזו אמנם לא חברת התעופה הטובה בעולם, אבל כמי שטס איתם הרבה לאחרונה (במחלקת תיירים רגילה) אני מרוצה מרמת השירות שאני מקבל.סגור
-
36.כתבה אמיתית ומדוייקתאלי 28/11/2016 06:07הגב לתגובה זו8 4מחזיקים את הנוסעים בני ערובהסגור
-
35.ככה זה שרני רהב במערכהאורי 28/11/2016 05:42הגב לתגובה זו10 3כנראה עוד כתבת מטעם מבית היוצר של היחצ"ן של אלעל מר רני רהב גיבוב של שטויות לא נכונות ובחלקן אף שקריות.מי שצרך להעיף מהחברה זה את הנהלת הכושלים האלה ובראשה המנכ"ל ה"משכיל".חבורה של אוכלי לחם חסד במיליונים כל חודש שלא מייצרת ולו שקל אחד.הכוונה בכל הכתבות האלה היא לשסות את הציבור בטייסים המעולים של אלעל שרובנו בוחרים לטוס אלעל בזכותם.לא תצליחו אפסים אלה מיטב בנינו ועליהם אנחנו סומכים לא עליכם הנהלה חזירית.סגור
-
הוכחת את טענת ה״אני ואפסי״ וכל היתר סתם מפריעים... (ל"ת)לייבא טייסים 28/11/2016 13:09הגב לתגובה זו4 1סגור
-
34.רק כשקראתי מי הכותב בבנתי את השטויותמשהוא כתב... (ל"ת)טייס אלעל 28/11/2016 01:56הגב לתגובה זו6 5סגור
-
33.לך תאכל את הכובע! הטייסים קיבלו את מה שהם דרשו!! (ל"ת)יואב 28/11/2016 01:49הגב לתגובה זו4 5סגור
-
על גבי. מהיום אתם סמל לסחטנות ושחצנות.יש. עוד חברות. (ל"ת)מלח הארץ? אולי פעם.. 28/11/2016 13:16הגב לתגובה זו5 4סגור
-
32.תאבי בצע אתם לו חושבים על בטיחות הנוסעיםחיים 28/11/2016 00:37הגב לתגובה זו7 6ככול שטסים יותר הסיכון גדל בהתאם.ניתן להוכיח זואת בהשוואה לחברות זרות ואם כן עליהם לתת את הדין כולל המנכ"ל שאפשר את ההתנהלות הניפשעתסגור
-
31.לרגע חשבתי שמדובר בעיתונאיאפרת 27/11/2016 23:14הגב לתגובה זו6 6איזה גיבוב של שטויות וחוסר התמצאות מקצועי בפרטי סכסוך העבודה. חזרת מאתונה עם תובנות? מצטערת בשבילך שלא נתנו לך לפחות לשים לוגו של איסתא. היית מרוויח מזה משהו.סגור
-
30.יש לך טעות גדולהמנחם 27/11/2016 23:13הגב לתגובה זו9 3מר קרסו, הטעות הגדולה היא בהבנת שדה המערכה. אחד הנכסים הגדולים של חברת אלעל כל השנים היו הטייסים. זה והבטחון מה שמוכר כרטיסים, לא מימון וגם לא תמי בורוביץ. מי שמשמיץ בציבור את אחד הנכסים החשובים שלו עושה טעות קשה, כי לציבור לא משנה מי כאן צודק וומי לא, בכל מקרה החברה היא זו שמפסידה. היא מפסידה מוניטין ומפסידה לקוחות. הדבר הגרוע ביותר הוא שהחברה מפסידה כסף והרבה. היא מפסידה ביטולים, מפסידה הזמנות ומפסידה את אמון הציבור. אף אחד לא קונה כרטיס אצל טייס, כל אחד קונה כרטיס אצל אלעל ואת זה אלעל מפסידה. מי שיצא בלי תחמושת והימר בגדול זה דווקא המנכל. למנכל אין אורך נשימה כדי להיאבק, כי ברגע שיתברר לו גודל הבור שהוא יוצר במכירות לחודשים הקרובים הוא יאלץ להתקפל ומהר! את המשא ומתן צריך לסגור בחדר ולא בעיתון. זה שהמנכל בחר לנהל את המערכה הזו בעיתונות זו טעות שלו וזה יעלה לו הרבה מאד כסף, שלא לדבר על ירידת המנייה בעשרים אחוז בימים האחרונים. בקיצור, כתבת שטויות.סגור
-
טוב שהסכסוך הסתיים (ל"ת)ישי 28/11/2016 10:50הגב לתגובה זו1 1סגור
-
29.התקשורת מציגה שקרים שמפיץ המנכלעדי 27/11/2016 23:07הגב לתגובה זו5 4ברור שכנגד עובדה זו אין מה לעשות. הנהלת אל על לא בחלה בשום אמצעי ומכרה את עובדיהסגור
-
28.פרטים לא מדויקיםישראלית 27/11/2016 22:39הגב לתגובה זו13 5כדאי שהכותב ייבדוק את אמיתות הנתונים. כדאי שאנשים יזכרו שזו חברה פרטית ולא ממשלתית ואם מנהליה ובעלי השליטה לוקחים לכיסם את כל הרווח מבלי להשקיע בציוד ובעובדים !אין להם זכות קיום. ביזיון.סגור
-
27.הדבר האחרון שהמנכ״ל עשה זה ״להשכיל״לחשוב לפני שכותבים 27/11/2016 22:11הגב לתגובה זו15 5מה הטייסים הפסידו? את שמם הטוב בציבור? למי אכפת? להם בטח לא, המנכ״ל לעומת זאת פגע בתדמית החברה ובמותג... המשכורת שלהם לא נקבעת על ידי הציבור, זאת חברה פרטית... אין להם כוח? הם יכולים להשבית את החברה בכל רגע נתון. יש תחליף? אז לפי שיטתך התחליף לרכבת הוא אוטובוס... הציבור לא יסלח ולא יזדהה עם הטייס ולכן לא יקנה כרטיס? זה נזק לחברה לא למשכורת של הטייס... בקיצור, כתבת המון שטויות שרק מדגישות כמה נזק עשתה הנהלת החברה והמנכ״ל כשהחליטו לנהל מו״מ על משכורת של אוכלוסיה אחת בחברה בצורה ציבורית ומטונפת, אני מקווה בשביל איסתא שאתה לא לוקח שם החלטות חשובות...סגור
-
26.כמה טיפשות בכתבה אחת?אילן 27/11/2016 22:09הגב לתגובה זו16 9לו מטרת הטייסים היתה לזכות באהדת הציבור, רונן קרסו, הרי אתה צודק. נדמה לי שזו אינה מטרה שלהם. או שאתה טיפש, אבל ממש, או שאתה נגוע באינטרס חזק שאינו לצד הטייסים. דעתי הפרטית היא שאתה שניהם.סגור
-
25.ניתוח מדויק. טייסים חמדנים. (ל"ת)נוסע. לשעבר. 27/11/2016 22:07הגב לתגובה זו14 12סגור
-
24.הכל בגלל רהבמורי 27/11/2016 21:36הגב לתגובה זו12 1יחצן שמעודד השמצה של עובדים, נכשל כשלון חרוץ על דעת הקהלסגור
-
23.הנהלה משמיצה עובדיהדן 27/11/2016 21:35הגב לתגובה זו12 3מה חשבו? שישמיצו את העובדים ומישהו ירצה לטוס איתם?סגור
-
22.ההנהלה היא המפסידהסער 27/11/2016 21:33הגב לתגובה זו16 4ההנהלה שדאגה להשמיץ את הטייסים היא שתיפגע. נראה איזה בונוס יקבל המנכל בשנה הבאהסגור
-
21.זה לא 230 אחוז זה שעתיים וחצי פיצוירני רהב 27/11/2016 21:29הגב לתגובה זו8 1כרגיל קשקוש בלבושסגור
-
20.אם לא הייתי משלם לך לא הייתי מאמין (ל"ת)רני רהב 27/11/2016 21:27הגב לתגובה זו11 0סגור
-
19.כנראה שהכותב לא מבין הרבה.. (ל"ת)ד 27/11/2016 21:09הגב לתגובה זו11 2סגור
-
18.דיילים מרווחים פחות משכר ממוצע במשק (ל"ת)דון קישוט 27/11/2016 21:05הגב לתגובה זו11 1סגור
-
17.אל על היחידה בעולם שמנסה לטוס מעבר ליכולת שלה ומשבצתרק החברה אשמה 27/11/2016 20:20הגב לתגובה זו18 220% טיסות לא מאוישות בתקווה לאיישםסגור
-
16.400000ש"ח בחודש+פנסיה צבאית (ל"ת)כמה המנכל מרוויח? 27/11/2016 20:18הגב לתגובה זו16 1סגור
-
15.נראה שתאוות הבצע של הטייסים עלתה כשהחברה התחילה להרויחמסכים עם כל מילה 27/11/2016 19:56הגב לתגובה זו8 8עד לפני כמה שנים אל על הייתה חברה מדממת, בעייתית, והפסדית ברוב שנות עבודתה. בשנתיים האחרונות ובעיקר עקב משבר הנפט והתמוטטות מחירי הדלקים הפכה אל על ליותר ויותר ריווחית. המותג אל על גם נתפס כמותג בטוח יותר עבור הישראלים. והנה מתברר כי שכר הטייסים בשנה האחרונה עלה ב 33%, ועתה דרישות השכר שלהם מגיעות לעוד 60% (מעל ה-33% שכבר קיבלו) הסיפור של "אני חולה, אני שתוי, וכן הסיפורים על החזרה במחלקת עסקים נתפסת השחיתות, והטייסים של אל על משתינים לנו מהמקפצה. טוב יעשה הציבור הישראלי אם יוותר על חברת אל על כדי להחזיר את הטייסים ואת ההנהלה לקרקע המציאות. לפני כחודש נסעתי וחזרתי מתיילאנד עם מטוס נוראי ששבר לי ולמשפחתי את הגב עם כיסא שהתגלשנו ממנו וסבלנו. והפיתרון של הדייל הראשי היה לתת לנו תלוש קניה של 40 או 50 דולר, פשוט ביזיון אם היה לי זמן הייתי תובע את כל הכסף בחזרה וכן את הסבל שסבלנו. השתן עלה להם לראש פשוט איבדו את הבושהסגור
-
14.נכון וראוי שגם המנכ"ל וחברי ההנהלה יפחיתו משכרם המנופח.יש ר א לי 27/11/2016 19:03הגב לתגובה זו24 3בונוסים שמנים על רווחים שהם בזכות ירידת מחירי הנפט למזלם, לא בזכות איזו פעולה של ההנהלה המהוללת. לכן, לא מגיע להם שום בונוס. וגם לא לטייסים. שהחברה תשלם מהר יותר על המטוסים שרכשה או שתיתן דיבידנד לבעלי המניות. יש גם לטייסים ולמנהלים ממילא מניות וגם לציבור מגיע.סגור
-
13.ליקוי מאורות של הכותב.קובי 27/11/2016 18:43הגב לתגובה זו11 6אין אומץ אלא שיטחיות וחוסר הבנה. תתחיל בהנהלה ובהבנה של המניעים שלה. מהר מאד תגיע למסקנה שזו חזירות קפטליסטית לשמה. ההנהלה שבחרה לרמוס את המותג ולשלוח פעם אחר פעם נוסעים הביתה בנימוק שהיא לא נכנעת לטייסים למרות שיש טייסים זמינים, מנהלת את המאבק בטייסים על מנת להגדיל ריווחיות שתשולשל לכיסי בעליה בלבד. מקבלת רוח גבית מהתקשורת.סגור
-
סחטניםמשה נ. 28/11/2016 20:35הגב לתגובה זו3 1הנהלת החברה לא מוכנה להכנע לסחטנים שרוצים לטוס תפעולית רק לצד אחד.סגור
-
12.סוף סוף מישהו הרים את הכפפה ואמר את האמת בפניםעמית 27/11/2016 18:30הגב לתגובה זו9 9כבודם של הטייסים במקומם מונח ותודה על השירות הצבאי שנתנו למדינה. אבל בין זה לבין התנאים המטורפים שיש להם ושרצו לקבל.....יש גבול. כתבת נפלא, הלוואי שתכתוב עוד !סגור
-
11.מדהים כמה שאתה צודק ..מצידי שילכו הביתה לא חסר חברותאבי 27/11/2016 17:57הגב לתגובה זו9 12עכשיו בנוסף לכול תבינו שהטיס מחר הולך להטיס בצהל הוא מקבל משכורת לפי מה הוא מקבל ?????? עם אני לא טועה זה כלפי התלוש שכר שלו אז גם ממני הוא אוכל כסף ?? תודה למי שידע לענות בענייןסגור
-
10.הנהלה בעלת ביצים היתה סוגרת אל על ו פותחת מי חדש עם טיירוסי 27/11/2016 17:33הגב לתגובה זו9 10טייסים זרים יחד עם מקומים בתנאים שמקובלים בעולם. אני טס רק עם חברות זרות,פעם אחד הספיק לי לטוס אל על.סגור
-
אם תבדקו תראו שגם אחרי ההסכם אנחנו הטייסים הזולים בעולם (ל"ת)טייס אלעל 28/11/2016 01:59הגב לתגובה זו4 4סגור
-
9.כתבה חכמההראל 27/11/2016 17:31הגב לתגובה זו7 8ניתוח מדויק.סגור
-
8.בול בפוניאפרת 27/11/2016 17:21הגב לתגובה זו6 8מאמר מדוייק,שופך אור על הסכסוך ההזוי הזהסגור
-
7.צריך להכשיר נהגי אוטובוס שיחליפו אותםגאולה 27/11/2016 17:13הגב לתגובה זו10 10השתן בהחלט עלה להם לראש..כולה נהגים של מטוססגור
-
6.כתבה מצוינת, נכון בהחלט (ל"ת)מאיר ג. 27/11/2016 16:16הגב לתגובה זו22 13סגור
-
5.כתבה מדויקת וכותב אמיץעוזי 27/11/2016 15:14הגב לתגובה זו21 10שאפו לכותב שנקט עמדה ברורה, ללא משוא פנים,ושם את האמת העגומה על השולחן. בשם רדיפת הבצע , הטייסים המובחרים, שכנראה היהלום היחידי שיש להם, זה ההוא שרכשו מהשעות הנוספות, רומסים את הנוסעים ואת הציבור. לצערי גם להנהלת אלעל יש חלק בתסריט האימה הזה. איפה הם היו עד כה?סגור
-
מה זה ללא משוא פנים... עוד מלחך פנכה שקיבל טור (ל"ת)טייס אלעל 28/11/2016 01:58הגב לתגובה זו6 4סגור
-
4.שאפוRubi 27/11/2016 15:12הגב לתגובה זו14 5רונן קרסו שאפוכל מילה בסלענקווה שהטייסים יקראו ויפנימוסגור
-
3.יפה!הניתוח מדויק וחמר טוב למחשבה ... (ל"ת)קובי 27/11/2016 14:25הגב לתגובה זו18 7סגור
-
2.עזות מצחטל 27/11/2016 14:05הגב לתגובה זו16 8איך שובתים שמרוויחים כזה שכר?סגור
-
1.אם טייסי אל על כה חולים האם לא מסוכן לטוס איתם?יש ר א לי 27/11/2016 13:29הגב לתגובה זו20 7והאם המחלה שלהם מדבקת?סגור
-
הפסידו פעמיםאיל 27/11/2016 17:14הגב לתגובה זו14 4הרבה נוסעים נטשו את אל על יהיו פחות שעות עבודה לפרזיטיםסגור