העובדים של אל-על מתחננים היום לביבי שיציל את החברה - אבל הם אלו שהפילו אותה
חברת אל על +1.46% אל על 846.5 +1.46% בסיס:834.3 פתיחה:837.8 גבוה:855 נמוך:832 תמורה:43,343,259 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: בצרות. היא לא בצרות בגלל הקורונה. אל תפלו לספין הזה. החברה בצרות כי היא חברה שלא מנוהלת כבר שנים רבות. חברה שהאמת - לא ניתן לנהלה, כי המנהלים שלה בפועל - הם הוועדים החזקים והבריוניים. חברה שיש בה אבטלה סמויה גדולה. חברה שלא יודעת להרוויח ולא מכוונת רווח. חברה שהמטרה שלה במשך שנים רבות היתה - לשמור על העובדים.
אל על מתנדנדת בין חיים ומוות כבר הרבה שנים. הקורונה היא הטריגר לפרפורי הגסיסה, אבל הכתובת היתה רשומה על הקיר - לאל על אין זכות קיום תחת המבנה הקיים, תחת הוועדים הקיימים שמצצו לה את הדם. לפני שהיא באה להתחנן על נפשה היא היתה צריכה לפטר כמויות גדולות של עובדים מיותרים. חברה שלא יודעת לעשות זאת, אין לה זכות קיום.
העובדים של אל על, אלה שמתחננים היום לביבי שיתמוך בחברה הם אלו שהפילו אותה. היום הוועדים הוציאו מכתב לביבי ובו ביקשו את תמיכתו - מילים יפות, מילים מתחנפות, מילים שמחביאות את האמת - אתם, עובדים יקרים הבאתם את זה על עצמכם. אם הייתם מתכווצים לפני ארבע שנים, שלוש שנים, שנה, בצורה אמיתית, המצב שלכם היה הרבה יותר טוב, וגם היתה הצדקה כלכלית ומוסרית לתמוך בכם - מה אתם עשיתם בשביל החברה שלכם? כמעט כלום. אז לבוא עכשיו ולהתחנן? פאתטי.
הגרועים מכולם הם הטייסים - במאבק מול ההנהלה הם "חלו", לא הגיעו לעבודה. שיחקו משחקים של כיתה א' כדי להראות כמה הם חזקים וכמה החברה חלשה. הם קיבלו במשא ומתן עם ההנהלה את כל מה שהם רוצים. ככה זה כאשר "מחזיקים את החברה בביצים". אם היה מדובר באנשים שמרוויחים בקושי ורוצים העלאה, אפשר היה להבין. אבל מדובר באנשים שמרוויחים הרבה כסף, אנשים שנמצאים בעשירונים העליונים של האוכלוסייה. אז להם צריך לסלוח?
לקריאה נוספת של כתבות בנושא:
>> לא צריך לפחד מפשיטת רגל של אל על
>> המלחמות עם הוועד על רקע הקורונה
>> האם הקורונה תהרוג את אל על?
החברה הזו שטוענת שאל על זה כמו בית, מוכרת לנו כרטיסים במחיר יקר, נותנת לנו שירות שאולי אפשר להתווכח על רמתו, אבל טוב הוא לא. אז למה אתם אזרחים יקרים צריכים לתמוך באל על, וחשוב להבין זאת - כאשר הממשלה תומכת באל על, היא בעקיפין לוקחת כסף מאיתנו ונותנת לעובדים ולחברה. אהה, אולי בגלל שעכשיו אל על טוענת שהיא תפטר עובדים וגם הוועדים מסכימים? אגב ועדים ולא ועד כי אל על כל כך מסורבלת, כל כך מפולגת ושבטית, כל כך עמוסה בעובדים שלכל קבוצה יש את הוועד שלה.
אל על בדרך לחילוץ - למה לעזאזל?
אל על נמצאת בדיונים לקבלת הלוואה בערבות מדינה בהיקף של כ-1.5 מיליארד שקל. זאת כחלק מהקרן שהוקמה לעסקים גדולים בהיקף של 6 מיליארד שקל, תוך דיונים עם משרד האוצר על התנאים. כלומר רפורמה בחברה. זה לכשעצמו צעד נדרש ומבורך. אבל למה לתמוך בחברה? מה יקרה אם היא תיפול? לוואקום הזה יכנסו חברות נוספות. זאת הכלכלה בשיא פשטותה - אם יש הצדקה כלכלית, גופים נכנסים. במקום לספק ערבויות, מימון ותמיכות נוספות לחברה אפשר לטפל במאות ואלפי עסקים אחרים. ובכלל - עד כה התברר שהחברה היא סוג של בור ללא תחתית. אז לא בטוח ששווה להחיות אותה.
מנגד - למרות הכל, יש כמה מעלות לחברת תעופה. קיימות אמנם הרבה סיבות לרצות להביא לסגירתה של אל על, אבל יש סיבה אחת טובה למה להשאירה בחיים - בראיה מפוכחת, אל על היא נכס של המדינה. נכס עם חשיבות אסטרטגית. לא מדובר רק על יכולות להטיס נוסעים בשעת חירום. יכולת שינוע היא קריטית למערך הלוגיסטי של מדינה. כמו שצה"ל צריך את חיל האוויר, חיל הים, היבשה, המודיעין והמילואים. כך המדינה צריכה כוחות משלה - ולא אי אפשר להסתמך רק על צה"ל. המדינה צריכה גישה לחברת ספנות, תעופה, רכבת, שינוע בכל דרך שהיא וגם כוחות מילואים תשתיתיים, למקרה שחלק מהתשתיות נופלות. גם ובעיקר בעתות חירום. אבל לא רק.
יכולת של המדינה לשמר את היכולת לכשעצמה עבור עצמה, נותנת לה פתרונות ארוכי טווח, שהיא יכולה לנהל. אלה עדיפים על מיקור חוץ, שלרוב מדובר בחברות פרטיות שמתעניינות במקסום רווחים. כאלה נעלמות ברגע שזה פוגע בשורה התחתונה - כמו לדוגמה במלחמה. מישהו באמת יכול לטעון שהוא סומך על בריטיש איירווייז או כל חברה זרה אחרת להגיע לכאן בזמן מלחמה?
על חשיבות התשתיות הלאומיות
לתשתיות יש חשיבות קריטית בחיי אומה. רומא בנתה אימפריה על הדרכים, ששינעו צבאות יעילים, אשר כבשו חלק ניכר מאגן הים התיכון. בריטניה הייתה בעלת צי ימי שאפשר לה לשלוט על חלקים מארצות הברית, על כל הודו, פקיסטן ואוסטרליה. הכול בזכות הספינות שנאמנות למלך או למלכה.
אז אנחנו אולי לא צריכים לתחזק אימפריה טרנס אטלנטית/פסיפית, אבל צריך לשמר רמה מסוימת של יכולת. ברמה המעשית מדובר בכלי, אחד מכמה. אבל כלי חיוני. אנחנו אף פעם לא יודעים מתי וכיצד נזדקק לו.
כמו שצריך לשמר את יכולות הדואר ההמוני. כן, מכתבים. כמו שצריך את רשת הטלפוניה הקווית. נכון, מדובר בטכנולוגיות שכביכול עבר זמנן עם האימייל והסלולר. אך השכיחות של שימוש במוצר מסוים, לא מעידה בהכרח על חשיבותו. כך צריך גם יכולת שינוע להמונים. זו יכולת שהמדינה צריכה לשמר בכל דרך שאפשר.
אז מה עושים עם אל על?
בקיצור, מה שהחברה לא הצליחה לעשות עד עכשיו. כלומר, רפורמות ענקיות. נראה שהגענו למצב שאין ברירה. הגיע הזמן שיעשו רה ארגון משמעותי לאל על. עד שלא תהיה חברה מקבילה לה ביכולותיה, אין מנוס מלהציל את חברת התעופה הישראלית. אבל לא להציל לטובת בעלי המניות ולטובת העובדים - להציל לטובת האזרחים. מה הכוונה?
אין טעם לזרוק מיליארדים לחברה הזו מול הבטחה שהיא תתייעל. זה לא יקרה. צריך למנות לה מנהלים, צריך להכין לה תוכנית הבראה, צריך, למרות שזה יישמע קיצוני להלאים אותה - היא שייכת לציבור. אבל להלאים אותה בדרך כזו שלא תהפוך לעוד חברה ממשלתית מגמגמת, משעממת ועמוסה בעובדים.
לחלופין, צריך לתת תמיכה לגוף אחר, נקי שיידע לקחת אותה ולהבריא אותה על אמת. זה המבחן - מי יכול ליישם תוכנית הבראה באל על בלי לפחד מהעובדים? מי שיכול - יקבל את החברה עם תמיכה. אחרי הכל, החברה כעת לא באמת שייכת לבעלי המניות - היא שייכת למחזיקי החוב או לממשלה באם תתמוך בה. האמת שאף פעם היא לא היתה שייכת לבעלי המניות - אלא לעובדים. הממשלה יכולה לנהל אותה ואולי הרעיון הנכון יותר הוא להעביר אותה הלאה.
אז להציל את אל על, אבל לא במתכונת שהחברה או העובדים שלה מעוניינים. לקחת את אל על, לטלטל ולזעזע אותה, להפוך אותה ליעילה - חברה אמיתית. אחרת התמיכה הנוכחית תיבלע ועוד כמה שנים החברה הזו שוב תבקש עזרה ותשלח את העובדים להתחנן.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
94.אל על - חברה של חזירים (ל"ת)אילן 13/05/2020 16:49הגב לתגובה זו0 0סגור
-
93.אל עלאודי חמודי 24/04/2020 09:05הגב לתגובה זו3 1לתת לישראייר רבע תקציב הבראה מה שמבקשת אל על ,וישראייר תהייה החברה הלאומית לתפארת מדינת ישראל.סגור
-
92.חייבים להסדיר את אל עלרלי נורמנד 24/04/2020 09:05הגב לתגובה זו1 0בעלי המניות חייבים להזרים כסף ואו להעביר את המניות בתחילה למדינה ולאחר מכן לעובדים . הטייסים צריכים לטוס בתנאי חברות חסך ולקבל אופציות בחברה . אסור לתמוך ללא הסדר אמיתי . היום טסים רק הטייסים בעלי השכר הגבוה שיש להם חסכונות ויכולת כלכלית בעוד הטייסים האחרים יושבים בבית . מינימום זה לרדת לחצי משרה ולשמר כושר טייס לכל הטייסים ויפה שעה אחת קודםסגור
-
91.חייבים להסדיר את אל על (ל"ת)רלי נורמנד 24/04/2020 09:02הגב לתגובה זו0 1סגור
-
90.אתה לא מדייק חבוביוני 24/04/2020 00:59הגב לתגובה זו0 15 אלף העובדים הקטנים של אלעל הם הנכס של המדינה! הם אלו שמתחזקים את המטוס מאלף ועד ת'. הם מקבלים השלמות הכנסה, וחלקם מגיעים עד 10 אלף בחודש(ממש הרבה ). הנהלת החברה כשלה, את זה לא הזכרת. הם מקבלים יותר מטייס, מביאים את חברים שלהם על תקן אוכלי חינם. ובמהלך השנה מוציאים לעצמם המון מענקים שגוזלים את קופת החברה.סגור
- טען עוד
-
89.אתה לא מדייק חבוביוני 24/04/2020 00:53הגב לתגובה זו0 1אין דבר כזה ועד עובדים חזק, בטח לא בחברה פרטית. וממש לא שותה את הדם. אתה שופט 5 אלף איש שמקבלים השלמת הכנסה בשכר של עד 10 וממש לא כולם. אלעל היא נכס, בזה כן צדקת. הבסיס לנכס הזה הוא כל אותם העובדים הקטנים שיכולים לתחזק מטוס מ א ועת ת.סגור
-
88.אין שום משבר כלכלי המצאה של הממשלה הדיקטוטריתהמושחתתשי לוזון 23/04/2020 22:49הגב לתגובה זו0 0כדי לא להוציא כספים מקרן הון המיועדת למציבים כאלה ולשלם למשלמי המסים שהפירושו לקרן הזאת אין קיצוץ במשכרות ראשי הממשלה ושרים המסתכמים במילרדי שקלים הבורסות בעליות שערים גם בארצות הברית שקר של הממשלהסגור
-
87.אתם מדברים כול אחד נוסע לחופשה אתם מחצפים (ל"ת)דן 23/04/2020 20:26הגב לתגובה זו0 0סגור
-
86.הבורוביצים עשו לקלאבמרקט!! ועכשיו לאלעל (ל"ת)נמרוד 23/04/2020 13:34הגב לתגובה זו0 1סגור
-
85.ללא אל על מטוסים יתרסקוללא אל על ממליץ לכל ישראלי לא לטוס משיקולי בטיחות 23/04/2020 12:30הגב לתגובה זו1 3ללא אל על ממליץ לכל ישראלי לא לטוס משיקולי בטיחות בטחון ואחזקה לקויהסגור
-
84.והמדינה יודעת להתמודד עם ועד עובדים?? המדינה היא הנסחטתמס 1 במשק!! 23/04/2020 11:41הגב לתגובה זו0 0אצל עובדי המדינה יש אבטלה גלויה וסמויה!! משכורות גבוהות ושירות סוג ד'!!סגור
-
83.לתת לחברה לקרוס, ואז יגיע משקיע שיקנה את החברה ויקים אוארי 23/04/2020 11:03הגב לתגובה זו0 0אותה מחדש ללא הוועדים הגדולים, מגיע לנו חברה יעילה שמספקת שירות טוב ולא שירות מתנשאסגור
-
82.יש 3 חברות תעופה ישראליותdw 23/04/2020 10:34הגב לתגובה זו1 2לא ברור מדוע חייבים את אל על. היא יכולה להתפרק ואז ישארו 2 חברות: ישראייר וארקיע. אלו תוכלנה לשכור מטוסים וחלק מעובדי אל על כך שמבחינת המדינה והנוסעים לא יהיה שינוי. לקוח לא משנה מה רשום על כרטיס הטיסה שלו: אל על, ישראייר או ארקיע. לא הגיוני שמשלם המיסים יחלץ פירמה שבה הטייסים משתכרים 100 אלף שקל לחודש.סגור
-
81.פשיטת רגל ופתיחה כחברה חדשהכמו גנרל מוטורס 23/04/2020 10:13הגב לתגובה זו3 0יאפשר אתחול כחברה חדשה ללא הוועדים והאנשים הבעייתיים ושכר שמחובר למציאותסגור
-
80.להבריא פשוט לבטל הסכמים קיבוציים (ל"ת)כ 23/04/2020 10:06הגב לתגובה זו0 0סגור
-
79.הכותב שכח שביבי הפריט את אל עלשלום 23/04/2020 07:31הגב לתגובה זו3 4הכותב שכח רק, שמי שהפריט את אל על זה ביבי נתניהו, אגב שנאתם לטוס באל על, גם כאשר היא היתה חברה לאומית, אתם נהנים לשנוא את העם שלכם, מזוכיסטים שכמוכם.סגור
-
78.כל כך הרבהצדוק 23/04/2020 06:50הגב לתגובה זו3 3מלל בכתבה, גיבוב, של סיסמאות רייקות מתוכן, קלישאות מהעבר הרחוק, מבלי לספק לקורא אף נתון, אף הוכחה לאמיתו המאמר בכתבה, אף דוגמא, רצף של הבלים. מסתבר שכל קלידן יכול לפרסם כל שטות כאילו היא אמת. כנאמר "פייק ניוז". רוצה שמאמין לך ? תן נתונים, דוגמאות, מספרים. רצףסגור
-
77.15 אחוז הפסדים מאי טיסות בשבת 20 אחוז מטייסים תכמנים (ל"ת)קונילמל 23/04/2020 06:37הגב לתגובה זו1 0סגור
-
76.משפחת בורוביץ קומבינת קלאבמרקט חוזרת (ל"ת)מרקו 23/04/2020 06:00הגב לתגובה זו2 0סגור
-
75.משפחת בורוביץ בעלי אל עלמרקו 23/04/2020 05:57הגב לתגובה זו2 0משפחת בורוביץ לפני בערך 25 שנה לא רצו להזרים כסף פרטי להצלת קלאבמרקט אז שאל על ומשפחת בורוביץ יכולים מצידי לפשוט רגלסגור
-
74.אחרי פשיטת רגל תועבר לבעלי חוב,ותמכר לבעל בית חדשרו"ח מהתחום 23/04/2020 00:06הגב לתגובה זו6 0אחרי פשיטת רגל תועבר לבעלי חוב, ותמכר לבעל בית חדש עם פחות חוב... הכי טוב שבעלי מניות שחששו מהוועד יוכלו חרכהסגור
-
73.נראה שהוועד מוליך החברה לאבדוןרובן 22/04/2020 21:58הגב לתגובה זו15 1והחברה תיסגר וכולם יפוטרו. הם לא מבינים שזאת הדקה ה90. גם ביבי יזרוק אותם לכלבים ויהיה מגיע להם.סגור
-
72.אל עלמשה 22/04/2020 21:33הגב לתגובה זו5 2כל מילה אמת,אבל !!!!הועדים החזקים חברי מרכז ליכוד,הבייס של השודד מבלפור אי אפשר להתכחש אליהםסגור
-
מפלגת העבודה שולטת בהסתדרות,לא ליכוד (ל"ת)אחד 23/04/2020 00:02הגב לתגובה זו1 0סגור
-
71.חבל שלא רשום מי הכותב..מושיק 22/04/2020 21:13הגב לתגובה זו0 6אתה בהחלט מנותק מהמציאות.. !!סגור
-
הכותב צודק, אתה מנותקמיכל 23/04/2020 00:04הגב לתגובה זו2 0כמות העובדים והשכר יחסית לחברות אחרות גבוהים מאוד שבעלי מניות ינפיקו מניות וידוללו , למה על חשבון ציבורסגור
-
70.אל מטהיוסי 22/04/2020 20:39הגב לתגובה זו5 0אם הפעם לא יעשה הבראה בחברה לעולם זה לא יקרה.הטייסים חומדים את החברה.העובדים מן השורה מתפרנסים בכבוד.צריך לקצץ במספר הטייסים ובשכרם.יש להשוות את שכרם לשכר טייסי ארקיע.סגור
-
69.מקור כל הצרות זו ההסתדרות שמקננת כסרטן בכלכלה (ל"ת)יעקב 22/04/2020 20:24הגב לתגובה זו2 0סגור
-
68.לפני כמה שנים טסתי אל עלמתגרד 22/04/2020 20:16הגב לתגובה זו3 0השירותים, נכנסתי ראשון, היו מלאים בחרx של הטיסות הקודמות, הטינופת לא תתואר, מעולם לא ניקו, מתגרד עד היום.סגור
-
לא מאמין לך (ל"ת)א 22/04/2020 21:37הגב לתגובה זו0 0סגור
-
67.כל מילה בסלע (ל"ת)צ׳אז 22/04/2020 19:29הגב לתגובה זו4 0סגור
-
66.אל עלרחל 22/04/2020 19:20הגב לתגובה זו7 2סוף לאגדת אל על. להקים חברה חדשה עם תנאים הגיוניים. ללמד את הועדים שיש סוף לסחטנות וחזירות. ראו את סוויסה. ראו איך מתנהלת לופטהנזה. עובדיה היו חולמים על תנאי עובדי אל על.סגור
-
65.זאת חברה לגריסה...רון 22/04/2020 19:19הגב לתגובה זו8 0רק הישראלים הפראיירים ימשיכו לשלם את משכורות העתק של הטייסיםסגור
-
64.תגובה 54. הרגת אותנו מצחוק. זו היתה בדיחה מוצלחת..... (ל"ת)חליל 22/04/2020 19:15הגב לתגובה זו1 0סגור
-
63.עובדות לא נכונותאלעל 22/04/2020 18:23הגב לתגובה זו6 5קודם כל מאז ההפרטה אלעל לא לקחה שקל מהמדינה אלה ההפך הכניסה לקופת המדינה מליארדים. דבר שני העובדים באל על רובם מרוויח שכר מינימום עם השלמה לשכר מינימום.רוב גידול בציבור העובדיה בא מכיוון הטיסים ומכיוון הדילים בגלל גידול בצי המטוסים של אל על מי 30 מטוסים ב2003 ל 44 מטוסים ב2020.סגור
-
חברה לא יעילה.יוסי 23/04/2020 01:17הגב לתגובה זו2 0על כל מטוס כ150עובדים, כעשר ממוצע בעולם ~110. משכורות פי2 ואצל טייסים פי 3 ממוצע עולמי.סגור
-
62.זמן אמת לניקיון בחברה.גרי 22/04/2020 18:21הגב לתגובה זו5 2לשלוח את כולם הביתה .להעביר את החברה לתעשייה אוירית.סגור
-
זו השטות הגדולה ביותר ששמעתי..... (ל"ת)ממה 22/04/2020 19:27הגב לתגובה זו0 0סגור
-
61.להציל את אל על מעצמהכלכלן בכיר 22/04/2020 18:19הגב לתגובה זו6 1ניתוח מבריק. זה מוזר לסייע בעצם לבעלי המניות בסכום שהוא פי4 משווי החברה ולהשאיר להם הבעלות.צריך לקבל השליטה לנשביח ולמכור חזרה לציבור ברווח למדינהסגור
-
60.הטייקונים הבעלים הכי מסכנים :(רוני 22/04/2020 18:11הגב לתגובה זו1 0שלחו את ארז ליבנה לכתוב בשבילם ויצאה כתבה מפגרתסגור
-
59.כתבה לא ממש ענייניתאורן משה 22/04/2020 17:51הגב לתגובה זו0 5מה קשור דעתך על רמת השירות? זו עובדה? שתדע שבסקרים אל על מקבל ציונים גבוהים בשירות. אבל מה זה משנה? נכתוב איזה משהו מגעיל שלא קשור. מביךסגור
-
עוד עובד אלעל מיותר שצריך להעיף ללשכת האבטלהשי :) 23/04/2020 04:00הגב לתגובה זו1 1ביייסגור
-
58.למה אלעל צריכה רב? שיטוסו 7 ימים בשבוע. אני שונאת אותםנביה אבו חרירה 22/04/2020 17:45הגב לתגובה זו12 1הם לא מפספסים הזדמנות לחפש לי בתחתונים. הם יכולים להוריד נוסעים בכל מקום או לתקוע אותם בטרמינלים בגלל עיכובים שנכנסים לשבת, או חשש נכנסים לשבת, לכן אני לא טסה איתם גם יומיים לפני שבת. הם מקומבנים מדושני עונג שצריכים לרענן קורות חיים. אלעל היא לא חברת התעופה הישראלית היחידה, ויקומו חדשות תחתיה. זהו, תזרקו את החברה לפח. היה צריך לעשות זאת מזמן.סגור
-
57.תשובה לועד אל על.גיל 22/04/2020 17:02הגב לתגובה זו5 0לתת לועד ולבן יצחק השחצן לנהל משא ומתן זה התאבדות. חנות מכולת אתם לא יודעים לנהל יא מושחת שחצן. היה מתווה, דחית אותו. כי, לא קלטת בכלל את גודל המשבר הכלכלי העולמי. לא אתה ולא ההנהלה. סרבת להיפטר מעובדים בטלנים כיאה לגוף הסתדרותי. אתה אישית רוקנת את קופת החברה שחתמת על הסכם הטייסים !!! מה אתה מקשקש על ״1000״ עובדים ששכרם גבוה ??? 650 מהם הם הטייסים !!! למה אתה לא כותב לעובדים: הטייסים שאתה הגנת עליהם. אתה והועד הכושל שעמדו וצרחו כמו קופים באספה, הנהלת אל על עם היו״ר הבכיין דפס, המנכ״ל הכושל ואבי אדרי ??? כולכם צריכים לעוף מאל על ולא להתקרב אליה יותר.סגור
-
56.מעט מידע על אל על. הנהלה כושלת וועד שלא מבין עדין כלום.Arnold 22/04/2020 16:58הגב לתגובה זו7 0מה לעשות. לרוקן את החברה עם משכורות מנופחות ללא פרופורציה למצבה הפיננסי של החברה ? זו אשמתם ושל הועד ושל ההנהלה ושל ההסתדרות. מה לעשות. לא להגיע לטיסות ולהפקיר נוסעים משלמים ? זו אשמתם. לגרום לחברה נזקים מכוונים שהמנכ״ל הקודם הזכיר אותם וכך להעלות משכורת ? זו אשמתם. לא זכור לי מקרה אחד בו עובד אל על שלא טייס גרם נזק לחברה כי הנהלת אל על או התנאים שלו לא מצאו חן בעיניו. בטח לא עובדי התחזוקה שעובדים כמו משוגעים על המטוסים ושיהיה ברור, גם שם יש אבטלה לא סמויה אך, הועד בראשות שרון בן יצחק מסרב להתייעלות. והוא יחד עם הנציגות המשותפת, חתם על ההסכם שהעלה את שכרם ב 50%. לא לשכוח את זה שאתם מתבוננים בתמונתו.....סגור
-
55.אין דרך טובה יותר לתאר את זה "מטרת אלעל היא להחזיק את האבי 22/04/2020 16:51הגב לתגובה זו2 0"מטרת אלעל היא להחזיק את כמות העובדים הלא פרופורציונלית" ולא רווח. ברוב המקרים לא תחרותיים אל מול חברות זרות, הממשלה מממנת חלקים ניכרים מהתפעול של החברה (1 מיליארד בשנה על אבטחה) ועדיין החברה מפסידה כסף. לחברה כזאת אין זכות קיום. עם כל הכבוד לעובדים ולמשפחות, החברה חייבת להתייעל.סגור
-
54.הטייסים דווקא היחידים שמוכנים שהחברה תתייעלמישהו 22/04/2020 16:50הגב לתגובה זו1 8אתם יודעים למה? כי הם עשו את זה לפני שנתיים כשהשיגו הסכם הוגן עם שכר שעה מקביל לשאר העולם ועשו ויתורים כואבים התנאי עבודתם. גם ההנהלה תספר לכם שהם לא מעוניינים לפטר טייסים, למה? כי הם יעילים. אז די להתלונן על מה שלא יודעים, די להמציא משכורות שהיום כבר לא קיימות (כן, הטייסים דרשו הסכם שהוריד את השכר המוגזם של הוותיקים כדי לעבוד בצורה נכונה).סגור
-
53.תשובה למושיקו 44 שמטעהדוד 22/04/2020 16:39הגב לתגובה זו4 1הכי יעילים בעולם ?? בוא אני ארענן את זכרונך וזכרון הקוראים. ב 2018 לא הספיק להם שכרם 650 שח בשעה עם משכורות ממוצעות של 80,000-120,000 אז, הם היו חולים. ולא סתם חולים. משהו רציני מאוד כי, רבים לא באו ונטשו את הנוסעים האומללים במטוסים. הם טסו צוותים כפולים במשך שנים כאשר בעולם טסו 3 טייסים בלבד. ואיפה ישב הטייס ? ביזנס כמובן. הם נסעו בצורה איטית מכוונת על המסלולים וכך הגדילו את משכורתם. טסו שעה יותר לניו יורק. יש עוד. להמשיך ??? שיבוא טייס בשמו המלא ושיטתם שזה לא נכון !!!סגור
-
52.על קצה המזלגאובייקטיבי 22/04/2020 16:34הגב לתגובה זו4 0שרון בן יצחק. אתה מבין למה אתה לא פקטור ולמה לא סופרים אותך ? אתה לא מבין בכלכלה כלום ומה עומק המשבר. ברור שצריך לקצץ לטייסים יותר שכר ממה שהם הציעו ולקצץ להנהלת אל על הכושלת. אין ויכוח. זה גם ילד בגן היה מבין. מה שאתה לא מבין זה, שצריך להיפרד גם מאלו שלא עושים כלום בחברה ואנחנו שאר עובדי החברה מממנים אותם !!! זה שחלק חברים שלך ומקורבים זה ידוע לכול. זה שאתה מנסה בכול מחיר לא לעשות התייעלות יפיל את כל אל על. ועובדי אל על, חלק כבר קלטו את זה. אתה עוד לא. אז מה אתה מבלבל את המוח. החברה רקובה, שמנה, סחיטה ונסחטת על ידי הטייסים מתי שבא להם ולך ולועד יש חלק עיקרי במצב הנוכחי יחד עם ההנהלה הכושלת. אבל, תמשיך להצטלם מדושן ולשרוף צמיגים עם הועד שמעניין לדעת האם מישהו מהם נמצא בחופשה ללא תשלום. מאוד מעניין לדעת את זה.....סגור
-
51.אל על חברה מושחתתתמים 22/04/2020 16:33הגב לתגובה זו6 0אל על היא מכונת שחיתות משומנת היטב .מי שהרס את אל על הם הוועדים המושחתים וההנהלה המושחתת. הם דאגו רק על עצמם. מצצו את החברה בלי סוף.סגור
-
50.לא רק אל על נגועה בנגיף הזה!שרי 22/04/2020 16:32הגב לתגובה זו2 0הפיתרון שאתה מציע ארז הוא פיתרון מצויןסגור
-
49.שיורידו את כל ההטבות כולל טיסות חינם ורונן 22/04/2020 16:21הגב לתגובה זו4 0הטבות מיוחדות. ובנוסף שיורידו 30% מהמשכורות הגבוהות בחברה לפני שהם מבקשים עזרה.סגור
-
48.ועד לא חכם, הנהלה כושלת וטייסים עם תיאבון ללא סוף.העומד בשער 22/04/2020 16:18הגב לתגובה זו3 0ארז, כול מילה בסלע. קרא למטה את הנתונים. עלות שכרו של מנכ"ל אל על, גונן אוסישקין בשנת 2018 ) היתה 2,788,198 שקלים. עלות שכרו של יצחק סבג, - 1,676,021. עלות שכרו של הקברניט הראל חלמיש (לשעבר סמנכ"ל מבצעים) 1,634,636. עלות שכרו של קברניט נועם דורון, סמנכ"ל מבצעים בחברה 1,623,445 שקלים עלות שכרו של שחר מרקוביץ', סמנכ"ל דיגיטל ומיחשוב - 1,510,553 - לחברת אל על ידי יש יו"ר. שמו אלי ד(א)פס. הוא לא מקבל שכר אלא 'דמי ייעוץ'. מה בדיוק הוא מייעץ? איך להתבכיין? גם את זה הוא לא יודע לעשות. עלות דמי הייעוץ שלו: 1,016,325. כלומר שחמשת הסמנכ"ל האלה והיו"ר מקבלים מעל 10 מיליון שקלים (עלות שכר). ויש עוד כל מיני סמנכ"לים לענייני שום-דבר שמקבלים שכר בהחלט מכובד. אז עם כל הכבוד - נראה אותם נותנים דוגמא ומוותרים על מחצית השכר (יגמרו את החודש. תאמינו לי) או לפחות מסבירים למה הם בכלל חושבים שהם ראויים לכזו משכורת. ואגב בשנת 2018, שלגביה הנתונים האלה - החברה הפסדה 52 מיליון דולר. זה עם שכר טייסים רצחני של 650 שח בשעה ומשכורת ממוצעת של 80,000-120,000 לחודש תוך גרימת נזקים במכוון + ועד שמסרב לפטר בטלנים.סגור
-
47.ממש ממש מלא עובדות....שהמצאת (ל"ת)אלי 22/04/2020 16:11הגב לתגובה זו2 12סגור
-
עובד בחברה?דב 22/04/2020 18:11הגב לתגובה זו4 0הלוואי שהמציא. המצב גרוע הרבה יותר, ויש מחיר שהציבור צריך לשלם עבור "נכס לאומי." הפרזיטים של אל-על חייבים ללכת הביתה. חושב לבנות חברה חדשה ומסודרת ועומדת כלכלית.סגור
-
46.אין מה להשקיע באל על, הכל יחזור על עצמו ויבקשו שוב כסף (ל"ת)קובי 22/04/2020 16:09הגב לתגובה זו11 1סגור
-
45.מתי תבינו שאת בובי מעניין _ רק _ בובי .יגאלור 22/04/2020 16:07הגב לתגובה זו5 2תמשיכו להצביע לו. "יהיה בסדר".סגור
-
אוי השנאהדב 22/04/2020 18:12הגב לתגובה זו1 0אוי השנאה. עד כמה הרוע והרשעות שלך ושל כמותך מבחילים. טרוף השנאה שלכם הוא מגעיל. די, נמאסתם.סגור
-
44.טייסי אלעל הם מהיעילים בעולםמושיקו 22/04/2020 16:04הגב לתגובה זו2 13המון נקודות טובות על נחיצות חברת תעופה לאומית = אלעל. חבל שהכותב לא מדייק בנתונים. טייסי אלעל ממש לא חזירים, הם מהיעילים בעולם. את זה מודדים בשכר שעה שבאלעל נמוך בכ 15% מחברות מקבילות בעולם. ובכמות הטייסים יחסית לכמות המטוסים, באלעל הרבה פחות טייסים יחסית לכמות המטוסים אותם הם נדרשים להפעיל יחסית למקובל. המשמעות הטייסים באלעל עובדים יותר קשה תמורת פחות כסף מהמקובל בעולם בחברות שמפעילות מטוסים דומים (וזה לפני שנכנסים למה נשאר ביד לכולנו, כלל האזרחים בישראל, בגלל המיסוי הגבוה). ולגבי השירות באלעל - כנראה לא טסת באלעל הרבה זמן, אני טס בהרבה חברות ובאלעל יש שירות במטוסים מהטובים, ואם יש אירוע לא מתוכנן בכלל אלעל זו ליגה אחרת, אין חברה שתטפל בכם ותדאג לכם כמו אלעל.סגור
-
43.ועד לא חכם, הנהלה כושלת וטייסים עם תיאבון ללא סוף.הזועם 22/04/2020 16:01הגב לתגובה זו13 4טייסי אל על נמצאים בפסגת השכר של הטייסים בעולם אז, אל תסיט את הנושא ותטעה את משרד האוצר והקוראים. שכר שעה של טייס אל על 650 ש״ח ומשכורות חודשיות ממוצעות 80,000-120,000 ש״ח. אלו עובדות. תבדוק. אגב, אם יש טייס אמיץ והגון (שזה די קשה למצוא אחרי הנזקים המכוונים שהם עשו לחברה כדי להגדיל את שכרם), שיפרסם תלוש שלו ללא פרטים מזהים כמובן. אבל, תלוש לפני המשבר בבקשה. ואז נראה את האמת. זה לא מונע ממני להזכיר שני תנאים נוספים לאל על בריאה וחזקה. להחליף את ההנהלה הנוכחית שנכשלה לחלוטין גם לפני המשבר. וכמובן מעבר לקיצוץ שכר הטייסים, לפטר בטלנים בחברה שהועד והעומד בראשו יודעים היטב מי הם ומה התפוקה שלהם. כלום.סגור
-
42.צודק בכל מילהארי 22/04/2020 15:59הגב לתגובה זו4 2דברתי לא אחת עם עובדי החברה , והבנתי שהם לא מבינים שזאת חברה כושלת. זה היה הרבה לפני הקורונה. ריבוי ועדות עובדים, הטבות מפורזות, סחיטת מנהלי החברה, משכורות מנופחות. אבל צריך להשאיר את המותג ולעשות שינוי דרסטי, מהותי, וקשה ןהאמין שממשלה עם שרים כושלים כאלה תצליח לעשות משהו.סגור
-
41.להלאים את אל על. ואז:ha r t kh 22/04/2020 15:58הגב לתגובה זו3 0המדינה תוריד לטייסים 40% מהשכר, אל תדאגו, יהיו מי שירצו לעבוד בפחות מ 90,000 ש"ח לחודש. להוריד למנהלים הבכירים את השכר ב 50%, הם לקחו ים של כסף ודרדרו את החברה. ואחרי הבראת החברה למכור אותה.סגור
-
המטרה נכונהדב 22/04/2020 18:17הגב לתגובה זו1 0ההצעה גרועה. כל הלאמה היא כישלון גדול הרבה יותר. רק חברה פרטית. רק יוזמה חופשית. מה שההסתדרות הארורה והמסואבת עשתה לדורות שלמים של פרזיטים יהיה רשום בדפי ההסיטוריה הכושלת.סגור
-
ביבי יחגוגדרור 22/04/2020 16:26הגב לתגובה זו0 0היום יש לו רק אווירון אחד . אז מה אם עלה לעם ישראל כמו חמישה אווירונים ? מגיע לו .סגור
-
40.כתבה מטופשתhagbi 22/04/2020 15:57הגב לתגובה זו0 4נראה שהכתב המטופש הזה לא קבל מאל על שדרוג חינםסגור
-
ואתה לבטחדב 22/04/2020 18:18הגב לתגובה זו1 0קבלת תוספת פרזיטסגור
-
39.חייבים לסייע לעובדי אלעלמירב 22/04/2020 15:50הגב לתגובה זו1 6אסור להפקיר אלפי משפחות, לטובת חברות תעופה זרות של אנטישמים. כן כן, גם טורקיש וגם האירופאים לא אוהבים אותנו. חובה לסייע לאלעלסגור
-
נכוןדב 22/04/2020 18:18הגב לתגובה זו1 0רק באיזה מחיר? לפרק, לתקן ולבנות חברה בריאה.סגור
-
38.רוצים לפטר עובדים בשכר מינימוםאיתי 22/04/2020 15:43הגב לתגובה זו0 2כעובד חברה ראיתי את התוכניות הכוונה היא לפטר עובדים קשה יום שמרוויחים שכר מינימום להקריב אותם על המזבח כי הממשלה ובנק דיסקונט רוצים לראות ראשים מפוטרים במקום זה יקחו עובדים זמניים שיעלו 500 שח פחות את בעלי המשכורות הגבוהות אין כוונה לפטר זה פייק תוכנית התייעלות 2,000 משפחות יזרקו לרחוב כדי שעובדי קבלן יכנסו במקומםסגור
-
נא להרגעדב 22/04/2020 18:19הגב לתגובה זו0 1מתחילים בטייסים ובשכרם. בלי דמגוגיה.סגור
-
37.אין ספק שנדרש סיוע וגם התיעלותגיל 22/04/2020 15:38הגב לתגובה זו1 0רוב המדינות המערביות מסיעות לחברות התעופה שלהם מהסיבות שכתבת. במקרה של אל על הבעלים לא באמת משקיע בחברה ובעובדים ונראה לי שבגלל זה סכסוך פנימי וחוסר יעילותסגור
-
36.צריך למחוק את אל-על, הרכבת, רשות שדות התעופה חברת החשמלצפוני 22/04/2020 15:30הגב לתגובה זו12 7כמובן גם את נמלי חיפה ואשדוד. לפטר את העובדים והועדים החולרות ולבנות מחדש.סגור
-
גם אותך כדאי לזרוק מהעבודה (ל"ת)ארז 22/04/2020 20:24הגב לתגובה זו0 0סגור
-
איך מזג האויר שם בלה לה לנד? (ל"ת)מרכזי 22/04/2020 15:43הגב לתגובה זו0 0סגור
-
35.קל לכתוב ולהשמיץ את העובדים אבל יש עובדות.אלעל 22/04/2020 15:20הגב לתגובה זו7 4רוב עובדי אלעל מרוויחים שכר מינימום ומקבלים השלמה לשכר מינימום.היתה שחיקת שכר מאז שנת 2000 של עשרות אחוזים.סגור
-
הכוונה להפחתה של 30% מהמשכורות הגבוהות כוללרונן 22/04/2020 16:22הגב לתגובה זו0 0טייסים מהנדסים וכל הותיקים. מי שרוצה עזרה חייב לעזור לעצמו תחילהסגור
-
34.חברה מסואבת כזאת קשה עד בלתי אפשרי לתקן !אילן 22/04/2020 15:19הגב לתגובה זו11 4ברור שישראל צריכה חברת תעופה משלה ,אבל אל על היא חברה מסואבת מאוד עם מספר עובדים מנופח ביותר ,הסכמי שכר מוגזמים ולא רלוונטיים לתקופה הזאת של תחרות עזה של שמים פתוחים וחברות low cost ,והיא רק תלך ותשקע עם המחירים שהיא גובה כדי לממן את כל הסיאוב הזה , אם רוצים חברת תעופה יעילה שתחזיק להרבה הרבה שנים פשוט צריך להקים חברת תעופה חדשה במקומה שחפה מכל הבעיות האקוטיות של אל על ,עם ועד אחד , הסכמי שכר שפויים שמתאימים לזמנים האלה ,חברה שתטוס גם לדרום אמריקה אוסטרליה ותפתח הרבה יעדים חדשים לטיסה ישירה מישראל .סגור
-
כמה שקריםמירב 22/04/2020 15:52הגב לתגובה זו0 2אלעל חברה מעולה, נכון שהטייסים והבכירים שודדים, אסור שמשהו ירוויח מעל 40,000 שחסגור
-
מי בדיוק יקים כזאת חברת תעופה?מושון 22/04/2020 15:44הגב לתגובה זו0 2יש לך כמה מיליארדים ספייר כדי נשקים אחת כזאת? כולם הפכו מומחים לכלכלה ותעופה.סגור
-
33.איך נתנו להפקרות הזאת להיות ??? ואיפה שר האוצר ?בני 22/04/2020 15:06הגב לתגובה זו4 1וזה בכל המדינה ככה... נתניהו מה אתה עושה ???אל על כבר 50 שנה בבעיות........סגור
-
עסוק עם השופטת - נא לא להפריע (ל"ת)א.א 22/04/2020 16:06הגב לתגובה זו0 0סגור
-
32.אז שיחזיקו 12 מטוסים לשעת חירום או שוכרים מטוסיםעובד מדינה 22/04/2020 15:02הגב לתגובה זו4 1מחו"ל בשעת חירום.... ואיך נתנו להפקרות הזאת לקרואת ?????סגור
-
31.כתבה מעניינת (ל"ת)דינו 22/04/2020 14:54הגב לתגובה זו2 1סגור
-
30.צודק מאודיעקב 22/04/2020 14:47הגב לתגובה זו3 3מעבר לכתבה אל על גובה עבור כרטיסי טיסה מחירים גבוהים ולא הוגנים. וגם השרות טעון תיקון.סגור
-
29.טיפשרונית 22/04/2020 14:43הגב לתגובה זו2 4אתה פשוט איש רע....לא מבין כלוםסגור
-
28.אני בעד להציל את אל על אבל לדרוש יעול מסיביישראלי 22/04/2020 14:39הגב לתגובה זו7 0די למועדון חברים של פורשי חיל האויר די לאין סוף מנהלים בלי שום מטרה די למשכורות ההפקרות לטייסים תתחילו להתנהל כמו חברה עיסקית לא כמו מועדון פורשי חיל אוירסגור
-
ברוך הבאיו״ר מועדון החברים 22/04/2020 15:50הגב לתגובה זו0 3אשמח שמומחה גדול כמוך, שמתמצא כל כך בכלכלה ותעופה ויודע את כל הפרטים יבוא לייעץ. כל אחד עם מקלדת חושב שהוא מבין משהו ויודע. בוא שתף קצת מספרים, אולי נלמד משהו...סגור
-
אם אתהדב 22/04/2020 18:22הגב לתגובה זו1 1מרוצה ממצב אל-על - יבושם לך, ומומלץ שתממן מכיסך. לעם ישראל נמאס מהפרזיטים.סגור
-
בנתיים אתם הוכחתם כישלון וקורסים ומתחננים לכסף (ל"ת)ליו״ר מועדון החברים 22/04/2020 16:24הגב לתגובה זו3 0סגור
-
27.לסגור בלי רחמיםAש.ק 22/04/2020 14:33הגב לתגובה זו1 3אני בעל מניות באל על ואני אפסיד הרבה כסף למרות זאת אני אומר לסגור סוף לשודדים ותמשיכו להראות משילותסגור
-
26.זאת בעיה לא רק של אל על אלא של כמעט כל המשקישראל 22/04/2020 14:32הגב לתגובה זו1 0הישראלי שמורכב ברובו או ממונופולים או אליגופולים שחולבים את הציבור. המדינה לא תמימה ובסך הכל מעוניינת שהמצב הזה ישאר כי ככה יש לה שליטה על הכל.סגור
-
צודקדב 22/04/2020 18:24הגב לתגובה זו0 0שכחת את המילה: הסתדרות, הסתדרות, ועוד פעם הסתדרות. זה הכל. מילה אחת.סגור
-
25.עובדי אל על אל דאגה שתוכרז ממשלה הם יתחילו לטוס בטירוףאחרת מה יש להם לחפש 22/04/2020 14:29הגב לתגובה זו0 0יסגרו לכם את כל החובותסגור
-
24.מסכים עם כל מילה ! (ל"ת)תמיר 22/04/2020 14:28הגב לתגובה זו2 2סגור
-
23.כעובדת לשעבר של החברה: כל מילה בסלע!!! (ל"ת)מאי 22/04/2020 14:26הגב לתגובה זו2 2סגור
-
22.איך הגעת למסקנה שיש בחברה אבטלה סמויה? עבדת שם?מישמיש 22/04/2020 14:26הגב לתגובה זו2 2או שאולי מישהו אמר לך? באיזה היקף יש שם אבטלה סמויה? של 2000איש כמו שרוצים לפטר? אשמח לקבל תגובה ממך.סגור
-
אפרסקדב 22/04/2020 18:24הגב לתגובה זו3 0אז מה, אין?סגור
-
אני אענה לךתשובה למישמיש 22/04/2020 17:04הגב לתגובה זו1 0אני עובד שם. וכן, יש שם לא רק אבטלה סמוייה אלא גלוייה לכול. מה לעשות. עכשו, או שתמשיך לפרנס אותם אם בכלל תהיה לך עבודה עוד מעט, או שתתחיל ליעל את החברה שלך בכול היבט ונתון. שכר הנהלה בלי קשר לביצועים, טייסים חזירים, וועד שלא הבין לא מבין ולא יבין כלום בכלכלה.סגור
-
חח איזה שקוף שאתה לא עובד שםמישמיש 22/04/2020 20:14הגב לתגובה זו1 0כי אם כן היית רואה שאין שם לא אבטלה סמויה ולא גלויה, או שפעם עבדת שם ולא בדיוק הבנת מי נגד מי. בכל מקום תמצא אנשים שהתברגו לאיזה תפקיד שאין בו מי יודע מה עבודה אבל הרוב הגדול מאוד זה שרוצים לפטר תאמין לי שמפרפרים שם ממטוס למטוס וזאת לא עבודה פשוטהסגור
-
21.כל מילה בסלע אלאאנונימי 22/04/2020 14:18הגב לתגובה זו1 0שהתהליך חייב לעבור דרך פשיטת רגל או שבעלי החברה יצאו ממנה ללא תמורהסגור
-
20.צריך לאפשר לאל עלייי 22/04/2020 14:15הגב לתגובה זו1 0להעסיק עובדים זרים ב אלף דולר לחודש ואז היא תהפוך ליעילה והצרכן הישראלי יקבל יהנה ממחירים מעולים.סגור
-
זה מה שאנחנו מרוויחיםאיתי 22/04/2020 15:46הגב לתגובה זו0 070% מעובדי אל על מרוויחים שכר מינימום הם אלה שיפוטרוסגור
-
19.הלאמה נועדה רק בשעת חירום. כלומר במלחמהעמוס 22/04/2020 14:12הגב לתגובה זו1 1כל דרך אחרת לחלץ חברות כושלות שסירבו להתייעל ונועדו ליפול מזמן רק מכבידה על שאר האוכלוסיה. אל על תפול ובמקומה תקום חברת תעופה ישראלית אחרת. אל תדאגו הווקום יתמלא.סגור
-
18.מתפקדים לליכוד. כאיש אחד. הכסף יזרום מהר. (ל"ת)פועלת 22/04/2020 14:11הגב לתגובה זו1 2סגור
-
17.כתבה מעולה!תודהדני 22/04/2020 14:00הגב לתגובה זו3 1לא מחסידי אלעל אבל עדיף מאוחר שאשר אף פעם...שיעיפו את על העלוקות,יקצצו משמעותית בתנאים ואז סיוע.בוא נודה על האמת..אי אפשר בלעדיהםסגור
-
16.איינשטיין צדקאינשטיין 22/04/2020 13:58הגב לתגובה זו0 0אלוהים הגביל את החוכמה האנושית, אבל בטמטום הוא לא נגע.סגור
-
15.כן חלומות באספמיה יזרימו להם מיליארדים בלי תמורהכמו תמיד 22/04/2020 13:57הגב לתגובה זו2 0ככה זה כשהפנסיות זה קופה של הממשלהסגור
-
14.בריטיש איקוייז המשיכה לפעול בצוק איתןאייל 22/04/2020 13:55הגב לתגובה זו3 0וגם בקורונה אז אל תזכיר את שמה כחברה שאי אפשר לסמוך בעיתות משברסגור
-
13.חייבת הצלההקברניט 22/04/2020 13:54הגב לתגובה זו2 0הצלה תרתי משמע . ו . מהקורונה . 2. מהשומנים , מהועדים והניהול הכושל . ישראל חייבת חברת תעופה משלה .סגור
-
12.מיטה חולהאבי שושן 22/04/2020 13:49הגב לתגובה זו0 1זה לא חדש .סחטנות חוזרת כבומרנג. ניהול אחר דחוףסגור
-
11.ומי יעשה את זה בדיוק? ביבי?אנונימי 22/04/2020 13:45הגב לתגובה זו5 0האיש זורק כספים לרוח כבר שנה כהכנה לבחירות הרביעיות, נראה לך שדווקא עכשיו הוא ייכנס לחזית עם הוועדים של אל על?סגור
-
10.מילים כדרבנותיואב 22/04/2020 13:43הגב לתגובה זו3 1צריך קיצוץ עמוק הן בעובדים והן הפחתה מלמעלה של 30% בשכר של אלו שנשארים. הכל שם מנופח. כמו כן, צריך מנכ"ל מקצועי, עם יכולת ארגון ובעיקר ביצוע. אל על במתכונת השינה חייבת לחדול מלהתקיים. חייבים חברה חדשה לגמרי. אילו תלוי בידי, הייתי נוהגכמו בפירוק חברות - מפטר את כל העובדים באופן גורף - ומגייס מחדש לפי ראות ההנהלה ובשכר שהיא נוקבת - מי שלא יסכים - שיישאר בבית, או שיחפש חברת תעופה אחרת.סגור
-
רוב מוחלט של עובדי אל על מרוויחים שכר מינימוםעובד חברה 22/04/2020 15:48הגב לתגובה זו1 1להוריד 30% מהשכר הצחקת אותי רוב העובדים באל על מקבלים השלמה לשכר מינימום ותנחש את מי רוצים לפטר? הפתעה...את החלשים ביותרסגור
-
9.ביטלו טיסות ולא מחזירים כספים (ל"ת)נוכלים 22/04/2020 13:40הגב לתגובה זו0 0סגור
-
8.טעות.. החברה מנוהלת עלידי העובדים..המנכ"ל . זה רק בובהדני חכים 22/04/2020 13:38הגב לתגובה זו3 0חברה שיש בה חוסר יעילות לא יכולה לאורך זמן לשרוד תוסיפו את ההרגל המגונה של טיסות חינם לבני המשפחות כמו במעלית שבת והשמחה רבה יותר מידי עובדים ומנהלים מקבלים מעל 50 אלף שקל בחודש ובהנהלה חוגגים הגיע הזמן לעשות סדרסגור
-
7.מצחיק מאודאדי 22/04/2020 13:38הגב לתגובה זו1 0עוד לא הבנתם? הוועדים הבריוניים מנהלים כאן את המדינה. מוצצים כסף מהייטק וחוגגים על חשבון אחרים. את מי מעניינים עסקים קטנים? יש להם וועדים? לא. תודה ושלום. כאן זה ברית המועצות.סגור
-
6.למה להכניס את השרות לכלל הבעיות שאתהיאיר 22/04/2020 13:38הגב לתגובה זו0 0מוצא בחברה? לדעתי,כמי שנסע מספר פעמים בשנתיים האחרונות, השרות בסדר גמור, הדיילות אפילו מחייכות,ואין לי תלונות על כך. מחירים יקרים? כן,במרבית המקרים.סגור
-
5.לא לתת גרוש, חברה פרטית.יוסי 22/04/2020 13:37הגב לתגובה זו1 0שיפשטו רגל. יהיו הרבה קופצים לקנות אותה. והעובדים יעמדו בתור להתקבל בחצי שכר שמקבלים היום. על כל מטוס הים ישנם כ150 עובדים, כאשר ממוצע עולמי 110-120. חברה לא יעילה.סגור
-
4.כל מילה בסלע. (ל"ת)דני 22/04/2020 13:35הגב לתגובה זו2 0סגור
-
3.לדאוג לשמר את המחזיקים הקיימיםקפיטליסט 22/04/2020 13:28הגב לתגובה זו0 0זה המסר היחידי, בקשר לשאר אני בטוח שהאוצר יודע איך לבנות תוכנית מושלמת. זה רק פיצוי על שמכרו חברה הסתדרותית, כך תופסים שני ציפורים גם לעתיד ההסתדרות לא תוכל לאיים. וזה דווקא יחזק את הרצון של אנשים להשקיע בישראל. החמלה מובילה להרס קחו לדוגמא את התקנות של הסאב פריים, אילולי אישרו למעוטי יכולת לרכוש העולם היום היה נראה אחרת.סגור
-
2.כתבת מצויין. הלאמה בהחלט לא. אלא,אלי 22/04/2020 13:27הגב לתגובה זו3 1לשים מנהלים מטעם המדינה, ולנהל כחברה פרטית שדואגת למקסם רווחים, כמובן שזה יצליח רק כשיצומצם דרסטית אחת ההוצאות הגדולות ביותר בחברה, הוצאות שכר.סגור
-
1.חברה כושלת מישהו אחר יקנה אותה (ל"ת)ראובן 22/04/2020 13:23הגב לתגובה זו0 1סגור