הנתונים האמיתיים מאחורי זעקת העצמאים - לא מה שחשבתם
אני שומע בתקשורת סיפורי אימה על עצמאים שמתקשים לגמור את החודש בגלל משבר וירוס הקורונה, ושפונים לממשלה בבקשה שתסייע להם. אין לי ספק שיש עצמאים שמתקשים לסיים את החודש, ורבים. אבל עם כל הכאב על המצב הקשה שאנשים מגיעים אליו, טיפול מיוחד בעצמאים צריך להינתן בצורה מוגבלת מאוד.
ראשית, צריך לזכור שחוץ מאשר במקרים של עסקים זעירים, קיימת הפרדה בין העסק לבין העצמאי. לכן החובות של עצמאי הם נפרדים מהחובות של העסק. העסק יכול לפשוט רגל, ובמקרה כזה העצמאי יהפוך להיות חסר תעסוקה. מצב בהחלט לא נעים, אבל הוא לא שונה עקרונית מזה של שכיר שהופך למובטל.
שנית, צריך לזכור שבישראל, פחות מ- 14% מהעובדים הם עצמאים. ואלו שבוחרים להיות עצמאים, נהנים מיתרונות משמעותיים על השכירים בכל מה שנוגע למס הכנסה. ראשית, לפי דו"ח של מרכז אדווה, ההכנסות המדווחות של עצמאים נמוכות בממוצע בכ- 30% מההכנסות שלהם בפועל. שנית, עצמאים יכולים להפוך הוצאות ששייכות לחיים הפרטיים שלהם למוכרות לענייני מס. אני זוכר שיחה עם רו"ח אחד שסיפר לי איך הוא משלם פחות מסים ממני, למרות שהוא מרוויח כפול.
שלישית, צריך לזכור שעצמאים בוחרים להיות כאלה כי זה נותן להם הכנסה יותר גבוהה מכפי שהם היו מרוויחים כשכירים. לפי דו"ח הביטוח הלאומי מ- 2018, ההכנסה הממוצעת של עצמאי גבוהה בכ- 15% מזאת של שכיר. אז נכון שהנתון הזה מסתיר שונות עצומה בין עצמאים. חלק גדול מהעצמאים בישראל מרוויח שכר נמוך למדי. אבל זה הרבה בגלל שכ-70% מהעצמאים הם ללא השכלה אקדמית, כלומר שייכים לקבוצה שלה יש הכנסות נמוכות גם בקרב השכירים. כשמשווים את ההכנסות של עצמאים לאלו של שכירים בעלי כישורים דומים, מקבלים שהעצמאיים אולי עובדים קשה יותר מהשכירים, אבל גם מקבלים שכר יותר גבוה.
נכון שיחד עם הרווח, בא גם הסיכון. בעבודה כעצמאי יש הרבה יותר סיכון מאשר בעבודה כשכיר. אבל הסיכון הזה קיים תמיד, לא רק בימי קורונה. כ-40 אלף עסקים קטנים נסגרים בישראל כל שנה, ולפחות 80% מהעסקים החדשים נסגרים בתוך שנתיים או פחות. מי שלוקח את הסיכון, לוקח אותו כדי ליהנות מהאפשרות להרוויח יותר, לשלם פחות מס, ולפעמים גם בשביל האפשרות להעלים מסים. יש הרבה דברים רעים להגיד על עובדי מדינה. אבל בהעלמת מסים עוד אף אחד לא האשים אותם. ואת אותו סוג של סיכון שהעסק יפשוט את הרגל, לוקחים גם עובדי היי-טק שהולכים לעבוד בסטארט-אפים. אבל אף אחד לא מנהל קמפיין לסייע לעובדי היי-טק שכירים שמוצאים את עצמם ללא עבודה.
אז נכון, המשבר שנוצר בגלל וירוס הקורונה הוא חסר תקדים. בגלל ההחלטות של הממשלה, הוא פגע במיוחד בעסקים קטנים שמשרתים לקוחות. למדינה יש עניין לשמור על העסקים הללו בחיים, ולצורך כך כדאי מאוד שהממשלה תתחיל לפעול בצורה יעילה. המדינה כבר התחייבה (לכאורה) להעביר 80 מיליארד שקל לסיוע למשק. בינתיים, הם לא הוציאו אפילו 30 מיליארד.
הקרן להלוואות לעסקים קטנים חילקה משהו כמו רבע מהסכום שלכאורה הוקצה לה. זה בהחלט יעזור אם הממשלה תעשה שלושה דברים: אחד, אם היא לא מסוגלת להעביר את הכסף, שלפחות תכריז בצורה מסודרת מה מגיע, למי, ובתוך כמה זמן יתבצע התשלום. השני, תוותר על המנהג המגונה של לשלם לעסקים קטנים בשוטף + מתישהו (וכדאי שהיא תוותר עליו באופן כללי, לא רק בימי קורונה). שלוש, שתקבע שעצמאי שיכול להוכיח שהוא סגר את העסק שלו, יקבל דמי אבטלה.
אבל לספר סיפורים על הקשיים של העצמאיים זה מטעה. גם שכיר בלי עבודה נמצא במצב קשה. גם שכיר שיצא לחל"ת נמצא במצב קשה. אני רוצה להזכיר לעצמאים ששכירים רבים פוטרו ומדברים על אבטלה שתהיה 10%-12% בסוף השנה - אבטלה של שכירים. עכשיו האבטלה הכוללת גם את החל"תניקים היא באזור ה-26% - משמע חלק גדול מאוד מהשכירים מקבל שכר חלקי.
היחידים שיכולים להרוויח מסיפורים על עצמאים בלי פרנסה הם דווקא העסקים הגדולים, שייקחו טרמפ על המצב כדי לקבל הטבות, שהעצמאים שקשה להם לסגור את החודש יכולים רק לחלום עליהם.
ד"ר אביחי שניר
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
372.יכלב שיסגרו לך את העיתון מה תעשה ינבלה (ל"ת)משה 18/11/2020 19:02הגב לתגובה זו0 0סגור
-
371.מנותקדוד 08/11/2020 01:10הגב לתגובה זו1 0וואוו ההגדרה של מנותק בכתבה אחתסגור
-
370.כתבה מביכה - ללמדך שדוקטורט אינו ערובה לחוכמהכתבה מביכה 19/07/2020 10:30הגב לתגובה זו6 0לשיטתו של הכותב, כל העצמאים מעלימים מס. מאיפה הנתון הזה? פשוט ביזיון. העצמאים מרוויחים יותר משכירים - הם גם משלמים יותר מיסים משכירים, ומעסיקים מגזרים שלמים: עורכי דין, רואי חשבון. שלא לדבר על העסקה ישירה של עובדים. העצמאים הם המעסיק הגדול במשק. הם הכוח האמיתי שמניע את הכלכלה. ואי הצדק הכי גדול במדינה הזו: שלגבות מהעצמאים מיסים מפה ועד לונדון היא יודעת, אך לתת דבר מה בחזרה - היא לא. אדון דוקטור - צא ולמד לפני שאתה מפזר את הגיגייך לעולם.סגור
-
את עצמאית חסרת השכלהברק 20/11/2020 09:14הגב לתגובה זו0 1לכן אין לך זכות לשלול ככה את נתוני הכתבה - כל המדינה מוחזקת על העשירון העליון שמשלמים את רוב המיסים כאן והעצמאים הקטנים (כל מיני ערסים מרוקאים בעלי קיוסק או מונית) ממש לא נמנים על העשירון העליון. תפסיקי לדבר שטויות ולכי ללמוד שיש מקורות מידע בארץ שלנו שעדיין (בנתיים) מתקדמת. תגובתך מביישת את ההשכלה המערבית ומרגישים שהגעת מהמזרח.סגור
-
369.יש עבודות אחרותיגור 08/06/2020 17:16הגב לתגובה זו0 0לגבי גברים יש עבודות אחרות.שיעבדו בעיקר הצעירים .די להתבכייןסגור
- טען עוד
-
368.כמה עיוותים בכתבה אחת!שרון 08/05/2020 15:38הגב לתגובה זו3 0מצטט אותך 'מי שלוקח את הסיכון, לוקח אותו כדי ליהנות מהאפשרות להרוויח יותר, לשלם פחות מס, ולפעמים גם בשביל האפשרות להעלים מסים.' וואוו ניכר שלמדת את הנושא לעומק. עשית מעצמך צחוק.סגור
-
367.בשביל מה עצמאים משלמים מלא כסף למדינה ולביטוח לאומי???עצמאי בנשמה 06/05/2020 20:09הגב לתגובה זו6 0דיי לבלבולי מוחסגור
-
366.הרבה סיסמאות בלי גיבוי במספריםפאו 29/04/2020 07:23הגב לתגובה זו6 0עושה הכללות מבלי לתת מספרים. בטח בנושא כזה רגיש. באותו אופן אפשר לטעון שתואר הדוקטור שלך הוא בספק ואולי העתקת את העבודות, במבחנים ואפילו את התזה. מאמר לא מקצועי.סגור
-
365.רשות המיסים מנצלת את המצב כדי ללכוד עצמאים לדיווח אמתאנונימי 28/04/2020 08:19הגב לתגובה זו0 0בכדי לקבל מענק או הלוואה, יש לדווח על ההכנסות ב 2018 ו ב 2019 ולהוכיח שב 2020 הן ירדו ב 25% זה מלכודת ברורה למי שלא מדווח אמת או שבכלל לא פתח תיק...סגור
-
״ללקוד״ כדי שיתנהגו לפי החוק?מרינה 02/05/2020 18:07הגב לתגובה זו0 0כלומר כאשר היה צריך לשלם מס לפי ההכנסה - כחוק, וכפי שכל שכיר מחויב אוטומטית, זה היה בסדר לעבור על החוק. עכשיו כאשר רוצים לקבל הקלות מהמדינה - והכסף בא מהמסים שכולם שילמו, כולל השכירים - פתאום רואים את הצורך לא לשקר ולציית לחוק כלקידהסגור
-
364.עסק לא יכול לפשוט רגל, רק להתפרקשם בדוי הרמיוני 27/04/2020 20:12הגב לתגובה זו0 0פשיטת רגל היא ההליך ליחידים. לפחות תדייקו בפרטים הבסיסייםסגור
-
363.עלובי החיים תמיד מתנקזים לאקדמיהראש חמור 27/04/2020 19:57הגב לתגובה זו5 1אין לך כישורים למכור חצי ארגז עגבניות בשוק. כל כך הרבה טעויות שגיאות הנחות לא מבוססות. ילד שמנת מפונק שלא עשה כלום בחייםסגור
-
362.כמה שילמו לך? אולי כדאי שתדע שהעסקים הקטני מעסיקים 4 מי (ל"ת)בור ומגמתי 27/04/2020 09:47הגב לתגובה זו2 1סגור
-
361.אל תיקנה עצמאיהעצמאי 27/04/2020 09:37הגב לתגובה זו2 0כשתגיעלקנות מעצמאי או לקבל שירות לארוע או טכנאי הביתה או אינסטלטור קח בחשבון מה שכתבת ושאולי אותו כצמאי ייסגור איתך חשבון… תסתדר בלי עצמאיים נבלה.סגור
-
360.למה מפרסמים כתבה מביישת?ויק 27/04/2020 07:29הגב לתגובה זו6 0במקום לרדת על האצמעים בכתבה, היית מחפס פטרון לבעייה במדינה, שבא קשה לכולם הרגהסגור
-
359.ד"ר שטעה בעבר -הוא חי במעבדה בתאוריהקים 27/04/2020 07:23הגב לתגובה זו1 0עבורי לפחות, נוצר מצב שבו כמעט ואין רגשות, אין תשוקות, והמוח נשאר חופשי לעבוד, מבלי שהגוף יפריע לו. זו תחושה של שליטה עצמית מוחלטת, כזאת שמאפשרת לגוף להמשיך ולנוע גם במצבים שאנשים אחרים היו קורסים כבר מזמן. כל זה, תוך שהמוח פועל ברמה שאפשרה לי גם לעבוד וגם להשיג תואר ראשון, שני, עוד תואר ראשון ואז שלישי ופוסט-דוקטורט בחו"ל. אבל לכל דבר יש סוף, ובסופו של דבר התברר לי שתחושת החופש מטעה אז שוב פעם דר אתה טועה ובגדול רד לעם במקום לקחת סקרים לא אמינים ולעבוד על פיהםסגור
-
358.כמה רשעות בכתבהציפי 26/04/2020 23:40הגב לתגובה זו2 0עצמאי בחר להיות עצמאי כמו ששכיר בחר להיות שכיר. עצמאי משלם כפול ביטח לאומי ומיסים למה עכשיו הוא לא מקבל כלום?. שכיר שמפוטר מאבד את משכורתו ומקבל אבטלה. עצמאי שסוגר מאבד גם את כל עומק ההשקעה ולא מקבל שום פיצוי. עצמאי מרויח בממוצע 15%יותר משכיר אז למה שכיר מקבל חלת ועצמאי כלום? ועוד ועוד בתכלס עצמאי שקורס המדינה מאבדת כמה שכירים אז אולי שתציל את העצמאי במקום לשלם לשכיר בלבד?סגור
-
357.מרומי האקדמיה באמת לא צריך להוכיח כלוםעצמאית 26/04/2020 22:46הגב לתגובה זו4 0כמה רוע והכללות ודיבה- "רובם מעלימים מס "? בניגוד אליך שאתה לא צריך להוכיח דבר. לעצמאיים יש אחריות כלפי העובדים שלהם. אתה משפיל כל כך הרבה אנשים שנושאים את התואר ד"ר. קח אחריות. תבדוק מה שאתה אומר .סגור
-
356.אני עצמאי ומדווח על כל שקל מסריח שאני מכניסיוחנן בן מע"מ 26/04/2020 21:16הגב לתגובה זו6 0רואה החשבון שלי כל הזמן אומר שלא כדאי להעלים כי במס הכנסה לא יושבים מטומטמים והם תופסים. אז שיתפסו. מה עניין שמיטה להר סיני? כאילו אתה עושה כתבה על אורז ומספר לנו על נמלים שאוכלות אורז שנשפך בדרום ספרד.סגור
-
355.נראה לי התבלבלתעלאק דר 26/04/2020 17:49הגב לתגובה זו1 0זה כמו שיעשו כתבה למה שכיר בכלל מתלונן? הוא מקבל ימי חופש, אבטלה, הבראה, פיצויים והכל על גב העצמאי, מה יש לשכיר להתלונן למה המצב שלו מדאיג בכלל. אין לו דאגות, המשכורת דופקת כל חודש כמו שעון, אין לו עובדים או ספקים או צרות אחרות ממס הכנסה וביטוח לאומי אז מה יש להתלונן נראה תעלאק ד"ר כותב כתבה כזאת.סגור
-
354.כל כך הרבה הכללות שגויות שנראה שנובעות מבורות קיצוניתעצמאי לשעבר 26/04/2020 16:51הגב לתגובה זו1 0מי אישר את הכתבה הזו?סגור
-
353.רוב העצמאים בישראל הם עוסקים מורשים, ככה שהחובות של העסאבי 26/04/2020 10:56הגב לתגובה זו4 0העסק זה החוב הפרטי שלהם, בשונה מארצות הברית ששם להקים חברה בע"מ זה מאוד זול בישראל המדינה רוצה לפשוט את העור לכל עצמאי שפושט רגל לכן הם מעדיפים אותם עוסק מורשה שאתה והעסק זה אותו ישות. אז ממש בורות להגיד את מה שאתה אומר ...סגור
-
352.סבבה, סוגר את העסק ועובר למגזר הציבורי. תודה על ההמלצה (ל"ת)מיקי 26/04/2020 10:55הגב לתגובה זו3 0סגור
-
351.אז למה אני משלם ביטוח לאומי יחתיכת אידיוט. לך תלמד את הנתונים. לא רוצה לשלם ביטוח לאומי....אני משלם ביטוח ולא מקבל כלום, הולך למילואים ומפסיד כסף. לא כולם צריכים להיות שכירים במגזר ציבורי שמן. בושה וחרפה הכתבה הזאת. (ל"ת)שישו 26/04/2020 10:53הגב לתגובה זו8 0סגור
-
350.כל עצמאים נהיו סוציאלסטים, אל תשכחו את זה גם בשגרהספרטקוס 26/04/2020 10:49הגב לתגובה זו2 1לא רוצה לשמוע ממכם את המונחים של הקפיטליזם החזירי "בחירה שלך" "תנו לשוק לקבוע" "התערבות ממשלתית זה רע" "השוק הפרטי יעיל"סגור
-
349.עסק שאחרי חודש קורס היה קורס בין כהנילס 26/04/2020 10:39הגב לתגובה זו3 1ולכן עשו לו טובה, הקטינו לו התחייבויות. צריך לסגור את העסק ולחפש עבודה בתור שכיר.סגור
-
348.הלפרין ופוקס מוכר למישהו???? דוחים (ל"ת)הילה 26/04/2020 10:35הגב לתגובה זו0 1סגור
-
347.סוף סוף האמתערן 26/04/2020 10:21הגב לתגובה זו2 3כל הכבוד! כל מילה בסלע! שנים חוגגים וחיים בנהנתנות ועכשיו מנסים לפגוע בשכירים. שיתביישו.סגור
-
346.צודקדניאל 26/04/2020 10:17הגב לתגובה זו1 4רוב העצמאים מעלימי מיסים ויושבים על ים מזומנים בבית וחיים טוב רק תפסו טרמפעל המדינה.סגור
-
345.עצמאים עושים מלא כסף בשחור , ומשלמים % מיסים מגוחך . (ל"ת)גוגו 26/04/2020 10:03הגב לתגובה זו0 3סגור
-
344.את הרכב שהם נוסעים בו השיתו על העסק.yairros157 26/04/2020 09:40הגב לתגובה זו0 2קונים רכב ומקבלים החזר מעמ. שכיר משלם הכל. מי שלא מסוגל להחזיק חודשיים ללא הכנסות... שיסגור את העסק כי הוא מפסיד.סגור
-
343.בדרך כלל עצמאי זה מישהו שלא מצא עבודה כשכיר. (ל"ת)yairros157 26/04/2020 09:36הגב לתגובה זו0 4סגור
-
הפוך לוזר (ל"ת)כן = לא 27/04/2020 19:59הגב לתגובה זו0 0סגור
-
342.לא מבין כלום. מנותק.ערן 26/04/2020 08:46הגב לתגובה זו9 4הנה כאן דוגמה קלאסית של "מומחה" אשר לא מבין בכלל את חייו של עצמאי או של יזם או של בעל עסק בכלל. הנחות היסוד שלו מוטעות, בדיוק כמו ההנחות של ראשי מערך הגביה. " העצמאי גנב, מעלים מס". נכון רבים, גם מתוך אלה שצועקים בראש חוצות לא משלמים, בלשון המעטה מס אמת. אם כך למה להטיל על כולם את הרפש??? שיואילו אותם "פקידי אוצר", אותם פקידי שומה מדושנים, להתחיל לעבוד ולמצוא את אותם מעלימי מס, שהרי גם אנחנו, אלה שמשלמים מס אמת והרבה, משלמים הרבה בגלל כל אותם מעלימים.סגור
-
341.עשו טעות. היו צריכים כמו שעשה טראמפ להעניק לכול אחדתכלס 26/04/2020 07:26הגב לתגובה זו3 21500 דולר וזהו! ברגע שמתחילים לברור כול אחד מתחת לפינצטה, לא יוצאים מזה.סגור
-
340.צודק ב100% רובם צועקים ו80% שקר ומרמה !!!הברבור הירוק 26/04/2020 00:36הגב לתגובה זו7 5כבעל עסק מבקש לא להכנע גם לא לבעלי הקניונים נא להעשיר של בצדק בעלי הקניונים יויוחו קצת פחות השנה העצמאים קבלו וזה מספיק !!!! מי שלא יתסדר שילך להיות שכיר זה יותר מתאים תשאירו כסף לנפגעים תירות מסעדות תעופה וכוסגור
-
339.עסק שלא מסוגל לשרוד חודש ללא הכנסותאנדריי 25/04/2020 23:03הגב לתגובה זו12 4לעסק שכזה שלא מוכן מראש לחריגות יוצאות מן הכלל כמו : קורונה או מלחמה או כוח עליון כל שיהו וכדומה, אין לא זכות כיום,בידיוק כמו בטבע החזק מנצח החלש נופלסגור
-
338.עצמאים (ל"ת)Uri 25/04/2020 20:57הגב לתגובה זו1 0סגור
-
337.לא כולם אותו דבר. יש כאלה שלא יעלימו הכנסות כי לאעצמאים 25/04/2020 15:26הגב לתגובה זו10 0ירצו לסכן את עתידם והשקעתם. שנית העצמאים משלמים בטוח לאומי אז יש לפצות אותם כשאין להם עבודה אולי אפשר להגביל בסכומים או תקופה . אבל לא יתכן שיש רק חובות ואין זכויות .סגור
-
336.אתם מוזמנים לבוא להיות שכירים !!!שכיר שמרוויח טוב 25/04/2020 14:56הגב לתגובה זו15 5לכל העצמאים הבכיינים שגונבים את המדינה בכל הזדמנות שהם יכולים וחיים מעבר ליכולות שלהם ובגלל זה עכשיו אין להם שקל על התחת . לא מאמין לשום בכי ונהי שלכם למרות שיש בניכם צדיקים אבל אני טוען חד משמעית שאין עצמאי שמשלם באופן מלא כמו שכיר . אין חיה כזו !!! אז תתלוננו רק על עצמכם . וכל הכבוד לדיעה האמיצה של הכתבסגור
-
שכריםמושון 26/04/2020 07:29הגב לתגובה זו1 0יש הרבה מאוד שכרים שעושים שחור.עבודות מחוץ לעבודה הקבוע. שעורים פרטים, עבודות שיפוץ,אינסטלציה, רכב,מסגרות,התקנות, מזגנים,אני מכיר הרבה חברה כאלה שעושים משכורת נוספת בחודש פשוט אף אחד לא בודק אותם. וזה הרבה יותר מי מה שהעצמאי יכול לעשותסגור
-
הכתבה מלאה הבלים, הנחות שגויות, והשמצות כלפי סקטור שלם (ל"ת)כתבה שהיא פרובוקציה 26/04/2020 10:02הגב לתגובה זו5 0סגור
-
335.צודק ב-100%אריק 25/04/2020 14:53הגב לתגובה זו8 4אתה כל כך צודקסגור
-
334.אז שיתנו לעצמאים הנחה בביטוח לאומי. הם לא מקבלים כלוםדודו 25/04/2020 14:35הגב לתגובה זו6 0אם לא מוכנים לתת להם דמי אבטלה, אז שיגבו מהם פחות ביטוח לאומי.סגור
-
ביבילראש הממשלה ביבי 25/04/2020 22:03הגב לתגובה זו1 2ביבי גנב את כל הכסף של העצמאים ששולמו לביטוח לאומי עבור דמי שוחד לחרדים ,תבואו רק לביבי בטענותסגור
-
333.האם הכותב הוא דוקטור? אני מתפלא כי המאמר ממש מביך. (ל"ת)שמשון בלילטי 25/04/2020 14:22הגב לתגובה זו13 2סגור
-
332.כמה נכוןאלון 25/04/2020 13:55הגב לתגובה זו9 8כתבה ממצה ומצויינת כל העסקים הגדולים יחלבו את המדינה עכשיוסגור
-
331.אא 25/04/2020 13:23הגב לתגובה זו4 11כמה בילבול מוח בכתבה אחת דבילסגור
-
330.כתבה של סוציאליסט שהיה שכיר כל חייו (ל"ת)לא מתפלא 25/04/2020 13:09הגב לתגובה זו12 9סגור
-
329.אל תכתוב על דברים שאתה לא מבין בהם כלום אתה יוצא אידיוטזאב 25/04/2020 12:06הגב לתגובה זו18 14"העובדות" שכתבת, רחוקות מלהיות נכונות, תבדוק לפני שאתה כותב למשל, עצמאי הוא לא ישות משפטית נפרדת מהעסק שלו ברוב המקרים. אני לא אמשיך כי אין טעם, גם השאר שטויות. בקיצור תבדוק.סגור
-
328.כתבה מעולה צודק בכל אות! (ל"ת)דוד 25/04/2020 11:50הגב לתגובה זו10 12סגור
-
327.לשון הרעשולמן 25/04/2020 11:27הגב לתגובה זו13 6תוכיח שהעצמאים מעלימים 30% מההכנסות שלהם, עד אז אתה חשוף לתביעהאישית מכל עצמאי במדינה.סגור
-
מרומי האקדמיה הוא לא מרגיש צורך להוכיח כלוםעצמאית 26/04/2020 22:40הגב לתגובה זו1 0מציעה לתבוע אותו ישירות על הוצאת דיבהסגור
-
מעלימים הרבה יותר !!!שכיר 25/04/2020 14:42הגב לתגובה זו7 6אין בעל מקצוע אחד שמגיע אלי ומבקש שחור !!!סגור
-
326.מאמר שטנהיהשע 25/04/2020 10:56הגב לתגובה זו8 12כמה רוע ושקרים במאמר אחד בושה שנתנו לזה במהסגור
-
325.איך פרסמתם כאלה שטויות?!שגיא 25/04/2020 10:55הגב לתגובה זו12 9הדוקטור באמת חושב שהחובות של העצמאי לא חלים עליו?! הדוקטור "שמע" מרו"ח אחד שהוא מרוויח יותר ומשלם פחות... ממש מדגם מייצג. להיות מפוטר מסטרטאפ זה סיכון כמו של עצמאי שהעסק נסגר, ההשקעה יורדת לטימיון והחובות לספקים נשארים?סגור
-
324.לכותב המאמרמשה 25/04/2020 10:32הגב לתגובה זו22 6כל כך הרבה שטויות בכתבה אחת, ועוד של דוקטור, מה שמוכיח שכל האקדמיה זו בדיחה, טיפש עם תעודות, קשה להתחיל אפילו אבל אני אסכם את ארבע הנקודות מתוך הרבה שהכי מפגרות: 1. עצמאיים הם לא מעלימי מס, ומי שמעלים מס הולך לכלא, ואם הוא לא בכלא אז הוא לא ״בחזקת״ מעלים מס ונטול זכויות, מזל שאתה לא מחליט שרוב העצמאים הם אשכנזים, ובגלל זה יש להם ימבה כסף אז לא צריך לתמוך. ( גם גזען לא רק טיפש) 2. זה ששכירים ועוד מגזרים צריכים גם תמיכה, לא שולל תמיכה ממישהו אחר, בניגוד למה שאתה חושב, זו לא תחרות מי יותר מסכן. 3. אין דבר כזה הפרדה בין העסק לאישי, זה שיש לפעמים שני חשבונות בנק בשביל הנוחות, לא הופך את העניין להפרדה, אם העסק של העצמאי נסגר, באופן אישי אין לו מה לאכול. הסעיף הזה ממש בורות, זו אפילו לא דעה מפגרת, זה ממש פייק ניוז. 4. עצמאים משלמים ביטוח לאומי, כמו כולם, הזכויות של העצמאיים נמוכות בהרבה, באופן בסיסי יש פה אי שויון שמוסדר בחוק, וזה לא בסדר. יש עוד הרבה דרעק במה שאתה כותב, זה הזוי כמה שטויות במאמר אחד, זה שזה מפורסם ממש עצוב, ממש תעמולה.סגור
-
323.שיתחילו לסנן אותם לפי האוטושהם נוהגים בו 25/04/2020 10:21הגב לתגובה זו9 2סליחה, אבל מאיפה לבעל פלאפל "מסכן" כסף למרצדס ב-800k? למה שהמדינה תקצץ לנכים ולזקנים עבור בכיינים כמוהו? למה?סגור
-
322.ווואו איך נתנו במה לחוסר הידע הזה...h 25/04/2020 10:18הגב לתגובה זו8 4לחשוב שאדם שאומר את רצף השטויות האלו, לדעתי, מלמד אחר כך כלכלה (אומנם במכללה זניחה) אבל עדיין , קצת הבנה לא תזיק.סגור
-
321.למה עצמאים משלמים ביטוח לאומי?אבי 25/04/2020 10:07הגב לתגובה זו5 1אני רוצה לשלם ביטוח מנהלים במקום ביטוח לאומיסגור
-
320.העצמאים משלמים ביטוח לאומי ,משלמים ביטוח לאומי 25/04/2020 10:01הגב לתגובה זו3 1העצמאים משלמים ביטוח לאומי , מגיע להם דמי אבטלה כמו לעובדי המגזר הציבורי הבטלנים ,כמוךסגור
-
נשמה, הם משלמים פחות ביטוח לאומי כי הם לא מקבלים אבטלהשון 26/04/2020 09:01הגב לתגובה זו0 0אם היו מקבלים אבטלה היו צריכים לשלם יותר.סגור
-
319.היית פעם עצמאי? כנראה שלאמשה 25/04/2020 09:43הגב לתגובה זו3 3תזכור דבר אחד חשוב לפני שאתה מוציא את דברי השטות שכתבת כאן. לעצמאי אין הכנסה מובטחת הוא עובד סביב השעון, חי בחרדה תמידית שקל שלו שווה במקרה הטוב 40 אגורות. לרוב יש לו אחריות על עוד משפחות, בכתבה המרושעת שלך אתה גורם נזק מטורף לניסיון לקבל צדק אמיתי ואני עצמי שכיר אבל 20 של עצמאי גרמו לי להבין שהמדינה ממש לא אוהבת אותם. אתה אידיוטסגור
-
318.שכירשכיר 25/04/2020 09:24הגב לתגובה זו5 1בלי העצמאים לא יהיו גנבות ממס הכנסה ואחרים יחליפו אותםסגור
-
317.שכירשכיר 25/04/2020 09:23הגב לתגובה זו5 0למי שקשה שילך לעבוד כשכיר ונראה אותו.....ברמי לוי חסר עובדיםסגור
-
316.חמור גרםעצמאי 25/04/2020 09:11הגב לתגובה זו3 0הממשלה הורתה לסגור עסקים ומגיע לבעליהם פיצוי על כך. אם הממשלה מפצה שכירים שעובדים אצל עצמאים היא צריכה לפצות גם את העצמאים שההפסדים שלהם לא יותר קטנים.סגור
-
315.הבעיה כולנו שלא מדברים על איפה אפשר לחתוךאנונימי 25/04/2020 09:01הגב לתגובה זו1 0הסיבה שיש מלא תגובות זה כי הכתבה אומרת הרבה דברים נכונים. אין עצמאי שלא מעלים מס נקודה וכולם יודעים. מצד שני הם נדפקים גם בהרבה דברים. הבעיה של כולנו (שכירים ועצמאיים) שהגיע המשבר הכי גדול אי פעם ועדיין לא נראה שמישהו יהיה מוכן להתעסק עם הבעיות האמיתיות של המדינה - החרדים, הועדים הגדולים והפנסיה התקציבית. אז בוא נמשיך לריב - עצמאים ושכירים על איזה פירורים מהעוגה שהשאירו לנו אנחנו רוצים לריב.סגור
-
314.עצוב שרשתות של טייקוניםיוסף 25/04/2020 08:26הגב לתגובה זו2 0שבימי שיגרה מרוויחים המון ופותחים אין סוף סניפים, ויזל מפוקס או אופטיקנה, רוצים כסף ולא מוכנים לספוג הפסד. טמאות ותאוות בצע. הם אחראים על יוקר המחיה הגבוה בגלל המחירים שלהם,נהם רוצים היום להכביד עוד ודורשים פיצוי מהממשלה, מהאזרחים המסכנים שבאמת נשארו ללא כסף. שיא החוצפה. עוד דוגמא, פלאפל הקוסם זה מוסד במרכז תל אביב. בעליו עתיר נכסים ומיליוני שקלים. אתמול בכה דמעות תנין במהדורת החדשות. אנשים ללא בושה.סגור
-
313.בורות מוחלטתX 25/04/2020 08:11הגב לתגובה זו3 1אין לך מושג ד"ר על מה שאתה כותבסגור
-
312.עצמאים רבים לא התקבלו להיות פקידונים בשרות הציבוריד"ר שניר=מירי רגב 25/04/2020 07:10הגב לתגובה זו1 1אתה אטום וטיפש וברור שעובד אצל הפקידונים בשרות הציבורי. אתה ושכמותך שוחטים וגוזלי את העצמאים עד זב דם. מתקינים תקנות, רגולציות במטרה להעשיראת קופת המדינה שיהיה הרבה כסף למשכורות הפקידוניםסגור
-
311.אתהגיא 25/04/2020 07:05הגב לתגובה זו2 1הכותב עם הכי הרבה חוסר הבנה שנתקלתי בוסגור
-
310.תורת הדמגוגיהאורטל 25/04/2020 06:16הגב לתגובה זו1 0שכיר מובטל מקבל דמי אבטלה עצמאי מובטל מקבל כלום. כשהמדינה סוגרת לשכיר את מקום העבודה היא לוקחת אחריות כשהמדינה סוגרת לעצמאי את מקום העבודה היא צריכה לקחת אחריותסגור
-
309.אידיוט חסר תקנה מי שכתב את זה (ל"ת)עצמאי 25/04/2020 05:04הגב לתגובה זו3 1סגור
-
308.גיבובי טימטום של ערימת שטויות....ביזפורטל - לא רציני! 25/04/2020 03:32הגב לתגובה זו3 1הייתי מצפה מהאתר להעסיק אנשים רציניים ולא אנשים שחיים על ענן ואין להם מושג מה הם כותביםסגור
-
307.החלטה של עצמאיאבי 25/04/2020 01:19הגב לתגובה זו2 1ד"ר אביחי שניר הכתבה רצופה באי דיוקים (בלשון המעטה) 1. ההפרדה בין החברה לבין בעל החברה קשורה לחברה בע"מ. אין קשר לעוסק זעיר או לעסק זעיר 2. עצמאי לא מרוויח בהכרח יותר משכיר (ראה עובדי נמלים, רשות שדות התעופה ועוד) 3. עצמאי לא בהכרח עובד בשחור (ראה ערך מורים פרטיים) 4. להזכירך לעצמאי אין ימי מחלה, אין ימי חופשה, אין דמי הבראה, אין משכורת 13 5. העצמאים אולי מהווים 14% אבל הם מעסיקים 25% מהשכירים. 6. עצמאי לא יכול ב"כאילו" לקבל אישור מחלה מרופא וללכת לבלות עם המשפחה. 7. עצמאים עובדים 24/7 הרבה אחרי שהעובדים שלהם החתימו כרטיס והלכו הביתה. 8. כאשר עצמאי סגר את העסק בגלל הקורונה (להבדיל משכיר שיצא לחל"ת) העצמאי ממשיך לשלם ארנונה ושכירות על אותה תקופה על העסק וזאת בנוסף על הוצאות אישיות בדומה לשכיר בקיצור.. אני גאה להיות עצמאי כמי שלוקח אחריות (לטוב ולרע) על מעשיו אבל כאשר המדינה מכריחה אותי לסגור את העסק היא צריכה לקחת אחריותסגור
-
אענה לך טענה טענהבן 26/04/2020 09:06הגב לתגובה זו0 11. הוא ציין זאת. יש הרבה מאוד עסקים שמאוגדים כחברה. 2. לקחת כאן את המאיון העליון של השכירים. תשווה למאיון העליון של העצמאים, תגלה שהם מרוויחים יותר. 3. לא בהכרח, אבל רבים מהם מעלימים מס. הרבה יותר מאשר שכירים. 4. נו אז? תסתכל על השכר הכולל. 5. וכולם יפלו? ברור שלא. וכי מה יעשה ספר או קוסמטיקאית? ימשיכו לעבוד.סגור
-
לא הבנתישכיר 25/04/2020 14:45הגב לתגובה זו2 0"ראה ערך מורים פרטיים" - כולם מוציאים קבלות ?? אף אחד !!@סגור
-
306.עלאק ד״ר, דביל מנותק מהמציאות (ל"ת)אלוהים 25/04/2020 01:03הגב לתגובה זו2 1סגור
-
305.מלא טעויות והטעיותשלי 25/04/2020 00:50הגב לתגובה זו1 1יש פה כל כך האבה נתונים שגויים שאני טפילו לא יודעת למה להגיב קודם. מיות, מגמתי ולא נכון.סגור
-
304.כתבה שטחית ולא עניינית בכלל! (ל"ת)קרוליין 25/04/2020 00:40הגב לתגובה זו1 1סגור
-
303.חרטאכתבה ממש לא נכונה 25/04/2020 00:36הגב לתגובה זו1 0חוק ראשון בלהיות שכיר/עובד ביטוח לאומי העצמאי הוא תמיד הרע הבוס המנייאק שכולם שונאים והוא חייב להיות עשיר... עצוב שזה איך שמסתכלים על עצמאיים בארץ ומכלילים את כולם תחת אותה הכותרת... מי שכתב את זה ממש תלוש מהמציאות ואני לא אתפלא אם הכתבה הזאת ממומנת על ידי בעלי אינטרסים כמו הממשלה הנוראית הזאתסגור
-
302.כמה שטויות בכתבה אחתרפי 25/04/2020 00:25הגב לתגובה זו1 0יש כאן הסטה נגד מגזר שמוביל את המשק הישראלי. המון שטויות וחוסר דיוק בנתונים. מי זה נכתב הזה שאין לו מושג על מה הוא מדברסגור
-
301.עוסק זעיר בישראלמ 24/04/2020 23:19הגב לתגובה זו0 1אף אחד לא מתבכיין ואכן הבחירה (עדיין) חופשית. העצמאים דורשים, ובצדק, שיוויון זכויות כמו השכירים - לא יותר ולא פחות.סגור
-
300.חי בסרט. כותב מבלי להבין שום דבר.חלק גדול מהעצמאים הם כאלה מחוסר ברירה. מרבית העצמא 24/04/2020 23:13הגב לתגובה זו2 1חלק גדול מהעצמאים הם כאלה מחוסר ברירה. מרבית העצמאים לוקחים הרבה פחות שכר משכירים באותו מקצוע. לרוב העצמאים אין פנסיה ורק חלק קטן מפרישים לקרנות השתלמות. עצמאים עובדים כל הזמן, לא יכולים להיות חולים. לא מקבלים אבטלה וכאשר הם שותים קפה או בשירותים אף אחד לא משלם להם. אתה חי בסרט ידידי. עדיף שלא היית כותב את המאמר הנלעג הזה.סגור
-
299.בלי עצמאים לא יהיו שכירים, טיפש.אחד העם 24/04/2020 23:06הגב לתגובה זו19 7והשכירים העלובים שמגיבים פה ומעולם לא באמת למדו לייצר כסף, נראה אתכם מסתדרים בעולם בלי עצמאים שמקימים את העסקים בהם אתם עובדים, אהבלים.סגור
-
לך לישון אהבל מוכר עגבניות (ל"ת)דוד 25/04/2020 11:48הגב לתגובה זו2 0סגור
-
298.ד"ר- החולים מתים ואתה אומר שהם בריאים- תתעוררגיא 24/04/2020 22:27הגב לתגובה זו8 6תתבייש לך. כשהמדינה תסגור לך מקום עבודה ולא יהיה לך דמי אבטלה , והמדינה תסגור לך את קרן הפנסיה ותצטרך לעבוד 12 שעות ביממה בשביל אפס שקלים, אפילו לא שכר מינימום , נראה מה תכתוב אז. עצמאי קם כל בוקר למציאות שרק לשלם ולא יכול לקבל כלום , זאת השגרה שלו.סגור
-
297.כמה שטויות וחוסר הבנה בכתבה אחתעמיר 24/04/2020 22:25הגב לתגובה זו14 8הפסקתי כבר בהתחלה כלכך הרבה שטויות וחוסר ידע פשוט טמטוםסגור
-
296.אין לי ספק שלא ניהלת עסק יום אחדטמיר 24/04/2020 22:11הגב לתגובה זו15 7פשוט גיבוב של שטיות שנאספו בחוסר הבנה מכמה מקורות שונות באינטרנטסגור
-
295.כל מילה בסלע (ל"ת)ארי 24/04/2020 22:06הגב לתגובה זו11 14סגור
-
294.יפה כתבת.רובם בכיינים שעומדים בתור לאיקאה לקנות ריהוט לנרפסת בזמן המשבר (ל"ת)ארי 24/04/2020 22:04הגב לתגובה זו7 4סגור
-
לא מבין כלוםראובן 24/04/2020 22:53הגב לתגובה זו5 1רק מהתחלה ניתן להבין שאין לך מושג מהו עסק. מעולם לא העלמתי שקל, השמצה ששוה תביעת דיבה. שכירים מעלימים הרבה עבודות מהצד, זה לא אומר שכולם מעחימים. מעולם לא התעשרתי מעסק,, עבדתי הרבה והתפרנסתי בכבוד. יש שכירים שמרווחים פי 3 ממני ויותר. כל הכתבה מגמתית וחבל שאתה לא מביןמשבלי עצמאיים אין כירים ,בטח לא במגזר הפרטי.סגור
-
293.אני אקדמאי שכיר , למד 5 שנים , נוסע ברכב ליסינגש 24/04/2020 21:51הגב לתגובה זו21 3גר בדירת 4 חדרים ונוסע פעם בשנה לחול 5-6 ימים. מספר קומות מעלי , בפנטהאוס 150 מר + 70 מר מרפסת גר מוכר שווארמה שלא סיים 12 שנות לימוד. הוא נוסע במרצדס שחורה נוצצת ואשתו בגיפ BMW יקרה. כל שנה הן נוסעים 3-4 פעמים לחול וכל פעם 2-3 שבועות. הוא עצמאי ואני שכיר. מסכן ממש נפגע קשה בקורונה. אני שוקל להתרים את הבניין שלנו כדי לעזור לו לגמור את החודש. צבועים מגעילים חיים כמו מלך ובוכים כמו קבצנים.סגור
-
הוא מלבין כסף של עבריינים יא תמים (ל"ת)דודו 25/04/2020 14:42הגב לתגובה זו0 2סגור
-
292.מה קרה שיש כל כך הרבה תגובות ? (ל"ת)מאוהב בשורטים 24/04/2020 21:28הגב לתגובה זו3 2סגור
-
291.ביס ביז לפרסם בבקשהיניר 24/04/2020 21:10הגב לתגובה זו5 4לא יודע אם זה מכוון או לא התגובה הראשונה שלי הבוקר זו הייתה הכתבה הזו והמגמה הראשון שכמובן מערכת ביז הלאה שלא לפרסם אני מקווה שהפעם יפרסמו.ההפגנות והרעש זה הכל בחסות השמאל בישראל שכבר לא יודעים איך לפעול חוץ מזה הכל קישקוש נכון יש עצמאים שנפגעו אבל תגידו אם יש אחד למעט קמעוניות המזון שלא נפגע בצורה כזו או אחרת אם כל הצער אי אפשר וגם לא צריך לעזור לכולם עסק שלא שורד חודשיים שלושה ואין לו אויר בצד להמשיך כנראה לא מרויח מספיק ואין הצדקה גורפת לעזור לכולם.אז שלא יעבדו עליכם חיובי אני עצמאי שגם קיבל מכה לא קטנה אבל מתמודדים ולא מצפה מאף אחד שיחלץ אותי חוזרים לאט לאט והכי חשוב תיהיו אופטימים זה בטוח יעיל יותר מלראות רק שחור שבת שלום לכולםסגור
-
290.דפוקאשר 24/04/2020 21:08הגב לתגובה זו7 4גם דפוק וגם חסר הבנה, הלו טמבל ללא עצמאים לא היו גם עובדים, חוץ מזה שעצמאים מעולם לא קיבלו כלום מהמדינהמטומטםסגור
-
השמאלנים הם מעלימי המס הכי גדולים (ל"ת)מאוהב בשורטים 24/04/2020 21:29הגב לתגובה זו1 5סגור
-
עוד מצביע ביבי חסר בינה (ל"ת)יוסי 25/04/2020 07:00הגב לתגובה זו0 0סגור
-
289.כתבה רדודה (ל"ת)גילי 24/04/2020 21:02הגב לתגובה זו3 6סגור
-
288.עצמאי בדםצוק עצמאי בדם 24/04/2020 20:56הגב לתגובה זו8 2ד"ר מה? אנחנו העצמאים משלמים הרבה יותר מיסים והרבה יותר ביטוח לאומי לא מגיע לנו שידאגו לנו ? אם הממשלה החליטה לסגור לי את העסק אז הממשלה צריכה לפצות אותי לא משנה כמה אני מרוויח , משנה שכולם שווים בלי עצמאים אין שכירים..לילה טובסגור
-
287.דמגוג בשקלאבי 24/04/2020 20:27הגב לתגובה זו5 5לך תחפש לחמןק מחובות של עסק.מחתימים אותך על ערבויות אישיות. המדינה עלוקת עולם. ברבע שקראתי את זה שלכאורה עצמאים מעלימים כספים ואפשר לסגור את עסק כמו מובטל הבנתי שזו דמגוגיהסגור
-
286.ד"ר? תלמד לפני שאתה כותברוני 24/04/2020 20:25הגב לתגובה זו5 2בושה לאתר שמפרסם כתבה ברמה כל כך נמוכה בלי הבנה מה זה עצמאי"עצמאי יכול לפשוט רגל"אתה פשוט דביל חבר ידערק חברות בע"מ יכולות לפשוט רגל וגם אז יש ערבות עצמית תלך תלמד ותעסוק במה שאתה מבין אם בכללסגור
-
285.אין עצמאי שלא מעלים מס (ל"ת)מיכל 24/04/2020 20:11הגב לתגובה זו5 4סגור
-
284.הוצאת לי את המילים מהפה - תודה אביחי (ל"ת)דני 24/04/2020 20:11הגב לתגובה זו8 5סגור
-
283.ד"ר שקשוקה... כתבה אינפנטילית בלי שום נתוןאנונימי 24/04/2020 19:59הגב לתגובה זו6 7נכון. הוא זוכר שאיזה רו"ח אמר לו...ממש מביך רמת התוכן באתר הזה? אין עורך, או מישהו שמעיף מבט על התוכן לפני שמעלים אותו?סגור
-
282.פשוט כי הממשלה אחראית לפגיעה בהכנסתםיוסי 24/04/2020 19:32הגב לתגובה זו6 3העסקים נפגעו פשוט בגלל החלטת ממשלה. בדיוק בשביל זה מבקשים ממנה פיצוי. אגב רובם בכלל לא יקבלו: אני שכיר, אבל יש לי גם עסק קטן. משלם עבורו ביטוח לאומי. בעקבות החלטת הממשלה עצרתי הפעילות לגמרי, אבל בכלל לא מגיע לסף הגשת בקשת פיצוי כי המשכורת הכוללת (של 2 העבודות יחד) גבוהה מהרף הלא הגיוני שקבעו. אני גם עוסק פטור ולכן גם לא יכול להראות ירידה מדיווח המעמ המקביל בשנה שעברה. בקיצור, על מה שילמתי מס???סגור
-
281.אם הכל דבש אז לך תהיה עצמאי עד אז לא לכתוב שטויות (ל"ת)גיל 24/04/2020 19:28הגב לתגובה זו5 3סגור
-
280.חבלחבל 24/04/2020 19:14הגב לתגובה זו2 2חבל שהאתר בוחר לפרסם מילים כאלה. מתקשה להאמין שאכן דוקטור כתב מילים כאלה ומתקשה להבין איך האתר מפרסם אותן. שטויות . ממש שטויות. דברי הבל.סגור
-
279.כתבה נכונה ואמיתיתשי 24/04/2020 19:03הגב לתגובה זו6 3יש בעלי עסקים ועצמאים שמעלימים הכנסות רבות ועובדים בשחור. לדוגמא קבלני שיפוצים ואנשי מקצוע רופאי שיניים ועוד רבים. אני מכיר אישה שהיא בעלת גן פרטי בנתניה והעלימה הכנסות במיליונים במשך שנים רבות מליוני שח העלמות מיסים רק לאדם אחד. חלק מהעצמאים עושים זאת גם כדי לשרוד כלכלית ולשפר את הרווח כך שיפצה על תקופות קשות. חשוב לציין שלא כל העצמאים מעלמים הכנסות וכן קשה להיות עצמאי והרבה נכשלים וסוגרים.סגור
-
278.כמה אין לך מושגאאא 24/04/2020 18:56הגב לתגובה זו2 2י לפני שאתה כותב תבדוק את העובדות ואל תבלבל סתם במוח לא חסרים פתאים שיאמינו לךסגור
-
277.אני משלמת יותר מ60% מהרווח שלי למדינהעצמאית - עסק קטן 24/04/2020 18:36הגב לתגובה זו4 3ברור לי שאתה לא מבין כלום בעסקים ולא ברור לי איך נתנו לך במה לכתוב משהו שלא קרוב למציאות בכלל !!! אני משלמת המון ,המדינה משאירה לי פירורים על העבודה שלי ולא מגיע לי כלום אם אני חולה או סוגרת את העסק !!!!סגור
-
תהפכי לשכירה עם לא טוב לךתסגרי את העסק 24/04/2020 20:09הגב לתגובה זו2 4זו הבחירה שלךסגור
-
ברור,צבי 24/04/2020 19:13הגב לתגובה זו4 0הוא חושב שרוב העצמאים מיליונרים ומעלימי מס. פשוט בושה וחרפה!סגור
-
276.איזה דוקטור ? נעלייםאיציק 24/04/2020 18:27הגב לתגובה זו4 4דוקטור !!! חחחחח מסכנים דוקטורים אמיתיים שצריכים לסחוב את הזבל בזה על הגב שלהם , המצורע הזה לא מבין כלום מהחיים שלו , גם אלה שנתנו לו במה שווים בדיוק כמוהוסגור
-
הדוקוטר הזה הוא מרצה חחחחחחמירה 24/04/2020 18:45הגב לתגובה זו3 2מסכנים הסטודנטיםסגור
-
275.בכיין עם מחזור של מליון שח לחודש בוכה . לא חסך ליוםמצעד הבכיינים 24/04/2020 18:25הגב לתגובה זו7 2סגריר. וכעת ביבי צריך להעלות מיסים ולקצץ לזקנים לעזור למסכן. הזקנים קיבלו 40 שח לחודש. לזקנים לא מגיע לכולם יש פנסיה . העצמאים גם מאיימים בשביתה כאילו שהם חסרים למישהו פהסגור
-
העצמאים מחזיקים את המדינה משלמים מיסים ולא מקבלים כלום (ל"ת)גיל 24/04/2020 19:30הגב לתגובה זו4 3סגור
-
274.מלא שקרים! זבל מזדיין (ל"ת)אחד העם 24/04/2020 18:08הגב לתגובה זו7 4סגור
-
273.הסבר הגיוני להרגשת הכותנהג 24/04/2020 17:50הגב לתגובה זו4 1לא שעעתי עד היום על שכיר או עצמאי שאמר שהוא עבד נכון ביסס את עצמונחסך גרוש לבן ליום שחור ולכן הוא מסודר ויכול להתגבר, להיפך, שמעתי רק בכיינות גם מיליונרים וגם מאומנים שמרוויחים פי 10 ממני, ולכן אני מבין מאפה באה ההרגשה של הכותב סגורסגור
-
272.כנראה שהתואר דוקטור לא מעלים טמטום (ל"ת)רוי 24/04/2020 17:44הגב לתגובה זו6 2סגור
-
271.הכל פתוח תכף אלך לספר למכון יופיביום ראשון 24/04/2020 17:33הגב לתגובה זו2 1אח"כ אלך לחנות אקנה בגדים ואחכ נעליים ואחכ תיקים ואחכ אזמין לי קפה וארוחת צהריים מזל שאתם פותחים אין לי איך לבזבז את המליונים . אהה שכחתי בהזדמנות זאת אצבע את הדירה אחליף מנורות וברזים אקנה שטיחים ומיטות באיקאה כל זה ביום אחד.סגור
-
270.האם הכותב היה אי פעם עצמאי או ניסה להקים עסק במדינת ישראור (עצמאי) 24/04/2020 17:33הגב לתגובה זו3 2אל?סגור
-
269.אפשר לחשוב שהעצמאים כל יום עובדיםבכיינים 24/04/2020 17:28הגב לתגובה זו4 4לא חולים, לא נוסעים לחו"ל. בחגים הם עובדים . חחחח. התרגלו הכל בחינם ולנצל את המצב להשיג עוד משהו לא הספיק גן חינם לגיל 3 עליו כל עם ישראל משלם כל החיים כולל ההורים של זב חוטם בן ה3. בכיינים שלוקחים אלפים על תיקון פשוט.גם אם יפתחו אני לא אקנה כלוםסגור
-
268.כבר בפיסקה הראשונה טעות. הפסקתי שםאמיר 24/04/2020 17:27הגב לתגובה זו2 2עצמאי (זעיר או עוסק מורשה) אינו נפרד מהעסק שלו. למעשה, מספר העסק שלו זה מספר בתעודת זהות שלו. גם בעל מניות נחשב כאחראי אישי להתחייבויות עליהם חתם מול הבנק. הכתב לא מבין כלום ומקשקש שטויותסגור
-
267.מי נותן לשפל מכוער כזה לכתוב???יונתן 24/04/2020 17:23הגב לתגובה זו5 3שקרים על גבי שקרים!!! טינופת. דוקטור למה? לרוע ולשפלות? אמן שתירקב ותתפגרסגור
-
266.האמת חשבתי שאיזה אספסוף עשה כתבהראל 24/04/2020 17:22הגב לתגובה זו3 1כל העצמאים. מעלימים רציתי להזכיר לדוקטור שלפחות 50 מהעובדים זה עובדי מדינה בטחון כולל משטרה .אז כבר50 תוריד חולבים את הקופה הציבורית בקיצור כתבה ברמה של מלקטי אבטיחיםסגור
-
265.מאמר שכולו חטא היוהרה טבול בסילוף והסתהיניב 24/04/2020 17:21הגב לתגובה זו3 2הכתבה הזו כל כך מגמתית וטובעת בנתונים מסולפים ומסיתים (לפיהם העצמאים ברובם חסרי השכלה ומעלימי מיסים) שהיא פשוט לא ראויה להתייחסות רצינית. בעולם המודרני הכלל המנחה הוא שהעולם שייך לצעירים! שכירים מחליפים מקום עבודה בממוצע כל 3-4 שנים. כשהם מגיעים לגילאי 30+ זה כבר נהיה קשה ובגילאי 40+ בלתי אפשרי לחזור למעגל העבודה.. מאחר ועד גיל 67 אין פנסיה או הבטחת הכנסה אחרת, בלית ברירה רוב גדול של השכירים הללו הופכים מעסיקים של עצמם.. העסק שלהם אינו בהכרח חברה בע"מ ככה שאין להם הגנה מתביעות, וגם אם היו כאלו - הבנקים תמיד ידאגו להחתים אותם על ערבות אישית ואפילו אם יוכלו לצאת בשן ועין מהקריסה הכלכלית של העסק - הרי שלא רק שהפכו למובטלים ללא פרנסה ורשת ביטחון אלא גם ראו את מפעל חייהם קורס למולם מבלי שיש להם יכולת לעשות חצי דבר בעניין. מיהו הד"ר המכובד שיזלזל בכל זה??! בשורה התחתונה רוב גדול של העצמאים נמצא בסטאטוס הזה שלא מבחירה. עובדתית העצמאים נושאים בנטל גדול משל השכירים בשיעורי המס ובתחתית הרשימה בתקבולים ממנו. אולי הם 14% משוק העבודה אבל הם אלו המעסיקים כ-50% מהשכירים ובכךמהווים קטר הצמיחה של המשקסגור
-
264.מי האידיוט שרשם את התוכן חסר האמת ? (ל"ת)פייק ניוז 24/04/2020 17:17הגב לתגובה זו2 1סגור
-
263.כתבה תפורה מראש, בושה (ל"ת)שכיר שהיה עצמאי פעם 24/04/2020 17:10הגב לתגובה זו4 3סגור
-
262.הכותב לא מבין על מה הוא מדבר!!! (ל"ת)עצמאי 24/04/2020 17:04הגב לתגובה זו5 2סגור
-
261.DisgracefulDaniella 24/04/2020 17:02הגב לתגובה זו1 1A man who encompasses the definition of stupidity mixed in with an astounding lack of compassion, and serious limited humanity.,סגור
-
260.כל מילה בסלעיאיר 24/04/2020 16:54הגב לתגובה זו2 3אין עסק עצמאי שלא משחק עם המיסים בזמן שעובדי ההייטק נטחניםסגור
-
259.אז למה אני משלמת כל שנה 60 אלף ש"ח ביטוח לאומיענבר כהן 24/04/2020 16:51הגב לתגובה זו7 4אם לא מגיע לעצמאיים כלום למה אנחנו חייבים לשלם סכומים כל כך גבוהים לביטוח לאומי? על מה אני בדיוק מבוטחת??? 60 אלף ש"ח אני משלמת כל שנה לביטוח לאומי, אני עצמאית 17 שנים, לא מגיע לי חופשת מחלה, גם אם אשבור רגל ואהיה מחוסרת עבודה לחודש לא אקבל כלום, אתה תלוש מהמציאות, אתה לא מבין כלום בעסקים וחבל שאתה כותב בלי לדעת עובדות במלואם.סגור
-
ולמה לא חסכת ליום שחור. ואתם גם מעלימים הכנסות (ל"ת)כי את מרויחה 24/04/2020 18:25הגב לתגובה זו5 3סגור
-
בגלל שאת מרווחה הרבה. תודה לאל. (ל"ת)רוני 24/04/2020 18:18הגב לתגובה זו2 0סגור
-
258.כמה שטויות במקום אחד...אהוד 24/04/2020 16:48הגב לתגובה זו6 4מה הקשר בין גובה המס והרווח לעצם הפיצוי המגיע?? המדינה סגרה את העסקים שנבנו בעשר אצבעות, גרמה נזק, ועכשיו זורקת לכלבים. לשכירים לפחות יש דמי אבטלה! תבדוק את עצמך לפני שאתה כותב שטויות.סגור
-
שכיר שמפוטר זכאי לדמי אבטלה אבל לא בחל"ת (ל"ת)כמה שטויות 24/04/2020 17:30הגב לתגובה זו1 0סגור
-
257.תתביישו ! כתבה פוגענית ומטעה בתקופה קשה כל כך לכולםעצמאית 24/04/2020 16:41הגב לתגובה זו4 2ברור שלמר ד״ר אין כל מוסג בעניין אפילו אין טעם להסביר כמה טעויות והטעיות בכתבה אחד, אבל איך אתם פרסמתם? אף אחד לא עובר על החומר לפני?!סגור
-
256.המדינה היא שגרמה להפסד ההכנסות ולכן היא חייבת לפצות (ל"ת)אלי 24/04/2020 16:31הגב לתגובה זו5 3סגור
-
הסינים גרמו ואתם שברחתם מבידוד או כאלה שהגיעו לבית מלוןחחחח 24/04/2020 17:31הגב לתגובה זו1 0ומצא חן בעיניהם. וכעת תפתחו עסקים וכל מפגר שיגיע הוא פוטנציאל הדבקה ל2 אנשים עוד חודש כולם פה מתים גם אתםסגור
-
255.כמו שאמרו קודםנווה 24/04/2020 16:30הגב לתגובה זו1 0כל עסק שאיננו עובד ונפגע כתוצאה מהחלטות הממשלה צריך לקבל פיצוי ודמי אבטלה על התקפה בה לא הרוויח, כל היתר לא שייך ולא לעניין. אל תשכחו גם שלעצמאיים יש הוצאות שאין לשכירים וגם ביטוח לאומי הם משלמים יותר, אז הגיוני שיקבלו לפחות כמו שכירים.סגור
-
254.יישר כחרון 24/04/2020 16:29הגב לתגובה זו3 2כתבה אמיתית ונכונה.סגור
-
253.דוקטור ממכלת שפת ים אוליאסף 24/04/2020 16:27הגב לתגובה זו2 2כתבה הזייה, תחילה מניחה שכולנו גנבים. ואכן אם אדם גנב אז מצבו טוב יותר. גם אם השכיר וגונב. שנית, דקטור הזייה שלא מבין דבר. כשכיר בעל שליטה בחברה ב 99% מהמקרים אם חברה פשוטת רגל בעל השליטה נשאר חייב! אני לדוגמה אמיתית, ולא הבדיונות של מר דוקטור, כשהייתי צריך להגיד את העסק וביקשתי הלוואה קטנה של 100k שזה כלום ביחס לעסק שלי נדרשתי לחתום על שיפוי לכל חבות העסק בעתיד. וכך זה קורה באופן כללי היום. אף אחד כמעט לט מוותר על חובות. אולי לטייקוניםסגור
-
252.אולי משכיל אבל ללא מוח (ל"ת)זיו 24/04/2020 16:14הגב לתגובה זו11 5סגור
-
דוקטור של כבודעצמאי הייטק 24/04/2020 17:15הגב לתגובה זו3 0תואר ? כל אחד יכול , אין בזה שום סיכון. פשוט תלמד בבית של ההורים , קצת מילגות , עבודץ גמר ויש לך תואר. אבל לקחת סיכון לפתיחת עסק, להעסיק עובדים שמפרנסים במיסים שלהם דוקטורים חרטטנים כאלה , זה משהו שלא כל אחד יכול לעשות.סגור
-
חופשיתכלכלת 24/04/2020 19:20הגב לתגובה זו0 0זה בדיוק הענין של כלכלה חופשית. לא מתאים לך להיות עצמאי בהייטק תיהיה שכיר ותפסיק לבכות שתעשה אקזיט ישר תבכה למה המדינה לוקחת לך מסיםסגור
-
251.מי המטומטם שנתן לך תואר דוקטור ?דר ג'קל 24/04/2020 16:14הגב לתגובה זו15 7מי לעזאזלסגור
-
דוקטור של כבוד - חרטטן !!!עצמאי הייטק 24/04/2020 17:16הגב לתגובה זו3 1תואר ? כל אחד יכול , אין בזה שום סיכון! פשוט תלמד בבית של ההורים , קצת מילגות , עבודץ גמר ויש לך תואר. אבל לקחת סיכון לפתיחת עסק, להעסיק עובדים שמפרנסים במיסים שלהם דוקטורים חרטטנים כאלה , זה משהו שלא כל אחד יכול לעשות.סגור
-
250.בושה!!עצמאי אחר 24/04/2020 16:08הגב לתגובה זו8 4פשוט בושה, דמגוגיה בגרוש. מניח שאנחנו מעלימים מס, הכללה מגעילה! משלמים מיסים יותר ממך, ביטוח לאומי יותר ממך ולא מקבלים כלום!סגור
-
249.לא צריך לערבב מין בסקס,אבי 24/04/2020 16:08הגב לתגובה זו3 1כל עסק שאיננו עובד ונפגע כתוצאה מהחלטות הממשלה צריך לקבל פיצוי ודמי אבטלה על התקפה בה לא הרוויח, כל היתר לא שייך ולא לעניין.סגור
-
248.לא ציפיתי מאתר כזה למודעה כזועצמאי 24/04/2020 16:08הגב לתגובה זו3 1העצמאים משלמים ביטוח לאומי. וכמו כל שכיר שיצא לחל"ט הם מבקשים את מה שמגיע להם מביטוח לאומי. למה לא נותנים ? אחד החברים קיבל 12₪ במתווה של כחלוןץ אתם עושים צחוק ?!סגור
-
247.דר' למה ? מילה אחת לא נכונה. (ל"ת)יועץ מס 24/04/2020 16:05הגב לתגובה זו6 1סגור
-
246.האמת המרהאהבתי, כל האמת בפרצוף! יש עסקים קטנים ויש עסקים גד 24/04/2020 16:03הגב לתגובה זו3 3אהבתי, כל האמת בפרצוף! יש עסקים קטנים ויש עסקים גדולים. אני בתחום המזון ואין עסק שלא מעלים מס, בטענה שללא העלמת מס לא יוכל לשרוד. כל הנתונים ידועים על עסקי המסעדנות ואנשים בורחים לפתוח עסק עם סיכון בשמיים. הפיזור כספים של המדינה על העצמאיים יחזרו לציבור בסיבוב על ידי העלאת מיסים!סגור
-
245.הוא רציני? גם מגוחך וגם מקומם.מתרגם 24/04/2020 15:52הגב לתגובה זו10 0מה עם מקצועות שאין בהם ברירה אלא לעבוד כפרילנסרים - תרגום, למשל - והתשלום הזעום, אם מגיע, מגיע אחרי חודשים - ואך כעת עבודה?סגור
-
244.אין לך מושג לגבי העובדות, תעשה תחקיר.. כתבה סוג ז'דנה דרחי 24/04/2020 15:51הגב לתגובה זו9 1אם אתה לא יודע שיש אחוז גדול שהוא עוסק מורשה, ולא יודע מה זה, אם אתה מדבר על הכנסה ולא נכנס למושגים של מחזור ורווח, בבקשה אל תבזבז לנו את הזמן עם כתבה סוג ז'!סגור
-
243.עצמאים שולטיםקארה הפוך 24/04/2020 15:46הגב לתגובה זו3 1אין מקום לצאת נגד העצמאים שמהווים את המנוע של הכלכלה השחורה בישראלסגור
-
242.**70 אחוז מהעצמאיים ללא השכלה אקדמאית**יוסי אלפסי 24/04/2020 15:46הגב לתגובה זו1 2ורוצים כסף מתנה מהמדינה. שייקחו הלוואה כמו תמיד.סגור
-
241.מספיק לבכותאהרון 24/04/2020 15:43הגב לתגובה זו3 2לעצמאים תתחילו להוציא כסף מתחת לבלטותסגור
-
יא עלוב!!!אנונימי 24/04/2020 16:04הגב לתגובה זו3 0חתיכת עלוב שכמוך, אם אתה אח שלי הישראלי היפה, מעדיף להיות בודד, עדיף. יא גועל!!סגור
-
240.למה שלא תכתוב על חוסר השוויון בזכויותחזי 24/04/2020 15:42הגב לתגובה זו4 0אתן דוגמא פשוטה של מה שאפשר לעשות אבל זה לעולם לא יקרה !. יש 700 אלף עובדי מדינה שהשכר הממוצע שלהם 16500. אם היו מקצצים בשכר שלהם 10% עד 35% בצורה דיפרנציאלית על מנת להגיע לגובה השכרהממוצע 10500 שמשולם בשרות הפרטי, המדינה היתה חוסכת או יכולה להפחית מיסים להקל על המגזר הפרטי היצרני סכום עתק של 50 מליארד ! שקל בשנה! תחשבו מה איזה תמריץ זה היה עושה לכלכלה !https://www.bizportal.co.il/general/news/article/779526סגור
-
239.שקרים גסים לא אחיזה (ל"ת)מרחוק 24/04/2020 15:39הגב לתגובה זו3 1סגור
-
238.הפסקתי לקרוא בשורה הראשונהרפאל 24/04/2020 15:38הגב לתגובה זו5 1עצמאי מרוויח יותר משכיר? איפה אתה חי?סגור
-
237.אתה שרלטןמנשה 24/04/2020 15:35הגב לתגובה זו6 1לצערי הרב האתר הזה התדרדר בצורה מפחידהסגור
-
236.נוחבשבעשגיעוטדני 24/04/2020 15:30הגב לתגובה זו0 1כמה שגיאות, הבלים, גסות ורעות-רוח ב"מאמר" קצר אחד. כמו שאמרו קודם לפניי - אי אפשר לדעת מאיפה להתחיל להסביר לך את כל השגיאות שלך. ההכללות, הגזענות, ההטיות ההטעיות הכלולות במה שכתבת. אהההההה. ואתה גם בטח מומחה בניהול מוצלח, כי יש לך עסק ואתה עצמאי שמעלים מיסים.סגור
-
235.במקום לעזור לעצמאים......רון 24/04/2020 15:29הגב לתגובה זו1 3במדינה הזאת במקום לעזור רק רומסים את האחר שקשה לו , מקווה שהרבה עצמאים יפטרו את השכירים לאחר הכתבה הזאתסגור
-
234.תתביישו לכם , כתבה שכל מטרה לפגוע באנשים שעובדים קשה ומעסיקים כמות לא קטנה של שכיריםאבי 24/04/2020 15:27הגב לתגובה זו6 2להוציא כתבה כזאת מטומטמת כדי שעכשיו יצאו כנגד העצמאים , מקווה שהדביל הזה יהיה ללא עבודה יצטרך לשלם שכירות משכורות מיסים וכו...על העסק ואז ידברסגור
-
233.דר אביחי לא יודע מה שהוא אומר או שהוא באמת בור ומוזר כיגבי 24/04/2020 15:26הגב לתגובה זו4 2הדר הזה לא מבין בכלכלה שום דבר ואיך אתם נותנים לו להציג כזה מאמר שהוא חצי אמת מה המניעה שלו לא לומר את כל האמת ששכירים מקבלים בנוסף לשכר שלהם עוד 40% תנאים סוציאליים שאין לעצמאיים אז מה זו הרמאות הזוסגור
-
232.הוכחת בורות מוחלטתנתי 24/04/2020 15:18הגב לתגובה זו6 1דבר ראשון רק בחברה בע''מ החובות לא שיכיים לבעל העסק וכל זה אם הוא לא חתם ערבות אישית וכמעט אין ספק שלא מחתים אלא אם אתה עסק באמת גדול ב השכיר בחלת מפסיד כ30 אחוז הכנסה אבל אין לו עוד התחיביות שהוא צריך לשלם על מקום העבודה שלו לעומת העצמאי שעדין משלם שכירות ביטוחים וכו וכו בקיצור המלצתי לכותב השורות כמאמר שלמה המלך גם אויל מחריש לחכם יחשבסגור
-
231.לא שמעתי עד היוםעל,נהג 24/04/2020 15:17הגב לתגובה זו1 0לא שעעתי עד היום על שכיר או עצמאי שאמר שהוא עבד נכון ביסס את עצמונחסך גרוש לבן ליום שחור ולבן הוא מסודר ויכול להתגבר, להיפך, שמעתי רק בכיינות גם מיליונרים וגם מאומנים שמרוויחים פי 10 ממני, ולכן אני מבין מאפה באה ההרגשה של הכותבסגור
-
מסכים עם כל מילה שלך (ל"ת)צביקה 24/04/2020 17:12הגב לתגובה זו0 0סגור
-
230.איש טיפש מאוד-מי נתן לו תואר דקמדהים 24/04/2020 15:16הגב לתגובה זו0 2איש טיפש מאוד -שכנראה מתפרנס טוב באקדמיה ולא עשה עסק מימיוסגור
-
229.יש עצמאיים שמקלקליםישראל מרמת גן 24/04/2020 15:14הגב לתגובה זו2 0אני עצמאי ומכיר טוב את הנושא.יש עצמאיים מסכנים ויש המון עצמאיים שמצבם מעולה ומלכלכים ומקלקלים לאלה המסכנים.כל מילה בכתבה נכונהסגור
-
228.עצמאיד"ר 24/04/2020 15:09הגב לתגובה זו3 0אתה מכפיש פה ציבור שלם, מאשים בהעלמות מס,מצייר מציאות בדויה. אתה ד"ר?! אתה כלומניק שלא שווה את הזמן שביזבזתי לקרוא את דבריך.סגור
-
227.בגונגל הישראלי החזק לוקחיוני19 24/04/2020 15:07הגב לתגובה זו1 0העצמאיים מטבעם חזקים יותר ולכן יקחו את כל הקופה החלשים כמובן ישלמו במשך מאה השנים הקרובות כדי למלאות שוב את הקופה... כך זה היה תמיד וכך ישארסגור
-
226.באמת?!?אפרת שלו 24/04/2020 15:04הגב לתגובה זו2 0״אבל הוא לא שונה עקרונית מזה של שכיר שהופך למובטל״. אתה יודע מה כן שונה עקרונית? אני לא מקבלת דמי אבטלה ולא יכולה לצאת לחל״ת. אתה יודע מה עוד שונה עקרונית? הסכום שאני משלמת לביטוח לאומי. אתה יודע מה עוד? אין לי ימי חופשה או מחלה שממומנים מהכסף שאני שילמתי לביטוח לאומי... שנמשיך?סגור
-
225.שטויות במיץ ,עופרה 24/04/2020 15:03הגב לתגובה זו0 0יש עצמאים שהם בעלי מקצוע חופשי כמו מדריכי כושר שמרכזי ספורט לא מוכנים להעסיק אותם השכירים ואלה עצמאים מכורח שגם לא יכולים להעלים מס ויש עצמאים מבחירה. אם המדינה גובה עצמאי כמו משכיר עליה גם לתת את אותם זכויות ואם המדינה חושבת שמעלימים מס שתגביר אכיפה.אני גם שמעתי על די הרבה שכירים שהמעסיק משלם לא בתלוש וזה מתוך מה שהוא מעלים,אז הזה צריך לטפל אבל אין שום סיבה לאפליה בזכויות אם יש שיוויון בחובות.סגור
-
224.עצמאיםפפה 24/04/2020 15:02הגב לתגובה זו0 0צריך להחזיר את הג'יפים ואת דירות היוקרה שלהם למדינה ולתרום את הכסף לנזקקיםסגור
-
223.מסכים עם כל מילה!התקשורת כל היום מפמפמת כמה מסכנים העצמאים אבל בתכל 24/04/2020 15:02הגב לתגובה זו0 3התקשורת כל היום מפמפמת כמה מסכנים העצמאים אבל בתכלס בימי שגרה הם מעלימים מסים בכמויות ונהנים מקיזוזי מס (על המינימום שהם בוחרים להצהיר) בתור הוצאה מוכרת לעסק החל מבגדים דלק וסוני שקונים לילד שכיר משלם על כל שקל שהוא מרוויח כולל מתנות לחגים סיבוס רכב ודמי הבראה!!!!סגור
-
222.אז לא יסעו השנה לח'ול- מה קרה? (ל"ת)מוטי 24/04/2020 15:01הגב לתגובה זו1 1סגור
-
221.טיפשות כתובה ע"י " ד"ר " ב ו ש היא יא 24/04/2020 15:00הגב לתגובה זו1 0ממש כתבה מטופשת , מישהו שכאילו יודע על מה מדובר בזמן שרוב העצמאיים משלמים מס כחוק ואפילו הרבה ולא מקבלים מהמדינה כלום, אלה שלא משלמים מס - יש הרבה הם לטיפול ניפרד שהמדינה לא עושה לא לאלה ולא לאלה ואתה עם תואר ד"ר ואני רק בסטאיסגור
-
220.עצמאיםפפה 24/04/2020 14:58הגב לתגובה זו1 0צודק בכל מילה ומילה מכרו לי בקבוק ספרייט במידה ב 24₪ אז הגיע הזמן שיטילו עליכם מס קורונה לטובת נעשקי הציבורסגור
-
219.תלוש מהמציאותלילה לוין קזד 24/04/2020 14:57הגב לתגובה זו0 0כל כך תלוש מהמציאות... באמת, פשוט עצובסגור
-
218.בורות של מחבראלכס 24/04/2020 14:53הגב לתגובה זו2 0מעבר לנתונים בהם הבעת דעה (בזה לא אגע, זו זכותך) - אצביע על מספר נקודות בסיסיות שגויות: 1. הפרדה בין חשבון החברה לזה של הבעלים מתקיימת אך ורק בחברות בע"מ, וגם אז בית משפט יכול לבצע הרמת מסך במקרים שמוגדרים בחוק 2. אם העסק נסגר – בעל העסק הופך למובטל (נתעלם מהחוב והתחייבויות שלקח). אבל ההבדל בינו לשכיר רגיל כמו מרחק בין שמיים וארץ. עצמאי לא זכאי לדמי אבטלה, פשוטו כמשמעו, למרות שמשלם דמי ביטוח לאומי. אפילו "עצמאי" בעל חברה בע"מ שמשלם משכורת לעצמו ומוגדר כשכיר בעל שליטה לא זכאי לדמי אבטלה. כתבת שאתה זוכר שיחה עם רו"ח אחד ולפי אותו אחד הרחקת לכת לגבי מאות אלפי עצמאיים. לפי מיטב ידיעתי הסקה הגיונית לגבי יחיד אמורי להיעשות מתוך בדיקת רבים ולא להפך. ולחשוב שעל השיחה הזו ביססת מאמר שלוםסגור
-
217.אתה דוקטור? באיזה תחום?דרור 24/04/2020 14:50הגב לתגובה זו1 0כמה שטויות בכתבה אחת.כמה טיעונים שעובדתית אינם נכונים.צא ולמד, ׳דוקטור׳, וחזור בךסגור
-
216.אין לך מושג על מה אתה מדבראמיר 24/04/2020 14:49הגב לתגובה זו0 0כל העצמאיים מעלימים מס? עצמאי יכול לפשוט רגל בלי שה יפגע בו? זה רק לבעלי חברות וגם הם ערבים אישית לחברה. בושה לביזפורטל שנתנו למאמר כזה אורסגור
-
215.מאיפה הבאתם את האידיוט הזה ? (ל"ת)חנן 24/04/2020 14:48הגב לתגובה זו18 12סגור
-
תיאוריטיקן ללא קבלותשכיר בעל שליטה 24/04/2020 15:01הגב לתגובה זו2 0דוקטור לכלכלה . איש תיאוריה שכנראה מעולם לא פתח עסק, לא העסיק עובדים ולא לקח סיכונים כלכליים. מלרלר בכתבה חסרת ביסוס ורוויות שמחה לאיד והשמצת עצמאיים.סגור
-
214.מכליל ומכוער. כל העצמאיים מרוויחים יותר ומעלימים מס?!ישראל 24/04/2020 14:48הגב לתגובה זו20 4איזה כתבה מטופשת לא להאמין.סגור
-
לא כולם, "רק" 99% מהם! (ל"ת)שכירוס 24/04/2020 15:27הגב לתגובה זו0 1סגור
-
מה טיפשי?יהושוע 24/04/2020 15:01הגב לתגובה זו1 0ושהעצמאים מרוויחים יותר..הם מחלקים לשכירים?רוב בעלי העסקים נוסעים על רכבי פאר, ובתי יוקרה ומבזבזים כאילו אין מחר..הם לא שמעו לשמור שקל לבן ליום שחור?למה המדינה צריכה להרגיש אשמה במגיפה עולמית?סגור
-
213.כי רוב העצמאים די כושלים או לפחות מרוויחים מעט מאוד (ל"ת)אהרון 24/04/2020 14:47הגב לתגובה זו0 2סגור
-
212.כתבה מטומטמת , בלי קשר למציאותאלכס 24/04/2020 14:46הגב לתגובה זו12 6כמו להגיד שהשכיר יכול לגנוב מהמעסיק שלו אז זה תוספת למשכורת שלו , איזה שטויות.סגור
-
211.אתה פשוט בור שכל החיים היה שכיר ואין לך מושגיניב 24/04/2020 14:45הגב לתגובה זו15 6הבעיה בבורות שהפגנת פה היא שאני לא יודע איפה להתחיל בלהסביר לך כמה טעויות והטעיות כתבת בכתבהסגור
-
הדוקטור לכלכלה מקבל עכשיו תשלום חל"ת מביטוח לאומי -שכיר בעל שליטה 24/04/2020 15:24הגב לתגובה זו1 0וביטוח לאומי גובה את עיקר הכנסתו מעצמאיים.סגור
-
210.בליל עלוב של שטויות וטיעונים שמתאימים לכתב חסר מעוף ואייואב 24/04/2020 14:40הגב לתגובה זו5 3ואינו מכיר את הנתונים .סגור
-
209.משלם מיסים וללא הכנסהעצמאי 24/04/2020 14:37הגב לתגובה זו11 1לא לכל תואר ד"ר מצורף בהכרח גם מוח.סגור
-
208.שקרים על גביי שקרים אמן שתהיה מובטל ואף עצמאי לא יעסיקעצמאי גאה 24/04/2020 14:34הגב לתגובה זו6 2אמן שתהיה חסר זכויות יא מתנשא.. מה אתה שונה? כי אתה פחדן שלא העז לעשות שום מהלך בעצמו ולהיות רק שכיר? העצמאייםמובעלי העסקים הם אלו שהעזו ואלו שמעסיקים ומשלמים עליך... השמר לךסגור
-
207.כתבה מאוד נכונהגיל 24/04/2020 14:33הגב לתגובה זו7 11סופר חכם וגאוני. סוף סוף מישהו מציג את הסיפור האמיתי. כל הכבוד לאתר שנתן לך את הבמה !!!סגור
-
קשקשןאפרת שלו 24/04/2020 15:09הגב לתגובה זו4 0אני מבינה שאתה כלכלן? קישקוש אדיר. מעולם לא העלמתי מיסים וכמוני רבים וטובים. אני משלמת ביטוח לאומי הרבה יותר משכירה ולא זכאית לדמי אבטחה, ימי מחלה וכד׳. לא תעשה שיעורי בית לפני שאתה מקשקש.סגור
-
206.חצוף. ביום שייגמר המשבר אני באמת אתחיל להעלים מס. (ל"ת)עצמאי 24/04/2020 14:33הגב לתגובה זו3 3סגור
-
205.איכסאנונימי 24/04/2020 14:32הגב לתגובה זו5 2לא צריך להסביר...סגור
-
204.לד"ר שניר כנראה יש קביעות עם דרג אקדמיעצמאי שכזה 24/04/2020 14:29הגב לתגובה זו8 2רק בן אדם שלא ניהל עסק יום בחיים שלו יכול להיות כל כך זחוח.סגור
-
203.אולי תשימו תמונה של הכותב כדי שנראה מי המטומטם הזה (כנסרמקו78 24/04/2020 14:29הגב לתגובה זו8 3הכותב מתעלם מהעובדה שהעצמאים "הגדולים" מעסיקים 350000 עובדים והממשלה לא עושה להם טובה בזה שהיא תעזור להם מפני שכרגע רואים כמה עולה למדינה האבטלה - כ-8 מיליארד שקל דמי אבטלה ועוד עשרה מיליארד שקל אובדן תשלומי ביטוח לאומי ומס הכנסה בגין אותם עובדים!!!!סגור
-
202.שהעצמאים יבכו ובסוף ידפקו את השכירים מהשירות הציבוריהבעיה הכי גדולה 24/04/2020 14:28הגב לתגובה זו4 1לא חלילה מנכלים ומנהלים אלא הקטנים שעובדים 42 שנה ולא יכולים לצאת לפנסיה כי השכר שלהם עלוב זוממים כבר לקצץ להם בהבראה . כאילו העצמאים הפסיקו אכן לעבוד מי שצריך תיקון דחוף מזמין ומשלם הרבה. לאנשים יש כסף ראינו את התור באיקאה הילד צריך דחוף מיטה עד עכשיו ישן על רצפה ביבי לא יתן להם שקלסגור
-
201.מדהים כמה בורות בכתבה אחת.???????איציק 24/04/2020 14:23הגב לתגובה זו9 1להשוות בין *הכנסות* עצמאים משכורות שכירים. נו בחיאת. הכנסה ד"ר אביחי שניר היא לא *רווח* ובטח לא *רווח נקי*! מושגים שכנראה מעולם לא שמעת עליהם...?? להאשים את מי שפותח עסק עצמאי בכדי להעלים מס זו כבר חוצפה ממדרגה ראשונה. ?? בכל תחום יש כמה 'סרוחים' אז זה אומר שזו המטרה שלשמה נפתח עסק ??? תתבייש לך ! נכון אי אפשר להאשים את השכירים בהעלמת מס. אבל תסביר לי פעם שמעת על עצמאי שקיבל *דמי הבראה*, *דמי ביגוד ספורט* ??? אש"ל זה בכלל בדיחה לעצמאים לעומת שכירים. עצמאי שדורש אש"ל אולי יקבל שקל וחצי על ארוחה עסקית לצורך קידום עסקיו. שכיר על כל פגישה בין משרדית מקבל כיסוי מלא על כל הוצאותיו. *אבל עזוב, לא נמאס לכם לנסות לפלג את העם כל הזמן ?* *הבעיה היא ההנהגה ולא העם, עצמאי ושכיר אחים הם ?? ההנהגה היא שמנותקת מהעם !*סגור
-
200.נכוןטוטו לוטו 24/04/2020 14:17הגב לתגובה זו3 2דברים כדורבנות .נכון נכון .סגור
-
199.באמת אדיוט ולא מבין כלוםאבי מאילת 24/04/2020 14:15הגב לתגובה זו3 21- עצמאי משלם ביטוח לאומי ומס הכנסה פי כמה יותר משכיר 2-לעצמאי אין ימי מחלה, חופשות , דמי הבראה , ואבטלה 3- ללא העצמאים אתה לא הייתה מתפרנס בשקל אדיוט אחד 4- עצמאי שמשלם ביטוח לאומי מגיע לו את המילה ביטוח למקרה חירום כמו עכשיו ללא עצמאים לא היו שכירים האם חשבת על זה ? עכשיו חתיכת אדיוט תעשה טובה לעצמך תלך להזדיין אדיוט אחדסגור
-
198.אתה חתיכת סתוםלירון 24/04/2020 14:14הגב לתגובה זו3 2אני באה למדינה בטענות כי אני משלמת כל חודש 4,600 שח ביטוח לאומי! אתה טיפש.סגור
-
197.אז שיתרסקו (ל"ת)בוגר תואר 24/04/2020 14:10הגב לתגובה זו1 1סגור
-
196.בושה לאתר שמעלה כתבה כזועצמאי 24/04/2020 14:09הגב לתגובה זו6 3הכותב כנראה לא מבין דבר וחצי דבר בניהול עסק כעצמאי, אסיים פה מפאת הכבוד שאני רוכש לאתרסגור
-
195.איזה יופי לשבת באקדמיה ולהכפישדני 24/04/2020 14:08הגב לתגובה זו3 2ציבור שלם. אם העצמאיים יתכבד הכותב ויפתח עסק עצמאי רק בכדי לגלות שבמקום משכורת שמנה ופנסיה מטורפת על חשבון.... העצמאיים שלוקחים לא אחת משכנתא על הבית בשביל להמשיך ולקיים את העסק. אין לך צל צילו של מושג מה זה להיות עצמאי ומטוב שהכתבה הזו לא הייתה מתפרסמת זה לעיתון המפרסם)סגור
-
194.המשמעות של עצמאי היא הרבה יותר מכסף.שמעון 24/04/2020 14:08הגב לתגובה זו4 1להיות אדון לעצמך, להיות יזם, לשאוף ליותר, להיות צייד ולא ניצוד, לבחור את מה שטוב לך ולא להיות תלוי באחרים, כל אלה ויותר הן תכונות נדרשות כדי להיות עצמאי וכרגע, כל זה לא רלוונטי, כי את המציאות הנוכחית האזרח לא מנהל אלא המדינה, והמדינה יכולה להחליט את מי לשמור בחיים ואת מי להרוג. להרוג את היזמות ואת יכולת ההישרדות ואת השאפתנות של העצמאי, תיקח אותנו חזרה לימי הקומוניזם והמפעלים המנוהלים על ידי הממשלה או איגודים מקצועיים. אולי זו כוונה נסתרת של כותב המאמר או אולי רצונה של המדינה, להצר את בחירתו ושאיפותיו של האדם העצמאי ולהפוך אותו שוב להיות כלי בבית החרושת המנוהל על ידי המדינה או עושי דברה. שכותב המאמר מקבל שרות מבעל העסק עצמו, הוא יכול לשפוט ולהחליט אם השרות היה טוב והמחיר היה סביר, אבל מה קורה שהשרות ניתן מגוף גדול? איפה זכות הבחירה נעלמת? הכל מוכתב מגבוה ואם לא טוב לך, אתה לא יכול לקבל שרות ממקום אחר, אתה חייב לשתף פעולה, גם אם השרות גרוע והמחיר גבוה. התחרות בין העצמאים, דוחפת את המשק קדימה ונותנת תרומה שהיא הרבה יותר.סגור
-
193.בליל של קשקושיםרמי 24/04/2020 14:06הגב לתגובה זו4 2ערימה כזו לא נשמעה מזמן. גיבוב של השמצות והכללות כלפי ציבור שלם, בלי שום טענה אחת נכונה. תתביישסגור
-
192.כתבת שקריםשקרים בכתבה 24/04/2020 14:06הגב לתגובה זו3 1ד"ר נכבד, למה אתה משקר בכתבה שלך??? ממתאי עצמאי לא אחראי על העסק שלו??? כנראה אתה מבלבל בין עצמאי לחברה בע"מסגור
-
191.כתבה מוזמנת בושה (ל"ת)זיזו 24/04/2020 14:05הגב לתגובה זו1 1סגור
-
190.גיבוב של שטויותאילן 24/04/2020 14:00הגב לתגובה זו2 1אני מצפה מד״ר(לא יודע למה ?) להתבסס על עובדות ולא על שמועות או רכילויות.יש כל כך הרבה שטויות שכתבת שאין מקום בתגובה להגיב על כל אחת מהן.אני מצפה כעצמאי שמשלם ביטוח לאומי לקבל את אותן זכויות שמקבל שכיר שמשלם את אותו הסכום.לא פחות ולא יותרסגור
-
189.ממש תירוץ נפלא "עצמאים מעלימים מס"הזוי 24/04/2020 13:58הגב לתגובה זו5 1אז אתה מתכוון שנעניש ונרעיב את כל אלו שלא מעלימים ? אתה קורא את מה שאתה כותב ? אם מישהו מעלים מס - אתה מוזמן לדווח עליו - זה המס שלי ושלך. אבל להכפיש את כולנו ולהרעיב אותנו בגלל שמישהו מעלים מס ואתה לא מצליח לתפוס אותו ? תתחיל קודם בראש שמסריח את כל הדג, במשפחת נתניהו שלפי עדויות מסוימות מעלימה עשרות מליונים שהיא מאחסנת בבנקים במקומות עלומיםהכמו איי התעלה וכו. זה... רק לכאורה כמובן ..סגור
-
188.צריך לבדוק כמה יש להם בבנק ולא לפנק אותם. (ל"ת)צחי 24/04/2020 13:53הגב לתגובה זו0 2סגור
-
187.האדיוט שכתב את זה לא מבין בנושאא 24/04/2020 13:53הגב לתגובה זו4 1א. לעצמאים יש הוצאות של עשרות אלפי שקלים בחודש. הם השקיעו סכומי עתק מכסף פרטי או מהלוואות ומימון. אז אתה מציע להם פשוט לםשוט רגל. אתה די דביל. חוץ מזה שהרווח החציוני של עצמאים נמוך בארץ משכר החציוני של שכירים. שתבין כמה המצב רקובסגור
-
186.הכותב שקרן ומטעהאלי 24/04/2020 13:52הגב לתגובה זו3 0אני בעל עסק קטן לא יכול להעלים כי אני עובד מול מוסדות גדולים ומשרדי ממשלה .השקעתי כסף לפתוח את העסק שרוב הכסף הלוואות בניגוד לשכיר נכון אני מרוויח יותר משכיר אבל 60% השותף שלי לוקח (השותף זה המדינה) עכשיו שהשותף יפסיק לקחת דיבידנדים ויחזיר חלקיק ממה שלקח דיבידנדים כל ה 17 שנה שהעסק פתוח שלא להגיד שהשותף הזה גם מכתיב לי כמה העלות מעביד שלי לפי הגישה ות שלוסגור
-
185.חחח מי כתב את זה חחחח???בעל עסק 24/04/2020 13:51הגב לתגובה זו2 1כתבה משעשעת כמה בנאדם יכול לא להבין במה שהוא כותב חחחחח נשבע שצחקתי בקול חחחחח אתה רציני??? אתה לא אשם ידידי מי שפרסם את זה אשם לכו לכו לחלת יא חסרי מושג קלוש בעסקיםסגור
-
184.נכון מאוד, ההייטק הולך לחטוף חזק ואף אחד לא ידאג להם (ל"ת)עובד ההייטק 24/04/2020 13:49הגב לתגובה זו1 0סגור
-
183.חבל מאד שאתה כותב בנושאים שאתה לא מביןעצמאי 24/04/2020 13:49הגב לתגובה זו6 1הגיוני שיש עצמאים שמעלימים מיסים אבל יש המון שלא. הכללה שלך נוראית. לגבי השוואה בין שכיר לעצמאי, מציע שתבדוק את התנאים הסוציאלים ואילו דברים המדינה מזכה את העצמאים ותגלה שהרבה יותר כדאי להיות שכיר. עצמאים שעובדים חברות ולא מול אנשים פרטיים תמיד מוציאים חשבוניות, עובדים מסודר ומקבלים הרבה פעמים שוטף++ . אני יכול להמשיך אבל מציע שבפעם הבאה שאתה כותב כתבה תנסה לחשוב קצתסגור
-
182.דר אביחי לא אומר את כל האמת רק חצי כוס המלאה ! (ל"ת)גבריאל 24/04/2020 13:47הגב לתגובה זו0 1סגור
-
181.דר נכבד, אתה טועה ומטעה בחלק ניכר מהעובדות אם תרצה אשמחavig 24/04/2020 13:46הגב לתגובה זו2 1להציג לך תמונה אחרת של עצמאים אחרים. עצמאים שנדחפו להיות עצמאיים מכיוון שמפאת גילים אף אחד לא מוכן לקחת אותם כעובד, יתרה מכך הם לא עובדים את הסף של משאבי האנוש, ומנגד ניסיונם והידע המקצועי שברשותם רב ולכן במקום להתחנן שיעסיקו אותם או לעבוד כמתדלקים בתחנות דלק הם מוכרים את מרכולם כפרילנסרים ואין בינהם לבין שכירים כמעט הבדל.סגור
-
180.הנתונים האמיתיים מאחורי זעקת העצמאים - דברי ד" רשנירmoshemor 24/04/2020 13:45הגב לתגובה זו2 1זוהי הכפשה של ציבור שלם, כתיבה מגמתית שאין מאחוריה ולא כלום. ד"ר שניר לא חש ואין לא מושג מהי תחושתו של מי שאמור להביא אוכל לילדיו ואין לו להזכירך כמו מוכר הפלפל מאשדוד יש עצמאיים רבים.סגור
-
179.שכירים ועצמאיים באותן מדרגות מסעצמאי 24/04/2020 13:41הגב לתגובה זו2 0מה זה השטויות האלו. לא מדובר בסכנות שנוצרו מניהול כושל של עסק, אלא מזה שעצרו לנו הכל...אז אדוני תמשיך להתעסק בלימודי התיאוריה שלך באוניברסיטה, ולא בעסקים אמיתיים...סגור
-
178.יש ויש (ל"ת)שונא הכללות 24/04/2020 13:41הגב לתגובה זו0 0סגור
-
177.הנתונים האמיתיים מאחורי זעקת העצמאים - דברי ד" רשניר (ל"ת)moshemor 24/04/2020 13:41הגב לתגובה זו0 0סגור
-
176.לא נכון, הכל לא נכון בכתבה,אנונימי 24/04/2020 13:38הגב לתגובה זו1 0ניקח לדוגמא אומן, או פרילאנסר בעל תחום, התפרנסו בכבוד, הכל התמוטט, אין הופעות, אין לקוחות, על מה הוא השכיר מדבר בכלל, על איזה פלנטה הוא חיסגור
-
175.חנטרישים510263 24/04/2020 13:37הגב לתגובה זו0 0לפרסם תגובה נגד הכתבה אין לכם אומץסגור
-
174.כל כך נכון (ל"ת)יוסי 24/04/2020 13:37הגב לתגובה זו1 0סגור
-
173.כתבה מעולה!תודה שהבאת לנו גם את הצד הזהדני 24/04/2020 13:36הגב לתגובה זו1 3כמו אותם אלו הטיפשים שהשקיעו על סמך הבטחה לתשואה של200% בשנה מפסידים את הכסף שלהם ואז מאשימים את כל העולםסגור
-
172.כתבה מטומטמת של חמור סוציאליסטי שלא יודע מה הוא סחבושה 24/04/2020 13:35הגב לתגובה זו3 0בכל מדינה נורמלית, גם עצמאי זכאי לקיצבת אבטלה בדיוק כמו שכיר. המדינה, במקום לדאוג לשירותי בריאות טובים יותר, לקחה מקדם בטיחות פראי על חשבון הציבור וצריכה לפצות את כולם כמו במלחמה - לפי חוק מס רכוש. אם היו עושים זאת, העצמאים היו מפוצים על הנזקים שגרמה להם המדינה בלי טובות.סגור
-
171.ביטוח לאומיהכריש 24/04/2020 13:34הגב לתגובה זו4 0שישלמו לעצמאים בהתאם לביטוח לאומי שמשלמיםסגור
-
170.עדיף לדר לחזור ללמוד ולא להפיץ שטויות (ל"ת)סס 24/04/2020 13:32הגב לתגובה זו0 0סגור
-
169.ד"ר שכיר עבור מה עצמאי משלם ביטוח לאומי.?אל יהוד 24/04/2020 13:30הגב לתגובה זו1 0לטענתך: עצמאי שאינו מעלים 30% מהכנסתו הוא אדיוט.סגור
-
168.עצמאים נם המעסיק הגדול במשקאבי 24/04/2020 13:29הגב לתגובה זו2 0תפגע בעצמאים, תפגע במעסיק הגדול במשק. עם מספרים אפשר לשחקסגור
-
167.כתבה מפגרת ללא פואנטהעצמאי - עוסק מורשה 24/04/2020 13:29הגב לתגובה זו2 0קונטרה לכל אחד מהטיעונים המגוחכים: ראשית - כל עצמאי שהוא אינו בעל חברה לא יכול לפשוט רגל רק על העסק שלו. רוב העצמאיים הם פטור/מורשה ולכן בשביל לפשוט רגל הם צריכים גם בחיים האישיים להכריז על פשיטה. מה שאומר שהם כבר הכניסו יד עמוק לכיס ונפגעו ברמה האישית בצורה קטסטרופלית. שנית - משלמים פחות מס הכנסה? לא מכיר דבר כזה, מס הכנסה מחושב לפי מדרגות מס. מה עם ביטוח לאומי? משלמים כמו כולם, לעתים אף יותר, ולא זכאים לכלום חזרה - אין דמי אבטלה, אין ימי חופש, אין ימי הבראה וכו'.... הוצאות פרטיות שמדווחות כהוצאות של העסק? פשוט לא אפשרי, מס הכנסה עוברים על דיווחי המס, במידה ויש משהו חריג בדיווח הם לא מאשרים החזרים. כל מה שמס הכנסה מאשרים הוא לפי חוק וצריך להיות מקושר לעסק. בנוסף - איפה החזרי ביטוח ודלק לעצמאי שנוסע ברכבו הפרטי לעבודה? אה, אין לו מעסיק שמשלם לו על נסיעות או החזר כלשהו על הדלק..... שלישית - כל כך הרבה שטויות... הכנסה היא לא רווח. עצמאי יכול להציג הכנסה של הכעגה20 אלף לחודש, אבל בתור עסק מתחיל 0 ש"ח רווח (ניסיון אישי). יש עוד הרבה שטויות אבל אורך התגובה מוגבל כמו הכתבה הזאת...סגור
-
166.אין שכל אין דאגותעצמאי 24/04/2020 13:28הגב לתגובה זו3 0העצמאי זה אותו אחד שאתה ומשפחתך מועסקים אצלו ברגע שהוא יסגור אתה תהיה מחוסר עבודה,חתיכת דבילסגור
-
165.עוולהששי 24/04/2020 13:22הגב לתגובה זו0 0עצמאים עם נכסים עודפים לא צריכים לקבל עזרהסגור
-
164.הוצאת דיבהקונסטנטין מונסטירסקי 24/04/2020 13:20הגב לתגובה זו3 0את התביעה להוציא על שימך או על שם העיתון? באיזו זכות חרצת שעצמאים מעלימים מס? ולמה לדעתך כשגם השכירים וגם העצמאים משלמים ביטוח לאומי... רק לשכירים מגיע לקבל משהו בחזרה? מה גרם לך לחשוב שהכתבה הזאת בכלל משקפת משהו מציאותי? בושה לעיתון שהוציא כתבה זו לפירסום.סגור
-
163.ללא עצמאים אין שכירים !אמיר 24/04/2020 13:20הגב לתגובה זו0 0עצאמאים אינם נהנים מזכויות סוציאליות מהן נהנים השכירים- למשל כמו דמי אבטלה. ללא עצמאים אין שכירים. בנוסף, לא צריך לעשות איפה ואיפה - מצבם של העצמאים ושל השכירים מדאיג. אבל העצאמים זוכים ליחס מפלה שנים רבות מכיוון שהן לא מאורגנים. קל לדבר על חברות הייטק אבל מה עם עובדי הנמלים, עובדי המדינה, ועובדים רבים הנהנהים מייצוג של ההסתדרות. גם חברות ההיטק נהנות מייצוג רב. העצאמים לא מבכים על הסיכון שלקחו אלא על כך שהעזרה שניתנת היא כלעג לרש והם לא יכולים לפרנס את ביתם. ותאמין או לא הם מאוד דואגים לעבודים שלהם ולמשפחות של העובדים שלהם גם במחיר של לקיחת הלוואות וסיכון נוסף כדי לשלם משכורות לעובדים. תחשוב במידה והעסקים יקרסו לאיפה אותם שכירים יחזרו לעבוד? זה גלגל שלג שלא יהיה ניתן לעצור אותו!!סגור
-
162.טועה ומטעהמיכל 24/04/2020 13:18הגב לתגובה זו1 0אתה כותב כאילו מדובר בחלוקה של אמפתיה ולא של משאבים, כאילו כל העצמאים מעלימי מס, כאילו הגיוני שישלמו ביטוח לאומי אך לא יראו ממנו שקל. מקווה שאתה לא רציני אלא סתם מתוסכל ממצבך. תן לכל עצמאי להפקיד את אותו סכום של ביטוח לאומי לעצמו, יהיה ביטוח לכל אחד בלי צורך לבקש דבר מהמדינה. הבעיה שהמדינה מתנהלת כשכירה שמקבלת שכר חודשי קבוע מהעצמאים, ולא חייבת להם דבר. לא ממש הגיוני והגון.סגור
-
161.טיפשות, פשוט טיפשות!איציק 24/04/2020 13:14הגב לתגובה זו1 0מי שכתב את זה דביל חסר כל ידע בסיסי!סגור
-
160.ניתוק מוחלט.אלעד 24/04/2020 13:12הגב לתגובה זו1 0ניכר כי כותב הכתבה כל חייו עבד כשכיר. ואין לו מושג על מה הוא מדבר!סגור
-
159.טורונטומוטי 24/04/2020 13:11הגב לתגובה זו0 0יש אימרה שאומרת שתשמור כסף לבן ליום שחור זה גם לשכירים ישים. משמבזבז כשישלו ללא הכרה שלא יתלונןסגור
-
158.מטומטםמשה לוי 24/04/2020 13:09הגב לתגובה זו0 0לך תהיה עצמאי ליום אחד ואח"כ תקרא את השטויות שכתבתסגור
-
157.שמחה לאיד בתוכן רדוד ושפל שכתוב במילים גבוהותתומר נוני 24/04/2020 13:09הגב לתגובה זו1 0לא מתרגש לקרוא טור דעה של אדם ממורמר שהיה שכיר כל חייו, ״מרצה לבנקאות ושוק ההון במכללה האקדמית נתניה״ שתמיד כנראה היה שכיר ולימד אחרים איך עובד השוק ואיך עובד כסף אבל מעולם לא היתה לו חצי ביצה של אומץ לעשות כסף בעצמו. צרות עין ומרמור כזה שמגיע מאדם שעד לא מזמן היה מאושפז על אנורקסיה, הפרעת נפש, לא מרגש אותי מדי. שישאר ממורמר, ושימשיך לכתוב עם מילים גבוהות תוכן נמוך לאנשים שפלים ורדודים.סגור
-
156.כמות השחור שהם מגלגלים עצומהאפרת 24/04/2020 13:07הגב לתגובה זו1 1חייבים לדרוש מכולם לעבוד עם אשראי אם רוצים לשים לדבר הזה סוף פסוק. הם חייבים לשאת בנטל כמו כל השכיריםסגור
-
כנראהעכשיו 24/04/2020 15:48הגב לתגובה זו0 0שגם יפסיקו לשלם את מה ששילמו עד עכשיו ונראה מאיפה הפקידים השמנמנים יקחו לעצמם משכורותסגור
-
155.דוקטור של טיפשותעצמאי שהמדינה מפסיקה את העיסוק שלו כבר לא עצמאי. ל 24/04/2020 13:01הגב לתגובה זו0 0עצמאי שהמדינה מפסיקה את העיסוק שלו כבר לא עצמאי. לכן המדינה חייבת להגן עליו!סגור
-
154.שדרותפילי 24/04/2020 12:58הגב לתגובה זו0 1אתה צודק כעצאי אני יודע מה הסיכונים ומה היתרונות והרווחים אצלנו יותר גבוהים וחלק מ עצמאיים עובדים קבוע כמה שניתן בשחור ומעבר לכך כל בן אדם ופי כמה עצמאי צריך לשמור כספים ליום סגריר שלא ובכוסגור
-
153.לדר אביחי שניר, זה כתבה ברמה נמוכה,עצמאי 24/04/2020 12:54הגב לתגובה זו2 0לדר אביחי שניר, זה כתבה ברמה נמוכה, אין סיכוי שאתה אי פעם בחיים ניסית להיות עצמאי זו כתבה שנכתבה ע"י האפס הגדול בישראל..סגור
-
152.לכותב - אתה דביל רדוד ושחצןעצמאי במצב טוב/סביר 24/04/2020 12:52הגב לתגובה זו1 0בגלל שמישהו אמר לך משהו על הממוצע אז כולללם לא זכאים לסיוע ? כולם העדיפו להיות עצמאים ? גם הקוסמטיקאית של אשתך גם הסםר שלך ? טוב לא מגיע חהם כי הם מעלימים הכנסות . וערבות אישית יש ? ל95% כן . אין לך מושג מה זה חהיות מובטל או ללא פרנסה נכון ? טור שחצני ורדוד .סגור
-
151.חלק מעצמאים התנהלו לא נכון מבחינה כלכליתאחד 24/04/2020 12:50הגב לתגובה זו2 1קנו גי'פם מפוארים , נסעו לחופשות מפנקות במלדיבים. לא חשבו שיש להתכונן ליום שחור.סגור
-
150.דר אביחי לא אומר את כל האמת רק חצי כוס המלאה ! (ל"ת)גבריאל 24/04/2020 12:47הגב לתגובה זו1 0סגור
-
149.שטויות היום בעלים של חברה בע"מ חותם ערבות אישית על הכלאלעד 24/04/2020 12:46הגב לתגובה זו1 0פעם החברה הייתה אישות נפרדת היום אין הבדלסגור
-
148.העסקים הגדוליםמאיר 24/04/2020 12:46הגב לתגובה זו0 0כמו: פוקס..אופטיקה הלפרין ועוד הם אלו המובילים את המאבק הביריוני נגד הממשלה. אני רוצה לראות כמה הם יפטרו וכמה הם יעסיקו בתום המשבר. ויזל...הלפרין מיליונרים ואנחנו היצמאיים יכולים רק לצאת וללקט פירוריםסגור
-
147.אהבתי..... אבל....שאול 24/04/2020 12:45הגב לתגובה זו0 0אהבתי את הבסיס להשערות שלך בסעיף השני, אבל.... שנינו יודעים שבנהר שעומקו הממוצע 3 סמ' אפשר לטבוע, נכון ? אז למה שלא תפלח נכון יותר את התייחסות שלך בסעיף הזה ? אחרת, כעצמאי, אני אומר לך שלדעתי, חלק מהמסקנות של שגויות ומטעות את הציבור. אז כתבת מאמר, אבל אם הוא לא מבוסס דיו, מה עשינו ?סגור
-
146.עסקים קטנים הם עמוד השדרה של המשק (ל"ת)יעקב 24/04/2020 12:34הגב לתגובה זו1 0סגור
-
145.עצמאי מול שכירחיים 24/04/2020 12:33הגב לתגובה זו0 0אני שכיר ולא מסכים איתך,הרוב אנשים הגונים שלא מעלימים מיסים,יש ענפים מסוימים ששם אולי מעלימים,אבל זה בגלל שהציבור מעדיף לחסוך ולכן מוותר על קבלה.כך שהמדינה חייבת לגרום לזה שלעצמאי לא יהייה משתלם להעלים,ולשפר את התנאים של שכיר כמו עצמאי.סגור
-
144.אמת ונכון. (ל"ת)אדי 24/04/2020 12:32הגב לתגובה זו0 2סגור
-
143.אני מת לעבוד, אבל ילד בן 40 קבע שאני קשיש בן 67,לא חשובמצעד האיוולת 24/04/2020 12:30הגב לתגובה זו0 0שאולי אני מנצח אותו בספורט ולא יודע אם הבדיקות הרפואיות שלו כמו שלי. אבל מספיק ודי עם כול ההגבלות, תאפשר לכול עסק לפתוח ותגבילו את מספר המשתתפים, כמו שבמונית הגבלתם, ויש מסיכה וכפפות, ויאללה תשחררו, אנחנו לא צריכים גננת לחוצה שתקשור אותנו בבית למות מרעבויאוש ואחכ תתלבט אם לזרוק לנו עצם או לא!סגור
-
142.צריך לתבוע אותך דיבה על הרבה כסף חוצפן (ל"ת)אטום 24/04/2020 12:19הגב לתגובה זו1 0סגור
-
141.רק חבל שאתה לא יודע ש50 אחוז מעובדי המדינה מרמים את מס הכנסה ומעלימים מס מעבודות נוספות בשעות העבודה במשרד הממשלתי (ל"ת)דני 24/04/2020 12:18הגב לתגובה זו1 0סגור
-
140.כתבה רדודה ושלטון עוד יותר רדוד ולא יעיל וחסר יכולתבמרכז 24/04/2020 12:14הגב לתגובה זו0 0יש עורכי דין וקבלנים עשירים שיכולים לסגור שנתיים ללא הכנסה נוספת - ויש עורכי דין וזיפוצניקים שלא יגמרו חודש אחד - אז אפ]שר לסמן אותם בקלות ולקבוע מדרגות ולבחון כל מקרה ולעזור בהתאם לא ראיתי שיש משהוא קרוב לזה והמדינה מזמן כבר לא חכמה או ולא יעילה בניהול משאבים ומשבריםסגור
-
139.כנראה הכותב שכיר עובד מדינהאנונימי 24/04/2020 12:14הגב לתגובה זו0 0רואים שהד"ר המכובד לא היה עצמאי אף פעם וכנראה מרופד במשכורת שלמעובד מדינה.סגור
-
138.דר אביחי לא אומר את כל האמת רק חצי כוס המלאה !גבריאל 24/04/2020 12:12הגב לתגובה זו1 0דוקרטור אביחי מספר חצי אמת וזה חבל שהוא מפרסם את זה ואתם נותנים לזה במה הוא לא אומר ששכיר מקבל 40% יותר מעצמאי בתנאים סוציאליים שלעצמאי אין אז שלא יפרסם חצי אמת ואז שלא יפרסם בכלל והקוראים עוד יאמינו לוסגור
-
137.דר שניר, ממה אתה מתפרנסאנונימי 24/04/2020 12:12הגב לתגובה זו1 0אתה כנראה דוקטור באקדמיה. שכיר. התוצר שלך לא נמדד אף פעם, בוודאי שלא בכסף. בקיצור, כמו רוב השכירים. אין לך מושג מה זה להיות עמצאי. מעמ, בטוח לאומי,ארנונה לעסקים, כשרות, מס הכנסה, כיבוי אש, דמי ניהול, תברואה, פירסום ושיווק, מתנות חג לעובדים, ועוד ועוד,... מלחמת עולם 24 שעות בשביל להתקיים. להיות דוקטור באקדמיה זה גן עדן שגורם לך לא להבין כלום בעולם האמיתיסגור
-
136.דר שניר- כתבה קצת ילדותית ונאיביתאנליסט 24/04/2020 12:11הגב לתגובה זו0 0למה ילדותית? מדום שנסיבה העיקרית להיקף המס דל עצמאים נעוץ בעובדה דאין להם מוקדי כוח(כמו לוועגים הגדולים, למשל)שידאגו להטבות מס, ןהקלות מגזריות...סגור
-
135.מאמר מזעזע - מאמר מבישד"ר אריה רוזנפלד 24/04/2020 12:08הגב לתגובה זו2 0יושב לו ד"ר אביחי שניר במכללה אקדמית נתניה עובד פחות מעשר שעות אקדמיות בשבוע (בדקתי באתר המכללה) מקבל משכורת של עשרות אלפי שקלים בחודש ובשאר הזמן עוסק בדברים המעניינים אותו – מחקר, ייעוץ ועוד. בין השאר יש לו זמן לכתוב מאמרים מזעזעים כמו המאמר הזה. מאמר המבוסס על מדגם של אדם אחד. כשכיר אתה משלם 11% ביטוח לאומי ומס בריאות ובין השאר זכאי לדמי אבטלה במקרה של אבטלה. מדוע אני כעצמאי מחויב לשלם 16% ביטוח לאומי ומס בריאות ולא זכאי לדמי אבטלה. למה? לדעתי, מחאת העצמאים מוצדקת לא רק בימי הקורונה אלא כל השנה. אם אתה רוצה לבחון את ההכנסות של שכיר מול עצמאי תשווה נטו ואז תראה שכדי שעצמאי יקבל את אותו נטו של שכיר הכנסתו צריכה להיות חמישים אחוז ויותר משכר הברוטו של השכיר וזאת כאשר אתה מכניס את כל ההטבות שמקבל השכיר – פנסיה, קרן השתלמות, ביטוחים, רכב צמוד ועוד. תשווה בין רמות השכלה, רמות וותק, מקצועות שונים – לא ממוצע כללי שלא מראה כלום ולא מלמד כלום אלא רק מציג את מה שהאוצר רוצה להראות. אתה כלכלן – תחקור תבדוק תשווה ותדווח לנו.סגור
-
134.למה לכתוב כתבה מלאה בשקרים, כמעט הכל לא נכון...אמנון 24/04/2020 12:08הגב לתגובה זו1 0עצמאי הוא לא ניפרד מהעסק שלו כשהוא פושט רגל הוא לא כמו שכיר ולא מקבל אבטלה.חלקם מרווחים יותר וחלקם פחות וזה תלוי בעסק ובהשכלה כמובן.זה לא נכון להתיחס לכל או לרוב העצמאים כבעלי עסק. דוקא בעלי עסקים הם בסיכון גדול יותר לפשוט רגל בימים אילו, ואם זה יקרה אז זה יגרום לאבטלה שתישאר זמן רב ותפגע במשק.סגור
-
133.ד"ר שניר- ניתוח לקוי מייסודו וגם נאיביאנליסט 24/04/2020 12:08הגב לתגובה זו1 0למדינה צריך להיות אינטרס אמיתי ורציני לשמר עסקים קטנים.רשויות המס יודעות לאזן הטבות שאולי לא ניתנו בצדק. הנזק למדימה מפגיעה העסקים הקטנים הן במגוון העסקים והן בתשלומי מס עתידיים,גבוה בהרבה מעל סיוע מדוברסגור
-
132.שכחת דבר אחדמשה 24/04/2020 12:06הגב לתגובה זו0 0עצמאי בחיים לא הביא בחשבון שהמדינה תסגור לו את העסקסגור
-
131.ערימה של שטויותיוסי 24/04/2020 12:02הגב לתגובה זו1 0רחוק לגמרי מהאמתסגור
-
130.עצמאיםאבי 24/04/2020 11:54הגב לתגובה זו0 0עצמאים משלמים ביטוח לאומי כשכירים וכפול אבל עובד הייטק שמפוטר מקבל דמי אבטלה ושכיר לאסגור
-
129.אני שכיר והפסדתי 30 אחוז מהמשכורת ההוצאות גדלויוסי 24/04/2020 11:53הגב לתגובה זו0 0אף אחד לא מוותר לי על כלום כי אני עובד 30 אחוז ממשכורתי זה כסף שאני ממש חייב כי אני על הקצה מי יפצה אותי אני לא באף קטגוריהסגור
-
128.למהחזי 24/04/2020 11:52הגב לתגובה זו1 0שכיר בעל שליטה משלם ביטוח לאומי כמו שכיר אבל מונעים ממנו זכות לצאת לאבטלה.למה עצמאים מובטלים נכשלים ולא מקבלים כלום.למה עובדי מדינה יש להם הגנות על חשבון הקופה הציבורית אף פעם לא מפוטריםסגור
-
127.חמור גרםלדר אביחי שניר 24/04/2020 11:51הגב לתגובה זו1 0הפך את כל העצמאים למעלימי מס... ד"ר טיפשסגור
-
126.טוב שמישהו מעיז לכתוב את האמת מול כל הקמפיין של התקשורתמשקיע 24/04/2020 11:50הגב לתגובה זו1 1רובם מעלימי מס מושחתים, שפיטרו את העובדים שלהם ביום הראשון של הקורונה, עשו מיליונים ועכשיו מבקשים נדבות מהציבורסגור
-
125.מדובר במטומטםדר אביחי שניר 24/04/2020 11:50הגב לתגובה זו2 0"חוץ מעסקים זעירים קיימת הפרדהבי העצמאי לבין העסק"... על עוסק מורשה שמעת ?סגור
-
124.שמע אתה לא העיפרון הכי חד בקלמראנונימי 24/04/2020 11:50הגב לתגובה זו1 0לפני שאתה מפרסם כתבה כזו, לפחות תחקור קצת יותר. ניכר שהראיה שלך בעניין מאד צרה.סגור
-
123.חוסר. אמפתיהשכיר 24/04/2020 11:49הגב לתגובה זו0 0נכון , הם בחרו להיות עצמאים , אבל מר שניר, אתה עברת את הגבול של הטעם הטוב, רוב העצמאים הקטנים חיים מהיד אל הפה, רוב חסכונותיהם מושקעים בעסק, הם חדים תחרות מול אחרים ואין להם מרווח טעות . קח לך תרופה לשיפור יחסי האנוש שלך אתה חצוף וחסר רגשות .סגור
-
122.רובם הצהירו על אפס הכנסותחזי 24/04/2020 11:47הגב לתגובה זו1 1ולכן יקבלו בהתאם. איזה ירקן נותן קבלה ,איזה פלאפליה ?שווארמיה? טכנאי ?שיפוצניק? 80% העלמות מס ,כאשר השכיר אינו יכול להעלים שקל !!סגור
-
121.סופסוף מישהו אומר את האמת (ל"ת)אנונימי 24/04/2020 11:46הגב לתגובה זו1 1סגור
-
120.מהיכן הנתונים לגבי הדיווח הנמוך של העצמאים למס הכנסה? (ל"ת)קובי 24/04/2020 11:45הגב לתגובה זו0 0סגור
-
119.האם הדוקטור עצמאי ? (ל"ת)שי 24/04/2020 11:44הגב לתגובה זו0 0סגור
-
118.ניתוח אחד המטומטמים שקראתייוסי 24/04/2020 11:43הגב לתגובה זו1 0הרי רוב המעסיקים במשק הם העצמאים שאתה מדבר עליהם בניכוי המגזר הציבורי החזירי ושאר טפילי ישראל מדובר בליבת המשק שמשלם ביטוח לאומי בממוצע גבוה יותר (ניכויים על העובדים) ומקבל 0 , למה ??? במידה ויסגרו/יפשטו רגל איפה בדיוק נעסיק 1 מילין מובטלים ?סגור
-
117.שכירכלכלן 24/04/2020 11:38הגב לתגובה זו0 2מסכים לכל מילה. הייתי מוסיף שרואים בתקשורת את העצמאים בוכים על זה שהם משלמים מסים כל חודש. ממש תודה רבה לכם! שכירים משלמים הרבה יןתר מס מכם ובגלל הפער הזה הפכתם לעצמאים. אותו ספר שגובה 250 על תספורת של חצי שעה או כך עסק אחר שעשק את אותם שכירים עכשיו ילמד שלא לעולם חוסן. אם דנה עזריאלי היתה מופיעה בטלויזיה ואומרת שהיא מפסידה כסף בגלל שכבר חודשיים לא מקבלת שכד כולם היו צוחקים. עצמאיים תפסיקו להתבכיין. לא טוב תבואו להיות שכיריםסגור
-
116.איפה הדוקטור עשה דוקטורט ? (ל"ת)אבי 24/04/2020 11:33הגב לתגובה זו0 0סגור
-
115.כתבה תת רמהעמית 24/04/2020 11:32הגב לתגובה זו1 1כתבה מגמתית שלא ברור מה האינטרס מאחוריה. העצמאים משלמים ביטוח לאומי וגם הם צריכים להיות זכאים לדמי אבטלה בהתאם להכנסותיהם. מה זה ההתבססות על כך שכולם מעלימים מס. איזו מין נקודת הנחה זו. יש הרבה עצמאים שהם פרילנסרים העובדים כנגד חשבונית. לא צריך להיות שום הבדל בינם לבין שכירים. וכמו שהעצמאים בחרו להיות עצמאים אז השכירים בחרו להיות שכירים. מה הקשר בין בחירה זו לזכאות לדמי אבטלה?סגור
-
114.כמה שזה נכון אין לך מושגמבין עניין 24/04/2020 11:25הגב לתגובה זו2 1כמו שאומרים אף אחד לא מעיז להטיח להם את זה בפנים. ובתקשורת מצאו להם עוד קלף לנגח את הממשלה ואת מוסדות המדינה. כי זה ככה משיג רייטינג וזה משרת את האינטרס שלהם כל הזמן למצוא סיבות לנגח את רוה"מסגור
-
113.בתור עצמאי אתה משלם ביטוח לאומי, והרבה, לאורך שנים,אנונימי 24/04/2020 11:25הגב לתגובה זו2 0וברגע האמת מלקט פירורים בקושי...סגור
-
112.כתבה בזיוניתשוקה 24/04/2020 11:25הגב לתגובה זו1 0ככ הרבה שקרים וטפשות במאמר אחד - מזמן לא ראיתיסגור
-
111.תודה על הכתבה החשובה הזו (ל"ת)אלי 24/04/2020 11:21הגב לתגובה זו0 1סגור
-
110.דר שנירבובו 24/04/2020 11:21הגב לתגובה זו1 0כתבה טיפשית של מישהו שלא מבין כלום בעולם העצמאים.. יש עצמאים משכילים, ולה שכיר מקבל כסף בחלת.. ואבטלה כמפוטר ועצמאי לא זכאי, עצמאי מסתכן כלכלית כל יום, בשונה משכיר, שכיר במגזר המדינה מרווח על חשבון משלם המיסים ויש כאלה מאות אלפים..אין לי כח להתיחחס לכל העיוותים וחוסר ההבנה הבסיסי של הכותב.. שהוא בטח שכיר מסודר.סגור
-
109.שכחת כמה סעיפים מהותייםדויד 24/04/2020 11:20הגב לתגובה זו1 0יש עוד אבחנות בין עצמאי לבין שכירלעצמאי יש תקורות מטורפות שממשיכות להיות משולמותלפי טענתך העצמאי מרוויח יותר משכיר מה שלא נכון לחלוטין ובכל זאת נניח שאני מסכים איתך הרי הוא משלם ביטוח לאומי גבוה לאין ערוך משכיר ולכן בעת שהמדינה מכריחה אותו לסגור את עסקיו זכותו לקבל פיצוי בגין הביטוח שהוא שילם ושבשום שלב לאורך כל חייו לא קיבל מהביטח הזה מאומהסגור
-
108.נכון חלקיתזיו 24/04/2020 11:19הגב לתגובה זו0 0לעצמאים אין פנסיה אין אבטלה ויש להם הוצאות שאין לשכיר הוצאות שקייימות גם שהעסק לא עובד.סגור
-
107.אתה כל כך טועה8 24/04/2020 11:19הגב לתגובה זו1 0גם עובדית, אתה טועה בכל כך הרבה דברים. כמו התעלמות מערבות אישית לחובות. כמו מהשלכות של פשיטת רגל. כמי מהשקעת הון עצמי שתרד לטמיון. וגם קונספטואלית, כאילו אם הם "לקחו סיכון" אז זה כולל חיסול הכלכלה על ידי הממשלה.סגור
-
106.טעות מרהסטודנט שלך לשעבר 24/04/2020 11:18הגב לתגובה זו1 0מאיפה אתה מביא את הנתונים הללו? מהבטן?! אני עצמאי המדווח על כל שקל וכך גם כל עצמאי שאני מכיר. תתבייש לךסגור
-
105.רוב העצמאים הקטנים מעלימים מס חופשימצהירים על גרושים 24/04/2020 11:18הגב לתגובה זו2 2יושבים על 5 דירות ובוכים שהם קורסים אחרי חודש בביתסגור
-
104.דמגוגיה במיטבה510263 24/04/2020 11:16הגב לתגובה זו2 0שכיר משלם ביטוח לאומי וכשהוא נעשה מובטל המדינה משלמת לו דמי אבטלה. עצמאי בד"כ משלם ביטוח לאומי הרבה יותר משכיר. כשהעסק שלו ניסגר בהוראת המדינה. למה שהמדינה לא תשלם לו כלום. אני כעצמאי וגם כשכיר יכול להגיד שיש הבדל עצום בתשלום ביטוח לאומי שאני משלם כעצמאי. למה לא מגיע לי דמי אבטלה כמו לשכיר? הרי שילמתי ביטוח לאומי ויותר מהשכיר.סגור
-
103.מוזר לי...סגן הנשיא 24/04/2020 11:06הגב לתגובה זו1 0...אין הוסמכת לד"ר?!סגור
-
102.העצמאים משלימים 80 אחוז מהביטוחאריק 24/04/2020 10:59הגב לתגובה זו0 0ושכירים מרוחים בחברות גדולות יותר מעצמאי אבל מה שנכון העצמאי חושב שהוא מרויח יותר הוא מגלגל יותר כסףסגור
-
101.לא מדוייקיוסי (שכיר) 24/04/2020 10:58הגב לתגובה זו1 0יש עצמאים קטנים שאינם מעלימים מס ולא כולם מגלגלים סכומיםסגור
-
100.דר אביחי שניר, יש עצמאים ולא מבחירה - אני יודע שקשה לךגאקו מועלם 24/04/2020 10:56הגב לתגובה זו1 0קשה לך להבין איך יתכן מצב ובו אדם נזרק למעגל המובטלים, לא מוצא עבודה כשכיר במשך שנים ונאלץ למצוא אלטרנטיבה כעצמאי (מוכר את כל רכושו ומקים מכולת קטנה או בית מימכר כזה או אחר)... צרה צרורה!!!!סגור
-
99.סוף סוף, יש גם מסכנים, אבל לרוב המלך הוא ערום (ל"ת)משה 24/04/2020 10:48הגב לתגובה זו0 0סגור
-
98.בקיצור - 4000 יעשה סדר בעולם הקורונה זה ציקמוק של המוסד4000 24/04/2020 10:47הגב לתגובה זו0 04000 יפרק למי שצריך את הצורהסגור
-
97.בקיצור אתה מאשים אותנו בהעלמת מסחיים 24/04/2020 10:45הגב לתגובה זו3 0חסר חוליות שכמוך . תתבייש לךסגור
-
96.כמות שטויות מרוכזת.אלכס 24/04/2020 10:45הגב לתגובה זו1 01. המון עצמאים לא בחרו להיות כאילו אלה נאלצו. אחרת הם היו מובטלים.2. לעצמאי יש הוצאות עסקיות ומחיובויות שאין לשכיר.3.עצמאי משלם מס ומגיעות לו הזכויות.סגור
-
95.אביב גפן השמאלן השיכור המסטול שהולך יחף בקיץ בבתי קפה4000 24/04/2020 10:44הגב לתגובה זו1 0המיליונר והראל ויזל הצמיג הערסואשכניז המסריח שייתנו הם כסף לעובדים שלהם ואני לא קומוניסטסגור
-
94.מוכר הפלאפל מאשדוד עם מרצדס וגר בוילהרפי 24/04/2020 10:43הגב לתגובה זו1 0רק לחשוב, כמה בכי היה לו אבל הוא נוסע במרצדס ייחוגית בארץ וגר בוילה. אז עכשיו הוא יהיה נטל לכולנוסגור
-
93.מה היה קורה עםמשה 24/04/2020 10:43הגב לתגובה זו0 0היו סוגרים את העסקים חצי שנה או שנה בגלל הקורונה וא רק חודשסגור
-
92.לשכיר איןיואב 24/04/2020 10:41הגב לתגובה זו0 1ממה לחסוך,עצמאי פשוט לא חוסך.סגור
-
91.כתבה מצויינתיוסי 24/04/2020 10:41הגב לתגובה זו0 0כתבה מצויינת ואמיתית. עצמאיים לא מדברים על הכנסות שלהם לפני, כמה קיבלו תשלומים במזומן. מסכים שלא כולם. צחקתי. כאשר ראיתי בטלוויזיה ריון עם מוכר פלאפל שאין לו לחם בבית ואין מה לתת לילדים - בושה, בן אדם גר בוילה, יש לו מכוניות יקורות ובוכה .......סגור
-
90.את הערסואשכנזי הראל ויזל הבבון המסריח שצועק4000 24/04/2020 10:40הגב לתגובה זו1 0כמו מטורף בטלוויזה שבכאילו מייצג את הקטנים בעוד שבמשך שנים הוא וחבריו מרנואר קסטרו זארה דרסו ת שוק האו]פנה והשתלטו על הקניונים במספר בלתי מוגבל של חנויות לקילומטר רבוע צריך להכניס לכלאסגור
-
89.יותר מנותק מזה לא ראיתי...אדיר 24/04/2020 10:40הגב לתגובה זו1 0היום לכל בעסק יש ערבות אישית ואם העסק פושט רגל, הוא הולך יחד עם העסק לקיבינימט.סגור
-
88.שאפושאפו 24/04/2020 10:39הגב לתגובה זו0 2אמת שאפו על הכתבהסגור
-
87.גם כן דוקטורמשה 24/04/2020 10:39הגב לתגובה זו1 0רואים שכותב הכתבה ממש מנותק מהמציאות, וחבל שנותנים לו פלטפורמה להביע את דעתו הלא מושכלתסגור
-
86.הקורונה חלומו הרטוב של ויזליפתח אסף 24/04/2020 10:38הגב לתגובה זו2 0מוכר סמרטוטים מה מצפה.סגור
-
85.מנותק מהמציאותיוסי 24/04/2020 10:38הגב לתגובה זו1 0מעבר לכך שהפכת את כל העצמאיים למעלימי מס.. 15%יותר משכירים שווה את הסיכון?? ומה קורה עם הפרשות לפנסיה וביטוח לאומי שמעסיק משלם על עובדיו?? בפועל מרוויחים אותו דבר כך שהסיכון לא מתומחר.. ולגבי חברות בע"מ... אין ערבון מוגבל מול הבנקים כך מי שפשט רגל הבנקים ימשיכו לרדוף אותו ויפשטו את עורוסגור
-
84.אתה בזיוןאבי 24/04/2020 10:37הגב לתגובה זו0 0בשעה קשה כזאת אתה מפרסם כתבה כזאת??חתיכת שכיר פחדן ושמן שכמוךסגור
-
83.העצמאיים הללו העלימו מס בסכומים אדירים4000 24/04/2020 10:37הגב לתגובה זו0 1כל המספרות המוסכים סלוני יופי חומוסיות כדורגלנים 90% מהם מזרחיים צעקנים שקרנים רדודים ימניים כאילו ימנייםסגור
-
82.אין לו בושהאילן 24/04/2020 10:37הגב לתגובה זו0 0טיפש , מעוות את המציאות , דברי בלע, רואים שהאדון היה כל ימיו שכיר ואין לו מושג קלוש לא שווה תגובה רצינית!!!!סגור
-
81.bb לא ייתן להם שקל (ל"ת)4000 24/04/2020 10:34הגב לתגובה זו0 0סגור
-
80.הכי מרגיז שחברות גדולות ענקיות מרוויחות ולא נפגעו כללHAKY1 24/04/2020 10:34הגב לתגובה זו1 0מענקים ענקיים כי הלובי שלהם חזק מאוד.סגור
-
79.במילה אחת - מזרחיים .סלוני יופי אולמות אירועים חומוסיות4000 24/04/2020 10:34הגב לתגובה זו0 1ושאר מיני מסעדות ספרים בעלי חנויות או]פנה זמרים 90% מהם מזרחיים צעקנים שקרנים .סגור
-
78.קשה להעלים הכנסות כשהעסק מושבתמנדלשיט 24/04/2020 10:33הגב לתגובה זו1 0העצמאים מתלוננים שכעת הם צריכים להרים את הבלטות, ולהוציא את ההון השחור שהם העלימו במשך שנים.סגור
-
77.כל מילה בסלע... (ל"ת)דן 24/04/2020 10:32הגב לתגובה זו2 0סגור
-
76.אנשים התרגלו לחיות ברמת חיים שמגלגלת הוצאות של 60000 שחמוצי 24/04/2020 10:30הגב לתגובה זו1 0נסיעות בילויים מסעדות קניות . כעת קשה להם לרדת ברמת החיים.סגור
-
75.כתיבה יפה ונכונה (ל"ת)אנונימי 24/04/2020 10:30הגב לתגובה זו2 0סגור
-
74.נהריהאליאל סולימן 24/04/2020 10:29הגב לתגובה זו0 0אז מה בידיוק תשלום ביטוח לאומי מה המילה ביטוח ?סגור
-
73.אידיוטדוקטור 24/04/2020 10:29הגב לתגובה זו0 1דוקטור חרטאסגור
-
72.יש פגם גדול בדעה שלךתומר 24/04/2020 10:27הגב לתגובה זו0 1אתה שוכח במקרה הנוכחי, המדינה חייבה (בצדק או לא זה דיון אחר) את העצמאים לסגור את העסקים. לעבור מהכנסה X ל-0. באותה התקופה ההוצאות שלהם נשארות כמעט זהות (שכ"ד, ארנונה, ספקים, חשמל וכו'). כל הטענות שלך אולי נכונות לתקופה רגילה, אבל מנותקות מהמציאות בתקופה כזו - העסקים חוייבו להיסגר (ועדיין סגורים) לתקופה ארוכה, לא מבחירה!סגור
-
71.הון שחורהון שחור 24/04/2020 10:27הגב לתגובה זו3 1כל עצמאי שנוסע בגיפ טיוטה שקודם ימכור את הגיפ לפני שהוא בא לטענות ,הם חיים כמו מלכים ,ולא רגילים לקבל ולחיות מ 8000 ש"ח בחודש ,יש בארץ הון שחור של מליארדיםסגור
-
70.נהריה (ל"ת)אליאל סולימן 24/04/2020 10:27הגב לתגובה זו0 0סגור
-
69.ממש נכון ישר כח (ל"ת)אבי 24/04/2020 10:25הגב לתגובה זו1 1סגור
-
68.איש קטן עם דעות ממסדיות מנותקותאנונימי 24/04/2020 10:24הגב לתגובה זו1 1למעט התמונה בראשית הכתבה, אין כל קשר בין הנתונים למציאות , חבל שפורסמה.סגור
-
67.ביטוח לאומיא 24/04/2020 10:24הגב לתגובה זו2 0דבר אחד פעוט: למה מבקשים מעצמאי לשלם ביטוח לאומי-זה ביטוח לא? איפה כאן הביטוח?סגור
-
עצמאים מקבלים קצבאות מביטוח לאומי (ל"ת)דני 24/04/2020 21:00הגב לתגובה זו0 0סגור
-
66.הכותב כותב ממש שטויות העצמאים מרוויחים יותר אבל משלמיםדפנה 24/04/2020 10:22הגב לתגובה זו1 1יותר לא כולם מעלימים מס יש הרבה שכירים שמעלימים מס שעובדים בעבודה שניה והכל בשחור, מגיע לעצמאים לפחות מה שנותנים לשכירים בחל"ת, המדינה סגרה להם את העסקים לא הם!סגור
-
65.שכירשכיר 24/04/2020 10:22הגב לתגובה זו0 1צודק לחלוטין, מילים כדורבנות.ביוחד כל בעלי האולמות ומוכרי הפלפאל..שנוסעים במכוניות פאר וגרים בבתי יוקרה ואחר כך מזילים דמעות של תנין.סגור
-
64.כתבה מפגרתאביעד 24/04/2020 10:21הגב לתגובה זו0 1הגיוני שהכתבה נכתבה ע"י דר' מנותק ממגדל השן, שמרוויח מליונים. תמשיך להסית ולהכפיש. טמבל.סגור
-
63.הדוקטור הכי מטומטם ששמעתי בחיישולמן 24/04/2020 10:20הגב לתגובה זו2 2טיפש כזה לא שמעתי מעודי! מה עם בט"ל? מה עם זכויות לפנסיה. מי מפריש? 85% לפשיטת רגל!!! מטומטם!!! היית פעם בהוצלפ הישראלי האלים והמושחת?? מה עם כל המקצועות שהופכים היום להיות פרי לנסים ? מה עם חופשות? כמה כבר אפשר להעמיס הוצאות פרטיות. שאפילו ההוצאות רכב לא מוכרות במלואן?? מה עם אנשים בני 45 ומעלה שאף אחד כבר לא מעסיק יותר ?? באיזו מיכללה מופרכת קנית את התואר שלך?? במכללה שלא מלמדים שם שרק בכלכלה מפגרת ומרקסיסטית אין אינסנטיב לפתוח עסק עצמאי כי הסיכוי לכישלון כל כך גדול? אידיוט!סגור
-
62.פקיד -שכיר - חסר ידע וניסיון -ניהולי ועסקיאנונימי 24/04/2020 10:18הגב לתגובה זו0 0דוקטור מכובד -לא ברור היכן למדת את התאוריה של הכללה על כל העצמאים ? במיכללה בנתניה ? כמו כל הפקידים והשכירים ,חסרי האומץ והתעוזה, שמתחבאים באיזור הנוחות שלהם ,כדי לקבל את המשכורת בראשון או בעשירי לחודש,ולא חשוב מה היתה תרומתם באותו החודש ,מבלי לקחת שום סיכון ,בוא ואפתח לך צוהר לחלון העצמאים שאתה מתיימר להכיר אותו בעקבות השיחה עם רואה החשבון שלך ,שמספר לך שהוא משלם פחות מס ממך ,וגם כנראה מספר לך על כל מיני מעלימי מס. כעצמאי בעל תואר שני ,אנסה לתמצת לך הרצאה מלומדת וקצרה בנושא ניהול עסקי ועצמאי במדינת ישראל.כל עצמאי במדינה נתקל ומתנהל בבירוקרטיה גדולה ובקשיים רגולטוריים ועיסקיים ,בהשוואה למקומות אחרים ,בהם הייתי ,לדוגמא בארה"ב. ביטוח לאומי,מס הכנסה,מעמ ,רשם החברות ,משרד המשפטים,רשם הקבלנים ,משרד האוצר ,משרד הכלכלה ,בנקים ,שוק ההון ,ועוד כל מיני גופים שבטח לא נתקלת בהם באיזור הנוחות שלך כשכיר ללא כל סיכונים ותעוזה עסקית. העצמאי ,משלם מקדמות מס, מעמ ,ביטוח לאומי,אגרות ,הנחש ,שכירות ,ארנונה חשמל ועוד כל מיני מיסים והוצאות שבטח לא נתקלת בהם .המדינה לוקחת כל הזמן ולא נותנת כמעט כלום !!סגור
-
61.אאליקו 24/04/2020 10:17הגב לתגובה זו0 0נכון מאוד ,אני מוכן להתחלף עם כל עצמאי שעובד 45 שנה ,אני 45 שנ עובד בכיר עם פנסיה תקציבית ותנאים מלאים אבל אין לי נכסים כמו נהג מונית שיש לו 4 חנויות ו3 דירותסגור
-
60.אז למה משלמים ביטוח לאומיניסנקורן 24/04/2020 10:14הגב לתגובה זו0 1אין בעיה נשלם מס בראיות וזהו לא צריכים לממן ולא לקבל זכויות אבטלה או לידה מתעללים בעצמאים בהנחה שהם גנבים כולםסגור
-
59.גיבוב של שטויות והכפשות (ל"ת)עצמאי ישר 24/04/2020 10:12הגב לתגובה זו0 1סגור
-
58.ביטוח לאומיהכריש 24/04/2020 10:12הגב לתגובה זו0 1קשקשן תנו לנו את אותם ההטבות שמקבלים השכירים בהתאם לתשלום ביטוח לאומי דמי אבטלהסגור
-
57.כמה שטויות בכתבה אחתאסתי 24/04/2020 10:12הגב לתגובה זו0 1אם עצמאי משלם מיסים כמו שגיר ואף יותר, אין סיבה שהמדינה תעזור לשכיר ולא לעצמאי. נקודה. וכל היתר, בליל שטויות שלא קשור למציאות. מביך שמעלים כתבה כזאתסגור
-
56.צודק בכל מילהבוזגלו 24/04/2020 10:12הגב לתגובה זו4 3רובם של העצמאיים חבורה של בכיינים הנוסעים במכוניות יוקרה ומעלימים מיסים, הכל במזומן. הם מלאים בכסף ונכסים.סגור
-
55.זה ד"ר?שלום 24/04/2020 10:07הגב לתגובה זו0 1אתה נוטה לעשות טעות של טירון כשאתה עושה הכללות. יש הרבה אנשים טובים שיצאו לעצמאות מבחירה והשקיעו את הונם מרצם וכוחם ליצור מקור פרנסה (ולהעסיק עוד עובדים) ביושר.. ללא העלמות מיסים.. בכבוד.. במטרה לייצר ערך מוסף. יש לא מעט.. שהשקיעו את היתרות העודפות שלהם בשיפור המושכר, בהרחבה, בחידוש, במלאי.. ושהקורונה הזו פגעה בהם בצורה קטלנית. אבל הכאב של המילים של איזה כותב... שאני לא בטוח דהיה אי פעם עצמאי גדול יותר. האם הלכת לישון פעם כשבראשך מחשבות על קיום פיזי שלך? של העסק שלך? של משפחתך?.. כי זו השיגרה של חלק גדול מהעצמאים היום.. ישרים, חרוצים, ועמלים ללא ליאות שלא יכולים להרשות לעצמם אפילו יום מחלה אחד בשנה... להבדיל משכירים. באת להשוות ויצא לא שווה במיוחד.סגור
-
54.צודק 100 אחוזסרגיי 24/04/2020 10:07הגב לתגובה זו4 1מפעם לפעם יש משברים וצריך לזכור את זה תמיד ולהתנהל בהתאם.סגור
-
53.עצוב לקורא העצמאייעקב 24/04/2020 10:05הגב לתגובה זו0 1חחח ד"רסגור
-
52.לחייב כל בעל עסק לעבור השתלמות מינימליתאורי 24/04/2020 10:05הגב לתגובה זו1 1מי שרוצה להיות מהנדס,רופא,חשמלאי, מכונאי, חייב ללמוד ולהמיג תעודה. מי שרוצה לפתוח עסק ,לא חייב כלום. אולי נתחיל בקורס מנימלי של שבוע ימים, כדי שנצמצם את הבעיה. חובות וזכויות בעל העסק, תזרים מזומנים, השקעות וכו'. אולי אחר כך נראה פחות עסקים שקורסים.סגור
-
51.ניהול עסקדוד 24/04/2020 10:04הגב לתגובה זו1 1עצמאי שלא יכול להחזיק מעמד חודש ללא הכנסה שיסגור את העסק או שימכור למישהו שיודע להיתנהלסגור
-
50.קשקשןעצמאי 24/04/2020 10:04הגב לתגובה זו1 1כל מה שעצמאים רוצים סה משהו דמוי דמי אבטלה. עצמאי משלם ביטוח לאומי יולר משכיר, אז בוא נאמר שזה נשמע כמו בקשה סבירהסגור
-
49.העושר שהתנדףמוטי 24/04/2020 10:03הגב לתגובה זו2 0עד לפני מספר חודשים היינו מדינה עשירה, לכולם היו דירות במגדלים בשווי 3 מיליון ומעלה, הפקקים היו מלאים מרצדסים ואם לא היית בחו"ל 6 פעמים בשנה, היית מרגיש פראייר. והנה, בחודש אחד בלבד, כל זה מתנדף וכולם עומדים בתור בלשכת הרווחה. קצת מוזר לדעתי.סגור
-
48.מי הדביל שאת את השטויותאנונימי 24/04/2020 10:00הגב לתגובה זו1 0האלה ואיך אתם מפרסמים?! פשוט שהוא לא מבין דבר וחצי דבר, חי כנראה תחת משכורת ענק (ושיהיה לבריאות) ולא מסוגל להבין את המצב בפועל, להזכירכם אין עשן בלי אש.סגור
-
47.סוף סוף כתבה נכונה ואמיצה למרות הפופוליזם בתקשורת. (ל"ת)ע 24/04/2020 10:00הגב לתגובה זו2 1סגור
-
46.אינפיני. רשמנו בפנינו.עצמאי לא משכיל 24/04/2020 09:58הגב לתגובה זו0 1אולי הכותב האקדמאי המשכיל מעלים מס. אני לא מעלים ולא העלמתי מעולם. אני שואל את עצמי כמה חשבוניות הוציא הכותב בחייו, האם שכר נדל״ן מסחרי והיה אחראי עם כספו האישי לעשרות שכירים? יש לי תחושה שלא. ואם כן, כנראה שהוא העלים מס כמו שהעיד. אדם חצוף ודברי קנאה ולקקנות לבנקים. אינפיניטי, הנה קרן שלעולם לא תראה עוד שקל מההשקעות שלנו.סגור
-
45.אתה מטעה את הציבור בהערכה שלךאמיר 24/04/2020 09:58הגב לתגובה זו2 1ד"ר שניר קצת סדר בדבריךבו ניקח חנות שהמחזור שלה 200 אלף שח . הוצאות של עסק כזה לרוב הם 85% מהמחזור זאת אומרת הוצאות בגובהה של 170 אלף בחודש ללא הכנסה זאת אומרת העסק נכנס ב3 חודשים למינוס של 510אלף שח הבנק סוגר אותך אחרי חודש .אז בו תסביר לציבור איך עסק של מחזור 2.4 מליון שח בשנה מחזיר חוב של 510אלף שח עם חשבון מרוסק בבנקוספקים שיושבים לך על הראש אני אומר בחישוב פשוט עם העסק יצא מהסיפור חי .. יקח שנתיים לשקם אותו השאלה אם הוא יצא חי ..סיכוי גדול שיהיה כאן גל של חדלות פרעון המונית זו האמת של העצמאים ובעלי חברה בישראל ..כמו כן אתה מפריד חוב של העסק מבעל העסק זה לא קיים היום בעסקים קטנים כולם מחתימים אותך ערב אישית לחוב של העסק אז הנפילההיא גם של המשפחה...זו המציאות שכתבי כלכלה לא מצליחים להעביר לציבור !!סגור
-
44.בחסות הקורנהניר 24/04/2020 09:57הגב לתגובה זו0 0בחסות הקורנה כל אנשי השמאל יוצאים להפגין בושה.אני עצמאי שיש לי בעיות וזה החיל לפני הקורנה אני לא יוצא להפגין ולא לובש שחור אני מתמודד ואיש לי 3 ילדים קטנים ואישה להאכיל אבל לא בוכים ומנסים לראות איפה אפשר כן להרויח, בתקופת משבר תמיד יש הזדמנויות גם אם זה לא בדיוק מה שעשית רגע לפניורבה עצמאים יש מספיק שומנים ליום סגריר ומי שלא דאג וחי מהיום למחר לא צריך להייות עצמאי.שבת שלום לכולםסגור
-
43.בחסות הקורנהניר 24/04/2020 09:57הגב לתגובה זו0 1בחסות הקורנה כל אנשי השמאל יוצאים להפגין בושה.אני עצמאי שיש לי בעיות וזה החיל לפני הקורנה אני לא יוצא להפגין ולא לובש שחור אני מתמודד ואיש לי 3 ילדים קטנים ואישה להאכיל אבל לא בוכים ומנסים לראות איפה אפשר כן להרויח, בתקופת משבר תמיד יש הזדמנויות גם אם זה לא בדיוק מה שעשית רגע לפניורבה עצמאים יש מספיק שומנים ליום סגריר ומי שלא דאג וחי מהיום למחר לא צריך להייות עצמאי.שבת שלום לכולםסגור
-
42.מומחה שלא מבין כלום. כנסו.Mr D 24/04/2020 09:56הגב לתגובה זו1 11. הפכת את כל העצמאים לרמאים. בושה.2. הפרדה בין חובות העסק לבין הבעלים? סימן שלא לקחת בחייך הלוואה מהבנקים. הם דורשים ערבות בעלים בכל הלוואה לעסק. פרט זניח...בקיצור - טול קורה מבין עיניך. זעקת העצמאים מוצדקת. הבעיה היא שיש הרבה זעקות מוצדקות בימים אלו.הפתרון הוא שהממשלה צריכה לפתוח את הארנק במימדים שלא עשתה מעולם. אבל כנראה שזה לא יקרה.עצוב....סגור
-
41.פיספסת את הנקודה בענקיוסף 24/04/2020 09:54הגב לתגובה זו2 1העצמאים מוחים על כך שהם משלמים ביטוח לאומי בשיעור גבוה יותר מהשכיר אבל כשיש משבר, השכיר חותם דמי אבטלה ולעצמאי לא מגיע דבר.סגור
-
40.אולי דוקטור בהשכלה אבל לא סיימת ביה"ס של טנשויותבושה 24/04/2020 09:54הגב לתגובה זו2 2תתבייש, מעלה כתבה פופליסטית , בבחינת טול קורה מבין עינייך תתבייש . אתה דוקטור באקמיה, בחיי היום יום אתה אפיחו לא תלמיד ביסודיסגור
-
39.גיבוב כל כל גדול של כל כך הרבה שטויות הרבה זמן לא ראיתיעצמאי 24/04/2020 09:53הגב לתגובה זו0 2זה שגם שירים נמצאים במצב קשה - נכון וגם דורש התייחסות. לגבי מה שכתבת על עצמאיים, גיבוב של מחשבות אישיות באופן מאוד חד צדדי, מנותק מהמציאות לגבי רוב רובם. לא ראוי להיכתב תחת התואר האקדמי "דר".סגור
-
38.עצמאיים מעסיקים שכירים....מיכה 24/04/2020 09:52הגב לתגובה זו1 1עצמאיים מעסיקים עובדים, לכן סיוע לעצמאיים משמעותו, לרוב, סיוע לשכירים המועסקים אצל אותם עצמאיים.סגור
-
37.תגובהאיתן 24/04/2020 09:49הגב לתגובה זו0 1לזבל הזה שרשם את הכתבה הזאת אז יש לי לומר לו כמה דברים.ראשית אנחנו משלמים מיסים כמו כולם ומלאים. גם היום אם רצית להעלים הכנסות אי אפשר כי כמעט כולם משתמשים עם כרטיס אשראי.נושא השני הוא תשלום בטוח לאומי שאני משלם אתה אפילו לא מתקרב אליו . והנה הגיע היום בהוראת המדינה הכריחה אותנו לסגור אז מה ביקשנו לשלם לנו משהו סמלי כדי להתקיים.סגור
-
36.מהכתבות המגמתיות והמקוממות ביותר שקראתי לאחרונהעצמאי שומר חוק 24/04/2020 09:49הגב לתגובה זו3 2בוא נבהיר כמה עובדות שלכותב היה נוח להתעלם מהן: 1.איפה עובדים חלק גדול מאוד של השכירים במדינת ישראל? בעסקים של העצמאים (אם זה חנות בגדים, בית קפה, משרד עו"ד, מספרה, או כל עסק אחר). העצמאים גם מספקים מיסים עירוניים בהיקף אדיר לעיריות. ברור לכן שהדאגה לעצמאים ושרידות עסקיהם בהחלט צריכה להיות בסדר עדיפות גבוה של המדינה. מכאן גם חוסר הרלבנטיות המוחלט של ההשוואה בכתבה, לשכיר שעובד בהיי-טק, שראשית לא יוצר שום מקום עבודה, ושנית נהנה מרשת בטחון סוציאלי גבוהה של שכירים למרות שכרו הגבוה. 2.שיקולי שוויון ומוסר – העצמאים משלמים המון ביטוח לאומי. על מה ולמה הכותב סבור שהשכירים ראויים לקבל מביטוח לאומי לרשת בטחון סוציאלי גדולה יותר מהם (ולא רק בימי קורונה יש לומר)?! 3.בניגוד לטענה, גם לשכירים יש הטבות מס על פני עצמאים, וחסכון בהוצאות אחרות (כמו עלויות דוח שנתי, שעצמאים חייבים להגיש ושכירים בישראל פטורים ממנו, בשונה מהרבה מדינות בעולם). 4.ההנחה של הכותב שעצמאים נוהגים להעלים מס היא השמצה פרועה. יש מגזרים מוכרים שבהם קיימת בעיה של תשלומים במזומן וללא קבלות. זה לא שיקול לפגוע ברוב העצמאים שומרי החוק.סגור
-
35.כל כך שטחי ומטעהאנונימי 24/04/2020 09:48הגב לתגובה זו1 1אתחיל בכך שאומר שאני שכיר. המאמר אינו מפריד בין חברות לבין עסקים קטנים. אין דין אולם אירועים, כדין פירמת ראיית חשבון כדין מדריכת פילטיס. ציפיתי לסיקור הוגן: על קהילה גדול נגזר להפסיק להתפרנס, ובשונה נשכירים שנכפה עליהם חל"ת וזכאים לדמי אבטלה, אוכלוסיית העצמאים אינה זכאית לדמי אבטלה אן לדמי מחלה, גם שהיא משלמת ביטוח לאומי באותם שיעורים. במקום לגלות אמפטיה, הוצאת את העצמאים מעלימי מס כהכללה. חבל מאוד. לא ראוי.סגור
-
34.כל הכבוד- שהעצמאים יוציאו את השחור שעשו (ל"ת)יוסי 24/04/2020 09:47הגב לתגובה זו3 2סגור
-
33.מלחמת אזרחים קרובהאנונימי 24/04/2020 09:46הגב לתגובה זו1 0הדעה של הדוקטור כלום הזה, זו בדיוק הדעה של המדינה טבגלל זה העצמאים לא יזכו לשום דבר וימשיכו להיות המחלבה של המדינה.בושה בושה בושהסגור
-
32.מנותק, חצוף וטועהאנונימי 24/04/2020 09:44הגב לתגובה זו2 1בחיים לא שמעתי איש מנותק כזה, קודם כל בושה לכם שנתתם לאדם כזה במה, אדם שכנראה היה ויישאר שכיר כל חייו, ולא ידע בחיים מהי תרומה משמעותית לעוגת המסים.כותב יקר, המדינה שלך במצב כזה ואתה במצב כזה בזכות העצמאים, הם שילמו ומשלמים מה שלא תוכל לדמיין.קח את התואר שלך זרוק אותו לפח, בנאדם אתה לא, חכם אתה לא, מועיל אתה לא.חבל שאנשים מהסוג הזה קיימים בשיח הציבורי, דגיגון קטן מהשוליים.פשוט מרתיחסגור
-
31.חובות של עצמאי נפרדים מחובות של עסק?יעקב 24/04/2020 09:43הגב לתגובה זו3 1אולי הד"ר הנכבד לא יודע מה ההבדל בין עצמאי לבין חברה בעמ? אולי אם היה ד"ר באוניברסיטה ולא במכללה היו מלמדים אותו את זהסגור
-
30.כותב הכתבה הוא שכיראלעד גז 24/04/2020 09:43הגב לתגובה זו1 0לשכיר אין מושג מה זה מע"מ אין לו מושג מה זה לחץ קבוע להכניס מדי חודש כתבה שטחית ביותרסגור
-
29.כולם מנסים לסחוט ולעשוק את המדינה ...בושה וחרפה !! (ל"ת)זכרוני 24/04/2020 09:43הגב לתגובה זו0 0סגור
-
28.אז למה הם משלמים ביטוח לאומי אם לא מקבלים? (ל"ת)Z 24/04/2020 09:42הגב לתגובה זו3 1סגור
-
27.אובייקטיבי ומשקף מצב אמיתי (ל"ת)ארי 24/04/2020 09:42הגב לתגובה זו1 0סגור
-
26.כמה שטויות!!!אנונימי 24/04/2020 09:40הגב לתגובה זו2 1איזה חצוף הכותב!!! כותב יקר, השמצת ברגע, השנייה, ציבור שלם של עצמאיים, כולם מרווחים כולם מעלימים מס כולם קומבינטורים, יא חצוף!! מה לגבי כולם משלמים מיסים מטורפים, קודם כל המדינה אחר כך כולם ובסוף העצמאי, מה לגבי העסקת עובדים ופרנסה למאות אלפי משפחות, לרשת ערך שלמה של עובדים ומקצועות ופרנסה?!?! תקשיב חמוד, אני עצמאי בעל חנות, עובד קשה, משלם הכל על השקל, כן, פראייר (גם עושה מילואים לצורך הדיון) , ישר והגון, ככה חינכו אותי בבית, מה לעשות, אני במקרה גם מעסיק עובדים ודואג לפרנסתם ולפרנסת משפחתם, בסוף כל חודש כל השרשרת ניזונה כראוי, החל מהמדינה, הספקים, הרשויות, העובדים ורק בסוף, מה שנשאר, אם נשאר, הולך לעצמאי. אני לא מתבכיין,המצב גם ערב הקורונה אינו מזהיר, אבל הפגיעה האנושה בעצמאיים היא פחות בעניין משכורת והרבה יותר בתזרים, אם אינך מבין זאת אז אין לך שמץ בפרקטיקות העולם, הכלכלה ועסקים ולכן גם אל תכתוב שטויות. העצמאי זועק לא כי אין לו משכורת החודש, בשונה משכיר, אלא בגלל שיש לו בור ענק תזרימי שאלוהים יודע איך מכסים אותו, המדינה מוכנה להלוואות, רק שצריך גם להחזיר. 10 אלף משכורת אינה שקולה לבור בסך מאות אלפי שקלים כסגור
-
25.תתחבר לחיים האמיתיים מחוץ לאקדמיה. שכירים מקבלים דמי אבטלה. (ל"ת)דוקטור אבל לא חכם 24/04/2020 09:39הגב לתגובה זו1 1סגור
-
24.אתה חצוף!!חצוף!! 24/04/2020 09:39הגב לתגובה זו0 2איזה חצוף הכותב!!! כותב יקר, השמצת ברגע, השנייה, ציבור שלם של עצמאיים, כולם מרווחים כולם מעלימים מס כולם קומבינטורים, יא חצוף!! מה לגבי כולם משלמים מיסים מטורפים, קודם כל המדינה אחר כך כולם ובסוף העצמאי, מה לגבי העסקת עובדים ופרנסה למאות אלפי משפחות, לרשת ערך שלמה של עובדים ומקצועות ופרנסה?!?! תקשיב חמוד, אני עצמאי בעל חנות, עובד קשה, משלם הכל על השקל, כן, פראייר (גם עושה מילואים לצורך הדיון) , ישר והגון, ככה חינכו אותי בבית, מה לעשות, אני במקרה גם מעסיק עובדים ודואג לפרנסתם ולפרנסת משפחתם, בסוף כל חודש כל השרשרת ניזונה כראוי, החל מהמדינה, הספקים, הרשויות, העובדים ורק בסוף, מה שנשאר, אם נשאר, הולך לעצמאי. אני לא מתבכיין,המצב גם ערב הקורונה אינו מזהיר, אבל הפגיעה האנושה בעצמאיים היא פחות בעניין משכורת והרבה יותר בתזרים, אם אינך מבין זאת אז אין לך שמץ בפרקטיקות העולם, הכלכלה ועסקים ולכן גם אל תכתוב שטויות. העצמאי זועק לא כי אין לו משכורת החודש, בשונה משכיר, אלא בגלל שיש לו בור ענק תזרימי שאלוהים יודע איך מכסים אותו, המדינה מוכנה להלוואות, רק שצריך גם להחזיר. 10 אלף משכורת אינה שקולה לבור בסך מאות אלפי שקלים כסגור
-
23.יא חצוף!!!!כותב חצוף!!! 24/04/2020 09:39הגב לתגובה זו3 0איזה חצוף הכותב!!! כותב יקר, השמצת ברגע, השנייה, ציבור שלם של עצמאיים, כולם מרווחים כולם מעלימים מס כולם קומבינטורים, יא חצוף!! מה לגבי כולם משלמים מיסים מטורפים, קודם כל המדינה אחר כך כולם ובסוף העצמאי, מה לגבי העסקת עובדים ופרנסה למאות אלפי משפחות, לרשת ערך שלמה של עובדים ומקצועות ופרנסה?!?! תקשיב חמוד, אני עצמאי בעל חנות, עובד קשה, משלם הכל על השקל, כן, פראייר (גם עושה מילואים לצורך הדיון) , ישר והגון, ככה חינכו אותי בבית, מה לעשות, אני במקרה גם מעסיק עובדים ודואג לפרנסתם ולפרנסת משפחתם, בסוף כל חודש כל השרשרת ניזונה כראוי, החל מהמדינה, הספקים, הרשויות, העובדים ורק בסוף, מה שנשאר, אם נשאר, הולך לעצמאי. אני לא מתבכיין,המצב גם ערב הקורונה אינו מזהיר, אבל הפגיעה האנושה בעצמאיים היא פחות בעניין משכורת והרבה יותר בתזרים, אם אינך מבין זאת אז אין לך שמץ בפרקטיקות העולם, הכלכלה ועסקים ולכן גם אל תכתוב שטויות. העצמאי זועק לא כי אין לו משכורת החודש, בשונה משכיר, אלא בגלל שיש לו בור ענק תזרימי שאלוהים יודע איך מכסים אותו, המדינה מוכנה להלוואות, רק שצריך גם להחזיר. 10 אלף משכורת אינה שקולה לבור בסך מאות אלפי שקלים כסגור
-
22.אדיוטר.ל 24/04/2020 09:38הגב לתגובה זו2 1מי נותן סחורה או כסף לעצמאי ללא ערבות אישית .אז לפני הפשיטת רגל יקחו לו את הכל .ומהיכן אתה מכליל את העצמאים כולם כגנבי מס .אתה חוצפןסגור
-
21.מענייןאנונימי 24/04/2020 09:38הגב לתגובה זו2 0עובד ההיי טק שמרוויח יותר מעצמאי ועדיין יכול לקבל דמי אבטלה! כשעסק מדמם הוא מדמם.....עוד נקודה למחשבה עצמאי משלם 100% דמי ביטוח לאומי בעוד ששכיר לא המעביד משלם את ההפרש, זה ממש נוח לומר שבנקודת המוצא עצמאי מרוויח יותר בשוואה למי. מה שהכי חשוב בכל הנושא הזה שלא ייתכן שמהצעים אפליה בין עצמאי/בעל עסק לשכיר בכל הנוגע לדמי אבטלה/חל״ת .סגור
-
20.מסכימה לצערי ,עם כל מילהאנונימי 24/04/2020 09:37הגב לתגובה זו4 4אנשים כמו ויזל והלפרין איבדו אותי כלקוחה, התחושה היא שבאמת מתנהלים בחוסר אחריות משווע, כל הדרישות המוגזמות שלהם יפלו על השכירים לאחר חזרה לשגרה...סגור
-
19.רועה לבעפר עצמאי מובטל 24/04/2020 09:36הגב לתגובה זו2 1מי נתן לך לכתוב כתבה מפגרת חסרת אחריות ורע כזו זו טיפשות והוצאת דיבה צריך צריך לפטר אותך מידסגור
-
18.כל מילה בסלערונן 24/04/2020 09:35הגב לתגובה זו1 0צודק במאה אחוז. צריך לאפשר להם לקבל דמי אבטלה כיחידים ותו לא.סגור
-
אם היו נותנים דמי אבטלה באופן שוויוני הבעיה היתה נפתרת (ל"ת)18 תגובה מצחיקה 24/04/2020 16:12הגב לתגובה זו0 0סגור
-
17.עצמאיםאורי 24/04/2020 09:34הגב לתגובה זו2 1אתה משקר. אך אתה מאז בכלל להאשים בהעלמת מס ציבור שלם. תיתביש לך. צריך לתבוע אותך על הוצאת לשון הרעסגור
-
16.תואר דוקטור?איציק רוזנבליט 24/04/2020 09:33הגב לתגובה זו0 1האיש אולי דוקטור אבל סוטה רעיונית. כאילו השכירים האינטילגנטים והמשכילים לא בחרו מחופשיות להיות שכירים. מה קשר העלמות מס לעניין. יש לו הוכחות? לזה יש רשויות מתאימות. טענת העצמאים היא שכשם שהם משלמים ב.ל גם הם זכאים סיוע. אל תאמינו לכל מי שמקפיד לרשום ד"ר ליד השם שלו. לפחות לא אביחי שניר.סגור
-
15.טוב שיש גם מאמר רציונאלי של אדם שלא בפוזיציה, (ל"ת)בנצי 50 24/04/2020 09:32הגב לתגובה זו1 1סגור
-
14.הבדל קטןאורן 24/04/2020 09:31הגב לתגובה זו2 0רק כשכיר יושב בבית הוא מקבל אבטלה והעצמאי לא מקבל דבר בעוד שהשכירות דופקת, ארנונה, ירידה בשווי מלאי ועוג המון הוצאות שמחזירה את העצמאי כמה שנים אחורה. אם לשכיר זו מכה בכנף, לעצמאי זו התרסקות כוללת!כמו שאמרתי...הבדל קטן??סגור
-
13.כתבה שגוייהאיל 24/04/2020 09:30הגב לתגובה זו1 1המסקנות מתבססות עם כך שחלק מהעצמאיים לא משלמים מס. זה נכון. אבל מי אשם בכך שחלקם לא משלמים מיסים כדין? מי שאשם אלה עובדי המדינה האמונים על גביית המס והם: עובדי מס הכנסה, המשטרה ובתי המשפט. כל אלה שתפקידם לדאוג שכולם ישלמו מס מלא, מועלים בתפקידם. וזה לא אשמתו של אף עצמאי שומר חוק (ורובם כאלה) שעובדי המדינה הנ"ל, בכל מערכות האכיפה, מושחתים ולא מבצעים את תפקידם!סגור
-
12.וואו כתבה לא ממומנת - פקיד אוצר קטן שליעצמאים מעלימים כסף ועצמאים מרוויחים יותר גועל נפש 24/04/2020 09:30הגב לתגובה זו2 0עצמאים מעלימים כסף ועצמאים מרוויחים יותר גועל נפש של כתבה ושל כתבסגור
-
11.דר שכותב דברים בדיעבדאנונימי 24/04/2020 09:30הגב לתגובה זו0 2לא ציפתי מבן אדם שנושא הטייטיל דר לרשום הם גם מעלים מסבתור בעל עסק וחברים עם עסקים שלידעתך גם אנחנו נחשבים עצמאייםבעל שילטה בחברה לא נישב שכיר למרות שמשלם הכל לפי שכיר. למה לא מגיע לי לצאת לחלת ולקבל תנאים של שכיר ? במה שונה התלוש שלי משל עובד אחר אצלי בעסק? רוב האנשים שאני מכיר אם אל כולם לר מעלים מס. העלמת מס משהו כל כך מיושן ולא נכון לאף עסק. הדבר היחיד שאפשר להגיד זה שעבק שלא שורד חןדש כנראה שלא היתה לו זכות קיום.אז ממשלת ישראל יכלה לעשוץ משהן אחר לתת לעצמאים לצאת לחלת בידיוק כמו שכיר. השכר של החלת יקבע לפי הדיווחים ככה שאךה שמעלימים מס לטענתך זה יהיה בעיה שלהם. ועסק שסגר סגר.סגור
-
10.כל מילה בסלע (ל"ת)בוריס 24/04/2020 09:29הגב לתגובה זו1 1סגור
-
9.הכתבות שלכם פשוט מגעילותיעקב 24/04/2020 09:28הגב לתגובה זו1 1אני שכיר ולמרות אני חייב להגיב הכתבה מגעילה מכלילה את כל העצמאים כאילו כולם גנבים בטשה וחרםה מקווה דמישהוא ידאג לתבוע אותךסגור
-
8.עורכי דין ורואי חשבון יחשבו טוב טוב לפני העלמת הכנסותלא מדוייק 24/04/2020 09:28הגב לתגובה זו4 1קודם כל עלולים לאבד את התעודה והמקצוע שלהם שנית קבלה היא הוצאה לצד ששכר אותם ואף אחד לא ירצה לוותר על זה. המעלימים הם כרגיל האינסטלטורים חשמלאים צבעים ספרים ומזפתי גגות שם הגניבה חוגגת חבית זפת עולה להם 500 שח אבל הם גובים 30 אלף שח . הם העשירים האמיתיים ולא עורכי דין ורואי חשבון וגם לא פרופסורים ודוקטוריםסגור
-
7.אידיוטשלום 24/04/2020 09:26הגב לתגובה זו2 3אידיוט שחי עשרים שנה אחורה .היום אי אפשר ולא משתלם להעלים מססגור
-
6.פרופסור. לא אמרו לך שממוצע זה ביצהכלכלן 24/04/2020 09:25הגב לתגובה זו1 1ממוצע שכר גבוה ב15%??? יש מעט עצמאיים שמרוויחים עשרות ומאות מליונים ויש הרבה שמרוויחים פחות מהשכר הממוצע. תמיכה בעסקים חייב להיות בקשר להעסקת עובדיהםסגור
-
5.כל מילה בסלע (ל"ת)יצאק 24/04/2020 09:24הגב לתגובה זו1 4סגור
-
4.אלוהים כמה שטויות אפשר לדבר (ל"ת)אנונימי 24/04/2020 09:23הגב לתגובה זו6 2סגור
-
3.כתבה מביכהבדקתי פעמים לראות שמי שכתב שאותה הוא אכן ד״ר. רצף 24/04/2020 09:22הגב לתגובה זו9 3בדקתי פעמים לראות שמי שכתב שאותה הוא אכן ד״ר. רצף של קשקושים שלא ראויים לקבל פרסוםסגור
-
2.ברור לחלוטין הם עשירים ומפונקים. לא מאמינה למילה אחת שלברור 24/04/2020 09:22הגב לתגובה זו3 3שלהםסגור
-
1.צודק 100%. זה מה שאמרתי מההתחלהיואב 24/04/2020 09:22הגב לתגובה זו5 7רצית להיות עצמאי תהיה עצמאי עד הסוף. מה אנחנו אמריקה? מחלקים כסף לאנשים. גם לא משלמים מסים וגם רוצים עזרה מכספי המסים של השכיריםסגור