ברקע לשריפה בנתניה: איקאה בראשל"צ הגדיל את המכירות ב-65% ל-555 מ' ש' ב-2011
איקאה ישראל, בשליטת מתיו ברונפמן, מדווחת היום (א') על מכירות שיא בכל תחומי הפעילות של חנות ראשל"צ בשנת 2011, שפעלה לבדה מאז נשרפה החנות בנתניה ב-5 לפברואר 2011. עם זאת, ברמה הארצית נרשמה ירידה חדה מ-678 מיליון שקלים ב-2010.
מכירות החנות בראשל"צ שנהנו מהיותה חנות יחידה בישראל של איקאה במשך 11 חודשי השנה, גדלו מ-301 מיליון בשנת 2010 לכ-555 מיליון שקל בשנת 2011. נזכיר, כי בשנת 2010 פעלה הרשת עם שתי חנויות.
באתר האינטרנט של החברה ביקרו יותר מ-4.7 מיליון גולשים בשנת 2011 - גידול של 12% משנה שעברה. זמן הגלישה הממוצע באתר היה כ- 6.5 דקות ונצפו בו יותר מ- 60 מיליון דפים. נציין כי אמצעי השיווק העיקרי של הרשת הוא הקטלוג הנשלח ישירות לבתים אשר הודפסו ממנו 208 מיליון קטלוגים ברחבי העולם, המהווים את הפקת הדפוס השנייה בגודלה בעולם אחרי התנ"ך.
רון הדסי, יו"ר איקאה ישראל: "אני מברך את עובדי ומנהלי איקאה על ההישג המרשים של שנה זו, וכל זאת תוך כדי בנייה מחדש של חנות נתניה שצפויה להיפתח ב- 6.3.2012 ועבודה על חנות שלישית בצפון שעתידה להיפתח בעוד כשנתיים. אני לא מכיר הרבה חברות שהיו עוברות בשלום את השנה שאנחנו עברנו, ואף יוצאות מחוזקות. המשבר הזה הוכיח לנו שאיקאה הינו המותג המוביל בישראל לריהוט ועיצוב הבית."
שלומי גבאי, מנכ"ל איקאה ישראל: "נמשכת המגמה של גידול בנתח המכירות של הריהוט שעומד על כ- 65% מהמחזור לעומת אביזרים בשיעור של 35%. הגידול המשמעותי במכירות נבע גם מסל הקניות הממוצע שגדל ב- 27%".
גבאי הוסיף: "מאז כניסתה של איקאה לישראל הורדנו מחירים בכ- 10% בממוצע בכל מוצרי המגוון. אנו החברה היחידה שמתחייבת בקטלוג המוצרים שאנו מפיצים בספטמבר, למחירי המוצרים למשך שנה שלמה. התוצאות הכספיות מצביעות על הבעת האמון המתמשכת של הצרכן הישראלי בקטגוריות הריהוט השונות ובאיכות המוצרים של הרשת".
בהתייחסו לנושא משאבי האנוש, ציין גבאי כי הוא גאה על כך שעד כה נקלטו בחזרה לעבודה בנתניה יותר מ- 50% מהעובדים שנאלצו לסיים את עבודתם בעקבות השריפה בחנות.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה