תעבדו על התקשורת למניעת קצרים, תקלות ונפילות מתח!!!

כמו בחיים, גם עם מחשבים- גם בשגרה צריך להשקיע בשביל לשמר ולשפר את תקינות התקשורת .
 | 
telegram

תקינות מערך התקשורת בארגונים הוא קריטי והכרחי לקיום הארגון ופעילותו העסקית. נפילת שרת/ים או רשת תקשורת גורמת פגיעה בפעילות הארגון ומשביתה את מהלך העבודה, מסבה לארגון נזקים כספיים ותדמיתיים מול הלקוחות ומשבשת את מהלך העבודה. במקרים חמורים במיוחד נפילת שרתים עלולה לחייב ביצוע תכנית התאוששות מאסון- DRP.

ישנן מס' סיבות בגינן יתכנו נפילות התקשורת בשרתים, חלקן קשורות לחומרה ולתנאי אחזקת השרתים וחוות השרתים.

שרתי פיצה, שרתי tower, ציוד תקשורת ומערכי אחסון בנויים מרכיבים אלקטרוניים עדינים, רגישים ויקרים מאוד. בכל שרת ישנם מאווררים רבים שתפקידם להזרים אויר קר מחלל החדר אל תוך השרת, על מנת שהרכיבים האלקטרונים שבו לא יתחממו יתר על המידה. פעולה זו הינה קריטית לפעילותו של המעבד, הספק ושאר הרכיבים האלקטרונים המצויים בתוך ציוד המחשוב.

כאשר סביבת השרתים מאובקת, החל מהשטח שתחת הרצפה הצפה המשך בארונות השרתים וכלה בכל שאר שטחי החדר, הגם אם מדובר באבק עדין ולא רב- מאווררי השרתים ידחסו לתוך השרת וציוד התקשורת את חלקיקי האבק המצויים בסביבה, דבר הגורם לרכיבים האלקטרונים לתפקד בצורה לקויה, לקצרים חשמליים, וליצירת גושי אבק שתוקעים את מאווררי הקירור וספק החשמל.

בד"כ קל לזהות את כמויות האבק בסביבת הציוד, אך לא תמיד. לעיתים, מדובר במיקרו חלקיקים שאין באפשרות העין האנושית לזהות. אך חלקיקי האבק יכולים לגרום לקריסה של השרתים, ולכן יש לבצע פעולות מנע להצטברות האבק בשרתים וסביבתם- ע"מ להאריך את משך חייהם ולמנוע השבתות וכן נזקים למידע קריטי ורב ערך לארגון.
ככלל, נפילות תקשורת, איתורן והטיפול בהן מסבים לארגונים נזקים כספיים מיותרים ואדירים.

חברת סער היא החברה היחידה בארץ המתמחה בניקוי שרתים, חוות שרתים וארונות תקשורת.

סער מתמחה בניקוי השרתים עצמם, לרבות פירוקם וביצוע ניקיון פנימי לשרת וניקוי כל סביבת השרתים- הרצפה הצפה, תעלות כבילה, מערכות המיזוג, ארונות השרתים, ארונות התקשורת וכלל סביבת החדר.

בנוסף, ניקוי כל סוגי ארונות התקשורת וארונות החשמל, מתוך תפיסה, שיש לבצע פעולה זו באופן ייזום ושגרתי בארגון ובכך למנוע את נפילות התקשורת המיותרות, הקצרים, התחממות הציוד, בלאי בחומרה, בזבוז זמן עבודה יקר של עובדי הארגון ובכדי להביא לידי חסכון כספי רב ללקוחותינו ע"י מניעת כל התופעות הללו.

בעלות נמוכה וזניחה של השקעה בתחזוקת השרתים והציוד היקר, הציוד מאריך את חייו, עובד בשגרה בצורה טובה ויעילה יותר וללא תקלות הנובעות מליקויים בתנאי האחסון והאחזקה של השרתים והציוד.

סער- עלות קטנה ללקוח = רווח גדול ללקוח.






לפרטים נוספים על סער ושירותיה השונים באתר- http://www.saar-ltd.com

תגובות לכתבה(1):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מעניין ונכון, חומר למחשבה (ל"ת)
    טכנאי מחשבים 19/12/2012 18:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות