מענה חכם ומיידי לאתגרים הדיגיטליים

נמאס לכם להמתין שעות ארוכות לתמיכה? לא עובד לכם המייל בסמארטפון? לא נפתחת המצגת? יש לנו פתרון פשוט
 | 
telegram

לא עוד המתנה מייגעת לנציג השירות, לא עוד קטסטרופות טכנולוגיות שמשבשות לכם את התכניות ברגע קריטי. חברת support.online פיתחה שירות און ליין שמיועד לפתור את כל סוגי התקלות הדיגיטליות - בסלולרי, במחשב או בטאבלט בזמן אמת. support.online מציעה שירות הדרכה בסביבת ה"ענן", שנותן מענה לכל בעיה - קטנה כגדולה על ידי השתלטות מרחוק, 24 שעות ביממה 7 ימים שבוע.

הטאבלט והאנדרואיד לא מסתנכרנים? יש פתרון פשוט
הטאבלט והאנדרואיד לא מסתנכרנים? יש פתרון פשוט


למי מיועד השירות?

השירות פונה לעסקים וללקוחות פרטיים. ההמתנה הארוכה לנציג בחברות התקשורת, ריבוי המכשירים ושיטות ההפעלה, הדינמיות, הגירסאות החדשות כל אלה יצרו צורך בליווי צמוד של טכנאי. את הצורך הזה מבקשת support.online לספק.
"הרפורמה בענף התקשורת יצרה אצל צרכנים רבים תסכול ואי שביעות רצון מרמת השירות הטכני שמציעות החברות", אומר מנכ"ל החברה, ליאור וקנין. "לאור מקומה המרכזי של הטכנולוגיה בחיינו וקצב השינויים הטכנולוגים, אנחנו עדים לצורך הולך וגובר של לקוחות, פרטיים ועסקיים, בהדרכה זמינה בכל החזיתות שמערבות שימוש בטכנולוגיה. אחדים מבקשים סיוע בפתרון תקלות, הרבה מהם בנקודות קריטיות שבהם בלעדינו לא היו יכולים להציג את המצגת שעליה עמלו לקראת פגישה, למשל". דוגמאות אחרות כוללות תפעול של תוכנות, סינכרון בין מכשירים או שחזור מסמך שנעלם.
השירות מעניק תמיכה לכל תקלה בתוכנה, לכל בעיית אפליקציה או רשת חברתית, וגם סתם עזרה למתקשים. השירות מתאים למשתמשי מחשביPC , mac, ios ומכשירים סלולריים של אנדרואיד ו-windows mobile

כמה זה עולה?

חברת support.online מבית אוריון סקיור בע"מ מאפשרת לצרכן הישראלי לקבל סיוע טכני מיידי תמורת שקלים בודדים. אין דמי מנוי ואין ריטיינרים מנופחים. "הלקוח משלם רק עבור הזמן שלקח לטפל בתקלה ואנחנו מדברים על סכומים של 1 שקל לדקה וחבילות חודשיות זולות עוד יותר", מפרט וקנין. "יתרה מזאת - אנחנו מתחייבים שבמידה והנציגים לא הצליחו לפתור את הבעיה - הצרכן לא ישלם עבור השירות".
לחצו לראות מחירון מסלולים וחבילות:
http://www.supportonline.co.il/he/packages_details.asp?pid=11

איך מתחילים?

ההרשמה באתר החברה פשוטה ואורכת מספר דקות. בפני הצרכן עומדות מספר אפשרויות תמחור בהתאם לצרכי התמיכה שלו. המבחר כולל תמיכה חד פעמית, מנויים קבועים וחבילות היכרות מוזלות, כאשר במידת הצורך ניתן לתפור חבילות מותאמות לצרכים ייחודיים. "אנחנו גאים להביא לאזרח הישראלי תודעת שירות חדשה באיכות שהוא טרם הכיר", מתפייט וקנין. "הצלחנו לפתח מוצר שמעניק פתרון ייחודי וחדשני בקלות וביעילות. מדובר בעצם בדור הבא של השירות ואנחנו שמחים להיות החלוצים שלו. השירות הזה הוכיח את עצמו בעיקר במגזר העסקי ואנו סבורים שהוא יחולל מהפכה תודעתית ושרותית גם בקרב הצרכן הישראלי הפרטי".

להרשמה ופרטים נוספים אתם מוזמנים לבקר באתר
http://www.supportonline.co.il/

ניתן ליצור קשר במייל office@support.online.co.il

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות