דואר ישראל מדווח על זינוק של 44.5% בהכנסות ממסחר מקוון
דואר ישראל מפרסמת היום (ה') את תוצאותיה לרבעון הראשון של שנת 2018 ומדווחת על צמיחה של 44.5% בהכנסות ממסחר מקוון ועל גידול של 1.4% בסך ההכנסות ברבעון מול הרבעון המקביל אשתקד.
הרווח הגולמי ירד מ-40.5 מיליון שקלים ל-36 מיליון שקלים. נתון נוסף שרשם הדואר הוא קיטון של 1.89 מיליון שקלים בהוצאות מכירה ושיווק, אולם מנגד יש גידול של 2.26 מיליון שקלים בהוצאות ההנהלה וכלליות.
סעיף בולט נוסף הוא הכנסות אחרות שגדל מ-400 אלף שקל ברבעון המקביל ל-36 מיליון שקל ברבעון הראשון של 2018, מדואר ישראל נמסר כי הגידול נבע ממכירת נכס ברח' בן צבי ביפו שהיה בבעלות הדואר.
בשורה התחתונה רשם הדואר רווח נקי של 29.7 מיליון שקל ברבעון, לעומת הפסד נקי של כ-0.8 מיליון שקל בתקופה המקבילה.
חזי צאיג, יו"ר דירקטוריון דואר ישראל: "התוצאות העסקיות ברבעון הנוכחי מבטאות את מימוש האסטרטגיה העסקית של דואר ישראל והמשך המיקוד במנועי הצמיחה של החברה עם דגש על תחום הסחר המקוון והבלדרות, כאשר תחום הנדל"ן מהווה אמצעי למימוש אסטרטגיה זו. דירקטוריון החברה וההנהלה מנתבים את המשאבים והמאמצים של החברה לטובת שיפור השירות, והשקעה בתחום החבילות לצד המשך פעולות למיתון הירידה בהכנסות מתחום המכתבים. אנו נמשיך להשקיע בשיפור השירות ובהטמעת טכנולוגיות חדשות, שיצעידו את דואר ישראל כחברת הלוגיסטיקה והשירותים המובילה בתחומה".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
2.חבורה של אפסים דואר עלק (ל"ת)דוד 25/05/2018 00:14הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.מוכרים נכסים כדי להצליח ?צחי 24/05/2018 23:08הגב לתגובה זו0 0ההנהלה מוכרת את הנכסים במקום להצעיד את החברה קדימה ולבסס את הצלחתה ממכירות ושירות .סגור