מהן השלכות הפרדת לאומי קארד מבנק לאומי על מחזיקי כרטיס האשראי?
בנק לאומי נערך לקראת ההיפרדות מלאומי קארד. היום פרסמה חברת כרטיסי האשראי מסמך שמפרט ומסביר ללקוחות הבנק (וגם ללקחות הבנק האינטרנטי, Pepper) ולמחזיקי הכרטיס את השינויים שיחולו בעקבות ההיפרדות.
הדבר העיקרי שמעסיק את מי שמחזיק בכרטיס לאומי קארד הוא נושא העמלות, האם יהיו שינויים בגובה העמלות? או האם יהיו עמלות חדשות ברגע שהכרטיס לא יהיה חלק מבנק לאומי? תשובת הבנק לשאלות אלו היא כי עד להודעה חדשה – לא.
בלאומי קארד מציינים כי לאחר ההיפרדות יהיה ניתן לעשות שימוש מלא הכולל עסקאות בתשלומים, הוראות קבע וכו' באופן רגיל כמו שמתבצע כעת ואף מוסיפים כי לאחר שיסתיים תוקף הכרטיס, הלקוח יקבל כרטיס אשראי חדש של לאומי קארד.
בעניין תוכנית ההטבות של הכרטיס מסבירים בלאומי קארד כי תכנית ההטבות תסתיים בתאריך 31 למרץ 2019 ועד לתאריך זה יהיה ניתן להזמין את ההטבות להן זכאים מחזיקי הכרטיס. יחד עם זאת, במהלך ינואר 2019, לאומי ישיק ללקוחותיו תכנית הטבות חדשה.
הרשומים לשירות pay back יוכלו לקבל החזר כספי עד לתאריך 30 ליוני 2019. לאחר מכן, מציינים בלאומי קארד, יסתיים השירות וניתן יהיה לקבל החזר כספי באמצעות כרטיסים חוץ-בנקאיים בלבד.
החברים במסלול תעופה ימשיכו לצבור נקודות כרגיל, יחד עם זאת, החל מתאריך 1 ליולי 2019, לא תתאפשר צבירת נקודות במסלול יונייטד איירליינס (למעט ללקוחות FIRST שימשיכו לצבור נקודות כרגיל) כמו כן, החל מתאריך 1 ליולי 2019 אי אפשר יהיה להעביר נקודות מכרטיסי האשראי של הבנק לכרטיסים חוץ-בנקאיים.
במקרה של אובדן או גניבת הכרטיס, עד לתאריך 31 לינואר 2019 הפניות יעשו למוקד השירות של לאומי קארד כמו שנהוג כיום, ולאחר מכן הפניות יבוצעו למוקד שירות של מרכז הבנקאות בלאומי. הסיבה שעומדת מאוחרי הצורך בפנייה לבנק במקרים של אובדן או גניבה ולא לחברת האשראי היא כיוון שהבנקים מחוייבים לעבוד לפחות עם שתי ספקיות של כרטיסי אשראי והמטרה היא למנוע בלבול של לקוחות. לקוח שצריך לדווח לחברת האשראי על אובדן או גניבה של הכרטיס ייצור קשר עם הבנק והמענה הקולי הממוחשב (IVR) יעביר אותו לחברה הרלוונטית לפי פרטיו המזהים.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
4.שקרניפםדר אוז 11/08/2019 17:30הגב לתגובה זו0 0דמי השימוש הוכפלו ההטבות התכוונצו שירות הלקוחות נעלם והעיקר שפחלון מבסוט על החיים שלו גנביםסגור
-
3.כבר כמה זמן שהשירות בקאנטיםלקוח מאוכזב 05/10/2018 20:11הגב לתגובה זו0 0אין עם מי לדבר. מוקד לא מאויש 24/7. מפשלים בשכרות בסיסיות כמו בלהחזיר כרטיס אשראי שנבלע בכספומט, העברת תשלומים קבועים מכרטיס לכרטיס, עדכון יתרה כך שאפשר יהיה למשוך ועוד. עושה רושם שהחזון הוא להעביר את הפעילות לאוטומציה מלאה ושעד שזה יקרה, להעסיק סטודנטים שלא עולים הרבה, לא מקצוענים וגם לא אכפת להם מהלקוחות. מקווה שיגיעו אותם סיניםסגור
-
2.בזמן. בשביל זה הם הפרידו את הכרטיסים מהבנקההטבות יוגבלו 04/10/2018 15:29הגב לתגובה זו1 56כמו שועדת בכר דרדרה את חסכונות הצבור לפח אשפה . ככה יקרה עם כרטיסי האשראי . לאט לאט יהיה לכל אחד דירוג אשראי כמו בארה"ב והרבה אנשים לא יוכלו לקחת אשראי או שיעלה להם יותר . איזה מזל שלפיד וכחלון שרי אוצר חברתיים. מעמד הביניים בשיא פריחתו בזכותםסגור
-
אם אין לך כסף , אך אתה מתנהל ...גיל 04/10/2018 19:12הגב לתגובה זו0 0באמינות וכפי יכולתך , אז דירוג האשראי שלך הוא איכותי. כי אתה אמין ולא לוקח הלוואות בלי להחזירןסגור
-
לא יודע למה תמיד שיש רפומה "לטובת" הצרכן הוא נדפקudi 03/03/2019 14:13הגב לתגובה זו0 0לא יודע למה תמיד שיש רפומה "לטובת" הצרכן הוא נדפק כנראה לא צריך רפורמות במדינה הזוסגור
- טען עוד
-
1.כרטיסי אשראיאנונימי 04/10/2018 13:54הגב לתגובה זו1 0נקווה לטוב ובהצלחהסגור