מאסטרקארד עושה סוף לעוקץ החיובים שלאחר תקופת הניסיון החינמי

החל מחודש אפריל החברות ידרשו לשלוח לבעל הכרטיס דיווח אודות תחילת החיוב. בנוסף, יש לכלול פרטים אודות החנות בה נרכשו המוצרים
 | 
telegram

חברת כרטיסי האשראי מאסטרקרד מדווחת היום (ב') על כללים חדשים הנוגעים לחברות איתן מאסטרקארד עובדת אשר ימנעו חיובי תשלומים בתום תקופת הניסיון החינמי בשירותים שונים כדוגמת אמזון פריים, נטפליקס, דיזר ועוד.

על פי הודעת מאסטרקרד, החל מחודש אפריל החברות השונות ידרשו בתום תקופת הניסיון החינמי לשלוח לבעל הכרטיס, בדואר אלקטרוני או בהודעת טקסט, את סכום העסקה, תאריך התשלום, שם השירות, כתובת, הנחיות מפורשות לביטול החיוב ואישור מבעל הכרטיס לחיוב עתידי.

מהלך זה נועד לסייע בהגברת השקיפות ולספק חוויה משופרת למחזיקי הכרטיס. בנוסף, כל החיובים המופיעים בהצהרה של בעל הכרטיס חייבים לכלול כעת את כתובת האתר של הסוחר או את מספר הטלפון של החנות שבה רכש בעל הכרטיס את המוצר.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

במסטרקרד הסבירו כי צרכנים רבים לא יכולים לעקוב ושוכחים לבטל את השירות החינמי בתום תקופת הניסיון ובכך משלמים תשלומים רבים על שירותים שלא היו רוכשים אילולא הרישום החינמי.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות