גיקטיים מקימה אתר בינלאומי וצופה גידול בפעילות העסקית; נערכת לגיוס של 4 מיליון שקל
אתר הטכנולוגיה המוביל בישראל מייצר פלטפורמה לתיווך בין יזמים ומשקיעים בעולם לחברות טכנולוגיה מקומיות; הנהלת החברה מצפה שההכנסות יגדלו פי 7 עד 2024
גיקטיים, אתר הטכנולוגיה המוביל בארץ, מגייס בין 700 אלף שקל ל-4 מיליון שקל דרך פלטפורמת גיוס ההמונים, פיפלביז. לגיקטיים 2 מיליון כניסות בחודש ומאות אלפי רשומים לקהילה. הגיוס נועד בעיקר למימון השקת האתר הבינלאומי של החברה.
אתר גיקטיים שנשלט על ידי קבוצת ההשקעות, Sarona, מספק חדשות, פרשנויות ומידע על עולמות הטכנולוגיה כאשר קהל הגולשים כולל מתעניינים בתחום, יזמים, סטארטאפיסטים, משקיעי הון-סיכון, מפתחים ועובדים ובעלי תפקידים בחברות טכנולוגיה. בנוסף לאתר לחברה פעילות רחבה של כנסים ייחודיים ומחקר ונתונים לקהל, לחברות וליזמים.
העתיד על פי הנהלת גיקטיים נמצא במודל הבינלאומי. אחרי ביסוס האתר המקומי והפיכתו למוביל, החברה מתפתחת גם בזירה הבינלאומית על ידי הקמה של אתר בינלאומי, שישמש כמאגר מידע רחב ומקיף על תעשיית הסטארטאפים המקומית. המטרה שהאתר ישמש לא רק כאתר תוכן אלא כמתווך בין תעשיית ההייטק הישראלית ליזמים ומשקיעים מרחבי העולם. כחלק מהמודל העסקי החברה תייצר עבור משקיעים פוטנציאלים דו"חות עסקיים בעלות של עשרות אלפי דולרים. הפעילות הגלובלית אמורה להיות מנוע הצמיחה המרכזי של גיקטיים, כאשר ההכנסות צפויות לגדול פי 7 עד שנת 2024.
מסורת של שיתופי פעולה
גיקטיים שקיים כבר 10 שנים נהנה משיתופי פעולה עם גופים מרכזיים מעולמות הטכנולוגיה אשר נכנסו כמשקיעים בחברה ומאמינים בצמיחה שלה, לרבות עם פיטנגו, גיגי לוי-וייס, אילן שילוח וכן קבוצת The Time וקבוצת Sarona Partners שנמנית על בעלי השליטה בחברה.
גיקטיים פיתחה בשנים האחרונות יכולות חזקות ומוכחות גם ברשתות החברתיות - עמוד הפייסבוק חגג לאחרונה 100 אלף עוקבים, ערוץ הטוויטר הוא הגדול ביותר למדיה טכנולוגית עם 38 אלף עוקבים, ניוזלטר בעל 25 אלף מנויים קבועים, ערוץ טלגרם עם אלפי חברים ואפליקציה ייעודית באייפון ובאנדרואיד המציגה את כל תכני האתר ולה יותר מ-80 אלף הורדות.
לגיקטיים מספר מוצרי דגל כאשר המוביל בהם הוא Geektime Insider שהינו בין הפלטפורמות הראשונות בישראל למיתוג מעסיק. כיום ישנן כ-80 חברות הלוקחות חלק במיזם ומשלמות מנוי שנתי על מנת להופיע בו. כמו כן, בשנים האחרונות מקיימת גיקטיים מספר אירועים טכנולוגיים קבועים בעלי מורשת של אלפי משתתפים ביניהם Geektime Code - כנס המפתחים הגדול בישראל ו-GeekAwards טקס פרסי 'האוסקר הישראלי' לתעשיית ההייטק הישראלית - שנערך השנה בפעם ה-8 ברציפות.
במקביל לגדילה בכמות הקוראים הקבועים של האתר, גדלה גם הפעילות העסקית וגידול המחזור של גיקטיים וזו בהסתכמות על מודל ישראלי בלבד.
אתר בינלאומי – מכירות בינלאומיות
עם הפעלת האתר הבינלאומי, צפי הגדילה של הלקוחות הפוטנציאליים עשוי להכפיל ואף לשלש את עצמו. הנהלת החברה מסבירה שקיימים גופים רבים שהיו מעוניינים לחבר את עצמם לאומת הסטארטאפ, ומהצד השני, חברות ישראליות שהשוק שלהן הוא בינלאומי בלבד ויראו באתר ככלי שיווקי רלוונטי. המספרים החזויים בהחלט מרשימים, אבל לחברה נדרשת השקעה בתשתיות ובשיווק האתר. זו הסיבה לגיוס הנוכחי כשהכוונה לגייס בין 700 אלף שקל ל-4 מיליון שקל.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה