משרד התקשורת אוסר על אייס תקשורת לגייס מנויים: לא ניתקה לקוחות
משרד התקשורת מטיל על חברת אייס תקשורת חכמה סנקציות בדמות איסור על גיוס מנויים חדשים למשך ארבעה חודשים החל מעוד שלושה שבועות. זאת, לאחר שלפי המשרד המשיכה לחייב לקוחות קיימים שביקשו להתנתק, וכן קיבלה תלונות על עיכוב בזיכוי לקוחות, חיובים מופרזים, הטעיית צרכנים, חוסר מענה במוקדי השירות לקוחות והתמיכה הטכנית ועוד.
על העיצומים הוחלט בהמשך לשימוע שנערך בנובמבר האחרון, ממנו עלה כי החברה הפרה לכאורה את תנאי היתר הפעילות שלה, פגעה בטובת הציבור ואינה פועלת בהגינות כלפי מנוייה, אומרים במשרד התקשורת.
לאחר שהתקבלו התייחסותיה של החברה לשימוע, וכן נידונה עתירתה בבג"ץ, שר התקשורת, יועז הנדל, אימץ את המלצת גורמי המקצוע במשרד להגביל את פעילות החברה לתקופת בחינה, ובסיומה היה ולא ואיכות השירות לא שופרה על ידי אייס תקשורת חכמה, תשקל שלילת ההיתר שלה לספק שירותי אינטרנט לצמיתות.
"כמות התלונות על אייס תקשורת חכמה שהתקבלו בתחום פניות הציבור במשרד הינה כמות חריגה וגבוהה מאוד ביחס לגודל החברה", כותבים במשרד התקשורת. בשנת 2019 התקבלו במשרד 103 תלונות, בשנת 2020 התקבלו 461 תלונות ובשנת 2021 עד ל-9 ביוני התקבלו 246 תלונות. משרד התקשורת העיר לחברה מספר רב של פעמים ועל החברה הוטל גם עיצום כספי מטעם הרשות להגנת הצרכן.
שר התקשורת, יועז הנדל: "אחרי שהחברה קיבלה אין ספור פניות בקדנציה הקודמת, ללא שינוי, זו אחת ההחלטות הראשונות שלי. המסר ברור. המשרד בראשותי לא יאפשר פגיעה מתמשכת בצרכנים. אני בעד הפחתת הרגולציה אבל נשתמש במקלות שלה בכל פעם שנזהה שנחצים קווים אדומים״.
מנכ"לית משרד התקשורת, לירן אבישר בן-חורין: "משרד התקשורת רואה חשיבות רבה בהתנהלות הוגנת ומתן שירות איכותי לצרכנים. מדובר בצעד דרסטי שצריך לאותת לכלל ספקיות השירות בשוק. לא נאפשר פגיעה בציבור הצרכנים ובאוכלוסיות חלשות בפרט, ונפעל בכל הכלים העומדים לרשותנו כדי לעצור התנהלות אנטי צרכנית".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
1.אייס חייבים לנו כסףלקוח 16/06/2021 15:36הגב לתגובה זו1 0חברה נוכלת לא עונים מנתקים את הטלפון אחרי שעתיים המתנהסגור