תיאור

לעסקה ההגדולה בחייכם חשוב לבחור שותף נכון לדרך

?תהליך נטילת משכנתא הוא אבן דרך בהגשמת החלום לרכישת דירה. לרוב מדובר בעסקה הכלכלית הגדולה והמשמעותית ביותר בחיים של כולנו
 | 
telegram

הבנק שמעניק את המשכנתא, הוא למעשה שותף; של רוכשי הדירה. הוא הגורם הפיננסי
שמקנה לרוכשים את הביטחון בהחזר ההלוואה לאורך שנים ארוכות. רכישת נכס זו השקעה לטווח ארוך, ולכן חשוב שיהיו לרוכשים שותף ראוי לדרך. התפיסה הזו מצריכה מאיתנו, כגוף פיננסי, להקפיד מהשלב הראשון על ערכים בסיסיים של אמון, מקצוענות וזמינות.

השפה המשכנתאית היא מאוד מורכבת ולא מובנת לכל אחד (שפיצר, פארי פאסו, גרייס, ועוד מונחים לא מוכרים). לכן, התהליך מחייב הגינות, גמישות, סבלנות, מתן הסבר
בגובה העיניים, והכל תוך התאמה אישית לצרכים של כל לקוח. אין משכנתא אחת הדומה לאחרת. כל לקוח ולקוח הוא עולם ומלואו, עם צרכים משלו, יכולות החזר משלו וראייה עתידית שונה. בנקאי המשכנתאות של לאומי מיומנים בהנגשת המידע המקצועי ללקוחות והצגת החלופות המתאימות, כדי לאפשר ללקוחות לבצע בחירה מושכלת.

אז מאיפה מתחילים?

לאחרונה השקנו בלאומי למשכנתאות את "צעד ראשון" לדירה, באמצעותו ניתן לדעת איזה סכום משכנתא ניתן לקבל לאחר תהליך קצר וידידותי של 2 דקות בלבד, במהלכם עונים על שאלון מקוון של מספר שאלות קצרות. השירות גם מאפשר לקבל מידע מקיף על המשכנתא און ליין, מכל מקום ובכל שעה, כולל קבלת אישור עקרוני למשכנתא און ליין, ללא תלו בגורם אנושי.

בנוסף, האתר המשודרג שלנו מציע ללקוחות מחשבון משכנתא מורחב, באמצעותו ניתן לקבל הערכה לגבי גובה ההחזר החודשי הצפוי, וזאת בהתאם לסכום ההלוואה הרצוי, תקופת ההלוואה המבוקשת, מסלולי ההלוואה, שיטת ההחזר וסוג הריבית - הכל בהתאם לבחירת הלקוח.

למעוניינים אנו מאפשרים משכנתא בזום - תהליך דיגיטלי מלא של לקיחת משכנתא מבלי
הצורך להגיע פיסית לסניף הבנק, החל מהגשת הבקשה העקרונית, דרך פגישת ייעוץ בזום עם מומחי המשכנתאות של לאומי, וכלה בחתימה מרחוק על מסמכי המשכנתא הסופיים – מבלי לצאת מהבית. למרות התהליך הדיגיטלי, אנחנו לא מוותרים על הקשר האישי עם בנקאי מקצועי. בכל שלב לקוח יכול לשוחח אישית עם בנקאי מקצועי שילווה אותו בתהליך.

מלווים את הלקוח עשרות שנים

משכנתא נלקחת לשנים רבות, אפילו עד 30 שנה. במהלך חיי המשכנתא מתקיימים גם
שינויים בחיים האישיים, כמו נישואין, גירושין, התרחבות התא המשפחתי, קידום בעבודה,
פיטורין וכיו"ב. אנחנו רואים חשיבות רבה בליווי הלקוח לאורך זמן וליכולת לבצע שינויים
בתנאי המשכנתא באותם צמתים חשובים בחיים.

תיאור

כשלקוח צריך אותנו לפריסה מחדש של המשכנתא, לשנות מסלול כזה או אחר, ואפילו כדי
לקחת פסק זמן מתשלומי המשכנתא למשך מספר חודשים - אנחנו נהיה שם בשבילו.
מעבר לכך, אנחנו יודעים להתאים עבור כל לקוח מגוון רב של כלים ומוצרים נוספים לפי
צרכיו באותה העת, כמו למשל הלוואה לכל מטרה, משכנתא בזק ועוד.

הצעת הערך הטובה ביותר

לכאורה משכנתא היא מוצר די אחיד, שניתן לקבל בכל בנק. אנחנו בלאומי עושים מאמצים
גדולים כדי לייצר עבור הלקוחות שלנו בידול משמעותי שבא לידי ביטוי בחוויית הלקוח, עם
סל מוצרים חדשניים ומבלי להתפשר על איכות השירות.

אנחנו לא עוצרים כאן, אלא ממשיכים כל העת לחשוב כיצד לשכלל את המוצרים והשירותים
שלנו לטובת הלקוחות, כדי להמשיך להעניק את הצעת הערך הטובה והנוחה ביותר
במערכת.

חשוב לזכור כי לצד התפתחות הטכנולוגיה, הדיגיטציה וה-AI, תמיד צריך את ההון האנושי - אותם בנקאי משכנתאות מקצוענים ובעלי ניסיון, שיודעים לאתר את צרכי הלקוח ולתפור לו משכנתא בהתאם לצרכיו האמיתיים, להיות שם בשבילו בכל עת לאורך הדרך, ולדעת
להתאים את המשכנתא לשלבי החיים המשתנים.

* הכותב: משה פלדמר, ראש אגף פיתוח עסקי ,חטיבת המשכנתאות של בנק לאומי

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות