Twik, האקזיט הבא? מדוע חברות ישראליות מתעניינות דווקא בשוק הפרסונליזציה

הכירו את טכנולוגיית הפרסונליזציה (AI), ששואף להיכנס לכל תחום בחיינו אבל בנתיים מתפתח בעיקר בעולם השיווק. חברות ישראליות כבר מנסות לכבוש את השוק - הראשונה שעשתה זאת היא חברת Dynamic Yield, שנרכשה בסכום של 300 מיליון דולר על ידי מקדולנד׳ס. חברה נוספת שפיתחה פיתוח ייחודי היא Twik, שנפתחה להשקעה החל ממאות שקלים

פרסונליזציה - הדבר הגדול הבא

תחשבו שאתם נכנסים לאתר קניות שכבר ביקרתם בו, ובמקום לברור מכל מגוון המוצרים שיש לאתר להציע את מה שאתם רוצים - האתר יציע לכם רק מוצרים שמותאמים לכם. בנוסף, הוא יתאים את הפרסומות באתר לכאלה שיעניינו אתכם יותר ויציע לכם מוצרים חדשים בסגנון שאתם אוהבים. התסריט הזה הוא לא הדמיוני והוא כבר פועל בזכות התפתחויות טכנולוגיות המאפשרות ליותר ויותר עסקים להציע ללקוחותיהם הצעות מותאמות אישית. ההצעות המוצעות מתבססות על הרגלי הצריכה שלהם, הרגלי הגלישה שלהם, מאפייניהם האישיים והעדפותיהם.

התהליך הזה נקרא בשפה המקצועית פרסונליזציה בשיווק, ועם השנים הוא הפך להיות אחד מהכלים הטכנולוגים ההכרחיים לכל עסק. סקר שנערך בארצות הברית על ידי חברת salesforce מצא כי חברות שמיישמות את כלי הפרסונליזציה באופן השיווק שלהן ובאופן פנייתם ללקוחות מרגישים שיפור בהקיפי המכירות, חיזוק המותג ובשימור לקוחות.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

הפרסונליזציה מבוססת על טכנולוגיית הבינה המלאכותית (AI) - כלומר, המערכת הטכנולגית לומדת על הלקוח את תחומי העניין שלו, את ההעדפות שלו, את חיפושיו האחרונים ברשת ובכך מתאימה אליו את התכנים המתאימים. מערכת זו מאפשרת לבעלי העסקים להיות ממוקדים יותר עבור הלקוחות ולשכלל עבורם את חווית הרכישה המקוונת.

הישראלים בשוק ה-AI

בחודש האחרון נקנתה החברה הישראלית Dynamic Yield על ידי ענקית המזון המהיר מקדונלד׳ס בסכום של 300 מיליון דולר (!). החברה הישראלית פיתחה מערכת פרסונליזציה שבעתיד תיכנס לקיוסקים בסניפי מקדונלד׳ס (תחנות ההזמנה העצמאיות) וסניפי הדרייב-אין, וישדרגו את חווית ההזמנה ללקוחות.

כעת קיימת הזדמנות השקעה בפלטפורמת פיפלביז - חברת Twik, שפיתחה מערכת פרסונליזציה שתפקידה לשפר את שירות הלקוחות באתרים מסחריים ואף להגדיל את המכירות, באמצעות שורת קוד אחת. רועי סורצקי, מנכ״ל החברה, שסיפור הצלחתו בהייטק הישראלי מתחיל מגיל 13, מספר על הפיתוח הייחודי של Twik - ״המטרה של Twik היא לפשט את רעיון שיפור יחס ההמרה באתרים מסחריים אנחנו עושים זאת באמצעות זיהוי משתמשי האתר ואיסוף מידע אודות אופן הגלישה שלהם, תחומי העניין ואילו מוצרים הם מחפשים. הדבר השני הוא לזהות את היעדים העסקיים של החברה וכך להתאים לכל משתמש את התוכן שהכי סביר שיוביל אותו למימוש היעדים העסקיים״. סורצקי מוסיף על פעילות החברה ״אנחנו פעילים בשוק כבר מעל שנתיים ורצים על למעלה מ-50 אתרים של חברות ענק. לפני שבועיים בערך נערך כנס במרכז פרס לשלום, כנס חדשנות של אקסיס אינוושיין במסגרתו Twik נבחרה לאחד מארבעת הסטארטאפים המבטיחים בישראל לשנת 2019 בתחום חוויית המשתמש".

Twik יצאה לסבב גיוס דרך פלטפורמת השקעות ההמונים פיפלביז ולאחרונה הצטרף אליה משקיע מוביל שהשקיע סכום של מיליון שקלים. נוכחות המשקיע המוביל משפרת את סיכויי ההצלחה של החברה בכך שהחברה מתקרבת ליעד הגיוס בקצב מהיר יותר. בנוסף, כניסתו של המשקיע המוביל מאפשרת לחברה להגדיל את סכום יעד הגיוס - Twik הגדילה את יעד הגיוס שלה ל-4 מיליון ₪. בנוסף, השקעה ממשקיע מוביל מתבצעת על ידי אדם או גוף מנוסה בהשקעות ולכן היא מהווה ״חותמת איכות״ להשקעה ומעידה על סיכוייה הגדולים להצליח.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות