תחום הקנאביס חם –Cannibble מכוונת לגיוס בבורסה בקנדה
החברה השלימה פיתוח של קווי מוצרים ייחודיים וכבר התחילה למכור בהמשך לחתימה על הסכמי הפצה משמעותיים בארה"ב; התוכנית העסקית מכוונת למכירות של 10 מיליון דולר תוך שנתיים; כעת החברה מגייסת דרך פלטפורמת השקעות ההמונים "פיפלביז" החל ממאות שקלים
תחום הקנאביס עומד לפני שינויים רגולטוריים חיוביים – הרחבת השימוש למשתמשים נוספים בארץ ובמקביל הכוונה לפתוח את הייצוא כבר בחודשים הקרובים, מבטאת את הפוטנציאל בתחום שמתבטא גם בשווי החברות בתחום הנסחרות בבורסה. מניות הקנאביס מובילות את התשואות בחודשים האחרונים במקביל לפרסום תוצאות עסקיות משופרות ובהינתן שפוטנציאל הייצוא גבוה ושהרגולציה העולמית הופכת ללפחות הדוקה על רקע הקורונה. המשבר הכלכלי שפרץ בחודשים האחרונים מביא מדינות ברחבי העולם להאיץ את פיתוח תחום הקנאביס הן ליצרנים והן למשתמשים כדי לעזור בפועל לכלכלה לצמוח. יותר פעילות בתחום הקנאביס משמעה יותר מכירות יותר קניות – יותר רווחים למדינות. בתקופות משבריות הרגולציה פחות מחמירה ויותר מהירה כדי ליצור מנועי צמיחה , והקנאביס הוא מנוע צמיחה משמעותי.
על רקע זה, מניות הקנאביס של החברות הגדולות בתחום הנסחרות בוול סטריט במומנטום חיובי, וכאמור כך גם המניות של החברות המקומות. במקביל, נמשכים ואף גדלים הגיוסים בחברות הפרטיות. אחת החברות הפרטיות שיוצאת לגיוס בפלטפורמת הגיוסים פיפלביז היא Cannibble.
החברה פיתחה טכנולוגיה ייחודית לשילוב חומרים פעילים מצמח הקאנאביס במוצרי מזון והיא בעלת קו מוצרים בריאותיים וקו מוצרים לספורטאים אשר כבר נמכרים בארה"ב ודרך אמזון. מדובר בחברה שכבר גייסה בעבר ומאז שוויה הולך ועולה.
החברה גייסה בעבר 4 מיליון שקל מ-1,100 משקיעים. כספי הגיוס שימשו להמשך פיתוח ושיווק המוצרים ובעיקר למיתוג מוצרי החברה ולמעבר לשלב הבא – חתימה על חוזי ייצור והפצה בארה"ב וקנדה. הכספים בגיוס הנוכחי צפויים לשמש לצורך השלמת תהליך ההנפקה בבורסה הקנדית וכן הרחבת השווקים בארה"ב לאור הביקוש הגבוה למוצרי Cannibble משיתופי פעולה ויצרנים. במילים אחרות, הנהלת החברה סבורה שהכיוון הוא הנפקה בקנדה, והמשמעות עשויה להיות השבחה משמעותית של ההשקעה.
כל הפרטים על ההשקעה ב- Cannibble >
המוצרים והפוטנציאל
החברה מייצרת 32 מוצרים שנמכרים בארה"ב גם דרך שני אתרי מכירות אונליין. על פי התוכנית העסקית של החברה ההכנסות ברבעון צפויות להסתכם ב-240 אלף דולר ולעלות באופן שוטף כאשר אחרי שנתיים מהכניסה לשוק קצב המכירות יעלה על 6 מיליון דולר בשנה.
החזון של Cannibble מתבסס גם על חוזי הפצה של מוצרי CBD בניהם הסכם עם Nana’s Secret להפצה בוושינגטון וקליפורניה. החברה הקימה קו ייצור בפלורידה ארה"ב לייצור מוצרים מועשרים ב-CBD ו-HEMP בפרק זמן מהיר. קו מוצרים שני ייפתח בחודשים הקרובים בקליפורניה לייצור מוצרים מועשרים ב-THC ומיועדים למכירה במאות חנויות מורשות בקליפורניה
סל המוצרים של החברה נכלל תחת מותג הבית - The Pelicann. מדובר למעשה במשפחות של מוצרים שונים, מוגני סימנים מסחריים, עם קשת רחבה מאוד של טעמים. בין המוצרים - אבקות לאפייה, תערובות תבלינים, שייקים ופופקורן.
לחברה גם קבוצת מוצרים שמיועדים לספורטאים ומתאמנים - CannaShake Sports. קו המוצרים הזה הוא בבסיס שיתוף פעולה חדש עם חברת Nana’s Secret המשווקת במדינות וושינגטון וקליפורניה לייצור ייעודי של Recovery Drinks עבור שחקני NFL וספורטאים מקצועניים. המוצרים מועשרים בקנאביס משולבי חומצות אמינו ו-Electrolyte - להתאוששות מהירה לאחר אימון. המוצרים מרגיעים את הגוף וכן נועדו למניעת דלקות.
קו מוצרים נוסף - +CannaMix פונה לשוק הולך וגדל של מוצרים נטולי סוכר. מדובר בקו מוצרים קיטוגניים ייחודיים משולבי CBD דלי פחמימה ועשירים בשומנים בריאים וחלבונים, נטולי סוכר לחלוטין. מדובר במוצרי בריאות שעל פי הנהלת החברה עומדים להיבדק במספר מבחנים קליניים שונים להוכחת יעילות החומרים הפעילים בין היתר לטיפול בתסמיני אפילפסיה וכן טיפול תומך ומשלים לדלקות שונות שנוצרות עקב וירוסים דוגמת הקורונה.
שוק הקנאביס על שימושיו השונים הוא שוק בהתהוות שיגיע להיקפים מוערכים של עשרות מיליארדי דולרים. שוק המוצרים האכילים מתוך מכלול שוק הקנאביס עשוי על פי מחקרים להגיע בעוד 5 שנים להיקף של 13.6 מיליארד דולר, מתוכו השוק האמריקאי יגיע ל-8.8 מיליארד דולר.
למרות שישנן חברות המייצרות מוצרי מזון אכילים מועשרים בקנאביס כאשר העיקריים הם סוכריות גומי, סוכריות על מקל, שוקולדים, עוגיות, ומים מועשרים, אין תחרות ישירה בשלב זה למוצרים שלה. הנהלת החברה מדגישה את הטכנולוגיה ייחודית שלה למיסוך טעמים ופיזור אחיד של החומרים הפעילים.
כל הפרטים על ההשקעה ב- Cannibble >
יעדים קרובים
החברה מתכננת להשקיע משאביה בשיווק ומכירות לשוק האמריקאי והקנדי בהתאם לרגולציה המקומית, וכן שיווק בינלאומי של מוצרי CBD. יש בארה"ב 12 מדינות שעברו לגליזציה מלאה ועוד כ-3 שהצהירו על הצבעה ללגליזציה בנובמבר 2020 מתוך כ-10 מדינות אחרות שנמצאות בדיונים לקראת הבחירות בסוף השנה הנוכחית.
במקביל החברה שמה למטרה לייצר נוכחות מקומית ישראלית סמוך לקו הייצור בפלורידה וכן לגייס עוד מספר אנשים בתחומי השיווק והמכירות בצפון אמריקה על מנת להגדיל את פוטנציאל המכירות שם.
כל הפרטים על ההשקעה ב- Cannibble >
אז טכנולוגיה יש, מוצרים יש, הסכמי שיווק והפצה יש. המטרה עכשיו היא להפוך את הפיתוח להצלחה שיווקית ולגדול במכירות. גיוס ההון נועד לספק את התמיכה המימונית להרחבת יכולות המכירה והשיווק.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
2.כמו בפארמוס הלך הכסף (ל"ת)יוסי 24/07/2020 10:13הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.תיזהרויון 09/06/2020 15:04הגב לתגובה זו1 1הכסף לא נזיל.. ברגע שהשקעתם איבדתם אותו לתמיד.סגור