שר השיכון מצא פיתרון: "המפתח לבלימה מיידית של עליית מחירי הדירות - בנייה מסיבית בי-ם וביהודה ושומרון"

כך אמר הבוקר שר השיכון בוועדת הכספים אשר הצהיר כי לא ידוע לו דבר על הטלת מס על שכירויות
 | 

מצוקת הדיור הולכת ומחריפה ולפי שר הבינוי והשיכון אורי אריאל הפתרון נמצא ביהודה ושומרון.

"המפתח לבלימה מיידית של עליית מחירי הדיור הוא בנייה מסיבית בירושלים ובגושי ההתיישבות ביהודה ושומרון. הימנעות מבנייה בירושלים מעלה דרסטית את המחירים, מבריחה זוגות צעירים ועשויה להוביל להפרת האיזון הדמוגרפי בעיר", אמר הבוקר אריאל בוועדת הכספים.

"מהלכי הפתרון משבר הדיור יישאו פירות בעוד שנה-שנתיים"
לדבריו, "בין 2008 ל- 2012, מחירי הדירות בירושלים עלו ב-41% בעוד בשאר חלקי הארץ ב-27%. כל המהלכים לפתרון משבר הדיור יישאו פירות בעוד שנה ושנתיים, בעוד שביהודה ושומרון ביכולתנו לשווק מיידית עשרות אלפי יחידות דיור".

אריאל מסר לוועדה כי בין במחצית הראשונה של השנה (ינואר-יוני 2013) אושרו עסקאות ל-18,517 דירות לעומת 15,380 עסקאות מאושרות בתקופה המקבילה אשתקד - עלייה של למעלה מ-20%. הצפי הוא ל-30 אלף יחידות דיור מאושרות לפחות עד סוף 2013.

נציג האוצר בדיון אמר כי לא ידוע לו על הרעיון של הטלת מיסוי על משכירי הדירות. נציגי משרד הבינוי והשיכון אמרו שכל הטלת מס על השכרת דירות תעלה את מחירי השכירות בגובה המס, והטלת מס זה מנוגדת למדיניות הממשלה להורדת מחירי הדיור.

יו"ר האופוזיציה שלי יחימוביץ', אמרה בתגובה: "השר אריאל הוא היחיד בממשלה שדובר אמת, ובכך קורע את כל המסכות מעל פרצופה של ממשלת נתניהו-לפיד-בנט. לפיד שהבטיח דיור מוזל - מטיל גזרות קשות ומידיות על רוכשי דירות בני מעמד הביניים בלי לייצר ולו מנגנון אחד של פתרון למחירי הדירות שממשיכים לזנק, כשהכל מכוסה בסיסמאות ריקות מתוכן. בו בזמן חושף אריאל גם את היעדר הנכונות המוחלט של הממשלה לנסות ולהבקיע להסדר מדיני כשהוא מציע כפתרון לבעיית הדיור נהירה המונית של הזוגות הצעירים ליישובי יהודה ושומרון ודיור מוזל רק שם - תוך פגיעה אנושה בסיכוי להגיע להסדר מדיני עתידי".

18 פרויקטים בלבד ביהודה ושומרון
לפי נתוני אתר 'מה בונים', בהתנחלויות, ללא ירושלים, משווקות כיום 995 בלבד ב-18 פרויקטים, זאת לעומת כ-17 אלף ב-223 פרויקטים בגוש דן (ת"א, ראשל"צ, בת ים, ר"ג, חולון, גבעתיים ואור יהודה).

למרות עליית מחירי הדירות, במשרד האוצר סבורים כי על שוק הנדל"ן לשאת בנטל צמצום הגירעון . ראובן קוגן, סגן ראש אגף התקציבים באוצר, אמר ביום א' בוועדת הכספים בנוגע להטלת מס של 3.5% על משפרי הדיור: "בידי משפרי דיור יש כבר נכס. משפרי הדיור רוכשים דירות יותר יקרות ב-35% ודווקא משקיעים קונים דירות להשכרה. המהלך המבוקש הוא פרוגרסיבי ופוגע יותר בעשירים, כיוון שבעשירונים הגבוהים שיעור החזקת דירות גבוה לאין שיעור."

שלמה בן אליהו, מנכ"ל משרד השיכון, אמר בתגובה כי " מדובר בהתבטאות אומללה, לא מכסים את בור התקציב במקום כה בוער שזה בעצם לשפוך שמן למדורה ."

כתבות מעניינות נוספות:
לאומי: "תהיה האטה בביקוש לדירות, התחלות הבנייה יובילו להתייצבות בשוק"
אושר פרויקט פינוי בינוי של 285 יח"ד במגדלים של 29 קומות בצומת עלית בר"ג
למדוללי כיסים: היכן נמכר קוטג' על רבע דונם ב-630 אלף שקל?

תגובות לכתבה(57):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 45.
    יש כבר מס על שכירות מגורים 10% על הברוטו!!! (ל"ת)
    בן אהרון 16/07/2013 12:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 44.
    רק בנייה בשומרון תעצור דרישה לטיהור אתני ליהודים (ל"ת)
    מסכים עם השר 11/07/2013 17:16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 43.
    שבת תחריר מול בית בנט ולפיד מ-ה-פ-כ-ת הנדלן (ל"ת)
    מושחתים נמאסתם 11/07/2013 08:48
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 42.
    הפתרון הוא שתעוף לנו מהעיניים יאפס מאופס,שבת תחריר (ל"ת)
    כיכר תחריר בשבת 11/07/2013 08:47
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • שבת תחריר... לך למצרים אוהבים שם אתכם מרוב שלום שהבאתם (ל"ת)
    מוסתי הקרן החדשה 11/07/2013 17:17
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • טען עוד
  • 41.
    שר השיכון לך הביתה ותתפטר אם הייתה רציני היית מוריד
    מחירי הדירות בועה 10/07/2013 22:37
    הגב לתגובה זו
    0 1
    פחות מיריד של 50% אינה נחשבת ירידה.
    סגור
  • 40.
    בעל הבית השתגע !
    רפי 10/07/2013 22:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הלך איננפנטיל חרדי, ובא אינפנטיל "דתי לאומי". הפתרון לבעיית הדיור הוא להעיר את אריק שרון מהתרדמת כדי שיראה לילדים המגודלים איך בונים דירות ומאפשרים חיים נורמליים במדינה הקשה הזאת.
    סגור
  • 39.
    שנים מנפולציה שקרלהרצת פראייר=קייםהיצע גדול=בועה בפיצוץ (ל"ת)
    דמגוגיה לפראייר 10/07/2013 20:17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 38.
    עושים מיליארדים ע"ח העם הפראייר=בועה פיצוץ50%=מיתון קשה (ל"ת)
    קבלן,בנק,ממשל=גנבים 10/07/2013 20:15
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 37.
    10000 יחידות בהר הבית וחברון ונפתרה בעיית הדיור (ל"ת)
    אריק 10/07/2013 19:20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 36.
    זה ברור הדתיים והימניים גונבים את כולם =כל הזמן=תמיד! (ל"ת)
    גדי 10/07/2013 13:59
    הגב לתגובה זו
    2 7
    סגור
  • בור או שקרן-תבחר ! (יכול להיות שניהם )
    T 10/07/2013 22:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מליארדים של שקלים התנדפו על ההסכמים ההזויים של השמאל ,שלא לדבר על הדם השפוך על ידי הפלסטינאצים יקרי אהובי השמאל .-הדבר היחיד שטוב בשמאל זה המטבע הזר מהעמותות הארורות שלו-בוגדים-וגם זה מבוזבז על תרומות לעמים זרים ואויבים.
    סגור
  • גד הכללה שכזו מזמן לא ראיתי זה רק מעיד עד כמה אתה בור
    KAMPOS 10/07/2013 15:43
    הגב לתגובה זו
    5 0
    ומלא שינאה עצמית אני דווקה מכיר לא מעט פרזיטים שמאלניים שיודעים איך לחלוב מהמדינה כסף על כלום
    סגור
  • 35.
    מחירי הדירות לא קשורים רק בביקוש והיצע
    איציק ר 10/07/2013 12:37
    הגב לתגובה זו
    3 0
    המצב הזה מתאים לצערנו כמעט לכולם. בעלי הדירות מרוצים,הממשלה מרוצים,היזמים מרוצים. אז כשהרוב מרוצים, מי ילך לקלקל. יאיר תעשה כבר משהו כי הלוזרים מתרבים בקצב מהיר. ובלי שינוי משמעותי ,בבחירות הבאות אתה בבעיה.
    סגור
  • 34.
    לתשומת ביזפורטל-שימו לב שגם אם אתם מוחקים תגובות
    ישראל 10/07/2013 12:31
    הגב לתגובה זו
    5 0
    הצבעות הקוראים מראות מה עם ישראל חושב על הכתב שלכם ודעותיו הפוליטיות - וטוב עשיתם שהעלמתם את דעתו האישית.
    סגור
  • מה רע במה שהם כתבו? הצהרת השר מקוממת
    לישראל ישראלי המצוי 10/07/2013 13:25
    הגב לתגובה זו
    5 2
    השר הנ"ל אמור לשרת את כל הציבור לא רק את הסקטור הנבחר פעם זה הדתיים והישיבות עכשיו זה המתנחלים. זה לא שר שיכון זה שר הבלוף ודבריו סרי טעם. לא רוצים לקומם את כל העולם עלינו עם חידוש הבניה בהתנחלות. לא רוצים שוב פיגועים. רוצים פינוי בינוי ורוצים שחרור קרקעות . באמת הצהרת השר מקוממת . הוא לא ראוי להיות שר.
    סגור
  • 33.
    עלית מחירי הדירות
    טוכיה 10/07/2013 12:29
    הגב לתגובה זו
    5 1
    לדעתי המפתח לעלית מחירי הדירות נמצאת אצל הקונים. אם הם לא ישלמו את המחיר הגבוה שדורשים מהם, המחירים ירדו. אפשרות אחרת היא שהבנקים לא יחלקו כל כך מהר משכנתאות.
    סגור
  • דעתך חשובה לנו (ל"ת)
    אריק 10/07/2013 19:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 32.
    תיהיו עניניים - כלכלה נטו!
    שאול ה 10/07/2013 12:15
    הגב לתגובה זו
    5 2
    שיעורים יסודיים בכלכלה- מיקרו מאקרו- המחיר נקבע בנקודת שיווי המשקל בין ההיצע לביקוש. אין ספק שתזוזה של עקומת ההיצע- הגדלת מספר הדירות הקיימות בשוק- יגרום לזוזה של המחיר כלפי מטה. כלומר מי שמעט מבין בכלכלה - מבין שאם יבנו לצורך העניין מאות דירות ביהודה ושומרון - מחיר הדירות ירד. אין מה לעשות הבן אדם צודק! אישית- יכול מאד להיות שאם יהיו עכשיו למכירה עשרות דירו בגוש עציון והמחיר שם יהיה שפוי יותר אני אמכור את דירתי בירושלים אקנה שם ואעשה בוחטה על הדרך- הבעיה שגם שם המחיר מטורף כי ההיצע קטן....
    סגור
  • 31.
    שאלה לשר ,גיטרה עם מיתר אחד ,על מי מדובר . (ל"ת)
    בא 10/07/2013 12:13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 30.
    שר סקטוריאלי והוא דיבר על ש"ס. מבעיר את המזרח התיכון. (ל"ת)
    צחי 10/07/2013 12:04
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור
  • 29.
    הבעיה עם שרים כמו אורי אריאל
    אנונימי 10/07/2013 11:35
    הגב לתגובה זו
    7 5
    היא לא רק שמדובר בפיגורה שהיא לא איש מקצוע שמבין את התחום, זה מילא כי זה מאפיין כמעט את כל השרים במדינה. הבעיה היא שמדובר בשר סקטוריאלי שדואג קודם כל לסקטור שלו ושכח שהוא ממונה על תחום שחובק את כל המדינה. מזעזע שבמדינה מתוקנת בשנת 2013 אלה הם השרים שמתווים את המדיניות. פופוליסט עלוב.
    סגור
  • 28.
    אל תבלבל שמאלנים עם עובדות....
    רציונל 10/07/2013 11:24
    הגב לתגובה זו
    6 3
    למב להפריע להזיות השלןם ???
    סגור
  • 27.
    בונים לגובה
    הבנאי 10/07/2013 11:08
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אז הייתי בהונג קונג ונדהמתי לראות איך בונים שם ....כאילו עמודי דירות לגבוה 30, 40, 50 קומות צאו וחשבו על אותו שטח בארץ המכיל נגיד 8 דירות בקומה כפול 8 קומות אפשר לבנות כפול 50 קומות....לא הכי יפה אבל פוצר מצוקת נדלן ועליות
    סגור
  • 26.
    צודק שר השיכון זו האמת.
    מ 10/07/2013 11:05
    הגב לתגובה זו
    12 3
    גם אם קשה לכם לשמוע אותה.
    סגור
  • 25.
    אורי אריאל הוא סר השיכון קשקשן ברמות
    עשהאל 10/07/2013 11:00
    הגב לתגובה זו
    2 10
    תבנה איפה שאתה רוצה רק לשטחים לא יגיעו אנשים שפויים תיעבתי אותך מרגע שראיתי אותך וזה נשאר, לא הייתי רוצה שתהיה שכן שלי
    סגור
  • 24.
    מגיע לכם - מגיע לכם ממשלה כזאת ומגיע לכם לשלם
    לכל אלה שבעד השר 10/07/2013 10:53
    הגב לתגובה זו
    5 5
    הרבה כסף על דירות זבל ולהיות עבדי משכנתא אסור לרחם עליכם כי אתם מטומטמים.
    סגור
  • 23.
    בטלן לך לעבוד!!! למה אנחנו משלמים לך משכורת?שחרר קרקעות (ל"ת)
    אזרח מודאג 10/07/2013 10:52
    הגב לתגובה זו
    8 2
    סגור
  • 22.
    שכחתם את "שתי גדות לירדן....?
    אורי 10/07/2013 10:49
    הגב לתגובה זו
    8 0
    איזה תבוסתנים ישנם כאן. מדברים על איו"ש שלנו. ומה עם עבר הירדן? הרי שתי גדות לירדן זו שלנו זו גם כן. חחח. קדימה אורי אריאל. תתחילו לבנות אצל הממלכה האשמית נראה אותך.
    סגור
  • 21.
    מדוע מקוממת?
    תל אביבי 10/07/2013 10:48
    הגב לתגובה זו
    8 6
    האמירה אובייקטיבית לחלוטין, ירושלים ושאר המקומות הם שטחים לגיטימיים של מדינת ישראל, לא מדובר במקומות מחוץ לקו הירוק, ביזפורטל אמור להיות אתר כלכלי נטו, ללא ביטוי דעות פוליטיות של הכתבים שלו, וחבל שזה לא כך.
    סגור
  • 20.
    מה אתה כל כך זחוח אדוני השר? מצב הדיור הוא אסון כלכלי (ל"ת)
    מה תפקיד שר השיכון? 10/07/2013 10:43
    הגב לתגובה זו
    8 2
    סגור
  • 19.
    למה מקוממת? הכתב דחף את דעתו הפוליטית לדיון.
    איתן 10/07/2013 10:43
    הגב לתגובה זו
    10 2
    אבל השר צודק לגמרי: הקפאת הבניה היא אחד הגורמים לעליית מחירי הדירות. בימים בהם לא היה פיקוח על הבניה, 5 אחוז מהתחלות הבניה היו ביו"ש. היום אפס. ואותם חמישה אחוז הם בדיוק מה שחסר לשוק כדי להמחירים יפסיקו לעלות!
    סגור
  • 18.
    מי החליט שזה מקומם?!
    ישראלי 10/07/2013 10:42
    הגב לתגובה זו
    8 3
    אין ספק שזה שלא בונים בירושלים מעלה את המחירים שם.. ואתם בעצמכם הראתם שאין פרופורציה לבנייה בהתיישבות לעומת גוש דן... אז מה מקומם פה?! צריך לבנות גם ביהודה ושומרון ובירושלים! גם שם יש מצוקת דיור
    סגור
  • 17.
    הממשלה הזו עויינת את הציבור (ל"ת)
    אלי 10/07/2013 10:41
    הגב לתגובה זו
    6 2
    סגור
  • 16.
    למה זאת אמירה מקוממת ??? למה ??? (ל"ת)
    רון 10/07/2013 10:41
    הגב לתגובה זו
    8 2
    סגור
  • 15.
    ביזפורטל-הפכתם לאתר פוליטי?מה פירוש "אמירה מקוממת"?
    זיקי 10/07/2013 10:37
    הגב לתגובה זו
    11 9
    מקוממת את מי? את כתבי ביזפורטל? תתבישו ותמחקו מהר את המילים האלו. צריך לבנות בכל רחבי ארץ ישראל- גם מחוץ לגוש דן!!!!!!!
    סגור
  • 14.
    סליחה, מי קבע שזו אמירה מקוממת?
    שולה 10/07/2013 10:37
    הגב לתגובה זו
    13 7
    אני מזכירה לכם שזה שר השיכון הנבחר, זה שנכנס לקואליציה כי קיבל את תמיכת הציבור. כנראה שלא מעט ישראלים לא מתקוממים כמוכם אלא מחכים בקוצר רוח שיתחילו לבנות בירושלים, יהודה ושומרון. אני ביניהם. צאו מהבועה.
    סגור
  • 13.
    הממשלה הזו פועלת לעליית מחירי הדיור
    כתבה היום בדרמקר 10/07/2013 10:36
    הגב לתגובה זו
    5 4
    המינהל ב–2012 המינהל מכר קרקע לבניית 16 אלף דירות בלבד, אף שיצאו לשיווק 40 אלף דירות ? במקביל הורידה הממשלה את יעדי השיווק מ–35 אלף ל–25 אלף יחידות בשנה ? לעומת זאת, תקציב המינהל צפוי לעלות ב–1.5 מיליארד שקל 08:27 10.07.2013 מאת: נמרוד בוסו הוסף תגובה 7
    סגור
  • ומאיפה ירויחו כל הפרזיטים אם יפשירו קרקעות? (ל"ת)
    tr 10/07/2013 12:30
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 12.
    מה מקומם?? זה נכון
    משה 10/07/2013 10:36
    הגב לתגובה זו
    12 1
    הדירות בפ"ת וכפ"ס יקרות יותר כי אם היו דירות והרבה מזרחה מהם קצת- נניח אריאל בכמות מספקת, היה יותר דירות להציע לציבור במרכז מדינת ישראל ואז המחירים גם בפ"ת וכ"ס היו יורדים...
    סגור
  • 11.
    אמירה נכונה חלקית
    אלי 10/07/2013 10:35
    הגב לתגובה זו
    8 2
    הקפאת הבניה ביהודה ושומרון היתה אחת הסיבות לעליית מחירי הדירות. אם יבנו כמויות גדולות של דירות ביהודה ושומרון תהיה לכך השפעה על מחירי הדירות באזורים אחרים. צריך לבנות בכל הארץ וכמה שיותר.
    סגור
  • 10.
    הוא לא שר השיכון. הוא שר ההתנחלויות ופיצוץ הסדר מדיני
    אליהו 10/07/2013 10:35
    הגב לתגובה זו
    7 7
    השיכון והבינוי בכל אזורי המדינה לא מעניין אותו כלל אלא רק בהתנחלויות וכמובן לסקל כל אפשרות של הסדר. זה מי שביבי רצה במשרד השיכון.
    סגור
  • 9.
    כל מדינת ישראל שלנו !!! וזה כולל גם את איו"ש
    אזרח שפוי 10/07/2013 10:34
    הגב לתגובה זו
    10 2
    תפסיקו להתנהג כמו מפגרים ולהתעלם מהמציאות . נבנה בכל הארץ , כל מי שלא נוח לו עם זה כולל שמאלנים הזויים וערבים שילך למצריים או לבנון וסוריה .
    סגור
  • אז אולי כדאי לנו לבנות ברמאללה כדי להוריד את המחירים?? (ל"ת)
    גיא 10/07/2013 11:22
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 8.
    למה מקוממת מר סהר (ל"ת)
    עדי 10/07/2013 10:31
    הגב לתגובה זו
    10 4
    סגור
  • מקוממת כי צריך לעשות שלום ולא מלחמות לדאג לנוער. מנוול! (ל"ת)
    גדי 10/07/2013 14:01
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • מקומם שרק עכשיו נזכרים לממש את זכותנו בארץ ישראל (ל"ת)
    מדינת ישראל 10/07/2013 10:39
    הגב לתגובה זו
    8 2
    סגור
  • 7.
    להתמקד רק בבעיית הדיור ותו לא. (ל"ת)
    ההפגנה צריכה 10/07/2013 10:25
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 6.
    צפון
    חיים 10/07/2013 10:25
    הגב לתגובה זו
    1 9
    הפעם אם תפרוץ אינתיפאדה אני לא מתגייס ושישקו לי בתחת כל המתנחלים לא איכפת לי אם יקרקסו להם את הצורה.
    סגור
  • 5.
    ברור שהוא ינסה לקדם את דעותיו הפוליטיות על חשבון
    שר הבלוף 10/07/2013 10:22
    הגב לתגובה זו
    12 6
    הציבור. חיזוק ירושלים וחיזוק ההתנחלויות כי הילדים גדלו וצריכים מקום. עכשיו הכסף ילך במקום לשס/ ולישיבות ילך למתנחלים שמקבלים הטבות הלוואות מס הכנסה מוקטן וכו' מי ישלם על זה ? אנחנו. אז שלא יעבדו עליכם.... העיקר לא לעשות פה פינוי בינוי כל הבתים פה לשימור העיקר לא לשחרר את האדמה הקדושה של קק"ל. הממשלה הזאת ויוצרי הבועה צריכה כלוב ברזל מאד גדול משפט מובארק לעשות להם.
    סגור
  • 4.
    זה לגור בחור עם חבורה של אנשים עלובי נפש
    '' 10/07/2013 10:22
    הגב לתגובה זו
    11 10
    מה יש בשטחים? או אנשים עם אידיאולוגיה או חבורה של מרוקאים שמנסים לגור בזול
    סגור
  • 3.
    הערה אחת
    האזרח ק' 10/07/2013 10:13
    הגב לתגובה זו
    6 9
    אמרתי את דבריו ולא ידעתי עד כמה קרוב הוא לחשוף דעתו. יפוטר השר לאלתר. מסתבר כי כל הצהרותיו על הוזלת מחירי הדיור ,עם כניסתו לתפקיד ,היו דבר הונאה. האמת נאמרת: ככול שיהיה קשה לרכוש דירה בתחומי מדינת ישראל משרד השיכון ימציא לכך פתרונות ביהודה ושומרון מעבר לקווי 67'. מעשה נבלה מול עיננו והציבור שוקט?
    סגור
  • 2.
    האיש/שר השיכון, הוזה, מטעה ואינטרסנט לקהל בוחריו.
    אנונימי 10/07/2013 10:08
    הגב לתגובה זו
    6 7
    כל ניסיון בניה בשטחים מעורר מיד נגדנו את כל העולם כולל הפלשתינים איתם אנו מהקשים להגיע לשלום. מאד מעניין אותי לדעת מה רמת הביקוש, במספרים לא באחוזים של מבקשי דיור בתחומי הקו הירוק ומחוצה לו.
    סגור
  • הם נגדנו בגלל שאנו לא שם. הם מבינים רק שאתה הבוס. (ל"ת)
    דניאל 12/10/2014 14:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • ולא מטעה - סוף סוף קיבל ג'וב שמאפשר לו לקדם את
    הוא לא טועה 10/07/2013 10:24
    הגב לתגובה זו
    8 4
    דעותיו הפוליטיות ארץ ישראל השלמה. זה כל כך שקוף הציבור לא מעניין את החסר מצפון הזה. להעיף את כל הממשלה ההזויה הזאת מהר לפיד בנט ביבי שליישית מה קשור?
    סגור
  • 1.
    אורי אריאלי פתרון בעיות הדיור
    xipr28 10/07/2013 10:07
    הגב לתגובה זו
    11 2
    מאז כניסתך לתפקיד אתה מקפיד כל יום להמציא פתרון אחר אבל הרבה דיבורים ואפס מעשים פתרון הדיור הוא בניה יש להתחיל מיד בבניה ולא דיבורים ועדות מסורבלות כל תוכנית נתקעת גם מבחינה פוליטית וגם כי הועדות מתכנסות פעם בחודש שם הבעיה הפתרון בניה ולא דיבורים הדבר היחידי שאתה מצטין בו עד היום
    סגור
  • הם לא רוצים פתרון הם רוצים עבדי משכנתא ורוצים שתעברו
    מה אתה לא מבין? 10/07/2013 10:23
    הגב לתגובה זו
    7 8
    לגור בהתנחלות כך שיהיה קשה אי פעם להחזיר את השטחים ואתם תהיו בקו האש... או שתהפכו להיות פלשתינאים.
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות