זוג ביריד דירות: "משווקים מתייחסים ל-2 מיליון שקל ככלום כסף - בוחנים מעבר לארה"ב כי לא נצליח לקנות"

כ-12 אלף איש הגיעו ליריד הדירות בגני התערוכה, רבים הציצו ונפגעו. "הירידים האלה יעלמו אם לא יציעו מבצעי אמת, אנשים מאוכזבים"
 | 

שלושה חודשים לפני הבחירות לכנסת ה-20, משבר הדיור נמצא בראש סדר העדיפות של ישראלים רבים. יותר מ-12 אלף מבקרים הגיעו ליריד נדל"ן של מרכז הבנייה הישראלי ו'יד2', שהתקיים בסוף השבוע האחרון בגני התערוכה בתל-אביב.

רבים השמיעו ביקורת על ראש הממשלה, שר האוצר ושר הבינוי הבטיחו רבות מאז הקמת הממשלה אשתקד. לדבריהם, הכישלון של הממשלה מוחלט - מחירי הדירות המשיכו לעלות וזוגות צעירים רבים שהמתינו לחוק מע"מ אפס, מחיר מטרה או הבטחה אחרת הפסידו מהמשך עליית המחירים.



"מרגישים שעוד יותר התרחקנו מהחלום, הרעיון לנסוע לארצות הברית לכמה שנים באמת עולה", כך אמרו הילה ורועי בני ה-28. "ייתכן ואעשה פוסט דוקטורט בסן פרנסיסקו, זה בהחלט עומד על הפרק", אומרת הילה ורועי מוסיף - "בית פרטי על אגם ליד יער במזרח ארצות הברית עולה 350 אלף דולר, כאן אפילו בראש העין לא ניתן לקנות דירה במחיר הזה. "אנחנו מרוויחים טוב, אני הייטקיסט ולא מצליח לקנות דירה, כולם כאן ביריד מתייחסים בזלזול לכסף, אומרים מה זה 2 מיליון שקל לדירה, זה המון. כל החיים אנחנו לומדים ולא מצליחים לקנות, אנחנו חיים כרגע ביחידת דיור בשטח 17 מ"ר בחולון".

מומחה נדל"ן, שבחר להישאר בעילום שם, אמר: "אין מכירות יותר בירידים האלה והחברות לא מביאות ערך יוצא דופן מהם, מאמין שהם יעלמו, אלא אם יהיו מבצעי אמת. אנשים לא באים לקנות אלא באים להשוות, אנשים מאוד מאוכזבים מהמחירים שהם רואים, הנחות אין כאן".

יקי אמסלם, מנכ"ל קבוצת אלמוג, מעריך שהמצב רק יחמיר: "זוגות אומרים שאין להם כסף, אבל צריך לקנות את הדירות כמה שיותר מהר כי ברבעון הראשון של 2015 נראה עליית מחירים של עד 5% לפחות, כל האנשים שהמתינו יפסידו. רוב האנשים שהגיעו אלינו חיפשו דירות 4 חדרים ב-1.5 מיליון שקל, מרביתם חיפשו בבאר יעקב, אבל גם במרכז רמת גן, יש צורך לאנשים לגור במרכזי הערים ולא בהכרח בפריפריה. אנשים כבר לא מאמינים לממשלה, הם קונים למרות שהכריזו על תכנית מחיר מטרה".

הממשלה מעודדת לאחרונה מעבר לפריפריה, המצב בשטח מראה אחרת - בעמדה שהציע דירות בחריש התנועה הייתה דלילה ומשווק דירות בפרויקט בקריית גת ישב משועמם. "חצי מהרוכשים בפרויקט היו משקיעים, ההיקף שלהם יותר גדול מבעבר", אמרה שולי לוי, מנהלת אזורית של חברת אלדר בצפון אשר שיווקה דירות בפרויקט בעפולה. "עפולה עולה על המפה, מציעים כאן דירות 4 חדרים ב-897 אלף שקל".

תגובות לכתבה(80):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 49.
    רק ביבי יוריד את מחיר הדירות (ל"ת)
    סובלימציה 15/12/2014 12:49
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • כבר 7 שנים הוא מוריד הדירות לטימיון. ביבי הוא פסיכופת (ל"ת)
    פסיכופת מסוכן ביבי 16/12/2014 09:43
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 48.
    בטח.. תמשיכו לחכות.. למשיח
    מור 15/12/2014 07:38
    הגב לתגובה זו
    3 6
    אני לא מבינה גדולה בנדלן וגם לא ממש מעניינת אותי פוליטיקה. אני רואה את העובדות בשטח- ראשית, הדירות רק עלו עם השנים ומי שלא קנה וישב על הגדר על לירידה המיוחלת, הפסיד. גם החיסכון שלו נשחק וגם השכר שלו נשחק על השכירות. שנית, מה הקטע עם דירות יד ראשונה?? מוכרים לכם קוביות קטנות במחיר מופקע. יש המון דירות מושקעות יד שניה ולא "בושה" להתחיל את החיים בצורה כזאת. אני קניתי דירה מאוד יפה וגדולה בשכונה ישנה ושקטה בפ"ת, שיפצתי אותה כאוות נפשי וקיבלתי מוצר שווה תמורת הכסף שלי. תצאו מהקונספציה שחייבים חדש..
    סגור
  • 47.
    ביום של העלאת ריבית בארה"ב יהיה פה שינוי
    שישקו 14/12/2014 22:07
    הגב לתגובה זו
    6 2
    והמחירים יתרסקו
    סגור
  • 46.
    אומנם אני לא קשור אבל שתדעו
    סוחר מניות בן 30 14/12/2014 18:33
    הגב לתגובה זו
    4 10
    המחירים לא ירדו הם לא יכולים לרדת שטח קטן והמון יהודים שבורחים כן כן בורחים מארצות החול שלהם לפה אז לא יעזור מי שחושב ש 2 מליון זה יקרמה הוא יגיד עוד 5 שנים שיהיה כמעט שתים וחצי כבר חכו ותראו מי שיכול שיקנה תכלס
    סגור
  • טען עוד
  • רוב היהודים נמצאים באמריקה ולא באים ארצה .רק האידיוטים
    החייט 16/12/2014 06:58
    הגב לתגובה זו
    3 0
    והגנבים מגיעים לכאן
    סגור
  • רוב היהודים בורחים לארה"ב. הם יודעים שכאן כולם גנבים (ל"ת)
    מדינת הנוכלים גנבים 15/12/2014 09:09
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • לא נשארו בישראל אנשים שיכולים לשלם משקנתה בסכומים הנל (ל"ת)
    שלמה 15/12/2014 06:03
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • וואלק אם אתה סוחר, אז אתה צריך לדעת מה קורה למחירים
    סוחר תפוחים בן 80 15/12/2014 01:24
    הגב לתגובה זו
    6 0
    כאשר הם גבוהים ועקב כך אין ביקוש.
    סגור
  • 45.
    לא חייבים לקנות דירה
    אהוד 14/12/2014 17:33
    הגב לתגובה זו
    12 4
    לא חייבים לקנות דירה למי שלא רוצה להשתעבד כל חייו.אפשר לגור בשכירות מספר שנים כל אחד לפי שיקול דעתו,ואז לצבור הון מסויים,ולקחת משכנתא לא יקרה.על כל ₪ אחד הלוואה מבנקים למשכנתאות כל זוג במדינה יצטרך להחזיר 2 ₪.זאת אומרת שעל דירה ששווה נכון להיום 1,000,000 ₪ תחזירו אחרי 25 או 30 שנה שווה ערך של 2,000,000 ₪.
    סגור
  • אבל השכירות גם מאוד גבוהה. אנשים נמצאים במילכוד (ל"ת)
    תשאל את ביבי 15/12/2014 09:10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • אתה טועה ומטעה
    רונן 14/12/2014 22:32
    הגב לתגובה זו
    1 5
    1. המחירים עולים לצערי וכל רבעון שעובר גורם לחסכונות להישחק לעומת המחירים שהולכים ועולים. 1 על משכנתא של 1200000 לדוגמא מחזירים בערך 1600000 למי שלוקח משכנתא חכמה עם ייעוץ והשוואות נכונות . זה נראה לך 2 שח על 1 שח? קחו החלטה באומץ רב ולכו על זה נכון, צריך לבחור קבלן הגון, לקחת עוד על חוזה, לקחת משכנתא זולה ולהתמקח על כולם על כל דבר אבל מי אמר שהחיים קלים? בהצלחה.
    סגור
  • אתה מקשקש, ואתה זה שמטעה אין מצב שב 20-30 שנה רק 30%
    1+1 16/12/2014 10:38
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אין משכנתא כזאת גם לא היום מי שלוקח 1.2 מיליון פורס את זה לפחות ל 25 שנה אם לא ל 30 וגם היום עם הריבית הנמוכה והמדד הנמוך (ואף אחד לא יכול להבטיח לך שהריבית והמדד ישארו נמוכים) אחרי 30 שנה אתה מחזיר כ פי 2 ואף יועץ משכנתא ולא משנה מי הוא לא יכול לחוקי הריבית דריבית אז על תמכור לוקשים לכולם חוצפן
    סגור
  • לשלם משכנתא 30 שנה ולגור בשכירות 45 שנה אותו הדבר ההבדל
    ציון 14/12/2014 22:14
    הגב לתגובה זו
    1 4
    שאחרי 30 שנה אתה בעל רכוש וגם נהנתה כל השנים מקורת גג ואילו בשכירות אתה משועבד כל החיים לשכר דירה אני בטוח שלך יש דירה אבל לאחרים אתם מטיפים לצניעות ולוויתור על זכות לבית בארץ ישראל
    סגור
  • 44.
    העבודה וקדימה יחלקו דירות חינם לא לקנות (ל"ת)
    12000 מיליונרים 14/12/2014 17:24
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 43.
    כל דירה שווה חצי מחיר כאשר השוכר מחזיר את המשכנתא (ל"ת)
    רק טיפש עובד היום 14/12/2014 17:22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 42.
    הקבלנים הם חברי מרכז ליכוד, פלא שביבי לא עושה כלום? (ל"ת)
    בני 14/12/2014 17:06
    הגב לתגובה זו
    13 2
    סגור
  • בדיוק, וזו הסיבה שראש הממשלה לא עושה כלום בנושא
    אחד 14/12/2014 19:06
    הגב לתגובה זו
    6 1
    בשנות התשעים , רבין דאג שיבנו דירות בגלל גל העליה. אם ביבי היה רוצה לפתור את מצוקת הדיור, הוא היה מתערב ועושה זאת מזמן. אבל הוא פשוט לא רוצה בגלל הקבלנים חברי מרכז הליכוד.
    סגור
  • 41.
    הקבלנים מרמים את הקונים. המחירים לא עולים. (ל"ת)
    אנשים לא קונים 14/12/2014 17:05
    הגב לתגובה זו
    17 1
    סגור
  • 40.
    חרא של מצב. גם 1.5 מליון זה הרבה יותר מדי. סה"כ גג..
    א 14/12/2014 16:41
    הגב לתגובה זו
    13 0
    פשוטט ביזיון
    סגור
  • 39.
    צעירים תפנימו-המדינה לא רוצה אותכם כאן
    yan 14/12/2014 15:50
    הגב לתגובה זו
    13 2
    המדינה רוצה צרפתים אמריקאים ומתנחלים!!!!!
    סגור
  • 38.
    משבר דיור בפתח
    יעקב 14/12/2014 15:14
    הגב לתגובה זו
    10 3
    לא אתפלא שמשבר הדיור יגיע,אנו לא חסינים.אם בארהב פרץ המשבר גם לכאן יגיע. 2000000 שח טוענים שזה לא כסף.אם זוג יצטרך לעבוד 133 חודשים במידה וירוויח 15000 שח וזה ללא אוכל ומיסים וגם המשכנא לא כלולה אז תעשו את החשבון.11 שנה לעבוד עבור דירה זה אבסורד.
    סגור
  • 37.
    זה בלוף של אנשי שווק
    יוסי 14/12/2014 15:06
    הגב לתגובה זו
    19 1
    אתם הצערים צרכים להפסיק ללכת לכאלה ירידים אתם פשוט יורים להצמכם כדור ברגל ברגע שאתם יוצרים ביקוש אתם מעלים את המחרים עוד יותר . צריך פשוט להביא כבלנים מחוץ לארץ ואז נראה להם איך המחירים יורדים תהסו ממאמץ לחיות יותר אצל אהורים ולסות להחזיק מעמד המחירים בסוף ירדו. תפסקו להיות פרארים.
    סגור
  • 36.
    שוד באדיבות הממשלה
    יוסי 14/12/2014 14:55
    הגב לתגובה זו
    19 1
    כמה אתם חושבים הרווח היזמי של הקבלנים? גם אם קבלן היה משתגע ומחליט למכור דירות במחיר העלות שלו, במקרה הטוב זה היה מוזיל את מחיר הדירה ב- 10%. הממשלה היא זאת ששודדת את האזרחים; רמ"י מפקיעה מחיר מגרשים, רשות המיסים שוחטת ורשויות התכנון מעכבות בניה לשנים ארוכות אחרי שהיזם \ קבלן רכש את הקרקע במיטב כספו. אנחנו חיים במדינה שונאת אזרחיה, אלה לא הקבלנים אלא ביבי וחבר מרעיו. אבל מה זה משנה, הרי תמשיכו להצביע ליכוד. כאשר יענו אותו, כן ירבה וכן יפרוץ...
    סגור
  • 35.
    אני ההיתי ממליץ לליכוד לפנות לשר לשעבר דוד לוי שיחזור ל
    ציון 14/12/2014 14:55
    הגב לתגובה זו
    6 2
    לפעילות חירום במשרד השיכון הם יקבלו בין 17 ל 26 מנדטים יותר
    סגור
  • 34.
    יהיר
    ליהיא 14/12/2014 14:52
    הגב לתגובה זו
    5 16
    בחרתם 0 קיבלתם 0 לא למדתם מהטעות שלי
    סגור
  • מי שיצא 0 בסיפור הזה הוא ביבי
    סוחר תפוחים בן 80 15/12/2014 01:28
    הגב לתגובה זו
    4 1
    שדאג לתקוע כל דבר אפשרי בנושא.
    סגור
  • 33.
    תפסיקו להפחיד את האזרחים
    קורא 14/12/2014 14:48
    הגב לתגובה זו
    18 0
    המחירים לא יעלו כי שום סיבה כלכלית לכך פרט להעלאת מחיר שרירותית של הקבלנים ועל זה צריך לענות בחרם של אי קניה. והמחירים ירדו.
    סגור
  • 32.
    תצביעו כולם ליכוד - תקבלו דירות "זולות" ושיכונים בשטחים (ל"ת)
    אבי 14/12/2014 14:47
    הגב לתגובה זו
    7 3
    סגור
  • 31.
    זה הזמן הכי נכון לא לקנות. אל תקנו והכל יקרוס (ל"ת)
    אל תהיו פראיירים 14/12/2014 14:45
    הגב לתגובה זו
    14 2
    סגור
  • 30.
    צריך הוראת שעת חירום לתכנית מחיר מטרה לחסרי דיור דירה
    ציון 14/12/2014 14:43
    הגב לתגובה זו
    5 0
    ראשונה בלבד ובעוד שנה לבדוק אפשרות מחיר מטרה למשפרי דיור הכישלון הגדול של ביבי וחבריו בממשלה שלא השכילו לתת מענה ופתרונות במיידי והשאירו את הקבלנים לחגוג ולהמשיך ביוקר הדיור
    סגור
  • 29.
    שירת הברבור זה רק ההתחלה לצאת כמה שיותר מהר (ל"ת)
    tch 14/12/2014 14:28
    הגב לתגובה זו
    13 1
    סגור
  • 28.
    הממשלה דופקת את האזרחים גם הקבלנים - היידה שרה (ל"ת)
    רון 14/12/2014 14:25
    הגב לתגובה זו
    14 2
    סגור
  • 27.
    ביבי לך כבר הביתה !!
    ישראלי 14/12/2014 14:16
    הגב לתגובה זו
    20 2
    נחשלתה בכל! בכלכלה,בדיור,בביטחון במדיניות החוץ! שחרר אותנו ! אתה דואג רק לעצמך,מימון לוילה בקיסריה,בירושלים,בית חדש לראש הממלה(מיליונים),מטוס פרטי(ומיטה באזרחי) והעם על הפנים!
    סגור
  • לפי איך שכתבת "נכשלת" ביבי נכשל גם בחינוך. (ל"ת)
    אני רק שאלה 15/12/2014 01:31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • יאנוכל
    אסי 14/12/2014 15:06
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מה עם רדהיל
    סגור
  • 26.
    לא ממשלה! ק ב ל נ י ם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    אלי 14/12/2014 14:10
    הגב לתגובה זו
    16 0
    רק אלה עושים קופות. הממשלה עושה בעקיפין כי תאבי הבצע הללו מעלים מחירים והממשלה מרויחה יותר. הקבלנים לא פועלים בשוק חופשי אלא כקרטל מאורגן של ארגון הקבלנים. כך עם מחירי הרכב. המדינה מאפשרת התארגנות. המדינה קטנה ולכן הכל מקורטל. הממשלה אינה יכולה להתערב כשמדובר בקרטל. לגבי מעמ אפס! האפס שהציע את זה הוא אוהד קבלנים מושבע!
    סגור
  • צודק
    יוסי 14/12/2014 14:26
    הגב לתגובה זו
    5 0
    צודק לא מובן לי כמה אנשים תמימים ומקשיבים לכל מיני עיתונאים או יחצ"נים ,שמפרסמים חדשות לבקרים כתבות מגמתיות
    סגור
  • 25.
    הם עוד יתחננו שיקנו אצלהם
    לא קונה 14/12/2014 14:09
    הגב לתגובה זו
    16 1
    אפילו מליון שקל לא יקבלו רק אם נהיה קצת יותר חכמים יגיעו גם הזמנים האלה תאמינו יום יבוא
    סגור
  • 24.
    ביבי וחבורתו מכריחים לקנות בשטחים (ל"ת)
    משקיף צפוני 14/12/2014 14:09
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • 23.
    הון שלטון last call
    עבדות מודרנית 14/12/2014 13:56
    הגב לתגובה זו
    4 0
    הזדמנות אחרונה בהחלט לבחור במפלגה עם הכי פחות הון שלטון. רק זה יוביל לירידת מחירים. ביבי לא בא בחשבון גם מבחינת הבטחון!!! אל תתפתו לסיסמאות. תסתכלו טוב על הרשימות
    סגור
  • 22.
    לא לקנות עד שמחירים ירדו לפחות 20-30% (ל"ת)
    pan 14/12/2014 13:51
    הגב לתגובה זו
    26 2
    סגור
  • 21.
    תמשיכו לקנות דירות במחירים מופקעים (ל"ת)
    מגיע לכם 14/12/2014 13:40
    הגב לתגובה זו
    14 1
    סגור
  • 20.
    הרי ברור שזה יריד עבדים לעתיד ולא יריד מכירות (ל"ת)
    תפסיקו ללכת לשם 14/12/2014 13:36
    הגב לתגובה זו
    25 0
    סגור
  • עבדים לקירות בלוקים ל 30 שנה (ל"ת)
    אפי 14/12/2014 14:31
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור
  • 19.
    חרם רכישת דירה
    צביקה 14/12/2014 13:10
    הגב לתגובה זו
    31 2
    אם רוצים שמחיר הדירות ירד פשוט לא לקנות דירות שנה ואז הקבלנים יבינו , ע"פ צורהתנהגות של הציבור יהיה קשה להוריד מחירים
    סגור
  • צודק ב - 100%
    יוחאי 14/12/2014 13:24
    הגב לתגובה זו
    17 0
    הציבור מטומטם ולכן הציבור ישלם!!הציבור לא מבין שהכוח בידיים שלנו, פשוט להפסיק לקנות! לא לקנות.. ברגע שהקבלנים יבינו שהציבור רציני בעמדתו, לא תהיה לו ברירה אלא להוריד מחירים, אבל כל עוד ממשיכים לקנות, אני לא רואה סיבה שיורידו מחירים וזה לגיטימי, גם אני לא הייתי מוריד מחיר אם היו מוכנים לשלם לי מחיר גבוה יותר.
    סגור
  • 18.
    תעיפו את הביבי הזה מחיינו -לכודניק(לשעבר) עני (ל"ת)
    שרה נתניהו 14/12/2014 13:09
    הגב לתגובה זו
    23 7
    סגור
  • 17.
    טפשים תפסיקו להיות פתאים
    שלומי 14/12/2014 13:09
    הגב לתגובה זו
    33 1
    אם אין מי שיקנה , הביקוש לא רלוונטי, קבלנים ונדלניסטים יכולים לפמפם כמה שהם רוצים , מה שהם בעצם מנסים לעשות זה לייאש אתכם מספיק כדי שתרוצו להתאבד כלכלית ולהזין את בערת הנדל"ן עליה הם חיים , לא יכולים ? אל תקנו? הם יכולים לעמוד על הראש , הביקוש וההיצע כיום לא נפגשים , ועל כן הביקוש לא נקרא ביקוש. אם אני רוצה וולבו אבל יכול לממן רק פיאט פונטו, אני ביקוש לוולבו?
    סגור
  • 16.
    לפיד באמת ניסה אבל ביבי שם רגל לכל יוזמה
    אוכליםחרה 14/12/2014 13:08
    הגב לתגובה זו
    33 9
    עם היה נותן לו להמשיך עם מע"מ 0 ההינו רואים ירידה מיידית שלא יעבדו עליכם עם תחזיות שחורות
    סגור
  • לפיד טעה שלא שיתף פעולה עם אריאל בתכנית מחיר מטרה לפיד
    ציון 14/12/2014 14:04
    הגב לתגובה זו
    2 6
    דבק בתכינת מעמ 0 כי הוא רצה להטיב עם בוחריו ממעמד הבניים ולא הבין את האפקט השלילי של מעמ 0 על שוק הדיור ועל הכנסות המדינה הכוונה טובה התוצאה הרת אסון וטוב שלא יצא אל הפועל
    סגור
  • אויש, כמה שטויות כתבת...
    פרופסור 15/12/2014 01:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קודם כל לגבי אי שיתוף - התוכניות היו צריכות לצאצ ביחד, כך שזה לא נכון. תוכנית מע"מ 0 לא הבדילה בין בוחרי לפיד לבין בוחרי ליכוד, וגם לא בחרה קבלה ספציפי שהיה מוכר דירות בהטבה ואיפשרה לקונים לבחור אותם, מה שכנראה ממש הפריע לביבי וחבריו. התוכנית הייתה מורידה מחירים בשוק הדיור, כי מחיר מקסימום בה הוא מחיר ממוצע באזור מה שהיה מושך דירות יקרות יותר לכיוון הממוצע ומוריד את הממוצע עצמו וחוזר חלילה - רעיון מבריק ומעולה. ולגבי עלות - יש עלות, אבל היא לא כזאת גבוה ובהחלט צודקת. ביבי כבר גנב יותר לישיבות שמהם אף אחד במדינה לא ראה כלום. חוץ מזה, זה היה משחרר כסףשאנשים מנסים לחסוך לדירה לצריכה ומדרבן פעילות במשק, לכן חלקו בסוף היה חוזר בעקיפין למדינה.
    סגור
  • 15.
    תבחרו או בלפיד או בכחלון אחרת .... (ל"ת)
    69 14/12/2014 13:06
    הגב לתגובה זו
    14 7
    סגור
  • 14.
    נקנה בית של 130 מ"ר ב400K ש"ח בפלורידה
    פיני 14/12/2014 13:05
    הגב לתגובה זו
    26 3
    מה שנעשה עם הדירות בישראל זה פשע כלכלי.
    סגור
  • דימונה של ארה"ב
    יאיר 15/12/2014 14:36
    הגב לתגובה זו
    1 1
    גם בדימונה יש מחירים כאלה
    סגור
  • איך מקבלים מעמד בשביל לגור בו? (ל"ת)
    צעיר בן 39 15/12/2014 01:43
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 13.
    בארהב יש אנטישמיות ,לא תיברחו ממנה ,במקום לברוח תילחמון
    בא 14/12/2014 13:02
    הגב לתגובה זו
    5 14
    על זכותכם לדיור זול .
    סגור
  • 12.
    אין צורך לרדת לארה'ב ,צריך רק להפיל את הליכוד (ל"ת)
    את ביבי! שביבי יברח 14/12/2014 12:55
    הגב לתגובה זו
    20 9
    סגור
  • 11.
    יקי מריץ את העדר ,הבעיה שלו שמדובר בבני אדם ולא פרות
    בא 14/12/2014 12:54
    הגב לתגובה זו
    8 1
    וזאת שחיתות .
    סגור
  • 10.
    עוד הייטקיסט
    גיא 14/12/2014 12:52
    הגב לתגובה זו
    26 4
    אני מזמן חושב חושב על לעבור לחו"ל, יש לי תואר שני בתחום הייטק. אני מרוויח לא רע בכלל, אבל אין לי ירושות לקבל, אז עם כל עבודה הקשה אני אגיע לדירה בנתניה בגיל 50… וזה מצב יחסית טוב לאחרים. בחו"ל אני אוכל לקנות יאכטה…
    סגור
  • גם אני
    גם הייטקיסט 14/12/2014 13:17
    הגב לתגובה זו
    16 2
    באותו המצב. הייטקיסט נשוי פלוס, בן 37 ולא יכול לקנות בית במדינת ישראל (אין ירושות ואין אפשרות לעזרה מההורים).
    סגור
  • בחול המון אנטישמים ,הצל האנטישמי ילווה אותך גם על היכטה
    בא 14/12/2014 12:57
    הגב לתגובה זו
    2 17
    גם בארהב יש אנטישמיות ,גם באוסטרליה ואפלו בניוזילנד .
    סגור
  • מה חשבתם שאנשים ישלמו כל מחיר לשכירות (ל"ת)
    או משכנתה ? 14/12/2014 14:01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • נכון, אבל מתרגלים לזה
    סנונית 14/12/2014 13:54
    הגב לתגובה זו
    8 0
    כמו שאנחנו התרגלנו לפיגועים ומלחמות כל כמה שנים כך מתרגלים גם לאנטישמיות, בעצם גם כל השכנים שלנו אנטישמים - ומה? ממשיכים לחיות פה למרות הכל
    סגור
  • סנונית מותק,אני מדבר על הילדים ,הם סובלים 90 אחוז ,את
    בא 14/12/2014 14:34
    הגב לתגובה זו
    0 1
    רק 10 אחוז , ילדים אכזריים אחד לשני .זה לא כול כך פשוט כמו שאת מציגה את זה ,אני מקווה שיהיה להם מזל ולא יסבלו .הם גם לא מספרים הכול בדכ.
    סגור
  • 9.
    בועת נדלן זאת עבודה של ביבי ,זה לא ציוני והכתבה מצויינת
    בא 14/12/2014 12:46
    הגב לתגובה זו
    25 4
    וכן ירבו כמוה ,זאת ציונות .
    סגור
  • 8.
    יהיה עצוב לראות את הארץ אוכלת יושביה
    זוג +3 14/12/2014 12:46
    הגב לתגובה זו
    29 1
    הזינוק במחירי הנדלן הוא הדעאש של הזוגות הצעירים ..
    סגור
  • 7.
    נתניהו יפול בגלל הדיור (7 שנים עליה בתקופתו)
    זוג צעיר מיואש 14/12/2014 12:44
    הגב לתגובה זו
    41 2
    חוצפה של מנהיגות . אפס במעשים
    סגור
  • לא בטוח,א העם מטומטם, ב מלא אינטרסים ומחוברים למיניהם (ל"ת)
    א 14/12/2014 17:40
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 6.
    מעלים מחירים בלי למכור?
    בועעעהההה 14/12/2014 12:43
    הגב לתגובה זו
    31 2
    הזוי ביותר איך מוכר (דירות) מעלה מחירים בלי למכור. הכשל שוק הזה בקרוב יסתיים והמחירים יצנחו. אין קונים המחירים חייבים לרדת
    סגור
  • 5.
    עצוב... כך או כך טוב לא יצא מהמצב הזה
    אנונימי 14/12/2014 12:42
    הגב לתגובה זו
    16 3
    ירידת מחירים תקבור את כל מי שקנה בשלוש השנים האחרונות. המצב כמו שהוא או אף המשך עליות יקבור את כל הדור הצעיר לשנים של משכנתא. התנהלות מופקרת של המדינה. ואין מי שייתן על זה את הדין.
    סגור
  • קריסה בהחזר משכבתא= גירושין+ ירידת מחירים (ל"ת)
    מנסיון אישי 14/12/2014 14:05
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • 4.
    יש בעיות נוספות בישראל חוץ ממדינת פלסטן ,אותה רוצים
    בא 14/12/2014 12:40
    הגב לתגובה זו
    6 3
    להקים הדמוקרטים האמריקאים ,רק ביבי ושרון לא היו שפוטים שלהם. זאת האמת ,אבל גם יוקר המחיה הוא תוצר של ביבי .
    סגור
  • 3.
    ממוחה הנדלן צודק - אין מכירות. רק מי שמוריד מחיר מוכר.
    מתן 14/12/2014 12:37
    הגב לתגובה זו
    28 0
    אומנם הציבור כבר התפקח והבין שמשכנתא ל 25 שנה זה קיפאון משבר כלכלי למשפחה אבל נשארו עוד קצת פריאיירים שקונים ומאמינים שיהיו עוד עליות מחיר ....
    סגור
  • 2.
    כולם רוצים לגור במרכז...
    המשקיף 14/12/2014 12:36
    הגב לתגובה זו
    9 16
    לו אנשים היו מתחילים להסתכל על דירות בגליל או בנגב, הם היו יכולים לקנות וילות במחיר של דירה 4 חדרים במרכז. כל הזמן משווים אותנו לארה"ב כאילו שם הכל דבש, אז יש לי חדשות בשבילכם, מזרח ארה"ב זה בגודל של כל המזרח התיכון בערך ויותר. ברור שאפשר לקנות שם בכמה מאות אלפי דולרים אחוזות, אך גם פה אם תשוו את המרחק מהמרכז, אז דימונה,ירוחם, באר שבע,ישובי השרון ועמק יזרעאל קרובים הרבה יותר למרכז מאשר כל המקומות המצויינים בכתבה. גם בישראל אפשר לקנות ב200K-300K וילות בפריפרייה שהיא לא כל כך רחוקה יחסית. הקיבוצים באיזור באר שבע, הקיבוצים בצפון ובאיזור חיפה ניתן לקנות במחירים כאלו. אנשים רוצים לגור כולם במרכז ולכן המחירים כאלו גבוהים, תנסו לקנות דירה באיזור ניו-יורק או לוס-אנג'לס ותראו שהמחירים פי כמה מישראל. הכל שאלה של יחס. אי אפשר להשוות את ישראל לארה"ב מבחינת הגודל הפיזי וגודל האוכלוסיה, זה לעג לרש.
    סגור
  • 1.
    העם מטומטם ולכן העם ישלם
    אורן 14/12/2014 12:30
    הגב לתגובה זו
    38 2
    אל תקנו - המחירים יירדו גם בלי מע"מ 0 ומחיר מטרה ובלי שום טובות מהממשלה. תחשבו בהיגיון, מה יעשו הקבלנים עם אלפי דירות לא מכורות?הם יהיו חייבים להוריד מחירים אבל כל עוד העדר רץ לקנות אז למה להוריד מחירים?
    סגור
  • ואיפה בדיוק נגור?
    שי 14/12/2014 14:24
    הגב לתגובה זו
    4 7
    אני רוצה (ומאוד מתקשה כרגע) לקנות דירה אז לדברייך אני כנראה מטומטם. מה החלופה שאתה מציע, שנגור אצל ההורים עד גיל 40? שנשלם שכירויות מטורפות שימנעו מאיתנו לחסוך?לא נראה באופק שהמחירים ירדו כי לאף אחד לא באמת אכפת.קל מאוד להאשים את הציבור בטימטום אבל בוא נשמע אותך מציע פתרון במקום להפריח משפטים ריקים לאוויר.מ
    סגור
  • כן תגור קצת אצל ההורים, עדיף מעבדות ל-30 שנה לא? (ל"ת)
    א 14/12/2014 16:47
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור
  • אוי כמה שאתה צודק
    יוחאי 14/12/2014 13:29
    הגב לתגובה זו
    13 1
    ברגע שהציבור יבין את זה, כל התמונה תשתנה.. אבל כל עוד ממשיכים לקנות...
    סגור
  • אוי כמה שאתה צודק
    יוחאי 14/12/2014 13:29
    הגב לתגובה זו
    6 1
    ברגע שהציבור יבין את זה, כל התמונה תשתנה.. אבל כל עוד ממשיכים לקנות...
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות